Hij liegt niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je kan het niet af met enkel jezelf te noemen?
Waarom moet je "men" noemen als het enkel om jezelf gaat?
Waarom interpreteer jij alles zo letterlijk? Ben je autistisch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Het boeit me niet wat anderen over me denken
Neequote:Op zaterdag 24 november 2012 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk.Als iedereen je uitkotst en derhalve mijdt als de pest, interesseert je dat niets?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Zo, ook weer geregeld.quote:
Staal en aardig?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:56 schreef blek het volgende:
TS: ik vind je niet gemeen maar gewoon eerlijk en aardig !
Mijn reactie compenseerd weer een negatieve reactie. Je kan je dus weer een stuk beter voelen![]()
Als er nog een paar mensen mijn reactie copieren is het probleem opgelost
Gewoon oerdomquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom interpreteer jij alles zo letterlijk? Ben je autistisch?
Je had ruzie met Swets, Staal?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:05 schreef Adfundum het volgende:
Die (verwijderde) discussie van gisteren met Schwets was in mijn ogen behoorlijk gemeen. Wil niet zeggen dat je gemeen bent maar wel dat je het af en toe kunt zijn.
True. Klopt. Maar dat zou geen excuus zijn en ik ben niet anders dan drie jaar geleden. Iets cynischer.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:01 schreef FAUSTINO het volgende:
Nee je bent geen gemeen mens wat wel is dat je de laatste tijd en dat denk ik door een andere oorzaak af en toe een stuk minder kan hebben dan normaal. En daar door weleens een beetje te direct op je noten bent.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:05 schreef Adfundum het volgende:
Die (verwijderde) discussie van gisteren met Schwets was in mijn ogen behoorlijk gemeen. Wil niet zeggen dat je gemeen bent maar wel dat je het af en toe kunt zijn.
Ja, ik was ook heel erg gemeen, dat klopt. Maar het kwam vanuit een ander topic van weken terug. Ik ben er toen verder niet meer op in gegaan. Hij bewees al mijn gelijk maar ik vond het vanwege het onderwerp ongepast om het te halen. Dat onderscheid moet je kunnen maken. Best. Maar dan moet iemand me niet gaan opzoeken en me alweer gaan uitschelden natuurlijk. Dan word ik heel gemeen inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Je had ruzie met Swets, Staal?
Swets is een eersteklas ruziemaker, dus die haalt misschien wel het gemeenste in je naar boven. Volgens mij ben je wel eens gemeen (geweest), maar het is niet je gewone manier van doen.
Ik heb het niet over een een periode van 3 jaren maar over een periode van een aantal weken en bovenal zat ik hier 3 jaar geleden nog niet eensquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef Staal het volgende:
[..]
True. Klopt. Maar dat zou geen excuus zijn en ik ben niet anders dan drie jaar geleden. Iets cynischer.
Het is R&P.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:29 schreef Re het volgende:
Ik weet niet echt wat we nou met dit topic moeten, iemand die je niet IRL kent dicht je allerlei niet herkenbare karaktertrekjes aan? So what?
Ik had het dan ook niet over jou en je klonen. Ik had het in R&P eens 1 keer over mij.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een een periode van 3 jaren maar over een periode van een aantal weken en bovenal zat ik hier 3 jaar geleden nog niet eens
Oh wat kun jij goed happen zeg. Zie hier je hecht waarde aan het feit dat een persoon in de vorm van een user dus er voor kiest zo nu en dan een ander account te maken en niet jaar in jaar uit met hetzelfde account te posten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over jou en je klonen. Ik had het in R&P eens 1 keer over mij.
Nog een keer. Ik open eens in de tien jaar een topic in R&P die over mijn gevoelens gaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:47 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Oh wat kun jij goed happen zeg. Zie hier je hecht waarde aan het feit dat een persoon in de vorm van een user dus er voor kiest zo nu en dan een ander account te maken en niet jaar in jaar uit met hetzelfde account te posten.
Mijn keuze en daar mag je best tegen ageren dat maakt mij verder niets uit maar hecht daar eens wat minder waarde aan. Ook het feit dat iemand welke je via de digitale weg hebt leren kennen je ineens gemeen noemt.
Juist vanwege die dingen kies ik juist er voor om zo vaak mogelijk te wisselen van account. Heeft iets te maken met anonimiteit. En vooral met het feit dit is mijn uitlaatklep niet om [digitale] vriendschappen te sluiten of om altijd zo gezellig uit de hoek te komen.
Wat is nu mij punt?
Trek het je toch niet zo aan wat heeft het voor nut? niets toch het is niet zo dat een persoonlijke vriend je aanvalt...
Deze reactie in combinatie met die van jou in dit topic...quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Nog een keer. Ik open eens in de tien jaar een topic in R&P die over mijn gevoelens gaat.
Het gaat nu even niet over jou.
Nou ben ik meteen gemeen natuurlijk. Schei gewoon even uit. Het gaat eens niet over jou. Back off.
quote:Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Deze reactie in combinatie met die van jou in dit topic...
Er bestaan daadwerkelijk mensen die daar helemaal niets om geven, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk.Als iedereen je uitkotst en derhalve mijdt als de pest, interesseert je dat niets?
Hou dan een keer op met het iedere keer aanhalen over de mij en het hele klonen verhaal zowel in DM als op het forum. Want dit is dus exact wat je krijgt dat kun je schijnbaar niet en dan word ik eens gemeen en erg vijandig. Ook het feit dat je een tijd terug gezegd hebt dat ik mij niet kan inleven in anderen word ik enorm pissig van zulke aantijgingen flikker jij hier niet voor mij neus neer wie denk je wel dat je bent de koningin van deze toko?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Nog een keer. Ik open eens in de tien jaar een topic in R&P die over mijn gevoelens gaat.
Het gaat nu even niet over jou.
Nou ben ik meteen gemeen natuurlijk. Schei gewoon even uit. Het gaat eens niet over jou. Back off.
Het is patat.....quote:Op zondag 25 november 2012 00:41 schreef Staal het volgende:
Keep it coming.
Ik ben een verderfelijk persoon.
Ga maar los.
Graag zelfs..
Lalalala lovely as you arequote:Op zondag 25 november 2012 00:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hou dan een keer op met het iedere keer aanhalen over de mij en het hele klonen verhaal zowel in DM als op het forum. Want dit is dus exact wat je krijgt dat kun je schijnbaar niet en dan word ik eens gemeen en erg vijandig. Ook het feit dat je een tijd terug gezegd hebt dat ik mij niet kan inleven in anderen word ik enorm pissig van zulke aantijgingen flikker jij hier niet voor mij neus neer wie denk je wel dat je bent de koningin van deze toko?
Dan kun je nu wel gaan piepen verdomme over jou gevoelens en dat mensen je gemeen vinden nou in dit geval zal ik het je eens zo vertellen in het begin was je aardig en erg goed in de omgang naar sinds een tijd kan ik eigenlijk door jou gedrag niet eens luchten of zien daardoor word ik zo vijandig. Dat jij zoiets niet in de gaten hebt is prima maar beticht mij niet van bepaalde dingen. Je kent mij niet en je hebt geen flauw idee hoe vaak ik mij moet inleven in andere mensen.
De groeten.
Ja, klopt.quote:
Perceptie met mayo smaakt niet....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |