SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee mijn laptop is ook pas 3 dagen oud en draait Windows 8quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:02 schreef APK het volgende:
Welke client kun je trouwens het beste gebruiken voor downloads?
Ik gebruikte altijd Vuze, maar die doet moeilijk op de nieuwe puter...
Hahaha, veel plezier met dat kermis-OSquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee mijn laptop is ook pas 3 dagen oud en draait Windows 8
Maar misschien is dit wel de verkeerde vraag in het verkeerde topic...quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:04 schreef APK het volgende:
Dan vraag ik het gewoon nog een keer
Welke client kun je trouwens het beste gebruiken voor downloads?
Ik gebruikte altijd Vuze, maar die doet moeilijk op de nieuwe puter...
Jawel via SABnzb via mn NASquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:10 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha, veel plezier met dat kermis-OS
Maar goed, jij deed dus niet aan downloaden met Windows 7?
Ja want jij en alle anderen hier zijn enorme idioten als het over software en computers gaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar misschien is dit wel de verkeerde vraag in het verkeerde topic...
Ik ben geen nerd, maar weet genoeg ... Maar ben meer netwerk mindedquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja want jij en alle anderen hier zijn enorme idioten als het over software en computers gaat.
Mind your network and thanks but no thanks.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd, maar weet genoeg ... Maar ben meer netwerk minded
One of the biggest networks in da World but okquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Mind your network and thanks but no thanks.
Dat is een search, toch?quote:
Ja leuk, maar een simpele vraag beantwoorden lukt niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
One of the biggest networks in da World but ok
Nee, domme lul.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:24 schreef chufi het volgende:
http://nl.softonic.com/s/torrent
Zelf zoeken gaat je kennelijk moeilijk af
OK dan misschien iemand anders van de dames hier... Ik gebruik geen torrent clients meer ... Maar ik blijf erbij dat je beter in een ander topic zou kunnen informerenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, domme lul.
Mijn vraag staat al in de antwoorden die je geeft in die link.
Welke client kun je het beste gebruiken als normale Windows-idioot?
Ik vraag om gebruikerservaringen.
Misschien wel, maar je kan over alles dat hier besproken wordt ook in R&P of in SPT of whatever gaan zoeken.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan misschien iemand anders van de dames hier... Ik gebruik geen torrent clients meer ... Maar ik blijf erbij dat je beter in een ander topic zou kunnen informeren
Ik snap jou echt niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:42 schreef chufi het volgende:
OK APK no hardfeelings, maar ik kan je wat dit betreft niet helpen
Soms begrijp ik jou ook niet APK ... Maar goed ik wens je succes met het vinden van een goede Torrent clientquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet.
Hoe de fuck kan jij voor een van de grootste networks werken terwijl je over het algemeen niet hier een begrijpbare reactie kunt plaatsen?
Geef eens een voorbeeld dan?quote:
en wat zei ze?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:59 schreef chufi het volgende:
[..]Heerlijk geslapen tot mn ex me wakker belt
om daarna niet meer verder te kunnen slapen
Bittorrent hiero, werkt prima en g heeft ook nog handige achterdeurtjes, moet je hem maar ff PM'en.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, domme lul.
Mijn vraag staat al in de antwoorden die je geeft in die link.
Welke client kun je het beste gebruiken als normale Windows-idioot?
Ik vraag om gebruikerservaringen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet.
Hoe de fuck kan jij voor een van de grootste networks werken terwijl je over het algemeen niet hier een begrijpbare reactie kunt plaatsen?
Als ik jou zie moet ik altijd aan die prachtige foto's denkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:13 schreef ElizabethR het volgende:
APK, mijn zoon zweert bij Piratebay, maar ik weet niet of dat inderdaad een goede torrent is. Ik laad nooit iets neer, ik laat dat mijn zoon altijd doen![]()
Verder nog even Sacha antwoorden nav vraag uit vorig topic. Wel een gezellig tipocje hier, met allemaal ouwe bekenden natuurlijk, behalve chuffi. dus wie weet ga ik inderdaad gesellie meekeuvelenHoe is het verder met je?
Die maak en verkoop ik nog steedsquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik jou zie moet ik altijd aan die prachtige foto's denken![]()
Iets over een flat in Spanje, 5 kamers , 2 badkamers en in zeer goede staat. Ik zou er zo in kunnenquote:
En zo hoort het ook!! Maar hoest met jezelf dan? Ook nog helemaal happy? yes?quote:
ik aan een Ierse pubquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik jou zie moet ik altijd aan die prachtige foto's denken![]()
ik ook!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets over een flat in Spanje, 5 kamers , 2 badkamers en in zeer goede staat. Ik zou er zo in kunnenIk ben benieuwd naar de foto's
Ja hoor, uitstekend. Beetje een zwaar ongeluk gehad 15 maanden geleden, veroorzaakt door een kutwijf wat in de auto zat te bellen en daardoor ineens van weghelft veranderde, waardoor ze aan mijn man zijn kant naarbinnen reed op volle snelheid. Hij is nog niet helemaal hersteld, en zal altijd een handicap houden. Maar verder alles goed. Het kutwijf had niets.quote:
Ah dat was dan voor mijn tijdquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:59 schreef Bluezz het volgende:
Nee, ze fokt toch nog steeds
Alleen spreekt ze niet meer af met fokkers in een ierse pub
Mooi zo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik aan een Ierse pub![]()
verder alles goed hoor ElizabethR!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, uitstekend. Beetje een zwaar ongeluk gehad 15 maanden geleden, veroorzaakt door een kutwijf wat in de auto zat te bellen en daardoor ineens van weghelft veranderde, waardoor ze aan mijn man zijn kant naarbinnen reed op volle snelheid. Hij is nog niet helemaal hersteld, en zal altijd een handicap houden. Maar verder alles goed. Het kutwijf had niets.
Ze komt zo wel enorm asociaal over ja.... Wat enorm kut hey.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, uitstekend. Beetje een zwaar ongeluk gehad 15 maanden geleden, veroorzaakt door een kutwijf wat in de auto zat te bellen en daardoor ineens van weghelft veranderde, waardoor ze aan mijn man zijn kant naarbinnen reed op volle snelheid. Hij is nog niet helemaal hersteld, en zal altijd een handicap houden. Maar verder alles goed. Het kutwijf had niets.
Zijn rechterbeen en ook zijn heup ligt aan gort. 4 Keer geopereerd in een maand tijd. Zitten aardig wat titanium stellages in, en hij kan gelukkig weer lopen nu, hoewel moeizaam, en we wachten nu op herstel van de zenuw. Want zijn voet hangt er als een dood vogeltje bij, omdat de zenuw ernstig beschadigd was in de heup. Die groeit maar 1 mm per dag terug, en als ie dan bij een kerel van 1.92 meter van de heup naar de voet moet groeien, duurt dat effiesquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:06 schreef Bluezz het volgende:
HeftigEng ook, wat is zijn handicap?
Ik vertrouw dan ook nog steeds geen enkele tegenligger op een tweebaansweggetje.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze komt zo wel enorm asociaal over ja.... Wat enorm kut hey.
Dat is wel heel kut.. Maar wel begrijpelijk...quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vertrouw dan ook nog steeds geen enkele tegenligger op een tweebaansweggetje.
We hebben heel wat meeting gehad in jouw actieve fok!tijd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:21 schreef just me het volgende:
Klinkt inderdaad wel raar
in mijn aktieve foktijd klinkt ook vreemd!
Was altijd wel erg gezelligquote:Op zaterdag 24 november 2012 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben heel wat meeting gehad in jouw actieve fok!tijd.
Ik heb maar 1 meeting gehad met jou, just mequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
Was altijd wel erg gezellig
Jeutje ER ik lees helemaal over het ongeluk van je husband heen, wat een schrik!
Wat vreselijk en wat een %$$^&%% mens. Heeft ze ooit nog iets van zich laten horen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:30 schreef ElizabethR het volgende:
Dat was wel schrikken ja, hij heeft van de 8 weken ziekenhuis gewoon 8 dagen op IC gelegen, waarvan 2 in een induced coma. Ik heb er gelukkig alleen maar een geplette tiet aan over gehouden, maar ze hebben hem heel zwaar te pakken gehad, en hij heeft nu gewoon dagelijks pijn. Dat vind ik nog het ergste voor hem, die constante pijn.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is ook zoDieuwertje Blok ook zie ik nu op TV
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die brave wieubertje was niet zo braaf !
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
0h... drugs... had ik niet gedacht
quote:
Hier had ik het over ik zat een beetje tegen mezelf aan te lullenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar Ja maar ik weet niet waar je het over hebt![]()
Doe voorzichtig !quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Goed tijd om me netjes te gaan maken voor mn dinnerdate van vanavond ...tot laters
Precies, zij maakt er zich niet druk om dat ze twee levens ernstig heeft getekend. De Garda hebben haar aangeklaagd wegens roekeloos rijden, maar ook daar wordt ze nauwelijks voor bestraft en dat levert haar alleen maar een paar penaltypoints op haar rijbewijs op, die na drie jaar weer verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef Leandra het volgende:
En haar raakt het verder amper, want behalve bericht van haar verzekeraar over de hoogte van de schadevergoeding zal ze er weinig van merken.
Wat een domme trut met dat bellen in de auto, en dan je lesje nog niet geleerd hebben van zo'n ongeluk
Maar een bluetooth setje in laten bouwen zal wel te duur zijn in d'r 4x4.
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Goed tijd om me netjes te gaan maken voor mn dinnerdate van vanavond ...tot laters
uTorrent werkt nu gewoon.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bittorrent hiero, werkt prima en g heeft ook nog handige achterdeurtjes, moet je hem maar ff PM'en.
Die vind (bijna) alles.
Hoi overigens, APK.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:49 schreef ElizabethR het volgende:
Sinds ik jou 'ken' noem ik Victoria altijd 'Victoria APK'.
Geen ideequote:
*op verslag wacht*quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Maak het niet te laat hčquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:09 schreef chufi het volgende:
Ja, die associatie had ik ook al.quote:
toch?quote:Op zondag 25 november 2012 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik ben op tijd weer thuis... Het moet wel bij alleen dinner blijven toch
smerige details van het eten graag!quote:Op zondag 25 november 2012 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd of we nog dirty details krijgen
hč gadverdamme neequote:Op zondag 25 november 2012 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en vuige details van de sex !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |