quote:Op zondag 25 november 2012 00:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Deze reactie in combinatie met die van jou in dit topic...
Er bestaan daadwerkelijk mensen die daar helemaal niets om geven, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, natuurlijk.Als iedereen je uitkotst en derhalve mijdt als de pest, interesseert je dat niets?
Hou dan een keer op met het iedere keer aanhalen over de mij en het hele klonen verhaal zowel in DM als op het forum. Want dit is dus exact wat je krijgt dat kun je schijnbaar niet en dan word ik eens gemeen en erg vijandig. Ook het feit dat je een tijd terug gezegd hebt dat ik mij niet kan inleven in anderen word ik enorm pissig van zulke aantijgingen flikker jij hier niet voor mij neus neer wie denk je wel dat je bent de koningin van deze toko?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Nog een keer. Ik open eens in de tien jaar een topic in R&P die over mijn gevoelens gaat.
Het gaat nu even niet over jou.
Nou ben ik meteen gemeen natuurlijk. Schei gewoon even uit. Het gaat eens niet over jou. Back off.
Het is patat.....quote:Op zondag 25 november 2012 00:41 schreef Staal het volgende:
Keep it coming.
Ik ben een verderfelijk persoon.
Ga maar los.
Graag zelfs..
Lalalala lovely as you arequote:Op zondag 25 november 2012 00:37 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hou dan een keer op met het iedere keer aanhalen over de mij en het hele klonen verhaal zowel in DM als op het forum. Want dit is dus exact wat je krijgt dat kun je schijnbaar niet en dan word ik eens gemeen en erg vijandig. Ook het feit dat je een tijd terug gezegd hebt dat ik mij niet kan inleven in anderen word ik enorm pissig van zulke aantijgingen flikker jij hier niet voor mij neus neer wie denk je wel dat je bent de koningin van deze toko?
Dan kun je nu wel gaan piepen verdomme over jou gevoelens en dat mensen je gemeen vinden nou in dit geval zal ik het je eens zo vertellen in het begin was je aardig en erg goed in de omgang naar sinds een tijd kan ik eigenlijk door jou gedrag niet eens luchten of zien daardoor word ik zo vijandig. Dat jij zoiets niet in de gaten hebt is prima maar beticht mij niet van bepaalde dingen. Je kent mij niet en je hebt geen flauw idee hoe vaak ik mij moet inleven in andere mensen.
De groeten.
Ja, klopt.quote:
Perceptie met mayo smaakt niet....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |