PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
huh wtf, sinds wanneer zitten daar shiny dingen in..ik heb altijd 4 non shiny dingen bij die minipacksquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
Mijn beste mini zilver pack tot nu toe
[ afbeelding ]
JAHOOOOR godverdommequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
Mijn beste mini zilver pack tot nu toe
[ afbeelding ]
Krijg een keer 4 shiny brons spelers. Af en toe krijg je ook ineens zo'n volledig pakjequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wtf, sinds wanneer zitten daar shiny dingen in..ik heb altijd 4 non shiny dingen bij die minipacks
Ja, ik heb zelf ook altijd non shiny. Keek er ook raar van op, maar er zijn blijkbaar dus wel shiny kaarten te krijgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wtf, sinds wanneer zitten daar shiny dingen in..ik heb altijd 4 non shiny dingen bij die minipacks
Ja dat laatste heb ik ook 1 keer gehad ineens..stond er mini bronze pack en kreeg ik een normalequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg een keer 4 shiny brons spelers. Af en toe krijg je ook ineens zo'n volledig pakje
pedobear emblem op BOquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
Best leuk die emblems maken
[ afbeelding ]
Ik wil best wel clubbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
joo zijn er dutchies die willen clubben?
dat is het enige onderdeel in BO2 waar je goed in bentquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
Best leuk die emblems maken
[ afbeelding ]
Zij was ook fokkerquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga los. (Btw, dit is het meisje van de gif van GekkeG.)
Trueeeeeequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is het enige onderdeel in BO2 waar je goed in bent
Geloof het wel, Voe was vroeger hier een poster jaquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geloof het wel, Voe was vroeger hier een poster ja
Zoiets gaat toch de rondte in ONZ?quote:
Ik ga Noors leren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoiets gaat toch de rondte in ONZ?
Geloof het wel hoor
Oh, ze adoreren alleen haar blog op fokquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga Noors leren.Ze wordt over 9 dagen 17, tijd om eens lekker verwend te worden.
Dat is geen sopcast, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.thefirstrow.eu(...)illa-vs-arsenal.html
Godverdomme wat kan jij toch onzin uitkramen zegquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees verder dan knulquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godverdomme wat kan jij toch onzin uitkramen zeg
Het is GJE. Die zal nooit toegeven dat hij fout zat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat je daar net achter kwam verandert niet dat je gewoon onzin aan het verkopen was
Ik zei ook 'geloof het wel', wist dat er een dikke hype rond haar lag hier, maar was dus alleen om haar blogquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat je daar net achter kwam verandert niet dat je gewoon onzin aan het verkopen was
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zei ook 'geloof het wel', wist dat er een dikke hype rond haar lag hier, maar was dus alleen om haar blog
Snap ik, maar je kraamt de onzin alsnog wel uit alsof het waarheid is. "knul"quote:
Het heeft niet lang geduurd na mijn opmerkingenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godverdomme wat kan jij toch onzin uitkramen zeg
Gister zat ik er nog in en nu heb ik hem overgeslagen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter een lul dan een pessimistische klootzak die zijn pubertijd heeft overgeslagen he!
Rijst, ben je ongesteld? Je bent weer niet te genieten vandaag.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gister zat ik er nog in en nu heb ik hem overgeslagen.
Verder ben ik niet pessimistisch want ik begin niet met neeeeeee schreeuwen als ze een schietkans krijgen zoals sommige anderen
Leuk terugkomen na zijn schorsing jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
PSG 4-0 gewonnen.
2 assists Ibra en 2 goals Ibra
Sorry timmetjeequote:Op zaterdag 24 november 2012 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap ik, maar je kraamt de onzin alsnog wel uit alsof het waarheid is. "knul"
Je geloofde dat ze NL sprak, maar beweerde wel dat ze hier postte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hij zei sorry en beweerde dat het zijn broertje was en toen hebben ze het teruggedraaidquote:
Dat komt ook omdat ze de tegenstander gelegenheid geven (door een uitgebreide opbouw) om zich helemaal terug te trekken in hun 16. Dan wordt het dus vanzelf moeilijker voetballen, in zo'n kleine ruimte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef pascal08 het volgende:
Jammar dat Arsenal een mooie opbouw van de aanval niet goed weet af te ronden. Het loopt elke keer stuk rond de 16.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heerlijk zeg: net dat thematournament nog maar eens gespeeld. Iedereen legt de wedstrijd de eerste minuten stil om te wisselen. Die pauze gebruik ik steevast om mijn tegenstander uit te schelden voor rotte vis met zijn substitutes, om vervolgens alsnog het toernooi te winnen. Love it!
Je had straks toch al een tof team dat hier op leek?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan em afmaken?, ik weet het even niet, Aguero moet zowiezo blijven
Oh, calfinjury.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef pascal08 het volgende:
Vlaar, carfinjury? Ik verstond het niet.
calf denk ik? Heb het zelf niet opstaan atmquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef pascal08 het volgende:
Vlaar, carfinjury? Ik verstond het niet.
Verrekte kuitspier dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
calf denk ik? Heb het zelf niet opstaan atm
een beetje anders, wilde graag wat proberen, andere spelers heb ik allemaal nog gelukkig, maar denk niet dat het kan op deze manier of wel ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je had straks toch al een tof team dat hier op leek?
Wat ben je aan het doen? Volgens mij speel jij niet eens met je team voordat je het weer veranderd. Je lijkt Walxie wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een beetje anders, wilde graag wat proberen, andere spelers heb ik allemaal nog gelukkig, maar denk niet dat het kan op deze manier of wel ?
toure schweinsteiger gomezquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
wie kan em afmaken?, ik weet het even niet, Aguero moet zowiezo blijven
Ik kijk ff snel, maar Gomez + Schweinsteiger + Toure kan toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
een beetje anders, wilde graag wat proberen, andere spelers heb ik allemaal nog gelukkig, maar denk niet dat het kan op deze manier of wel ?
Of Milito + Cambiasso en nog een Serie A Argentijn op CM ofzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk ff snel, maar Gomez + Schweinsteiger + Toure kan toch?
Oh wacht, Toure 2 dode links. Dan moet je Tevez daar neerzetten
Ja precies, gaat niet lukken denk ik, dan maar me 451 formatie houdenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk ff snel, maar Gomez + Schweinsteiger + Toure kan toch?
Oh wacht, Toure 2 dode links. Dan moet je Tevez daar neerzetten
Nice nice! Volgende keer graag ook wat sappige anekdotes over het favoriete huisdier van Ince, of de relatie buiten de deur van Livermore...quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Terug van weggeweest maar hopelijk nog steeds met dezelfde kwaliteit:
Wat ik aan het einde zeg kilnkt als 'dan zie ik u volgende keer weer' terwijl ik bedoelde 'dan zie ik jullie volgende keer weer'
Kan ook Gomez er neerzettenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Zelfde type spitsen naast elkaar..vind ik zelf nooit zo fijn eigenlijk.
Eerlijk gezegd ben ik niet zo onder indruk van Reus...heb nooit moeilijkheden als ik tegen hem speel. Tegen Aguero trouwens des te meer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:48 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
IK HEB EM !!, dit is wel dik
Dat zou ik eerder doen, al is Reus wel echt geniaal goedquote:
See it to believe it, hahaquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Felipe Melo stopt een pingel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Keeper had rood en ze hadden geen wissels meer..Gala nog steeds 0-1 voor nu
Shit hiermee wordt mijn Melo natuurlijk waardeloos, want er komt een IF versie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:52 schreef Tim86 het volgende:
Felipe Melo stopt een pingel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Keeper had rood en ze hadden geen wissels meer..Gala nog steeds 0-1 voor nu
komt er dan een IF als keeper? Omdat hij goed presteert als keeperquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Shit hiermee wordt mijn Melo natuurlijk waardeloos, want er komt een IF versie.
Vraagje100quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:53 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
komt er dan een IF als keeper? Omdat hij goed presteert als keeper
Ik ben geen Sierd de Vos die het over hele andere dingen gaat hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice nice! Volgende keer graag ook wat sappige anekdotes over het favoriete huisdier van Ince, of de relatie buiten de deur van Livermore...![]()
Haha bedankt ik kan alleen maar vragen stellen toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk dat je weer een vraag stelt
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:58 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Haha bedankt ik kan alleen maar vragen stellen toch?
En dan is de eerste Hollywood-rol van Yolanthe ook nog verneukt,.,.ze hebben al haar scenes uit de film gekniptquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Inter zet Sneijder voor het blok: of salaris inleveren, of niet meer spelen. Als ik Sneijder was zou ik tot de winter niet meer spelen, om daarna eventueel bij een nieuwe ploeg genoegen te nemen met minder salaris
Hahaha allemaalquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan is de eerste Hollywood-rol van Yolanthe ook nog verneukt,.,.ze hebben al haar scenes uit de film geknipt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan is de eerste Hollywood-rol van Yolanthe ook nog verneukt,.,.ze hebben al haar scenes uit de film geknipt![]()
![]()
Och...de Sneijdertjes zitten nu eenmaal even in de hoek waar de klappen vallenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Kan er wel om lachen, iig dat verhaal van Yolanthequote:Op zaterdag 24 november 2012 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Och...de Sneijdertjes zitten nu eenmaal even in de hoek waar de klappen vallen
Panter celebrationquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:09 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.ligtv.com.tr/haber/panter-melo-isbasinda
De gestopte penalty van Felipe Melo
Zijn bijnaam in Turkije is pitbull, dus die deed die even na.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:11 schreef Thorb het volgende:
Als er zometeen clubs gedaan wordt wil ik wel meedoen
Door die belachelijke volley?quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
Waarom met nog 7 minuten te gaan Giroud eruit halen
Zat er bijna in idd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh voorhoofd in de spits, die kopt hem er zo in joh. No worries Thorb.
Kon er gewoon niet bijquote:
Heb ook ff met Ayew gespeeld, maar vond hem erg tegenvallen...ik kan het maar gezegd hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Wilde zoiets maken, maar krijg het niet op 9 chem. Iemand een leuke oplossing?
Silvestre CB? Wel wat minder dan Diakite natuurlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:09 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.ligtv.com.tr/haber/panter-melo-isbasinda
De gestopte penalty van Felipe Melo
je hebt een triple link CB-GK nodig, dus Chiellini-Buffonquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb Gamberini + De Sanctis..werkt ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt een triple link CB-GK nodig, dus Chiellini-Buffon
Je kan ook een Italiaan van Milan of Inter toch...quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt een triple link CB-GK nodig, dus Chiellini-Buffon
Perea eruit voor Ogbonna.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar Perea houdt het team meer in thema en origineler
Ik ga nog ff wat packs openen/tradenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:30 schreef Thorb het volgende:
Mensen die willen clubben behalve Thad, Iwan/Smookz ofzo?
Ik raad Rodriguez af, blinkt in niks uit en voegt niks toe zeker niet in deze formatie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:40 schreef Djeetje het volgende:
is dit team wat ? http://www.futhead.com/fifa/squads/1475195/
weet alleen nog geen rb
ik vond hem wel handig heb hem al een keer eerderg ehadquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:43 schreef Introvert het volgende:
[..]
Ik raad Rodriguez af, blinkt in niks uit en voegt niks toe zeker niet in deze formatie.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:43 schreef Introvert het volgende:
[..]
Ik raad Rodriguez af, blinkt in niks uit en voegt niks toe zeker niet in deze formatie.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:45 schreef DannyDeko het volgende:
Ik vond IF Rodriguez ook zwaar zwaar tegenvallen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:45 schreef DannyDeko het volgende:
Ik vond IF Rodriguez ook zwaar zwaar tegenvallen.
ja de prijs is geen rampquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Valt mee; had 'm in een pack en leverde toch nog zo'n 30k op
Dan hebben we een meningsverschilletjequote:Op zaterdag 24 november 2012 20:57 schreef Tim86 het volgende:
Vond Hulk prima spelen eigenlijk, niks mis mee.
Pieters is dan ook een uitstekende back.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind Hulk vreselijk. Kom je niet eens Pieters mee voorbij
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pieters is dan ook een uitstekende back.
hahah netjes.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:14 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat helemaal nergens meer over
Ik probeerde een tegenstander te vinden in het silver toernooi, lukte steeds niet. Tegen golds ging het eerst wel maar daarna schoot ik te vaak tegen de paal en verloor ik 2x achter elkaar door een corner in de 90' minuutquote:
Ik heb met 5-1 en 6-0 gewonnen. Sta nu in de halve finale, spannende zaterdag avond zoquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeerde een tegenstander te vinden in het silver toernooi, lukte steeds niet. Tegen golds ging het eerst wel maar daarna schoot ik te vaak tegen de paal en verloor ik 2x achter elkaar door een corner in de 90' minuut
Toen halve finale silver toernooi ook nog verloren omdat ik zat te kutte
Maar die Kazim-Richards is echt een baas. Net zoals Austin en Doumbia (de silver)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet zo mooi. Hier rustig aan, herstellende van de feestjes van de afgelopen 2 weken. Vanochtend moest ik om 09:00 beginnen met werken. Ik werd 08:59 wakkerquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
prima, beetje verkouden. En met jou?
Ik ben ook altijd letterlijk 2 weken ziek zwak en misselijk..quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Hier rustig aan, herstellende van de feestjes van de afgelopen 2 weken. Vanochtend moest ik om 09:00 beginnen met werken. Ik werd 08:59 wakker
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand postte een aantal goede bronzes van FUT10 op het EA forumIk had Palsson in mijn allereerste bronze Jumbo toen.
En nu zit hij bij NEC, wat een carrièreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Tja, het viel op zich nog wel mee. Veel geslapen, en dan is het wel goed te doen. Alleen 2 weken achter elkaar een aanslag op het lichaam. Tot oud en nieuw doe ik het mooi rustig aan. Jij nog 2 wekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd letterlijk 2 weken ziek zwak en misselijk..
Liverpool, Hibernian, NY Red Bulls en NEC en hij is alleen nog maar bronze geweestquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En nu zit hij bij NEC, wat een carrière
Loooooooooool xDquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef RetRy32 het volgende:
WTF!!!
Ik zocht een DMF en ik dacht ik haal maduro...
[ afbeelding ]
lol en hij is ook nog een cb xDquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef RetRy32 het volgende:
WTF!!!
[ afbeelding ]
Zoek jij die spelers in je afleveringen altijd in de 59e minuut of in open bid? Ik wilde net ff in de 59e minuut kijken, maar ik kan nog steeds niet verder komen dan iets rond de 800.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Liverpool, Hibernian, NY Red Bulls en NEC en hij is alleen nog maar bronze geweest
Ik was al heel lang benieuwd naar de stats van Jobson, ik wist alleen dat hij bronze was
Fuck 9 chem togquote:
Hahahahahahahaha ik ga helemaal kapot hierquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef RetRy32 het volgende:
WTF!!!
[ afbeelding ]
Weet ik maar ik dacht hij staat geregistreerd als DMFquote:
Dat is toch niet relevant voor fut..quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik dacht hij staat geregistreerd als DMF
Inderdaad, bij pagina 835 houdt het op maar dan moet je bedenken hoe je wel onder de 835 pagina's komtquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:26 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zoek jij die spelers in je afleveringen altijd in de 59e minuut of in open bid? Ik wilde net ff in de 59e minuut kijken, maar ik kan nog steeds niet verder komen dan iets rond de 800.
hahah lololol strontman we hebben een grappenmaker van beroep hieroquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik dacht hij staat geregistreerd als DMF
Maar ik bedoel als je een LB met pace 31 gaat neerzetten v_V
En in PES is zijn pace "C"..
En strontman heeft D
Gwn doen man, kan je agbon bijhoudenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
Okay ik ga maduro in Matchday testen, misschien haal ik hem als CB dan, want zijn andere stats zijn nice en hij is fucking goedkoop
Redelijk belachelijk wel...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Pasveer laat de bal vallen..mooi cadeautje
Goede binnenkomer wel xD Welkom!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef RetRy32 het volgende:
WTF!!!
[ afbeelding ]
gwoon halen YOLO xdquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
Okay ik ga maduro in Matchday testen, misschien haal ik hem als CB dan, want zijn andere stats zijn nice en hij is fucking goedkoop
Koop de legale versie...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Jonnsie het volgende:
Zucht, FM13 crasht aldoor... Krijg hem niet normaal werkend... Jullie nog tips?
Bij mij ookquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:37 schreef Jonnsie het volgende:
Zucht, FM13 crasht aldoor... Krijg hem niet normaal werkend... Jullie nog tips?
Skidrow crasht. Of heeft 'ie nieuwe uitgebracht?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:40 schreef RetRy32 het volgende:
Aiii... even overnieuw starten... Ik haalde Agbonlahor neer met Maduro 0_0
[..]
Skidrow
Crasht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Skidrow crasht. Of heeft 'ie nieuwe uitgebracht?
Flink sparen jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:41 schreef RetRy32 het volgende:
Trouwens wtf met Babel in FUT...
Ik dacht ik sparen voor hem, maar strength 65?
Allemaal geen zin in voor een spelquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Crasht.
Je moet in een debugger draaien...
Je weet dat h2h anders is dan fut?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef RetRy32 het volgende:
Hey guys Maduro is gewoon goed hoor.
Probeer gewoon uit in offline mode...
Doet het heerlijk nu...
Ik ga verder met de 2de helft.
Rechtermuisklik > Open in immunity debugger > Startquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Allemaal geen zin in voor een spel
Wat is h2h...?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat h2h anders is dan fut?
Ik zou zeggen speel een potje fut met maduro en je weet wat we bedoelen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat is h2h...?
Ik speel fifa pas een week...
Net overgestapt van PES
Ja ik ben niet zo goed met computers sorryquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Rechtermuisklik > Open in immunity debugger > Start
F9 F9 F9 F9 F9 F9
Head 2 head. Ps3?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wat is h2h...?
Ik speel fifa pas een week...
Net overgestapt van PES
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo goed met computers sorry
Homoo kom potjequote:
haha hoorde ik ook netquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Lol, Koné is op straat betrapt toen hij werd afgezogen door de zus van Balotelli. Aldus Sierd
Al van dat pisverhaal van balo gehoord?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Lol, Koné is op straat betrapt toen hij werd afgezogen door de zus van Balotelli. Aldus Sierd
nee vertelquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Al van dat pisverhaal van balo gehoord?
Had z'n broertje voor 5000 pond z'n pis laten drinkenquote:
haha ik ga dat ook proberen met mijn broertjequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had z'n broertje voor 5000 pond z'n pis laten drinken
Deed Isco wel mooi die wedstrijd hiervoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Die jongen is echt goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Deed Isco wel mooi die wedstrijd hiervoor
daar wou ik net over beginnen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Die jongen is echt goed![]()
Ook een geweldige pass en overzicht.
Leg uitquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Crasht.
Je moet in een debugger draaien...
Dat snap ik, maar ik zag in je eerste filmpje dat je, volgens mij, geen andere dingen hebt ingesteld behalve de buy now prijs.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Inderdaad, bij pagina 835 houdt het op maar dan moet je bedenken hoe je wel onder de 835 pagina's komt
JNG / Ik word aangerand...quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:04 schreef Reemi het volgende:
RetRy32, aanwinst voor deze reeks wel.
Idd, 14 jarigenquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:39 schreef DannyDeko het volgende:
Ik speel nu mn eerste potje van de week en het is meteen tegen het aller aller zieligste figuur ooit...
gadverdamme wat zijn sommige mensen zielig zeg. Snap niet dat ze er op zo'n manier plezier uit halen. 14 jarige pukkelpubers
Waarom is het een kutclub dan? Sympathieke spelers en coach, mooi stadion.Weinig reden het een kutclub te vinden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sowieso al een kutclub en nu ook nog een 90th minute goal tegen Heracles
allemaal baggerspelers. Ik heb er gewoon niks mee en als ze ook nog eens van die pokkengoals gaan scoren tegen mijn Heracles vind ik het al gauw een kutclubquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waarom is het een kutclub dan? Sympathieke spelers en coach, mooi stadion.Weinig reden het een kutclub te vinden.
'Mijn' Heraclesquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
allemaal baggerspelers. Ik heb er gewoon niks mee en als ze ook nog eens van die pokkengoals gaan scoren tegen mijn Heracles vind ik het al gauw een kutclub
Hater.... Net alsof ik iets kan doen aan het gedrag van andere mensen... En ik postte het alleen om PUB draaiende te houden. Normaal post ik nooit persoonlijke drama.quote:
Heb je een ps3?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hater.... Net alsof ik iets kan doen aan het gedrag van andere mensen... En ik postte het alleen om PUB draaiende te houden. Normaal post ik nooit persoonlijke drama.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
allemaal baggerspelers. Ik heb er gewoon niks mee en als ze ook nog eens van die pokkengoals gaan scoren tegen mijn Heracles vind ik het al gauw een kutclub
Ik wou net zeggen. Die spelers zijn echt allemaal aardige jongens, ik weet het nog van bij leven als een professional (RTL7) met Evertonquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:44 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waarom is het een kutclub dan? Sympathieke spelers en coach, mooi stadion.Weinig reden het een kutclub te vinden.
Met een beetje mazzel gaan die binnenkort naar een fatsoenlijke club.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:53 schreef diedjuh het volgende:
[..]ze hebben trouwens wel een paar grote talenten rondlopen, Misidjan en Lumu vooral.
Jij potje?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geweldig... Alle 14 jarige over 1 kam scheren. ^_^
(Ben zelf 14)
Ik kots over jou mattiequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Geweldig... Alle 14 jarige over 1 kam scheren. ^_^
(Ben zelf 14)
Allebei ook nog echt in clubs lobbyquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik kom eraan, invite me maar voor H2H
Ja, ik had alleen mijn TV uitgedaanquote:Op zondag 25 november 2012 00:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Allebei ook nog echt in clubs lobby
dat pacequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:59 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1505848/#squad-player
goed genoeg ?
o:quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:59 schreef Djeetje het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1505848/#squad-player
goed genoeg ?
Pa Tokkie.quote:Op zondag 25 november 2012 00:03 schreef vandermar het volgende:
Mijn pa komt weer eens bezopen thuissterke verhalen
Jij hebt twee vaders, tokkie.quote:
Lekker ander onderwerp ipv eens inhoudelijk te reageren, het lijkt een trend te zijn hierquote:
Je begint zelf over je deadbeat dad...quote:
Nee dat loog ik altijd, ik heb twee moedersquote:
Wat moet ik dan inhoudelijk reageren op jouw reactie?quote:Op zondag 25 november 2012 00:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker ander onderwerp ipv eens inhoudelijk te reageren, het lijkt een trend te zijn hier
[..]
Je begint zelf over je deadbeat dad...
quote:Op zondag 25 november 2012 00:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat moet ik dan inhoudelijk reageren op jouw reactie?
ik ben er wel blij meequote:Op zondag 25 november 2012 00:51 schreef tochweerhenk het volgende:
REAL MADRID HEEFT VERLOREN DAAR GAAT DE TITEL![]()
MOURINHO, GRACIAS CREPE!!11!
Het maakt mij niet zoveel meer uit eigenlijk wie de Liga BBVA wint, ik zie Real en Barca liever in de CL speler. Toch heb ik altijd een kleine voorkeur naar Barca gehad.quote:Op zondag 25 november 2012 00:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ben er wel blij mee
gaat de titel weer naar BARCA
Nasi gorengquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |