abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119567959
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:44 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Je kan het niet af met enkel jezelf te noemen?
Waarom moet je "men" noemen als het enkel om jezelf gaat?
Hij liegt niet. :)
pi_119567991
Het boeit me niet wat anderen over me denken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 24 november 2012 @ 11:51:17 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_119568048
quote:

[..]

Waarom interpreteer jij alles zo letterlijk? Ben je autistisch?
Resistance is futile.
pi_119568063
Eén of twee personen zegt niks. Als de meeste mensen dat tegen je zeggen (of op een andere manier aan je laten merken), dan is er iets aan de hand en dan kan het probleem mogelijk bij jezelf liggen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119568077
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Het boeit me niet wat anderen over me denken
Och ja, natuurlijk. :') Als iedereen je uitkotst en derhalve mijdt als de pest, interesseert je dat niets?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_119568082
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Och ja, natuurlijk. :') Als iedereen je uitkotst en derhalve mijdt als de pest, interesseert je dat niets?
Nee :{w
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:03:16 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_119568323
Daar trapt niemand in, of je moet nu al een verbitterde loner zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_119568383
Die (verwijderde) discussie van gisteren met Schwets was in mijn ogen behoorlijk gemeen. Wil niet zeggen dat je gemeen bent maar wel dat je het af en toe kunt zijn.
Some weasel took the cork out of my lunch...
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:09:43 #59
365231 Fera
Fire & Blood
pi_119568473
Het is nooit leuk als mensen iets over je denken wat je totaal niet bent, maar war doe je eraan? Je kunt je ook afvragen hoe belangrijk het is. ;)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_119568498
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hij liegt niet. :)
Zo, ook weer geregeld.
pi_119569166
Vrouwen zijn vaak ook gemeen :+
Als je zelf niet gek bent maak je een ander wel gek!
pi_119569551
TS: ik vind je niet gemeen maar gewoon eerlijk en aardig !

Mijn reactie compenseerd weer een negatieve reactie. Je kan je dus weer een stuk beter voelen :+

Als er nog een paar mensen mijn reactie copieren is het probleem opgelost w/
pi_119569661
Nee je bent geen gemeen mens wat wel is dat je de laatste tijd en dat denk ik door een andere oorzaak af en toe een stuk minder kan hebben dan normaal. En daar door weleens een beetje te direct op je noten bent.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_119569825
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:56 schreef blek het volgende:
TS: ik vind je niet gemeen maar gewoon eerlijk en aardig !

Mijn reactie compenseerd weer een negatieve reactie. Je kan je dus weer een stuk beter voelen :+

Als er nog een paar mensen mijn reactie copieren is het probleem opgelost w/
Staal en aardig?
pi_119570101
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom interpreteer jij alles zo letterlijk? Ben je autistisch?
Gewoon oerdom :)
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_119572481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:05 schreef Adfundum het volgende:
Die (verwijderde) discussie van gisteren met Schwets was in mijn ogen behoorlijk gemeen. Wil niet zeggen dat je gemeen bent maar wel dat je het af en toe kunt zijn.
Je had ruzie met Swets, Staal?
Swets is een eersteklas ruziemaker, dus die haalt misschien wel het gemeenste in je naar boven. Volgens mij ben je wel eens gemeen (geweest), maar het is niet je gewone manier van doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 24-11-2012 15:19:41 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:23:14 #68
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119586962
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Nee je bent geen gemeen mens wat wel is dat je de laatste tijd en dat denk ik door een andere oorzaak af en toe een stuk minder kan hebben dan normaal. En daar door weleens een beetje te direct op je noten bent.
True. Klopt. Maar dat zou geen excuus zijn en ik ben niet anders dan drie jaar geleden. Iets cynischer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 12:05 schreef Adfundum het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Je had ruzie met Swets, Staal?
Swets is een eersteklas ruziemaker, dus die haalt misschien wel het gemeenste in je naar boven. Volgens mij ben je wel eens gemeen (geweest), maar het is niet je gewone manier van doen.
Ja, ik was ook heel erg gemeen, dat klopt. Maar het kwam vanuit een ander topic van weken terug. Ik ben er toen verder niet meer op in gegaan. Hij bewees al mijn gelijk maar ik vond het vanwege het onderwerp ongepast om het te halen. Dat onderscheid moet je kunnen maken. Best. Maar dan moet iemand me niet gaan opzoeken en me alweer gaan uitschelden natuurlijk. Dan word ik heel gemeen inderdaad.
Ja lullig. Soit. Zelf TR gemaakt want die clash kwam in een topic waarin iemand zijn huis probeert te verkopen. En dat is niet mals in deze tijd.

Maar dat was niet de reden van dit topic. Nee, ik kreeg een berichtje van iemand met wie ik heel lang erg goed contact heb gehad. En dan trek ik me kritiek wel aan.

Ok. Gemeen.

Nou een tirade dat ik zo veranderd zou zijn en dat hij/zij niet de enige was die er zo over dacht. Kortom, ik ben maar een gemeen iemand en nog net niet uitgekotst op FOK! en door de gehele crew.

En dan probeer je toch een normale dialoog te hebben. Wat is er gebeurd? Stilte.

Dan niet he? Beleren doe je maar een ander. Voor een dialoog sta ik open.
Ik ben de afgelopen drie jaar niet veranderd. Jij wel.

Grijns, durfde vanavond dit topic nauwelijks aan te klikken. Bang voor een reeks vol haat. Nou het valt toch reuze mee eigenlijk he. Zoveel val ik gelukkig niet eens op ook. :).
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:29:48 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119587147
Ik weet niet echt wat we nou met dit topic moeten, iemand die je niet IRL kent dicht je allerlei niet herkenbare karaktertrekjes aan? So what?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_119587284
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef Staal het volgende:

[..]

True. Klopt. Maar dat zou geen excuus zijn en ik ben niet anders dan drie jaar geleden. Iets cynischer.

Ik heb het niet over een een periode van 3 jaren maar over een periode van een aantal weken en bovenal zat ik hier 3 jaar geleden nog niet eens :')
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:34:29 #71
42366 Staal
pi_119587316
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:29 schreef Re het volgende:
Ik weet niet echt wat we nou met dit topic moeten, iemand die je niet IRL kent dicht je allerlei niet herkenbare karaktertrekjes aan? So what?
Het is R&P.

Ik mag me iets toch wel aantrekken?

Digitaal mag men lekker op me schelden dat boeit me niet. Maar ja, in een digitale wereld kunnen wel contacten ontstaan. En als iemand dan ineens drie jaar later me de oren probeert te wassen dat ik maar een kutwijf ben. Dan trek ik me dat een klein beetje aan.

Nieuw misschien maar zo gek is dat niet.
Un certain jeune homme
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:35:58 #72
42366 Staal
pi_119587370
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een een periode van 3 jaren maar over een periode van een aantal weken en bovenal zat ik hier 3 jaar geleden nog niet eens :')
Ik had het dan ook niet over jou en je klonen. Ik had het in R&P eens 1 keer over mij.
Un certain jeune homme
pi_119587730
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:35 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik had het dan ook niet over jou en je klonen. Ik had het in R&P eens 1 keer over mij.
Oh wat kun jij goed happen zeg. Zie hier je hecht waarde aan het feit dat een persoon in de vorm van een user dus er voor kiest zo nu en dan een ander account te maken en niet jaar in jaar uit met hetzelfde account te posten.

Mijn keuze en daar mag je best tegen ageren dat maakt mij verder niets uit maar hecht daar eens wat minder waarde aan. Ook het feit dat iemand welke je via de digitale weg hebt leren kennen je ineens gemeen noemt.

Juist vanwege die dingen kies ik juist er voor om zo vaak mogelijk te wisselen van account. Heeft iets te maken met anonimiteit. En vooral met het feit dit is mijn uitlaatklep niet om [digitale] vriendschappen te sluiten of om altijd zo gezellig uit de hoek te komen.

Wat is nu mij punt?

Trek het je toch niet zo aan wat heeft het voor nut? niets toch het is niet zo dat een persoonlijke vriend je aanvalt...
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:50:33 #74
42366 Staal
pi_119587854
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Oh wat kun jij goed happen zeg. Zie hier je hecht waarde aan het feit dat een persoon in de vorm van een user dus er voor kiest zo nu en dan een ander account te maken en niet jaar in jaar uit met hetzelfde account te posten.

Mijn keuze en daar mag je best tegen ageren dat maakt mij verder niets uit maar hecht daar eens wat minder waarde aan. Ook het feit dat iemand welke je via de digitale weg hebt leren kennen je ineens gemeen noemt.

Juist vanwege die dingen kies ik juist er voor om zo vaak mogelijk te wisselen van account. Heeft iets te maken met anonimiteit. En vooral met het feit dit is mijn uitlaatklep niet om [digitale] vriendschappen te sluiten of om altijd zo gezellig uit de hoek te komen.

Wat is nu mij punt?

Trek het je toch niet zo aan wat heeft het voor nut? niets toch het is niet zo dat een persoonlijke vriend je aanvalt...
Nog een keer. Ik open eens in de tien jaar een topic in R&P die over mijn gevoelens gaat.
Het gaat nu even niet over jou.

Nou ben ik meteen gemeen natuurlijk. Schei gewoon even uit. Het gaat eens niet over jou. Back off.
Un certain jeune homme
  zondag 25 november 2012 @ 00:23:21 #75
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_119588736
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Nog een keer. Ik open eens in de tien jaar een topic in R&P die over mijn gevoelens gaat.

Nou ben ik meteen gemeen natuurlijk. Schei gewoon even uit. Het gaat eens niet over jou. Back off.
Deze reactie in combinatie met die van jou in dit topic...

:')
  zondag 25 november 2012 @ 00:24:50 #76
42366 Staal
pi_119588767
quote:
13s.gif Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Deze reactie in combinatie met die van jou in dit topic...

:')
:*.
Un certain jeune homme
pi_119588782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Er bestaan daadwerkelijk mensen die daar helemaal niets om geven, inderdaad.

Dat zijn altijd mensen die sowieso weinig tot geen behoefte hebben aan sociale contacten.
pi_119588980
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Hou dan een keer op met het iedere keer aanhalen over de mij en het hele klonen verhaal zowel in DM als op het forum. Want dit is dus exact wat je krijgt dat kun je schijnbaar niet en dan word ik eens gemeen en erg vijandig. Ook het feit dat je een tijd terug gezegd hebt dat ik mij niet kan inleven in anderen word ik enorm pissig van zulke aantijgingen flikker jij hier niet voor mij neus neer wie denk je wel dat je bent de koningin van deze toko?

Dan kun je nu wel gaan piepen verdomme over jou gevoelens en dat mensen je gemeen vinden nou in dit geval zal ik het je eens zo vertellen in het begin was je aardig en erg goed in de omgang naar sinds een tijd kan ik eigenlijk door jou gedrag niet eens luchten of zien daardoor word ik zo vijandig. Dat jij zoiets niet in de gaten hebt is prima maar beticht mij niet van bepaalde dingen. Je kent mij niet en je hebt geen flauw idee hoe vaak ik mij moet inleven in andere mensen.

De groeten.
  zondag 25 november 2012 @ 00:41:42 #79
42366 Staal
pi_119589062
Keep it coming.

Ik ben een verderfelijk persoon.
Ga maar los.

Graag zelfs. ^O^ .
Un certain jeune homme
  zondag 25 november 2012 @ 00:57:20 #80
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119589254
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 00:41 schreef Staal het volgende:
Keep it coming.

Ik ben een verderfelijk persoon.
Ga maar los.

Graag zelfs. ^O^ .
Het is patat.....
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zondag 25 november 2012 @ 01:04:42 #81
42366 Staal
pi_119589358
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:37 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Hou dan een keer op met het iedere keer aanhalen over de mij en het hele klonen verhaal zowel in DM als op het forum. Want dit is dus exact wat je krijgt dat kun je schijnbaar niet en dan word ik eens gemeen en erg vijandig. Ook het feit dat je een tijd terug gezegd hebt dat ik mij niet kan inleven in anderen word ik enorm pissig van zulke aantijgingen flikker jij hier niet voor mij neus neer wie denk je wel dat je bent de koningin van deze toko?

Dan kun je nu wel gaan piepen verdomme over jou gevoelens en dat mensen je gemeen vinden nou in dit geval zal ik het je eens zo vertellen in het begin was je aardig en erg goed in de omgang naar sinds een tijd kan ik eigenlijk door jou gedrag niet eens luchten of zien daardoor word ik zo vijandig. Dat jij zoiets niet in de gaten hebt is prima maar beticht mij niet van bepaalde dingen. Je kent mij niet en je hebt geen flauw idee hoe vaak ik mij moet inleven in andere mensen.

De groeten.
Lalalala lovely as you are
Kom maar op. Hoe meer hoe beter. Ik weet in ieder geval wat ik nooit meer zal aanvangen.

Hier een kusje en sterkte. Lekker makkelijk. Val allemaal dood.
In tien jaar 1 topic in R&P. Mag ik misschien? Nou kom maar op. Ik deug niet inderdaad.

En de wereld draait om jou.
Un certain jeune homme
  zondag 25 november 2012 @ 01:06:21 #82
42366 Staal
pi_119589391
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:57 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Het is patat.....
Ja, klopt.

Het is perceptie.
Un certain jeune homme
  zondag 25 november 2012 @ 01:07:52 #83
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_119589428
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2012 01:06 schreef Staal het volgende:

[..]

Ja, klopt.

Het is perceptie.
Perceptie met mayo smaakt niet....

Patat wel.... *O*
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 november 2012 @ 08:56:13 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119591420
eh wut??

Op de eerste plaats heb IK deze labiele doos nergens "gemeen" genoemd. Deze mevrouw verwijt MIJ out of the blue van alles omdat ik aangeef dat wanneer je je aanpas aan de ongeschreven wetten van de maatschappij je meer kans hebt op een baan. Lees vanaf hier verder...

Verder zie ik gisteren een topic over iemand die zijn huis niet kan verkopen. Ook dáár zie ik allerlei mensen tips geven wat de TS kan doen om de verkoopbaarheid van haar huis te vergroten en daar reageert mevrouw Staal óók weer op door de tipgevers allerlei verwijten te maken met opmerkingen dat hun huis er ook wel niet uit zal zien.

Weinig relevant derhalve. Dat merk ik op en vervolgens vind mevrouw Staal het noodzakelijk om dingen te gaan roepen "Je bent niet aangenomen. Lekker voor je, ik gun je die ellende".

Tja... blijkbaar is dit hele topic een farce.
  zondag 25 november 2012 @ 09:02:18 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_119591459
oh gaat het echt daar om?... ik heb wel eens ergere dingen van jou naar mijn hoofd gekregen :o, ben ik ook niet echt door veranderd of iets

maar goed, het nut van dit topic ontgaat mij dus nog steeds, ik flikker er lekker een slotje op en ge-emmer doen we maar via de privekanalen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')