PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
IF Akinfenwa. Echt te makkelijk, vooral in het weekend.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:41 schreef DuTank het volgende:
Jullie gaan me dit nooit vertellen, maar welke speler maken jullie vaak winst op?
Ik op het moment bijvoorbeeld o.a. Willems, omdat mijn munten skeer zijn op het moment
geen Hovlandquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:46 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb deze team gemaakt maar ik kan er niet mee spelen![]()
[ afbeelding ]
Hahah, je postte per ongeluk een plaatje van een nPower league team ipv je originele team!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
Ik heb ook een origineel team gemaakt (moet nog 1 speler kopen) alleen kunnen die RM en LM niet echt verdedigen mja dit was wel goedkoop
[ afbeelding ]
Schijt aan, voor verdedigen heb je die CBs en CDMs. Die LM en RM moeten gewoon snel zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:49 schreef Thorb het volgende:
Ik heb ook een origineel team gemaakt (moet nog 1 speler kopen) alleen kunnen die RM en LM niet echt verdedigen mja dit was wel goedkoop
[ afbeelding ]
Ik heb 2x tegen een 0 chem gespeeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:00 schreef Reemi het volgende:
Speel nu tegen iemand met 21 chemistry.Heel veel spelers op 0 chem.
heb je verloren zekerquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:00 schreef Reemi het volgende:
Speel nu tegen iemand met 21 chemistry.Heel veel spelers op 0 chem.
Oh je hebt m al? Ff gemist. Toch niet uit pack hoop ik?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net het bronze toernooi voor het eerst gewonnen met IF Grabban maar de tegenstanders waren wel echt slechtOok heb ik eindelijk die advanced shooting skill challenge gehaald, nadar heel vaak rond de 38 en 39k uitkwam heb ik dan nu 42k gehaald
Nee, ik heb hem gekocht voor 184k in de goede formatiequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh je hebt m al? Ff gemist. Toch niet uit pack hoop ik?
als je skills to run the hills had gehad had je hem zo uit een pack getrokken tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem gekocht voor 184k in de goede formatie
Nu nog IF Marchettiquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Nogmaals mijn team, blij dat ik Suarez en Cavani allebei kan gebruiken met 9 chem, Di Natale en Aguero op CAM is echt een uitkomst, die spelen zo fijn daar
[ afbeelding ]
best wel slim gedaan goed hoor jongenquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
Nogmaals mijn team, blij dat ik Suarez en Cavani allebei kan gebruiken met 9 chem, Di Natale en Aguero op CAM is echt een uitkomst, die spelen zo fijn daar
[ afbeelding ]
Teampje hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
IF Marchette komt er ook en Ogbonna zou kunnen maar Barzagli doet het goed daar,quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu nog IF Marchetti
En Ogbonna > Barzagli imo
Wat ben je toch rijlkquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:20 schreef Thorb het volgende:
120k ondertussen. Toch al meer dan een meter aan Cazorla
Stijgende lijn in zijn performancequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had je serieus tot half 4 COD zitten doen?
Baas
Ja samen met Thadcastle, Smookz en Iwan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had je serieus tot half 4 COD zitten doen?
Baas
Rijstquote:
Alonso en Mascherano vervangen, dan wel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:22 schreef tochweerhenk het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/1479176/
Ik twijfel echt hard om dit team te maken, zeggen jullie ik zeg doen! of niet?
Dikke blunderquote:
In FIFA ook een baasjequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
Shane Long gaat wel lekker nu. Eerst tegen Chelsea nu ook weer een goal
Ok, voor wie zou jij ze vervangen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Alonso en Mascherano vervangen, dan wel.
Nee, gaat maar voor 20k ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is die gast zo duur?
Tering ik had hem toen in een pakje, diezelfde dag verkocht voor 50k fzo
Huh is dit de eerste IFquote:
Vorig jaar lang gebruikt in een toernooitje dat toen in de vakantie was. Toen begon ik met fut en die bonus was 5k ofzoquote:
Song en een CB met lengte.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ok, voor wie zou jij ze vervangen?
Is ie nog steeds.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Huh is dit de eerste IF
In het begin was die 20k of zo???
Okequote:
Miranda, Ramos, Morenoquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke
Dan kom je uit op Piqué ofzo met 62 pace
Was ik maar rijk rijk rijk dan kocht ik Ramos jajajaquote:
Want traden is toch zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Was ik maar rijk rijk rijk dan kocht ik Ramos jajaja
Miranda/IF Geromelquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke
Dan kom je uit op Piqué ofzo met 62 pace
Ja vind ik wel jajajaquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Want traden is toch zo ingewikkeld
Niet togquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
haha trade is zo makkelijk in fut 13
Oké leukquote:
Gungame, na elke kill level je een wapen hoger.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Rijst het volgende:
Bij welke gamemodus level je het snelst in BO?
Klopt maar meestal maak ik niet heel veel winst dan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Het is geen kwestie van kunnen...gewoon een kwestie van even 5 minuten tijd erin steken om de prijzen van een speler te leren kennen en dan gewoon de te goedkope kaarten op te kopen en duurder te verkopen
Hij heeft zand in zn vaginaquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt maar meestal maak ik niet heel veel winst dan.
En er is geen zak aan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Klopt maar meestal maak ik niet heel veel winst dan.
Beetje klikken tijdens het voetbal kijken en je bent al een heel eind. Als je die moeite niet wil doen is het prima, maar kom dan niet tig keer hier zeiken dat je zo arm bent.quote:
True true.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje klikken tijdens het voetbal kijken en je bent al een heel eind. Als je die moeite niet wil doen is het prima, maar kom dan niet tig keer hier zeiken dat je zo arm bent.
Ok man.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
lololol ik maak teams van mn daily gifts
If paulinhoquote:
Ik ben daar wel een mooie gif tegen gekomen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal topic is dit![]()
![]()
![]()
![]()
¿¿¿ heb je wel eens moeten (straat)vechten bij een wedstrijd ???
http://www.wijzijnvoetbal(...)j-een-wedstrijd.html
Niet op fok dus
Aan je PSN account, gewoon bij de download lijst opnieuw downloade.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn PS3 is helaas stuk gegaan (kan geen internetverbinding meer maken). Maandag Sony bellen om het om te ruilen tegen een gereduceerde prijs, echter vroeg ik mij af of de EA online code gebonden is aan je psn account of de console?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:04 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal topic is dit![]()
![]()
![]()
![]()
¿¿¿ heb je wel eens moeten (straat)vechten bij een wedstrijd ???
http://www.wijzijnvoetbal(...)j-een-wedstrijd.html
Niet op fok dus
Kekke oranje biets van andre om zijn oren.quote:
Eey broeder, later weer tekeerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |