PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
IF Akinfenwa. Echt te makkelijk, vooral in het weekend.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:41 schreef DuTank het volgende:
Jullie gaan me dit nooit vertellen, maar welke speler maken jullie vaak winst op?
Ik op het moment bijvoorbeeld o.a. Willems, omdat mijn munten skeer zijn op het moment
geen Hovlandquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb deze team gemaakt maar ik kan er niet mee spelen![]()
[ afbeelding ]
Hahah, je postte per ongeluk een plaatje van een nPower league team ipv je originele team!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
Ik heb ook een origineel team gemaakt (moet nog 1 speler kopen) alleen kunnen die RM en LM niet echt verdedigen mja dit was wel goedkoop
[ afbeelding ]
Schijt aan, voor verdedigen heb je die CBs en CDMs. Die LM en RM moeten gewoon snel zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
Ik heb ook een origineel team gemaakt (moet nog 1 speler kopen) alleen kunnen die RM en LM niet echt verdedigen mja dit was wel goedkoop
[ afbeelding ]
Ik heb 2x tegen een 0 chem gespeeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:00 schreef Reemi het volgende:
Speel nu tegen iemand met 21 chemistry.Heel veel spelers op 0 chem.
heb je verloren zekerquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:00 schreef Reemi het volgende:
Speel nu tegen iemand met 21 chemistry.Heel veel spelers op 0 chem.
Oh je hebt m al? Ff gemist. Toch niet uit pack hoop ik?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net het bronze toernooi voor het eerst gewonnen met IF Grabban maar de tegenstanders waren wel echt slechtOok heb ik eindelijk die advanced shooting skill challenge gehaald, nadar heel vaak rond de 38 en 39k uitkwam heb ik dan nu 42k gehaald
Nee, ik heb hem gekocht voor 184k in de goede formatiequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh je hebt m al? Ff gemist. Toch niet uit pack hoop ik?
als je skills to run the hills had gehad had je hem zo uit een pack getrokken tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem gekocht voor 184k in de goede formatie
Nu nog IF Marchettiquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Nogmaals mijn team, blij dat ik Suarez en Cavani allebei kan gebruiken met 9 chem, Di Natale en Aguero op CAM is echt een uitkomst, die spelen zo fijn daar
[ afbeelding ]
best wel slim gedaan goed hoor jongenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Nogmaals mijn team, blij dat ik Suarez en Cavani allebei kan gebruiken met 9 chem, Di Natale en Aguero op CAM is echt een uitkomst, die spelen zo fijn daar
[ afbeelding ]
Teampje hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Marchette komt er ook en Ogbonna zou kunnen maar Barzagli doet het goed daar,quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog IF Marchetti
En Ogbonna > Barzagli imo
Wat ben je toch rijlkquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:20 schreef Thorb het volgende:
120k ondertussen. Toch al meer dan een meter aan Cazorla
Stijgende lijn in zijn performancequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had je serieus tot half 4 COD zitten doen?
Baas
Ja samen met Thadcastle, Smookz en Iwan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had je serieus tot half 4 COD zitten doen?
Baas
Rijstquote:
Alonso en Mascherano vervangen, dan wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:22 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1479176/
Ik twijfel echt hard om dit team te maken, zeggen jullie ik zeg doen! of niet?
Dikke blunderquote:
In FIFA ook een baasjequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
Shane Long gaat wel lekker nu. Eerst tegen Chelsea nu ook weer een goal
Ok, voor wie zou jij ze vervangen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alonso en Mascherano vervangen, dan wel.
Nee, gaat maar voor 20k ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is die gast zo duur?
Tering ik had hem toen in een pakje, diezelfde dag verkocht voor 50k fzo
Huh is dit de eerste IFquote:
Vorig jaar lang gebruikt in een toernooitje dat toen in de vakantie was. Toen begon ik met fut en die bonus was 5k ofzoquote:
Song en een CB met lengte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ok, voor wie zou jij ze vervangen?
Is ie nog steeds.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Huh is dit de eerste IF
In het begin was die 20k of zo???
Okequote:
Miranda, Ramos, Morenoquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke
Dan kom je uit op Piqué ofzo met 62 pace
Was ik maar rijk rijk rijk dan kocht ik Ramos jajajaquote:
Want traden is toch zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Was ik maar rijk rijk rijk dan kocht ik Ramos jajaja
Miranda/IF Geromelquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke
Dan kom je uit op Piqué ofzo met 62 pace
Ja vind ik wel jajajaquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want traden is toch zo ingewikkeld
Niet togquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha trade is zo makkelijk in fut 13
Oké leukquote:
Gungame, na elke kill level je een wapen hoger.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Rijst het volgende:
Bij welke gamemodus level je het snelst in BO?
Klopt maar meestal maak ik niet heel veel winst dan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Het is geen kwestie van kunnen...gewoon een kwestie van even 5 minuten tijd erin steken om de prijzen van een speler te leren kennen en dan gewoon de te goedkope kaarten op te kopen en duurder te verkopen
Hij heeft zand in zn vaginaquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt maar meestal maak ik niet heel veel winst dan.
En er is geen zak aan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt maar meestal maak ik niet heel veel winst dan.
Beetje klikken tijdens het voetbal kijken en je bent al een heel eind. Als je die moeite niet wil doen is het prima, maar kom dan niet tig keer hier zeiken dat je zo arm bent.quote:
True true.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje klikken tijdens het voetbal kijken en je bent al een heel eind. Als je die moeite niet wil doen is het prima, maar kom dan niet tig keer hier zeiken dat je zo arm bent.
Ok man.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
lololol ik maak teams van mn daily gifts
If paulinhoquote:
Ik ben daar wel een mooie gif tegen gekomen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal topic is dit![]()
![]()
![]()
![]()
¿¿¿ heb je wel eens moeten (straat)vechten bij een wedstrijd ???
http://www.wijzijnvoetbal(...)j-een-wedstrijd.html
Niet op fok dus
Aan je PSN account, gewoon bij de download lijst opnieuw downloade.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn PS3 is helaas stuk gegaan (kan geen internetverbinding meer maken). Maandag Sony bellen om het om te ruilen tegen een gereduceerde prijs, echter vroeg ik mij af of de EA online code gebonden is aan je psn account of de console?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal topic is dit![]()
![]()
![]()
![]()
¿¿¿ heb je wel eens moeten (straat)vechten bij een wedstrijd ???
http://www.wijzijnvoetbal(...)j-een-wedstrijd.html
Niet op fok dus
Kekke oranje biets van andre om zijn oren.quote:
Eey broeder, later weer tekeerquote:
Adam Johnson loopt ook maar te falenquote:
Mooie gestolen UIquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Kekke oranje biets van andre om zijn oren.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ben daar wel een mooie gif tegen gekomen.
quote:
Wordt ook door een FOK!er gebruiktquote:
2-3...quote:
quote:
Ja dan is de comeback toch niet epic..van 1-3 naar 2-3..woehoequote:
Het is de week van de omhalenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Javi Martinez scoort na 2 minuten ofzo al voor Bayern..weeeeer een omhaal![]()
In de maak toch, niet overal zo strak op zitten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja dan is de comeback toch niet epic..van 1-3 naar 2-3..woehoe
Niet zoveel onzin uitkramen dan, hoef ik je niet steeds te corrigerenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
In de maak toch, niet overal zo strak op zitten.
Bestelstrip? Wat is dat dan? Tegoed ofzo?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zat eens even op Sport1 internet te kijken en ik drukte op betalen en hoefde niets te betalen. Nu ben ik volgens mij wel mijn laatste ''bestelstrip'' kwijt.
Ja, denk het. Nu kan ik dus Villa-Arsenal kijken terwijl ik al een TV abo heb. Volgens mij heb ik dat tegoed nog van die bol.com actie toen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bestelstrip? Wat is dat dan? Tegoed ofzo?
Ja, hooghouden en je kreeg elke keer een code. Heb ik ook genoeg punten van gekregen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Die actie was toen wel geniaal..daar heb ik goed gebruik.misbruik van gemaakt haha..met dat spelletje toch?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet zoveel onzin uitkramen dan, hoef ik je niet steeds te corrigeren
Hij is al 30k gestegen in prijs..je bent een beetje laat. En om hem te pricefixen heb je wel flink wat miljoenen nodig.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:39 schreef Djeetje het volgende:
krijgt denken jullie fellaini binnenkort nog een if ofn iet ?
wil hem gaan price fixen
andere coachquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:40 schreef Jonnsie het volgende:
Zijn al die goede wedstrijden nu al dan? Denk dat ik vanavond alleen Groningen even ga kijken en voor de rest alleen de uitslagen even doorneem!
Vinden jullie trouwens van mijn nieuwe team?
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#fba6MGtQxY5:360
heb 4mquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is al 30k gestegen in prijs..je bent een beetje laat. En om hem te pricefixen heb je wel flink wat miljoenen nodig.
Ik kan je iig garanderen dat hij geen derde IF krijgt op basis van dit weekend.quote:
ik maakte ook maar een grapjequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:44 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha, dat is ook gewoon totaal niet interessant xD Dit is de enige 352 coach die ik heb
Je kan ook gewoon normaal traden zonder al die smerige pricefixesquote:
Niet iedereen kan dat!quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal traden zonder al die smerige pricefixes
Waarom nou weer smerigquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal traden zonder al die smerige pricefixes
Je snapt toch wel dat een pricefix smerig is gastquote:
Prima team, prima coachquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:40 schreef Jonnsie het volgende:
Zijn al die goede wedstrijden nu al dan? Denk dat ik vanavond alleen Groningen even ga kijken en voor de rest alleen de uitslagen even doorneem!
Vinden jullie trouwens van mijn nieuwe team?
http://www.ea.com/nl/voet(...)-off#fba6MGtQxY5:360
Nee, midweeks pas want gaat maandag beginnen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:54 schreef Reemi het volgende:
Zit Redknapp nu al op de bank bij QPR?
Alleen Bent vond ik persoonlijk een matige speler.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Thanks! Ben ook wel even aan het puzzelen geweest om alles en iedereen op 9 chem te krijgen!
Nog niet uitgeprobeerd, heb het team net in elkaar... Kan hem vanavond pas gaan uitproberen. Kan hem altijd nog omwisselen met Defoe ofzo. Zolang het maar een Engelse speler is uit de BPL, of een speler van ManU... Wie zou jij daar anders neer zetten dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alleen Bent vond ik persoonlijk een matige speler.Weet niet hoe hij jou bevalt?
Bent beviel mij wel. Caroll voor de crosses of een Welbeck Rooney is vrij duur natuurlijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd, heb het team net in elkaar... Kan hem vanavond pas gaan uitproberen. Kan hem altijd nog omwisselen met Defoe ofzo. Zolang het maar een Engelse speler is uit de BPL, of een speler van ManU... Wie zou jij daar anders neer zetten dan?
Ik vond Welbeck best aardig, stuk beter dan Bent in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd, heb het team net in elkaar... Kan hem vanavond pas gaan uitproberen. Kan hem altijd nog omwisselen met Defoe ofzo. Zolang het maar een Engelse speler is uit de BPL, of een speler van ManU... Wie zou jij daar anders neer zetten dan?
Speel bijna niet met crosses... Meer met veel passen en combineren tot er iemand vrij voor de goal staat (of gewoon overal door heen pacewhorenquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bent beviel mij wel. Caroll voor de crosses of een Welbeck Rooney is vrij duur natuurlijk. En er zijn nog wel meer opties
Rond de 40kquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Speel bijna niet met crosses... Meer met veel passen en combineren tot er iemand vrij voor de goal staat (of gewoon overal door heen pacewhoren) Maar ik zie twee keer Welbeck, hem maar even bijkopen dan! Iemand die weet voor hoeveel zijn IF versie gaat?
Heb ik ook met een 4-3-2-1 kaartjequote:Op zaterdag 24 november 2012 16:01 schreef Thorb het volgende:
Weet zeker dat ik een LW - LM had gekocht maar hij is weg
Had ik vanochtend met een 352...quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb ik ook met een 4-3-2-1 kaartje
Dacht rond de 35k.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Speel bijna niet met crosses... Meer met veel passen en combineren tot er iemand vrij voor de goal staat (of gewoon overal door heen pacewhoren) Maar ik zie twee keer Welbeck, hem maar even bijkopen dan! Iemand die weet voor hoeveel zijn IF versie gaat?
Gewoon de IF doen johquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zag het inderdaad, zal ik voor de IF versie, of de NIF gaan?
Als je de IF kunt betalen, yoloquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zag het inderdaad, zal ik voor de IF versie, of de NIF gaan?
huh?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Klote zeg dat apply consumable niet kan op app.
hier niet...quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een consumable wil 'toepassen' dan crasht de webapp. Al de hele dag last van.
Had ik laatst ook. Als je m te koop zet, dan verdwijnt iequote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je een consumable wil 'toepassen' dan crasht de webapp. Al de hele dag last van.
Waarschijnlijk niet goed genoeg voor gouden teams zeker of wel?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bevalt het duo Agbonlahor - Lukaku?
Ik speel met mijn silvers ook 4 vd 5 potjes tegen goud..kan prima hoor. Lukaku + Agbon al helemaal..ik doe het meestal met Emnes - Castaignosquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet goed genoeg voor gouden teams zeker of wel?
Ik denk het wel hoor, heb alleen zilveren wedstrijden gespeeld, en de zilveren verdediging van de tegenstander kan ze niet aan. Als je een beetje handig in Fifa bent, dan moet je ook wel tegen gouden teams kunnen winnen, of ze in een goud team in kunnen passen (al zou ik dan toch voor dat geld Aguero en Torres kopen bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet goed genoeg voor gouden teams zeker of wel?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan iemand die hier bijna nooit post nou 4 miljoen hebbenIk heb net voor de 2e keer het bronze toernooi. IF Grabban wordt steeds beter, hij redde mij in de 90e minuut met een volley met links en hij maakte de enige goal in de finale in de 86e minuut
Misschien omdat als wij hier al de tijd die we hier posten zouden steken in handelen, wij ook 4 miljoen zouden kunnen hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan iemand die hier bijna nooit post nou 4 miljoen hebbenIk heb net voor de 2e keer het bronze toernooi. IF Grabban wordt steeds beter, hij redde mij in de 90e minuut met een volley met links en hij maakte de enige goal in de finale in de 86e minuut
Hmm das waar, heb nu V. Persie en IF Welbeck in de spits staan...quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, heb alleen zilveren wedstrijden gespeeld, en de zilveren verdediging van de tegenstander kan ze niet aan. Als je een beetje handig in Fifa bent, dan moet je ook wel tegen gouden teams kunnen winnen, of ze in een goud team in kunnen passen (al zou ik dan toch voor dat geld Aguero en Torres kopen bijvoorbeeld)
Wie heeft hier 4 miljoen dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dacht ik ook aan jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien omdat als wij hier al de tijd die we hier posten zouden steken in handelen, wij ook 4 miljoen zouden kunnen hebben
Ik heb 750K verkocht, en 1.2 miljoen als ik alles verkoop. En na het overlijden van de 150c BIN methode amper meer gehandeld. Met daily gifts en match coins zal ik zo'n 100K per maand maken. vind het wel best zoquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja
Maar ik heb dit jaar amper tijd gestoken in handelen en heb ook al 2 miljoen en nog heel veel IF's..discard IF's ftw
Als ik de hele tijd zou handelen zoals in die week dat ik met mijn serie begon zou ik ook veel meer hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja
Maar ik heb dit jaar amper tijd gestoken in handelen en heb ook al 2 miljoen en nog heel veel IF's..discard IF's ftw
Volgens Crookk zijn de LCAM en RCAM eigenlijk een RM en LM ofzoquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk speelt Dortmund toch nooit met wingers eigenlijk..spelen gewoon altijd 4-2-3-1 met Gotze op CF en Lewa als spits..op wide CAM dan 2 uit het rijtje Reus, Kuba, Grosskreutz, Perisic..en toch is Kuba RM, Perisic LM en de IF van Reus is ook een winger..
In 10 minuutjes heb je een grote competitie gedaan, dus tijd valt wel mee als een paar mensen wat doenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:16 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand al een competitie gedaan voor de website? Thor heeft gisteren en vandaag al behoorlijk wat competities gedaan, maar als we dit met meer doen, dan is het zo gefixt. Iemand die even wilt helpen?
In Clubs staat er toch RAM en LAM ipv CAM op die posities en daar had ik het over.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens Crookk zijn de LCAM en RCAM eigenlijk een RM en LM ofzo
Blablabla de CAM staat gewoon op LAMquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
In Clubs staat er toch RAM en LAM ipv CAM op die posities en daar had ik het over.
Ik wil wel iets doen, PM maar welke competitiequote:Op zaterdag 24 november 2012 16:16 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand al een competitie gedaan voor de website? Thor heeft gisteren en vandaag al behoorlijk wat competities gedaan, maar als we dit met meer doen, dan is het zo gefixt. Iemand die even wilt helpen?
is goed heb nu 2,5m coinsquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Post eens een foto van je coins
Hier een beetje het zelfde... Ik speel eigenlijk alleen nog maar potjes!quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 750K verkocht, en 1.2 miljoen als ik alles verkoop. En na het overlijden van de 150c BIN methode amper meer gehandeld. Met daily gifts en match coins zal ik zo'n 100K per maand maken. vind het wel best zo
Blijft jammer dat je nooit een RM op RCAM op 9 chem kan krijgenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens Crookk zijn de LCAM en RCAM eigenlijk een RM en LM ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb ik het vorig jaar ook gedaan. Even 1 of 2 maanden geen leven, daarna lekker spelenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:19 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hier een beetje het zelfde... Ik speel eigenlijk alleen nog maar potjes!
Oke, ik vind alles primaquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan! Alleen ik wil geen domination spelen
Welke spelers heb je allemaal in je club ?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:26 schreef Thorb het volgende:
140k. Nog paar spelers verkopen en dan ben ik er wel
IF Gibbs en IF kos. Verder nog wat spelers zoals Chamberlain en Bent. Maar bedoelde meer mijn TP spelers verkopenquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Welke spelers heb je allemaal in je club ?
Na dit weekend is Cazorla wel 150kquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF Gibbs en IF kos. Verder nog wat spelers zoals Chamberlain en Bent. Maar bedoelde meer mijn TP spelers verkopen
Dominationquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan! Alleen ik wil geen domination spelen
Wat moet er gefixed worden?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:45 schreef Thorb het volgende:
Zou leuk zijn als ze de webapp vandaag nog gaan fixen
Toepassen van consumables, kaartjes teruggeven en als je een pakje koopt en store in club wil doen is deze vol. Ga je terug naar home en dan weer naar unassigned zijn ze alsnog weg...quote:
Vind bijna alle wedstrijden van United kut om te kijken. Traag middenveld altijd, en dan steeds maar weer vies crossabusen met Young en Valencia normaal gesproken.quote:
Klopt, maar er is ook weinig anders in Engeland. Altijd wel leuk als ze weer puntjes verliezen maar zo saai hoeft het ook weer nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Vind bijna alle wedstrijden van United kut om te kijken. Traag middenveld altijd, en dan steeds maar weer vies crossabusen met Young en Valencia normaal gesproken.
Hernandez die struikelend binnentikt ofzo jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, maar er is ook weinig anders in Engeland. Altijd wel leuk als ze weer puntjes verliezen maar zo saai hoeft het ook weer niet
Waarschijnlijk scoren ze in 85' wel een kluts goaltje.
Vroeger speelde Arsenal het beste spel van Bpl.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, maar er is ook weinig anders in Engeland. Altijd wel leuk als ze weer puntjes verliezen maar zo saai hoeft het ook weer niet
Of een penaltyquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ole bij Arsenal ja?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vroeger speelde Arsenal het beste spel van Bpl.
In de tijd met pires, ljungber , solksjear en Henry
Solksjaer bij Arsenal was een fenomeen ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:54 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vroeger speelde Arsenal het beste spel van Bpl.
In de tijd met pires, ljungber , solksjear en Henry
Gebruik je spelers in meerdere teams dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:55 schreef Maver24 het volgende:
5-0 Bayern Munchen, na 66minuten,
Dit kan nog een monsterscore gaan worden
Ik heb trouwens echt even coins zitten uitgeven
heb dit team er ook even bij gemaakt
[ afbeelding ]
Jahoor, zorg dat ik een formatie kies voor een speler die ook met een andere formatie te combineren isquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gebruik je spelers in meerdere teams dan?
Sowieso.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Solksjaer bij Arsenal was een fenomeen ja.
Nicequote:Op zaterdag 24 november 2012 16:55 schreef Maver24 het volgende:
5-0 Bayern Munchen, na 66minuten,
Dit kan nog een monsterscore gaan worden
Ik heb trouwens echt even coins zitten uitgeven
heb dit team er ook even bij gemaakt
[ afbeelding ]
Gast, Solksjaer heeft nooit bij Arsenal gespeeld..quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sowieso.
Ljungberg vond ik zo Vet vroeger doordat hij vaak een kleurtje in zijn haar had haha
Altijd met die hypetrain spelertjes..quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Akinfenwa opgepikt voor 279,000. Hij is nu 200k waard
Oh nee, vergis me iddquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gast, Solksjaer heeft nooit bij Arsenal gespeeld..
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bevalt het duo Agbonlahor - Lukaku?
Hahaquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]Niet normaal goed.
Meteen al het silver toernooi mee gewonnen.
Agbon 12 uit 7 tot nu toe.
Haha, klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hahaen als de assist nog eens bijgehouden zouden worden, zou het gemiddelde helemaal briljant zijn
Is goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha, klopt inderdaad.Zullen we ooit eens tegen elkaar met onze Agbonlahor teams?
United scoort echt verschrikkelijk veel uit cornersquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef Thorb het volgende:
Evans 1-1
Echte united goal, 3 kopballen nodig om een corner erin te krijgen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Leuk, maar wie is dat nou in jouw UI?
Jammer, ik dacht dat jij het was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ik heb hem gejat van internet, echt geen idee.
Voe.gifquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gast dat is VOE een Noorse blogger en heldin van ONZ een paar jaar geleden maar toen was ze 15quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Leeftijd interesseert me niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Gast dat is VOE een Noorse blogger en heldin van ONZ een paar jaar geleden maar toen was ze 15
Ik had ditquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hoe moet ik dit afmaken? Veel pace, laag budget, IF Paulinho heb ik al.
Niks mis met Agbonlahor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:32 schreef StijnDa het volgende:
Jongens jongens jongens. Agbonlahor, Welliton, Emenike. Waar gaat het heen met Fok
Ik snap het wel hoor, maar ik kan niet meer aan Agbon denken zonder da ook pacehoer mijn hoofd in schietquote:
Ik heb 80 pace spitsen, niet haten op mij aubquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:32 schreef StijnDa het volgende:
Jongens jongens jongens. Agbonlahor, Welliton, Emenike. Waar gaat het heen met Fok
cokequote:
80 pace is stukken lager dan gemiddeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb 80 pace spitsen, niet haten op mij aub
Strength, maar dat is vaak een excuus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat is wel kansloos pacehoeren.
Als hij ook nog eens 4* skill zou hebbenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Strength, maar dat is vaak een excuus.
Die vent die met z'n voet vastzit en dan over het water wordt meegesleurdquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahahaha ja, vanaf hier is 'ie ook fantastisch.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Dat filmpje postte ik hier gisteren ook al..ging ook stuk om die gast die bij die muurschildering naar binnen wilde lopen![]()
Aanvallend middenveld met Arteta, Cazorla en Ramseyquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:47 schreef Tim86 het volgende:
Szczesny, Jenkinson, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Ramsey, Cazorla, Ox-Chamberlain, Podolski, Giroud
Guzan, Lowton, Vlaar, Clark, Stevens, El Ahmadi, Westwood, Bannan, Weimann, Agbonlahor, Benteke.
Wilde ik net postenquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Zekere IF: Jordi Gomez, 3 goals net
http://www.futhead.com/fifa/players/4267/
Hahaha ja, geniaal.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
Dat filmpje postte ik hier gisteren ook al..ging ook stuk om die gast die bij die muurschildering naar binnen wilde lopen![]()
Lijkt me logisch om de trage lange man tegen de sterke neger te zetten en de snelle CB tegen Agbon jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aanvallend middenveld met Arteta, Cazorla en Ramsey
Prettig dat Gibbs weer terug is, Sagna en Verm even rust > midweeks moet er ook weer gespeeld worden. Merte tegen Agbon is wel gevaarlijk natuurlijk al speelt hij vooral tegen Benteke
Ja maar als hij Jenkinson voorbij is zal toch de RCB moeten ingrijpen en dat is Merte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Agbonlahor speelt toch altijd hangend vanaf links bij Villa
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar als hij Jenkinson voorbij is zal toch de RCB moeten ingrijpen en dat is Merte.
Hoe weet jij dat? Ben jij stiekem zelf Agbonlahor?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen nare emoties krijgen bij het horen van de naam Agbonlahor. Maar geef hem nog een kans. Hij is best aardig. En zorgzaam. En huilt ook gewoon als hij een zielige film ziet
Het is mijn zoonquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben jij stiekem zelf Agbonlahor?
[ afbeelding ]
Ik heb 'm vorig jaar nog een kogelbrief gestuurd met een vriendelijk verzoek of 'ie niet meer zo irritant wilt zijn in FIFA. Volgens mij heeft 'ie er wel wat mee gedaan, of in ieder geval ervoor gezorgd dat 'ie niet meer zo gehaat wordt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan me voorstellen dat mensen nare emoties krijgen bij het horen van de naam Agbonlahor. Maar geef hem nog een kans. Hij is best aardig. En zorgzaam. En huilt ook gewoon als hij een zielige film ziet
Naarlingquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorig jaar nog een kogelbrief gestuurd met een vriendelijk verzoek of 'ie niet meer zo irritant wilt zijn in FIFA. Volgens mij heeft 'ie er wel wat mee gedaan, of in ieder geval ervoor gezorgd dat 'ie niet meer zo gehaat wordt.
Hoe beviel dat? Kom je in de buurt van de piek-snelheid overdag?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NaarlingIk heb trouwens wel een paar keer een eweka maandje gedaan trouwens
Het is een fucking beest alleen jammer van zijn workratesquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
Dit jaar is Agbon gewoon een mega complete en goede silver...alleen wel met manne veel pace. Gezien zijn prijs en overall kwaliteiten vind ik hem nu geen "foute" speler meer eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |