Loooooooooool xDquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef RetRy32 het volgende:
WTF!!!
Ik zocht een DMF en ik dacht ik haal maduro...
[ afbeelding ]
lol en hij is ook nog een cb xDquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef RetRy32 het volgende:
WTF!!!
[ afbeelding ]
Zoek jij die spelers in je afleveringen altijd in de 59e minuut of in open bid? Ik wilde net ff in de 59e minuut kijken, maar ik kan nog steeds niet verder komen dan iets rond de 800.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Liverpool, Hibernian, NY Red Bulls en NEC en hij is alleen nog maar bronze geweest
Ik was al heel lang benieuwd naar de stats van Jobson, ik wist alleen dat hij bronze was
Fuck 9 chem togquote:
Hahahahahahahaha ik ga helemaal kapot hierquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef RetRy32 het volgende:
WTF!!!
[ afbeelding ]
Weet ik maar ik dacht hij staat geregistreerd als DMFquote:
Dat is toch niet relevant voor fut..quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik dacht hij staat geregistreerd als DMF
Inderdaad, bij pagina 835 houdt het op maar dan moet je bedenken hoe je wel onder de 835 pagina's komtquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:26 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Zoek jij die spelers in je afleveringen altijd in de 59e minuut of in open bid? Ik wilde net ff in de 59e minuut kijken, maar ik kan nog steeds niet verder komen dan iets rond de 800.
hahah lololol strontman we hebben een grappenmaker van beroep hieroquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik dacht hij staat geregistreerd als DMF
Maar ik bedoel als je een LB met pace 31 gaat neerzetten v_V
En in PES is zijn pace "C"..
En strontman heeft D
Gwn doen man, kan je agbon bijhoudenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
Okay ik ga maduro in Matchday testen, misschien haal ik hem als CB dan, want zijn andere stats zijn nice en hij is fucking goedkoop
Redelijk belachelijk wel...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Pasveer laat de bal vallen..mooi cadeautje
Goede binnenkomer wel xD Welkom!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:23 schreef RetRy32 het volgende:
WTF!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |