abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119643842
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:05 schreef rakotto het volgende:
Hamas chief backs Palestinian UN bid

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 16:05 schreef rakotto het volgende:
Hamas chief backs Palestinian UN bid

[..]

But both Meshaal and fellow political bureau member Izzat al-Rishq said Monday that they supported the move, though they warned it should not “compromise” Palestinian “constants and rights.”

Officials said they would spend the coming days attempting to persuade European Union governments to vote in favor of the bid. The PA is, however, expecting most EU countries to abstain during the vote.
British Foreign Secretary William Hague told the BBC that the Israeli-Palestinian conflict needs the support of European and Arab nations, as well as the United States.
He said the two sides may be coming to the final chance for a two-state solution.
“It is time for a huge effort on the Middle East peace process…I’ve been calling on the United States…to show the necessary leadership on this in the coming months because they have crucial leverage with Israel which no other country has,” Hague said.

de Oslo II akkoorden
De Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever werden in drie gedeeltes verdeeld:
Zone A - Onder bestuur van de Palestijnse Autoriteit.
Zone B - Palestijnse Autoriteit maar onder Israëlisch militair bewind
Zone C - Onder bestuur van de regering van Israël
pi_119644204
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 17:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Een interessant opiniestuk in de Volkskrant over de hypocrisie van de Turkse kritiek op Israël

http://www.volkskrant.nl/(...)ngeloofwaardig.dhtml

Heldere beschrijving van het dubbele gezicht van Turkije.

Turkije wil zich onder Erdogan steeds meer profileren als een lokale grootmacht. Tot een paar jaar geleden stonden ze in een ideale positie om te bemiddelen en hadden ze in het vacuüm kunnen springen dat Mubarak had achtergelaten.

Het lijkt er echter op dat Erdogan inschat dat er in zijn regeringsperiode geen oplossing in Israël zal komen en dat er dus geen eer aan te behalen valt. Hij wil zichzelf en Turkije liever opwerpen als de leider van de moslimlanden met de krokodillentranen in Gaza als gevolg.
Goed artikel. Niets met Joden, zolang ze onder moslims staan. Een Jood die een moslim uitmoordt is ook erger dan een moslim die dat doet.
  maandag 26 november 2012 @ 17:42:32 #178
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_119644555
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 17:00 schreef moussie het volgende:

[..]

Jij beweerde dat de VS zich niet interesseerde voor het Midden-Oosten; dat ze al genoeg te stellen hadden met de Sovjetunie, Korea, Cuba en Vietnam. Nou, dat klopt dus voor geen meter, ze hadden vanaf 1953 een hele dikke vinger in de pap in Iran, operatie Ajax om de sjah weer aan de macht te krijgen ..
Okee, ik vergat Iran inderdaad. Puntje voor jou. De VS interesseerde zich niet voor het MO, want ze hadden al genoeg te stellen met de Sovjet-Unie, Korea, Cuba, Vietnam en Iran. En waarschijnlijk vergeet ik er nog wel een paar.

(Overigens was de hoofdzaak daarin olie)
quote:
Daarnaast bewerde je dat er GEEN hulp was van de Verenigde Staten van Amerika aan Israël tot aan de Jom Kippoeroorlog (1973). Even grote onzin, de houding van de States is verandert na de zesdaagse oorlog, in 1968 zijn de eerste Phantom's verkocht
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 13:31 schreef BorisDeLul het volgende:

Daarin heb je gelijk, maar dat was alleen bewapening (handel). Aan beide partijen! Pas na de Jom Kippoer-oorlog werd het gebied speelbal van de Soviets enerzijds en de VS anderzijds.
pi_119644756
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 17:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Goed artikel. Niets met Joden, zolang ze onder moslims staan. Een Jood die een moslim uitmoordt is ook erger dan een moslim die dat doet.
Dat is wat jij er van maakt, dat staat helemaal niet in het artikel :')
Het is natuurlijk heel logisch dat een land niet gaat zeggen "ja, wij onderdrukken volk X".
  maandag 26 november 2012 @ 18:08:29 #180
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_119645400
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 17:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Palestijnse en Koerdische conflict valt niet te vergelijken wegens een paar simpele redenen.

1. Het Koerdische staat is verdeeld onder vier landen.
2. Koerden krijgen hun recht in die 4 landen.
3. Palestijnen krijgen geen recht.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_119645482
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:08 schreef rakotto het volgende:

[..]

Palestijnse en Koerdische conflict valt niet te vergelijken wegens een paar simpele redenen.

1. Het Koerdische staat is verdeeld onder vier landen.
2. Koerden krijgen hun recht in die 4 landen.
3. Palestijnen krijgen geen recht.
Het gaat er niet om waar de overeenkomsten en waar de verschillen zijn. Het gaat er om dát er overeenkomsten zijn en dat Erdogan een enorme klont boter op zijn hoofd heeft.

En om nog maar een voorbeeld te noemen van een verschil
4. Er is geen genocide op de Palestijnen gepleegd, maar wel op de Koerden.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_119645659
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:11 schreef PhysicsRules het volgende:

4. Er is geen genocide op de Palestijnen gepleegd, maar wel op de Koerden.
Vertel.
pi_119646110
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vertel.
:') .

Hallo, we zijn niet dom. Iedereen weet dat Turkije al jaren wereldkampioen genocide-ontkenning is (dus ook Turken als jij).
#freefrederike
pi_119646173
quote:
4s.gif Op maandag 26 november 2012 18:30 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

:') .

Hallo, we zijn niet dom. Iedereen weet dat Turkije al jaren wereldkampioen genocide-ontkenning is (dus ook Turken als jij).
Ga toch appels schillen man, Armeense kwestie is in eens omgebouwd tot een Koerdische kwestie? Over niet dom zijn gesproken.
pi_119646208
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga toch appels schillen man, Armeense kwestie is in eens omgebouwd tot een Koerdische kwestie? Over niet dom zijn gesproken.
Nee. De Turken zijn gewoon wereldkampioen genocide-ontkenning, ik heb het nooit over een specifieke genocide gehad. De Turken zijn gewoon wereldkampioen erin.
#freefrederike
pi_119646252
quote:
4s.gif Op maandag 26 november 2012 18:32 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Nee. De Turken zijn gewoon wereldkampioen genocide-ontkenning, ik heb het nooit over een specifieke genocide gehad. De Turken zijn gewoon wereldkampioen erin.
Er is maar een genocide waar Turken van beticht worden, terecht of onterecht laat ik in het midden, maar dat gaat over Armeniers, ik vraag uitleg over Koerden.

En Joden en Israel is wereldkampioen holocaustmisbruik, en nu?
pi_119646361
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is maar een genocide waar Turken van beticht worden, terecht of onterecht laat ik in het midden, maar dat gaat over Armeniers, ik vraag uitleg over Koerden.

En Joden en Israel is wereldkampioen holocaustmisbruik, en nu?
Het is sowieso triest dat jij denkt dat Turken alleen maar beschuldigd worden op genocide van de Armeniers, maar dat laat ook meteen zien: Turken zijn idd al tientallen jaren wereldkampioen genocide ontkenning.
#freefrederike
pi_119646458
quote:
4s.gif Op maandag 26 november 2012 18:37 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Het is sowieso triest dat jij denkt dat Turken alleen maar beschuldigd worden op genocide van de Armeniers, maar dat laat ook meteen zien: Turken zijn idd al tientallen jaren wereldkampioen genocide ontkenning.
Mij is alleen maar wat de Armeniers betreft bekend, ik laat mij graag informeren en verlichten over meerdere feiten en of beschuldigingen, wel constructieve hoop ik, maar dat staat je vrij.

En nogmaals Joden zijn wereldkampioen holocaustmisbruikers, dus?

Btw, misschien begrijp je het zo:

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 18:42:06 ]
pi_119646518
Laten we het over Israel en Palestina houden, en niet Turkije en Koerden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119646541
quote:
3s.gif Op maandag 26 november 2012 18:41 schreef Voorschrift het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Voorschrift op 26-11-2012 18:44:02 ]
#freefrederike
pi_119646559
אני לא תורכי
pi_119646635
quote:
Bedoeling was eigenlijk om te kijken of de vergelijkingen wel terecht zijn of niet, om het vervolgens weer terug te koppelen naar Palestina, maar oke :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 18:45:07 ]
pi_119646712
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2012 18:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bedoeling was eigenlijk om te kijken of de vergelijkingen wel terecht zijn of niet, om het vervolgens weer terug te koppelen naar Palestina, maar oke :*
Ja maar ervaring leert dat 't altijd uit de hand loopt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119646757
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 18:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

ich habe es nicht gewusst

en in dit geval is het sowieso schuld van de joden.

* Triggershot rent snel weg

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2012 18:47:55 ]
pi_119646800
quote:
16s.gif Op maandag 26 november 2012 18:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ich habe es nicht gewusst

en in dit geval is het sowieso schuld van de joden.

* Triggershot rent snel weg
Pas maar op, Turken zijn mijn type dus je staat zelf voor de gevolgen in. :7
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119646825
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Pas maar op, Turken zijn mijn type dus je staat zelf voor de gevolgen in. :7
Jonge!!!

אני לא תורכי
pi_119646841
:* kusjekroel.

Nu maar weer OT.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119647255
quote:
true :)
pi_119647322
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2012 18:46 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

true :)
pi_119656283
Woei, ik vergis me een volkje en de boel explodeert :D
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')