SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee mijn laptop is ook pas 3 dagen oud en draait Windows 8quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:02 schreef APK het volgende:
Welke client kun je trouwens het beste gebruiken voor downloads?
Ik gebruikte altijd Vuze, maar die doet moeilijk op de nieuwe puter...
Hahaha, veel plezier met dat kermis-OSquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee mijn laptop is ook pas 3 dagen oud en draait Windows 8
Maar misschien is dit wel de verkeerde vraag in het verkeerde topic...quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:04 schreef APK het volgende:
Dan vraag ik het gewoon nog een keer
Welke client kun je trouwens het beste gebruiken voor downloads?
Ik gebruikte altijd Vuze, maar die doet moeilijk op de nieuwe puter...
Jawel via SABnzb via mn NASquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha, veel plezier met dat kermis-OS
Maar goed, jij deed dus niet aan downloaden met Windows 7?
Ja want jij en alle anderen hier zijn enorme idioten als het over software en computers gaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien is dit wel de verkeerde vraag in het verkeerde topic...
Ik ben geen nerd, maar weet genoeg ... Maar ben meer netwerk mindedquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja want jij en alle anderen hier zijn enorme idioten als het over software en computers gaat.
Mind your network and thanks but no thanks.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd, maar weet genoeg ... Maar ben meer netwerk minded
One of the biggest networks in da World but okquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Mind your network and thanks but no thanks.
Dat is een search, toch?quote:
Ja leuk, maar een simpele vraag beantwoorden lukt niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
One of the biggest networks in da World but ok
Nee, domme lul.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:24 schreef chufi het volgende:
http://nl.softonic.com/s/torrent
Zelf zoeken gaat je kennelijk moeilijk af
OK dan misschien iemand anders van de dames hier... Ik gebruik geen torrent clients meer ... Maar ik blijf erbij dat je beter in een ander topic zou kunnen informerenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, domme lul.
Mijn vraag staat al in de antwoorden die je geeft in die link.
Welke client kun je het beste gebruiken als normale Windows-idioot?
Ik vraag om gebruikerservaringen.
Misschien wel, maar je kan over alles dat hier besproken wordt ook in R&P of in SPT of whatever gaan zoeken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan misschien iemand anders van de dames hier... Ik gebruik geen torrent clients meer ... Maar ik blijf erbij dat je beter in een ander topic zou kunnen informeren
Ik snap jou echt niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:42 schreef chufi het volgende:
OK APK no hardfeelings, maar ik kan je wat dit betreft niet helpen
Soms begrijp ik jou ook niet APK ... Maar goed ik wens je succes met het vinden van een goede Torrent clientquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet.
Hoe de fuck kan jij voor een van de grootste networks werken terwijl je over het algemeen niet hier een begrijpbare reactie kunt plaatsen?
Geef eens een voorbeeld dan?quote:
en wat zei ze?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]Heerlijk geslapen tot mn ex me wakker belt
om daarna niet meer verder te kunnen slapen
Bittorrent hiero, werkt prima en g heeft ook nog handige achterdeurtjes, moet je hem maar ff PM'en.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, domme lul.
Mijn vraag staat al in de antwoorden die je geeft in die link.
Welke client kun je het beste gebruiken als normale Windows-idioot?
Ik vraag om gebruikerservaringen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet.
Hoe de fuck kan jij voor een van de grootste networks werken terwijl je over het algemeen niet hier een begrijpbare reactie kunt plaatsen?
Als ik jou zie moet ik altijd aan die prachtige foto's denkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:13 schreef ElizabethR het volgende:
APK, mijn zoon zweert bij Piratebay, maar ik weet niet of dat inderdaad een goede torrent is. Ik laad nooit iets neer, ik laat dat mijn zoon altijd doen![]()
Verder nog even Sacha antwoorden nav vraag uit vorig topic. Wel een gezellig tipocje hier, met allemaal ouwe bekenden natuurlijk, behalve chuffi. dus wie weet ga ik inderdaad gesellie meekeuvelenHoe is het verder met je?
Die maak en verkoop ik nog steedsquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik jou zie moet ik altijd aan die prachtige foto's denken![]()
Iets over een flat in Spanje, 5 kamers , 2 badkamers en in zeer goede staat. Ik zou er zo in kunnenquote:
En zo hoort het ook!! Maar hoest met jezelf dan? Ook nog helemaal happy? yes?quote:
ik aan een Ierse pubquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik jou zie moet ik altijd aan die prachtige foto's denken![]()
ik ook!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets over een flat in Spanje, 5 kamers , 2 badkamers en in zeer goede staat. Ik zou er zo in kunnenIk ben benieuwd naar de foto's
Ja hoor, uitstekend. Beetje een zwaar ongeluk gehad 15 maanden geleden, veroorzaakt door een kutwijf wat in de auto zat te bellen en daardoor ineens van weghelft veranderde, waardoor ze aan mijn man zijn kant naarbinnen reed op volle snelheid. Hij is nog niet helemaal hersteld, en zal altijd een handicap houden. Maar verder alles goed. Het kutwijf had niets.quote:
Ah dat was dan voor mijn tijdquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ze fokt toch nog steeds
Alleen spreekt ze niet meer af met fokkers in een ierse pub
Mooi zo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik aan een Ierse pub![]()
verder alles goed hoor ElizabethR!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, uitstekend. Beetje een zwaar ongeluk gehad 15 maanden geleden, veroorzaakt door een kutwijf wat in de auto zat te bellen en daardoor ineens van weghelft veranderde, waardoor ze aan mijn man zijn kant naarbinnen reed op volle snelheid. Hij is nog niet helemaal hersteld, en zal altijd een handicap houden. Maar verder alles goed. Het kutwijf had niets.
Ze komt zo wel enorm asociaal over ja.... Wat enorm kut hey.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, uitstekend. Beetje een zwaar ongeluk gehad 15 maanden geleden, veroorzaakt door een kutwijf wat in de auto zat te bellen en daardoor ineens van weghelft veranderde, waardoor ze aan mijn man zijn kant naarbinnen reed op volle snelheid. Hij is nog niet helemaal hersteld, en zal altijd een handicap houden. Maar verder alles goed. Het kutwijf had niets.
Zijn rechterbeen en ook zijn heup ligt aan gort. 4 Keer geopereerd in een maand tijd. Zitten aardig wat titanium stellages in, en hij kan gelukkig weer lopen nu, hoewel moeizaam, en we wachten nu op herstel van de zenuw. Want zijn voet hangt er als een dood vogeltje bij, omdat de zenuw ernstig beschadigd was in de heup. Die groeit maar 1 mm per dag terug, en als ie dan bij een kerel van 1.92 meter van de heup naar de voet moet groeien, duurt dat effiesquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef Bluezz het volgende:
HeftigEng ook, wat is zijn handicap?
Ik vertrouw dan ook nog steeds geen enkele tegenligger op een tweebaansweggetje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze komt zo wel enorm asociaal over ja.... Wat enorm kut hey.
Dat is wel heel kut.. Maar wel begrijpelijk...quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vertrouw dan ook nog steeds geen enkele tegenligger op een tweebaansweggetje.
We hebben heel wat meeting gehad in jouw actieve fok!tijd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:21 schreef just me het volgende:
Klinkt inderdaad wel raar
in mijn aktieve foktijd klinkt ook vreemd!
Was altijd wel erg gezelligquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben heel wat meeting gehad in jouw actieve fok!tijd.
Ik heb maar 1 meeting gehad met jou, just mequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Was altijd wel erg gezellig
Jeutje ER ik lees helemaal over het ongeluk van je husband heen, wat een schrik!
Wat vreselijk en wat een %$$^&%% mens. Heeft ze ooit nog iets van zich laten horen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dat was wel schrikken ja, hij heeft van de 8 weken ziekenhuis gewoon 8 dagen op IC gelegen, waarvan 2 in een induced coma. Ik heb er gelukkig alleen maar een geplette tiet aan over gehouden, maar ze hebben hem heel zwaar te pakken gehad, en hij heeft nu gewoon dagelijks pijn. Dat vind ik nog het ergste voor hem, die constante pijn.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ook zoDieuwertje Blok ook zie ik nu op TV
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die brave wieubertje was niet zo braaf !
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
0h... drugs... had ik niet gedacht
quote:
Hier had ik het over ik zat een beetje tegen mezelf aan te lullenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar Ja maar ik weet niet waar je het over hebt![]()
Doe voorzichtig !quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Goed tijd om me netjes te gaan maken voor mn dinnerdate van vanavond ...tot laters
Precies, zij maakt er zich niet druk om dat ze twee levens ernstig heeft getekend. De Garda hebben haar aangeklaagd wegens roekeloos rijden, maar ook daar wordt ze nauwelijks voor bestraft en dat levert haar alleen maar een paar penaltypoints op haar rijbewijs op, die na drie jaar weer verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef Leandra het volgende:
En haar raakt het verder amper, want behalve bericht van haar verzekeraar over de hoogte van de schadevergoeding zal ze er weinig van merken.
Wat een domme trut met dat bellen in de auto, en dan je lesje nog niet geleerd hebben van zo'n ongeluk
Maar een bluetooth setje in laten bouwen zal wel te duur zijn in d'r 4x4.
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Goed tijd om me netjes te gaan maken voor mn dinnerdate van vanavond ...tot laters
uTorrent werkt nu gewoon.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bittorrent hiero, werkt prima en g heeft ook nog handige achterdeurtjes, moet je hem maar ff PM'en.
Die vind (bijna) alles.
Hoi overigens, APK.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:49 schreef ElizabethR het volgende:
Sinds ik jou 'ken' noem ik Victoria altijd 'Victoria APK'.
Geen ideequote:
*op verslag wacht*quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Maak het niet te laat hčquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Ja, die associatie had ik ook al.quote:
toch?quote:Op zondag 25 november 2012 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben op tijd weer thuis... Het moet wel bij alleen dinner blijven toch
smerige details van het eten graag!quote:Op zondag 25 november 2012 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd of we nog dirty details krijgen
hč gadverdamme neequote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en vuige details van de sex !
is dat alles wat je te vertellen hebt ???!!quote:Op zondag 25 november 2012 12:29 schreef chufi het volgende:
Volgende keer zal ik fotos maken. van het eten dan
quote:Op zondag 25 november 2012 13:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen last van ons.
Naja primaquote:Op zondag 25 november 2012 13:30 schreef chufi het volgende:
Het is een getrouwde Surinaamse dame, de helft van een eeneīge tweeling, die ik al jaren ken en waarmee ik af en toe eens ga eten en/of naar de film ga. Verder niets, behalve dat ze wel een teaser is, maar daar blijft het verder bij.
a gentleman never tells...quote:Op zondag 25 november 2012 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja prima
Waarom is ze een teaser?
Hmm...quote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
a gentleman never tells...
Dat dusquote:Op zondag 25 november 2012 14:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
a gentleman never tells...
Neuh...quote:Op zondag 25 november 2012 14:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh....... jij loopt alles rond te bléren?
oh... pfff jij wil meteen de diepte in met dit gespekquote:Op zondag 25 november 2012 14:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh...
Kan het me niet duidelijk voorstellen wat er precies bedoelt wordt..
Maar ik denk dat veel dingen niet heel zwart wit zijn.
Neuh, vind het wel best...quote:Op zondag 25 november 2012 14:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh... pfff jij wil meteen de diepte in met dit gespek
Misschien niet zo best ...quote:Op zondag 25 november 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, vind het wel best...
Vraag me alleen wel af hoe dat huwelijk van de surinaamse vriendin van chuuf in elkaar steekt.
Misschien wel heel best...quote:Op zondag 25 november 2012 14:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien niet zo best ...
quote:Op zondag 25 november 2012 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook !
Geen idee want ik ken haar man niet en dat wil ik ook zo houden. Ze gaan iig ieder hun eigen gang.quote:Op zondag 25 november 2012 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neuh, vind het wel best...
Vraag me alleen wel af hoe dat huwelijk van de surinaamse vriendin van chuuf in elkaar steekt.
Ik krijg ook maar halve antwoorden.quote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je maakt die gasten in OUD helemaal gek man met je gevraag !
Ik zag hetquote:Op zondag 25 november 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ook maar halve antwoorden.
quote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee want ik ken haar man niet en dat wil ik ook zo houden. Ze gaan iig ieder hun eigen gang.
En daar hou ik het bij
Of omdat ik misschien toch nog iets van privacy behoud.quote:Op zondag 25 november 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik krijg ook maar halve antwoorden.
Ligt misschien aan mijn vraagstelling ofzo.![]()
Oh nee, sorry chuuf, niet op jou van toepassing maar een ander topic..quote:Op zondag 25 november 2012 14:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Of omdat ik misschien toch nog iets van privacy behoud.
linkje ?quote:Op zondag 25 november 2012 14:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh nee, sorry chuuf, niet op jou van toepassing maar een ander topic..
Topic in ''oud'' niet in ''40+''
Dan moet je even op mijn username klikken zodat je mijn postgeschiedenis ziet.quote:
Ik kan me voorstellen dat jij in dat topic nogal vooringenomen overkomt. Je stelt wel veel vragen, maar je mening lijkt al gevormd en die klinkt in je vragen door.quote:Op zondag 25 november 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het maar niks...
Lijkt net alsof mensen totaal niet lezen wat de ander zegt, maar puur posten om hun eigen visie ergens over kwijt te kunnen ofzo.
Ik kwam onnozel over werd er gesteld.quote:Op zondag 25 november 2012 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat jij in dat topic nogal vooringenomen overkomt. Je stelt wel veel vragen, maar je mening lijkt al gevormd en die klinkt in je vragen door.
Je kreeg antwoord op je vragen, waarschijnlijk waren het niet de antwoorden die je wilde horen en werd je daarom nogal drammerig.quote:Op zondag 25 november 2012 15:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kwam onnozel over werd er gesteld.
Dat komt niet overeen met vooringenomen overkomen lijkt me.
Ik kaarte ook aan een leek te zijn, maar ik kreeg geen duidelijke antwoorden waar ik naar vroeg.
En dat kan ook door mijn eigen formulatie komen verder.
Maar ik kreeg heel erg het idee dat er slecht gelezen werd.
Dat heb je in dit topic toch ook wel vaker gehoordquote:Op zondag 25 november 2012 15:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kwam onnozel over werd er gesteld.
Ik weet niet precies hoe ik ermee om moet gaan denk ik, snap het niet helemaal dusja.quote:Op zondag 25 november 2012 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kreeg antwoord op je vragen, waarschijnlijk waren het niet de antwoorden die je wilde horen en werd je daarom nogal drammerig.
Wat snap je dan niet?quote:Op zondag 25 november 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ik ermee om moet gaan denk ik, snap het niet helemaal dusja.
Drammerig weet ik niet.
Of het aan mijn vraagstelling ligt of dat het andere persoon geen zin heeft om te antwoorden bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 november 2012 16:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat snap je dan niet?
Ik denk dat ze het moeilijk vinden om te antwoordenquote:Op zondag 25 november 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of het aan mijn vraagstelling ligt of dat het andere persoon geen zin heeft om te antwoorden bijvoorbeeld.
Dan kunnen ze smilies gebruikenquote:Op zondag 25 november 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven heb ik daar geen last van en is alles wel snel duidelijk voor mij, maar op het forum zie je geen gezichtsuitdrukkingen.
Werkt ook niet helemaalquote:Op zondag 25 november 2012 16:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan kunnen ze smilies gebruiken
Daarom snap ik het ook niet, als ik het wel geweten had had ik het wel gesnaptquote:Op zondag 25 november 2012 16:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nou dan weet ik het ook niet meer
Hij was om te beginnen al schijtirritant bezig met z'n vragen die of door Google beantwoord hadden kunnen worden, of doordrenkt waren met een waardeoordeel, en het liefst de combinatie van beiden, waarbij het waardeoordeel dus ook nog eens gebaseerd is op een volledig gebrek aan inzicht en kennis.quote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij was om te beginnen al schijtirritant bezig met z'n vragen die of door Google beantwoord hadden kunnen worden, of doordrenkt waren met een waardeoordeel, en het liefst de combinatie van beiden, waarbij het waardeoordeel dus ook nog eens gebaseerd is om een volledig gebrek aan inzicht en kennis.
En nee, dat helpt zo'n knulletje van 20 wat in al z'n onwetendheid met domme, bevooroordeelde opmerkingen even door een discussie geen komt denderen die toch al lastig genoeg is niet echt.
Ik zat al in de discussie en weet wel waar ik het over heb.quote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Zou misschien leuk zijn als je dat ook op jezelf zou toepassen.
Maar waarom kan ik bepaalde dingen niet in een topic vragen en moet ik naar google?quote:Op zondag 25 november 2012 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat al in de discussie en weet wel waar ik het over heb.
Je stoort de discussie nogal als je domme vragen gaat stellen waar iedereen met een beetje ervaring of interesse het antwoord wel op weet.quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waarom kan ik bepaalde dingen niet in een topic vragen en moet ik naar google?
Ik zal meer info opzoeken in het vervolg, had denk ik inderdaad wel gekund bij sommige onderwerpen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je stoort de discussie nogal als je domme vragen gaat stellen waar iedereen met een beetje ervaring of interesse het antwoord wel op weet.
Alsof je in een wiskundetopic gaat vragen hoeveel Pi is.
Je had dus kennelijk geen interesse in het onderwerp, maar je moest er zonder nadenken weer doorheen denderen, en als je dat dan ook nog eens gaat doen met een voorraadje waardeoordelen dan is het snel klaar.
Als iemand daarvoor net gepost heeft dat ze haar kind nu alleen opvoedt, terwijl ze het kind kregen toen de relatie wel goed was, dan is het zeker in zo'n topic behoorlijk irritant als een 20-jarige, die al vooringenomen bezig was, ook nog even komt melden dat het hem geen beste relaties lijken.quote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef kingtoppie het volgende:
En je komt nogal op je tenen getrapt over omtrent ''waarde oordeel / bevooroordeeld''
Ik heb gezegd dat iets zo ''op mij over komt'' daarmee kaart ik dus aan dat de zwart-wit schets zoals die geschetst is negatief op mij overkomt, terwijl ik alle ruimte laat voor een andere mening als er meer informatie over gegeven zou worden.
Maarja zo lees jij het niet.. Ik oordeel overal maar lekker op los natuurlijk...
Was zij dan iemand die een drama scheiding had? Dat heb ik dan niet meegekregen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als iemand daarvoor net gepost heeft dat ze haar kind nu alleen opvoedt, terwijl ze het kind kregen toen de relatie wel goed was, dan is het zeker in zo'n topic behoorlijk irritant als een 20-jarige, die al vooringenomen bezig was, ook nog even komt melden dat het hem geen beste relaties lijken.
Heb je dan echt niets beter te melden dan zo'n afzeikopmerking, oh gij expert op het gebied van lange, gezonde relaties?
Haal dan gewoon fijn je vingers van het toetsenbord.
Misschien had je wel niet goed gelezen....quote:Op zondag 25 november 2012 16:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was zij dan iemand die een drama scheiding had? Dat heb ik dan niet meegekregen.
En het LIJKT me nog steeds geen goede relaties - die relaties die ontaarden in vechtscheidingen, en uiteraard zullen daar ook situaties tussen zitten waar ik wel begrip voor kan opbrengen.
Ik zal heus niet een topic in komen om iemand bewust af te zeiken terwijl ik van mening ben dat ze juist wel respect verdient eigenlijk maargoed.
Of je hebt ze al te vaak gezien, dat heb ik al een tijdje.quote:Op zondag 25 november 2012 15:18 schreef just me het volgende:
Oh ja, heerlijk dat soort topics! Daar ben ik al een beetje te oud voor
Maar Leandra, ik oordeel dan ook helemaal niet over een specifieke relatie.quote:Op zondag 25 november 2012 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had je wel niet goed gelezen....
Daarbij heeft niemand er wat aan dat jij in al je wijsheid wel even gaat oordelen dat een relatie die in een scheiding eindigt, ongeacht of het een gewone scheiding of een vechtscheiding is, wel geen goede relatie zal zijn.
Dat was echt gewoon oeverloos dom gelul en pure topicvervuiling, net als het gros van je posts in dat topic.
Herkenbaar, met het verschil dat ik vandaag wel een verzetje kon gebruikenquote:Op zondag 25 november 2012 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Of je hebt ze al te vaak gezien, dat heb ik al een tijdje.
Niet echt fokmoe, maar ik lees bijna niks meer
En wat was het enorme nut van jouw mededeling dat je dat relaties van niks vindt?quote:Op zondag 25 november 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar Leandra, ik oordeel dan ook helemaal niet over een specifieke relatie.
Mijn enige opmerking is dat relaties die in vechtscheidingen eindigen niet op mij overkomen als goede relaties... Is dat een hele rare gedachte?
Maarja ik ben bang dat jij al mijn posts topicvervuiling vindt... Dus ach.
Dat zeg ik nergens... Hou er eens mee op.quote:Op zondag 25 november 2012 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat was het enorme nut van jouw mededeling dat je dat relaties van niks vindt?
Daar had je mee moeten beginnen; nergens iets te zeggen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens... Hou er eens mee op.
Ik vind het je niet sieren om mij in een kwaad daglicht te steken, ik probeer mezelf uit te leggen hier, ik bedoel het allemaal niet zo kwaad.quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had je mee moeten beginnen; nergens iets te zeggen.
Daarbij haal je het zelf naar dit topic, dus kennelijk had je er behoefte aan hier nog even door te zeiken, want je weet dat ik hier lees.
Misschien had je zelf op moeten houden, ipv het hierheen te verplaatsen.
Je begon daar met je gedram door een serieus discussietopic heen, vervolgens ga je je hier beklagen dat ze in OUD niet lief zijn (wetend dat je in dat topic in OUD een discussie met mij hebt), en vervolgens ben ik degene die jou in een kwaad daglicht stelt??quote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het je niet sieren om mij in een kwaad daglicht te steken, ik probeer mezelf uit te leggen hier, ik bedoel het allemaal niet zo kwaad.
Uiteraard, als je nu nog steeds woorden van mij weet te vervormen alsof ik het allemaal doe om mensen af te zeiken dan vind ik dat niet netjes.quote:Op zondag 25 november 2012 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je begon daar met je gedram door een serieus discussietopic heen, vervolgens ga je je hier beklagen dat ze in OUD niet lief zijn (wetend dat je in dat topic in OUD een discussie met mij hebt), en vervolgens ben ik degene die jou in een kwaad daglicht stelt??
Ik lees weer een hoop verwijten maar de constructieve boodschap luidt: ''Je zou je iets meer moeten inlezen voordat je in een topic gaat posten''quote:Op zondag 25 november 2012 16:57 schreef Leandra het volgende:
Als jij nou eens begint niet zomaar topics binnen te denderen die je kennelijk zo weinig interesseren dat je geen enkel idee hebt hoe zaken wettelijk geregeld zijn, en dat je dat niet eens even op wilt zoeken maar liever het topic vervuilt met domme vragen, dan scheelt dat al een stuk.
Wat is jouw/jullie mening hierover? Niet inhoudelijk maar puur dat ik hierover na ''discussieer'' met Leandra?quote:
Discussies met Leandra proberen willen te winnenquote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is jouw/jullie mening hierover? Niet inhoudelijk maar puur dat ik hierover na ''discussieer'' met Leandra?
What else is newquote:
Neh... dat de discussie hierheen is verplaatst is mijn schuldquote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had je mee moeten beginnen; nergens iets te zeggen.
Daarbij haal je het zelf naar dit topic, dus kennelijk had je er behoefte aan hier nog even door te zeiken, want je weet dat ik hier lees.
Misschien had je zelf op moeten houden, ipv het hierheen te verplaatsen.
Door deze opmerkingquote:Op zondag 25 november 2012 14:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komop...quote:Op zondag 25 november 2012 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... dat de discussie hierheen is verplaatst is mijn schuld
/ Leandra veranderd nooit van mening?quote:Op zondag 25 november 2012 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Discussies met Leandra proberen willen te winnen
Nogmaals; je had niets in het topic te zoeken en was behoorlijk irritant aanwezig.quote:Op zondag 25 november 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komop...
Jij hebt er niks mee te maken dan Leandra er alles aan doet om niet tot overeenstemming te komen..
Waarom ze dat doet is mij een vraag, alles wat ik gedaan heb is proberen een beetje begrip te krijgen.
Ik heb alles allang uitgesproken Leandra, je leest niet.quote:Op zondag 25 november 2012 17:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nogmaals; je had niets in het topic te zoeken en was behoorlijk irritant aanwezig.
Wat wil je nou horen? Dat het niet zo was? Het was wel zo.
Whatever pop.... droom rustig verder and have a nice lifequote:Op zondag 25 november 2012 17:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb alles allang uitgesproken Leandra, je leest niet.
Je hoeft mijn woorden niet te vervormen om maar ''boos'' te blijven op mij.
Je kunt best vinden dat ik niet deug, maar je maakt het op die manier wel heel erg bont.
Ik verwijs je naar post 165. Je draait woorden om om je gelijk te halen, ook al schiet je er niks mee op.quote:Op zondag 25 november 2012 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whatever pop.... droom rustig verder and have a nice life
Het ligt aan jouw botte kop, en ik dram inderdaad door om dat koppie binnen te dringen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat deed ik, en jij moet toch doordrammen.... aan wie ligt het nou? Doei
Ja een beetje afleiding mag welquote:
Hoi hoi, just mequote:
Who cares?quote:
quote:Op zondag 25 november 2012 18:26 schreef Leandra het volgende:
Edit; laat maar, het is de moeite niet![]()
ik weet wat TR isquote:Op zondag 25 november 2012 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Topic report.
Ik weet niet of je de inhoud had gelezen maar dat was gewoon niet normaal...
Nee, jouw opmerking was lekker volwassen.... maar goed jij bent dan ook de kutpuber hier, dus misschien moet je je heil eens ergens anders zoekenquote:Op zondag 25 november 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je scheld niet op mij om mij te helpen hoor, je ging te ver met dat gescheld. TR waardig in ieder geval.
Ik had hem een kutpuber met een grote bek genoemd, en weer weggehaald....quote:Op zondag 25 november 2012 18:44 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet wat TR is![]()
ik kan mij niet voorstellen dat iets topic-report waardig is,
dat is wat ik bedoel
[insert schouderophaal smiley]
oeh! krijg je dan klapjes van een Modje?quote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hem een kutpuber met een grote bek genoemd, en weer weggehaald....
Hij vindt een vrijwel direct geeditte post TR-waardig, moet ie lekker zelf weten, ik zie de note wel verschijnen.
Ik zie niksquote:Op zondag 25 november 2012 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had hem een kutpuber met een grote bek genoemd, en weer weggehaald....
Hij vindt een vrijwel direct geeditte post TR-waardig, moet ie lekker zelf weten, ik zie de note wel verschijnen.
Wat nou "maar een edit mag ook wel".quote:Op zondag 25 november 2012 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
...
Ik had niet eens een TR gemaakt, had wel verwacht dat je op de vingers getikt zou worden door andere users Leandra.
Maar een edit mag ook wel.
Doe normaal.quote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat nou "maar een edit mag ook wel".
Kijk even naar de post die je gequote hebt knurft.
Als jij nou eens begint, en lekker bij de pubers gaat zitten, misschien krijg je dan ooit wel verkering en kun je ons uit ervaring vertellen hoe een langdurige gezonde relatie eruitzietquote:Op zondag 25 november 2012 18:48 schreef kingtoppie het volgende:
Leandra, doe eens normaal.
Jezus mina zeg.
Denk je dat het mij om notes gaat?quote:Op zondag 25 november 2012 18:59 schreef ElizabethR het volgende:
O ja, notes, bestaan die nog ja? Kleuterschooltactiek
* kingtoppie blaast FANN omverquote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
waar maken jullie je nou druk om ?
![]()
Haal effe allemaal diep adem en dan langzaam uitblazen
Dooiequote:Op zondag 25 november 2012 19:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie blaast FANN omver![]()
O whops, sorry![]()
Nee, dat zeg ik toch niet? Ik had het eigenlijk niet eens tegen jou hoor, maar meer in het algemeen, omdat iemand notes noemde.quote:Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je dat het mij om notes gaat?
Nou, dan zijn de scheldwoorden dus ook weer ingetrokken, om moverende redenen neem ik aanquote:Die post waar ik op doelde was een post met 3 regels aan scheldwoorden richting mij.
Maar die is ge-edit.
Okquote:Op zondag 25 november 2012 19:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet? Ik had het eigenlijk niet eens tegen jou hoor, maar meer in het algemeen, omdat iemand notes noemde.
[..]
Nou, dan zijn de scheldwoorden dus ook weer ingetrokken, om moverende redenen neem ik aanDus kun je ze gerust naast je neerleggen, en er niet meer aan denken.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
waar maken jullie je nou druk om ?
![]()
Haal effe allemaal diep adem en dan langzaam uitblazen
Ik ga ook aan de spudsquote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef just me het volgende:
Ik ga even in de keuken stoom afblazen, ik bedoel de piepers afgieten en dan lekker eten
Ik de hele dag al niet.quote:Op zondag 25 november 2012 19:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een beetje salade en stokbrood, heb niet zo'n honger
Zondag 19.11 is er denk ik niet zoveel op de buisquote:Op zondag 25 november 2012 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zullen we daar een potje over gaan janken?![]()
Neh... ik ga effe zappen
zappen op FOk bedoel ikquote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zondag 19.11 is er denk ik niet zoveel op de buis
Laters en maar even afwachte wat het na het eten hier brengt... Een beetje rust mag ik hopen want dit gezeik over en weer verdraagt mn hart nietquote:Op zondag 25 november 2012 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zappen op FOk bedoel ik
kinderprogramma's genoeg, oprotten nuquote:Op zondag 25 november 2012 19:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zondag 19.11 is er denk ik niet zoveel op de buis
wat schattigquote:Op zondag 25 november 2012 19:18 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb wat muziek gedownload van lana del ray
Ah ok, ik dacht even dat hij boos naar mij keekquote:Op zondag 25 november 2012 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik niet maar FJ wil KT denk ik ff de weg wijzen
nee joh, ik was eigenlijk best blij je te 'zien' in deze babylonische spraakverwarring (met nu dan even de nadruk op "baby").quote:
Zeik niet, het was twee regels, en in de ene regel zei ik dat je een kutpuber met een grote bek was, en in de andere regel zei ik dat je je eigen moeder moest gaan vervelen.quote:Op zondag 25 november 2012 19:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk je dat het mij om notes gaat?
Die post waar ik op doelde was een post met 3 regels aan scheldwoorden richting mij.
Maar die is ge-edit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Dat heb je vandaag echt geheel aan jezelf te danken.quote:Op zondag 25 november 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het jammer dat je zo over me denkt Leandra.
Maarja.. Laten we erover ophouden.
Eindelijk eens wijze woorden KTquote:Op zondag 25 november 2012 19:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het jammer dat je zo over me denkt Leandra.
Maarja.. Laten we erover ophouden.
dat soort woorden sprak mijn moeder vroeger altijd, en ik had er een hekel aan!!quote:Op zondag 25 november 2012 19:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb je vandaag echt geheel aan jezelf te danken.
quote:Op zondag 25 november 2012 19:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee joh, ik was eigenlijk best blij je te 'zien' in deze babylonische spraakverwarring (met nu dan even de nadruk op "baby").
Ik vond: ik ben niet boos, maar teleurgesteld erger.quote:Op zondag 25 november 2012 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
dat soort woorden sprak mijn moeder vroeger altijd, en ik had er een hekel aan!!
Is die met ingebouwde Garmin?? Dan is het misschien wel wat voor FHFquote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef sacha het volgende:
gaan jullie je schoen maar zetten![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die uitdrukking ook weleens gebruikt, maar we zeggen allemaal weleens iets in onze boosheid/teleurstellingquote:Op zondag 25 november 2012 19:49 schreef just me het volgende:
Ik zeg nog wel eens dat ik niet boos ben maar wel teleurgesteld
quote:Op zondag 25 november 2012 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb die uitdrukking ook weleens gebruikt, maar we zeggen allemaal weleens iets in onze boosheid/teleurstelling
Zit er een bom of voetverwarmer in de zool?quote:Op zondag 25 november 2012 19:50 schreef sacha het volgende:
gaan jullie je schoen maar zetten![]()
[ afbeelding ]
is die peen nep ?quote:
Een voetverwarmende bom zou ik zeggenquote:Op zondag 25 november 2012 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit er een bom of voetverwarmer in de zool?
GPSquote:Op zondag 25 november 2012 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit er een bom of voetverwarmer in de zool?
Net zoals met die schoenquote:Op zondag 25 november 2012 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je daar alle kanten mee op
en dat is nou juist niet de bedoelingquote:Op zondag 25 november 2012 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je daar alle kanten mee op
juistquote:Op zondag 25 november 2012 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dan weet je dat je schoen voor de schoorsteen staat ...
dat mag je zelf verder onderzoeken, nu geen tijd voorquote:Op zondag 25 november 2012 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En kun je er verder nog wat mee? Of kun je zien waar je gelopen hebt of zo?
Ik zet mn schoen niet meer, misschien iets voor KT om eens te Googlen en dan met het juiste antwoord mag komenquote:Op zondag 25 november 2012 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
dat mag je zelf verder onderzoeken, nu geen tijd voor
wat moet ik dan met mijn virtuele pakhuis vol kadootjes?quote:Op zondag 25 november 2012 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zet mn schoen niet meer, misschien iets voor KT om eens te Googlen en dan met het juiste antwoord mag komen
Ja geen idee.... Ik heb deze week al te veel uitgegeven aan "nog" virtuele kadootjes, alhoewel ik er 2 binnen heb en momenteel gebruikquote:Op zondag 25 november 2012 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
wat moet ik dan met mijn virtuele pakhuis vol kadootjes?![]()
[ afbeelding ]
Ja vast welquote:Op zondag 25 november 2012 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, die komt ik vast wel weer ergens tegen.
Bans op het forum worden niet meer gespost...quote:Op zondag 25 november 2012 21:20 schreef chufi het volgende:
In het MED / Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog staat er niks over dus zal wel niet
Anders stond 'forum' wel in die titel.quote:Op zondag 25 november 2012 21:22 schreef APK het volgende:
[..]
Bans op het forum worden niet meer gespost...
Dat ook jaquote:Op zondag 25 november 2012 21:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Anders stond 'forum' wel in die titel.
denk dat Leandra ff de hond uitlaat en KT een pizza in de oven stoptquote:Op zondag 25 november 2012 21:31 schreef chufi het volgende:
Denk dat Leandra ff andere dingen om handen heeft en KT meelurkt
Zag net iets ranzigs over honden uitlaten bij Alberto Stegemanquote:Op zondag 25 november 2012 21:34 schreef sacha het volgende:
[..]
denk dat Leandra ff de hond uitlaat en KT een pizza in de oven stopt
Heb je al een was vouwplank?quote:Op zondag 25 november 2012 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was vouwen, Penoza kijken.... en zo weer was vouwen.
Regelmatig in de aanbiedingquote:Op zondag 25 november 2012 22:36 schreef Leandra het volgende:
Oh wow, hij is ook voor handdoeken en tafellakens... dus ook voor dekbedhoezen![]()
![]()
Ik leg mn plank ook meestal op bed, gaat perfectquote:Op zondag 25 november 2012 22:41 schreef just me het volgende:
Ik vouw de was altijd op bed en niet op een tafel zoals ze in die reclame doen.
Ik zet m wel op m'n Sinterkerstwensenlijst, hoewel ik per definitie een hekel heb aan huishoudelijke cadeaus voor dat soort gelegenheden, maar deze is Sheldonesk, dus dan mag het voor Sinterkerst.quote:
Vouw zequote:Op zondag 25 november 2012 22:48 schreef Leandra het volgende:
Afhankelijk van waar ik de was vouw.... in S'veen vouw ik de was op bed, maar daar is het bed ook bijna 70 cm hoog, dus dat is prima te doen qua hoogte, in Gouda vouw ik de was op de strijkplank.
[..]
Ik zet m wel op m'n Sinterkerstwensenlijst, hoewel ik per definitie een hekel heb aan huishoudelijke cadeaus voor dat soort gelegenheden, maar deze is Sheldonesk, dus dan mag het voor Sinterkerst.
Maar goed, de droger is klaar, dus toedels
Ik heb er 1 en het werktquote:Op zondag 25 november 2012 22:53 schreef just me het volgende:
Nog geen ¤ 15,00! Leuk kersterklaas kadootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |