Ik vier mijn verjaardag ook nooit, dus eigenlijk is het absurd dat ik gaquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:44 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga gewoon niet. En dat weten ze. Iedereen is met mijn verjaardag altijd op vakantie.
Ga gewoon niet. breek al je familiebanden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:45 schreef Saisai het volgende:
de persoon die me morgen wil aanrijden zodat ik een geldige reden heb niet te komen, krijgt 50 euro van me.
ja, maar het is óf komen en geen gezeik hebben, of niet gaan en er jaren lang gezeik over horen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag ook nooit, dus eigenlijk is het absurd dat ik ga. ik haat verjaardagen en al heelmaal van mezelf
Waarom heb jij dat nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:46 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ga gewoon niet. breek al je familiebanden.
Herkenbaar. Aangezien het grootste deel van de familie op vakantie is met mijn verjaardag ben ik gestopt het te vieren. En ga ik ook mooi niet naar de rest.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik vier mijn verjaardag ook nooit, dus eigenlijk is het absurd dat ik ga. ik haat verjaardagen en al heelmaal van mezelf
Pretty girlquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Daar zit Meloewa danDe 2e van rechts
[ afbeelding ]
quote:
Als ze erover gaan zeiken dan moet je ze gewoon zeggen dat ze daarmee moeten kappen. En doen ze dat niet, dan is het niet de moeite om nog contact te houden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, maar het is óf komen en geen gezeik hebben, of niet gaan en er jaren lang gezeik over horen.
Zeg gewoon tegen beiden dat je naar de andere verjaardag gaatquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:45 schreef Saisai het volgende:
de persoon die me morgen wil aanrijden zodat ik een geldige reden heb niet te komen, krijgt 50 euro van me.
Wat is er mis met gewoon de waarheid? Dat dat soort bijeenkomsten (in ieder geval in die vorm) niet iets is wat iedereen leuk vindt, en dat je daaronder valt en dus niet komt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen beiden dat je naar de andere verjaardag gaat
Oei, uiterst pijnlijk altijd...quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En nick heb je ook al een vriendin?
''nee''
was dat dan?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rechts...quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
iedereen naar de ass kijken van tante Gerda.
"Ik val alleen op minderjarige meisjes"quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En dan een ander meisje aanwezig op de verjaardag
''is dat niks voor je''???
gewoon over je scharrels vertellenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
En dan een ander meisje aanwezig op de verjaardag
''is dat niks voor je''???
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
"Ik val alleen op minderjarige meisjes"
Dan houdt het meestal wel op
nee lol ik neuk af en toe thats it xDquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef bereboot3 het volgende:
[..]
gewoon over je scharrels vertellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |