SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
Om te jankenquote:
Nee zelfs dan nietquote:Op zondag 25 november 2012 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien werkt het wel bij mensen die je nog nooit hebt gezien? Als ze je al kennen hebben ze vast al andere opmerkingen van je gehoord.
quote:
deze thread is beetje dood aan het gaan ist niequote:
Jaquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef AapO het volgende:
[..]
deze thread is beetje dood aan het gaan ist niein 2 dagen tijd staat er alleen goeiemorgen xD
quote:Op woensdag 28 november 2012 07:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen, fijne dag allemaal
Ah de goede oude tijdquote:Op woensdag 28 november 2012 13:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Zodra Tuxxx weer terug is wellicht
Nou om die tijd goed te noemen is ook zoietsquote:
Die tijd was wel goed hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 16:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou om die tijd goed te noemen is ook zoiets
Ja oke maar kwam dat doordat het hier postte?quote:
Mede, denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke maar kwam dat doordat het hier postte?
Nee iemand die wanhopig genoeg is om met mij te neukenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
Dus eigenlijk zoeken we gewoon een dramaqueen?
Daar voldoe ik wel aanquote:Op woensdag 28 november 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee iemand die wanhopig genoeg is om met mij te neuken
Na het bekijken van je fobo moet ik zeggen dat je een beetje te mannelijk bent voor mijquote:
Klein beetje maar hequote:Op woensdag 28 november 2012 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na het bekijken van je fobo moet ik zeggen dat je een beetje te mannelijk bent voor mij
Ja, voor de rest ben jequote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dank je![]()
Topic gaat meteen beter he
Ja en in de avond zijn ze uit of liggen ze te neukenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ja, maar overdag is iedereen werken dus is t wat saaier
Ja en dat zijn dingen die ik niet hoef te wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en in de avond zijn ze uit of liggen ze te neuken.
Ja, dat zijn dingen die je je zo kunt bedenken want wat kunnen ze anders doenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja en dat zijn dingen die ik niet hoef te weten
Hm dan ga ik meestal ook even weg want er valt weinig mee te lullen daarover op het momentquote:Op woensdag 28 november 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:
Tijd terug ging het enkel nog over neuken en toen dacht ik van nja kga wel ergens anders posten.
Nou gamen is ook wel eens leuk op z'n tijd hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dingen die je je zo kunt bedenken want wat kunnen ze anders doen.
Hear hear!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou gamen is ook wel eens leuk op z'n tijd hoor
3 van de 5 in D3 nu, ben samen met Mjan er druk doorheen aan het gaanquote:Op donderdag 29 november 2012 10:29 schreef shifto het volgende:
[..]
Hear hear!
Op Barbarian na, elke class in Diablo 3 level 60Borderlands 2 bijna uitgespeeld. Dan wordt het denk ik tijd voor een oude school SNES RPG denk ik
Ik ook met mn chickiequote:Op donderdag 29 november 2012 10:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
3 van de 5 in D3 nu, ben samen met Mjan er druk doorheen aan het gaan
we zijn nu een witchdoctor (mjan) en barbarian(ik) op MP 10 aan het levellen naar 60quote:Op donderdag 29 november 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ook met mn chickieZij moet nu nog een wiz en ik een barb, dan gaan we kiezen wat de fijnste class is voor hardcore
(Probably Witchdocter)
Actie en avontuur, dat is altijd goed tochquote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Ben benieuwd, hou normaal niet zo van Bond.
En dankje barrie
Nee. Maar ik kon gewoon geen nee zeggenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Actie en avontuur, dat is altijd goed toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |