PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
huh wtf, sinds wanneer zitten daar shiny dingen in..ik heb altijd 4 non shiny dingen bij die minipacksquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
Mijn beste mini zilver pack tot nu toe
[ afbeelding ]
JAHOOOOR godverdommequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
Mijn beste mini zilver pack tot nu toe
[ afbeelding ]
Krijg een keer 4 shiny brons spelers. Af en toe krijg je ook ineens zo'n volledig pakjequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wtf, sinds wanneer zitten daar shiny dingen in..ik heb altijd 4 non shiny dingen bij die minipacks
Ja, ik heb zelf ook altijd non shiny. Keek er ook raar van op, maar er zijn blijkbaar dus wel shiny kaarten te krijgen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wtf, sinds wanneer zitten daar shiny dingen in..ik heb altijd 4 non shiny dingen bij die minipacks
Ja dat laatste heb ik ook 1 keer gehad ineens..stond er mini bronze pack en kreeg ik een normalequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Krijg een keer 4 shiny brons spelers. Af en toe krijg je ook ineens zo'n volledig pakje
pedobear emblem op BOquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
Best leuk die emblems maken
[ afbeelding ]
Ik wil best wel clubbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
joo zijn er dutchies die willen clubben?
dat is het enige onderdeel in BO2 waar je goed in bentquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:40 schreef Rijst het volgende:
Best leuk die emblems maken
[ afbeelding ]
Zij was ook fokkerquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
Ik ga los. (Btw, dit is het meisje van de gif van GekkeG.)
Trueeeeeequote:Op zaterdag 24 november 2012 18:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is het enige onderdeel in BO2 waar je goed in bent
Geloof het wel, Voe was vroeger hier een poster jaquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geloof het wel, Voe was vroeger hier een poster ja
Zoiets gaat toch de rondte in ONZ?quote:
Ik ga Noors leren.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoiets gaat toch de rondte in ONZ?
Geloof het wel hoor
Oh, ze adoreren alleen haar blog op fokquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga Noors leren.Ze wordt over 9 dagen 17, tijd om eens lekker verwend te worden.
Dat is geen sopcast, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://www.thefirstrow.eu(...)illa-vs-arsenal.html
Godverdomme wat kan jij toch onzin uitkramen zegquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lees verder dan knulquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Godverdomme wat kan jij toch onzin uitkramen zeg
Het is GJE. Die zal nooit toegeven dat hij fout zat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat je daar net achter kwam verandert niet dat je gewoon onzin aan het verkopen was
Ik zei ook 'geloof het wel', wist dat er een dikke hype rond haar lag hier, maar was dus alleen om haar blogquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat je daar net achter kwam verandert niet dat je gewoon onzin aan het verkopen was
quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zei ook 'geloof het wel', wist dat er een dikke hype rond haar lag hier, maar was dus alleen om haar blog
Snap ik, maar je kraamt de onzin alsnog wel uit alsof het waarheid is. "knul"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |