PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
IF Akinfenwa. Echt te makkelijk, vooral in het weekend.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:41 schreef DuTank het volgende:
Jullie gaan me dit nooit vertellen, maar welke speler maken jullie vaak winst op?
Ik op het moment bijvoorbeeld o.a. Willems, omdat mijn munten skeer zijn op het moment
geen Hovlandquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb deze team gemaakt maar ik kan er niet mee spelen![]()
[ afbeelding ]
Hahah, je postte per ongeluk een plaatje van een nPower league team ipv je originele team!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
Ik heb ook een origineel team gemaakt (moet nog 1 speler kopen) alleen kunnen die RM en LM niet echt verdedigen mja dit was wel goedkoop
[ afbeelding ]
Schijt aan, voor verdedigen heb je die CBs en CDMs. Die LM en RM moeten gewoon snel zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
Ik heb ook een origineel team gemaakt (moet nog 1 speler kopen) alleen kunnen die RM en LM niet echt verdedigen mja dit was wel goedkoop
[ afbeelding ]
Ik heb 2x tegen een 0 chem gespeeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:00 schreef Reemi het volgende:
Speel nu tegen iemand met 21 chemistry.Heel veel spelers op 0 chem.
heb je verloren zekerquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:00 schreef Reemi het volgende:
Speel nu tegen iemand met 21 chemistry.Heel veel spelers op 0 chem.
Oh je hebt m al? Ff gemist. Toch niet uit pack hoop ik?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net het bronze toernooi voor het eerst gewonnen met IF Grabban maar de tegenstanders waren wel echt slechtOok heb ik eindelijk die advanced shooting skill challenge gehaald, nadar heel vaak rond de 38 en 39k uitkwam heb ik dan nu 42k gehaald
Nee, ik heb hem gekocht voor 184k in de goede formatiequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh je hebt m al? Ff gemist. Toch niet uit pack hoop ik?
als je skills to run the hills had gehad had je hem zo uit een pack getrokken tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem gekocht voor 184k in de goede formatie
Nu nog IF Marchettiquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Nogmaals mijn team, blij dat ik Suarez en Cavani allebei kan gebruiken met 9 chem, Di Natale en Aguero op CAM is echt een uitkomst, die spelen zo fijn daar
[ afbeelding ]
best wel slim gedaan goed hoor jongenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Nogmaals mijn team, blij dat ik Suarez en Cavani allebei kan gebruiken met 9 chem, Di Natale en Aguero op CAM is echt een uitkomst, die spelen zo fijn daar
[ afbeelding ]
Teampje hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Marchette komt er ook en Ogbonna zou kunnen maar Barzagli doet het goed daar,quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog IF Marchetti
En Ogbonna > Barzagli imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |