ik drukte te snel op enter....quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:51 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik hoopte op een nieuwe TT want ik ben op voor vannacht.
Er staat Mystikvm en ik hoopte op een NIEUWE TT, niet op een verkapte *neem mij nou eens meequote:
Ja jaquote:
doe ik normaal ook... een nieuwe ttquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:54 schreef muhahaha het volgende:
Er staat Mystikvm en ik hoopte op een NIEUWE TT, niet op een verkapte *neem mij nou eens mee![]()
* TT
.
ja... geleuf het maarquote:Ja ja
Weltrusten Samzzquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
Oke oke.
Ik ga slapie doen. Morgen om negen uur begint de film.
Trusten en hf morgenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
Oke oke.
Ik ga slapie doen. Morgen om negen uur begint de film.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doe ik normaal ook... een nieuwe tt
[..]
ja... geleuf het maar
Hoeft ook niet joh, ff 300 posts plaatsen en er mag een nieuwe TT gemaakt wordenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:00 schreef -Engel- het volgende:
Anyway een TT-change wordt niet zo snel meer gedaan... en ik ben geen Mod
Daaromquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet joh, ff 300 posts plaatsen en er mag een nieuwe TT gemaakt worden.
Nou.... net stond de tv nog aan, maar nu ben ik weer op YT aan het kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe tijd genoeg toch?
Waar ben jij nu mee bezig behalve FOK!?
Ik was een spel aan het doen, toen wat tweakers en nu denk ik dat ik maar ga afsluiten want ik ben moequote:Op zaterdag 24 november 2012 01:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou.... net stond de tv nog aan, maar nu ben ik weer op YT aan het kijkenen jij?
Wat voor spel?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was een spel aan het doen, toen wat tweakers en nu denk ik dat ik maar ga afsluiten want ik ben moe.
Las op tweakers dat facebook de privacy weer wil aanpassen. Naja ik post zelf vrij weinig maar mijn familie is nogal van het taggen, plaatsen van adresgegevens en wat niet dus facebook weet allang waar ik woon
.
Quake wars en Starcraft 2quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor spel?
Ik kreeg een bericht van FB in mijn email.... maar ik heb het nog niet uitgebreid gelezen....
Ja de privacy he...ach het zijn toch boeven....
En weltrusten vastik ga nog ff n.baggeren
Quake ken ik wel andere nietquote:
Er valt niet zoveel te taggen....quote:Ja, dat het word misbruikt is allang bekend. Ik werd lid omdat vrienden de eventfunctie gebruikten en ik er steeds los bijgehaald moest worden
. Ach ja, veel posten doe ik niet, alleen dat getag steeds
.
Ja laat ik dat maar doen.... want de bekende baggeraars zijn ook alweer wegquote:Trusten engel.
Het is ook alweer 1:30 maar goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik wel hoor... ga het niet te laat maken denk ik.
Lange dag geweest enzo.
Trustequote:Op zaterdag 24 november 2012 01:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook alweer 1:30 maar goed
Als ik kan slapen is het mooi.... naja.... trusten Faxie![]()
sleep well
Rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Net de auto naar de garage gebracht, ben er bang voor
Dat zal voornamelijk de familie leden van mijn bankrekening zijn dan, ondergetekende dus.quote:
Ach, geld. Who needs it?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal voornamelijk de familie leden van mijn bankrekening zijn dan, ondergetekende dus.
Ik, om een huisje in te richten binnenkort enzo en moet mn laptop ook nog laten repareren (van de bank laten stuiteren is niet zo handigquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, geld. Who needs it?![]()
![]()
oh, en![]()
Het lijkt er anders op dattie het nog prima doet. Je kunt tenminste Fok!ken, dat is het enige wat teltquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik, om een huisje in te richten binnenkort enzo en moet mn laptop ook nog laten repareren (van de bank laten stuiteren is niet zo handig)
Ik zit op mn werk laptopquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dattie het nog prima doet. Je kunt tenminste Fok!ken, dat is het enige wat telt![]()
In het weekend, HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Oh ik werk niet, gebruik em ook lekker voor prive zakenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het weekend, HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Rudetuben op je werk-pc, als een baasquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ik werk niet, gebruik em ook lekker voor prive zaken
Nah, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rudetuben op je werk-pc, als een baas
Where is the joy in that?quote:
1:10, niet te slecht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik zit net de bonnetjes op te tellen, heb mn auto 3 weken en al 3500km geredenongeveer 350 liter getankt ook
![]()
Zeker niet, vooral omdat ik 1) op lpg rijd, 2) eigenlijk altijd in de spits, 3) wanneer ik niet in de spits rijd, ik alsnog hard rijd, 4) de auto eigenlijk een grote beurt nodig heeft.quote:
Lijkt erop dat ie een beetje dronken is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:58 schreef Barbusse het volgende:
Dit klinkt als een èckte fok!ker:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
Sorry, ik ga al met iemand anders mee.
Beetje?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ie een beetje dronken is.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
Tralala, eindelijk weg uit het huis, lekker een avondje weg.
Naar de film, daarna wat eten en wijn drinken.quote:
En dan nog even langswippen in Leiden?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar de film, daarna wat eten en wijn drinken.
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke film ga je zien?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar Leiden. Veel te instabiel voor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan nog even langswippen in Leiden?
Welke film?
Dequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar Leiden. Veel te instabiel voor.
We gaan naar Breaking Dawn.
Ja. En dequote:Op zaterdag 24 november 2012 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Desuggeereert dat het niet jouw keuze is
![]()
Je gaat met een vriendin?
Nah ik heb 'm nooit gezien, en ben het ook niet van plan afgaande op de kleine flarden die ik meegekregen hebquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En deis vooral om de smart ass reacties voor te zijn. Ik vind Twilight op zich wel vermakelijk. Ik zou er niet voor naar de bios gaan, maar ik word meegenomen, dus soit.
Ja, wordt een hele leuke avondquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik heb 'm nooit gezien, en ben het ook niet van plan afgaande op de kleine flarden die ik meegekregen hebMaar maak er gewoon een leuke avond van he
En je kan best goed slapen op een bioscoopstoel hoor
Hoe is je knietje?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wordt een hele leuke avond. Ik denk niet dat ik in slaap val. Dit laatste deel is wel het meest 'spannende'.
Het blijft natuurlijk een slap Shakespeariaans aftreksel.
Gaat wel goed, eigenlijk. Ik maak nu als ik met de krukken loop ook met m'n linker been loopbewegingen en zet wat gewicht op m'n knie. Gaat best goed, zo.quote:
Oke veel plezierquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat wel goed, eigenlijk. Ik maak nu als ik met de krukken loop ook met m'n linker been loopbewegingen en zet wat gewicht op m'n knie. Gaat best goed, zo.
Oke, wij gaan oppasmeisje ophalen. Mede de reden dat we naar Twilight gaan.
Die gaan niet naar Twilightquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke veel plezier
Kijk uit voor enge kerels
Kun je niet wachten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:35 schreef SiIk het volgende:
Zullen we 3 kwartier eerder gaan muhaha?
Dan kan Patje mij in Den Bosch afzettenquote:
Trueeequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan kan Patje mij in Den Bosch afzettenBussen
Wat gaat Patje doen dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan kan Patje mij in Den Bosch afzettenBussen
Qlimax.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat gaat Patje doen dan eigenlijk?
Jawel, maar het geld is op dus besloten alleen naar fusion mee te gaan volgende maand. En voor hun ook wel leuk om alleen met de jongens te zijn een keertjequote:
Nope!quote:
Nee hoor... al was ik me niet aan het vervelen.... meer zo tjeempie ik ben jong en wth doe ik thuis op een zaterdagavond... aan de andere kant... in je eentje naar de kroeg is niks....quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:27 schreef PeuRac het volgende:
jeej, ben niet de enige die zich verveeld
Hier hetzelfde. Ik vond het lekker een paar weken terug, maar nu wil ik gewoon stappen, dansen, drinken, lekker uit gaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor... al was ik me niet aan het vervelen.... meer zo tjeempie ik ben jong en wth doe ik thuis op een zaterdagavond... aan de andere kant... in je eentje naar de kroeg is niks....
Hai E. Hoe is het met jou dan?quote:
Ben je al bijgetankt van je slaaptekort... en het vele reizen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik vond het lekker een paar weken terug, maar nu wil ik gewoon stappen, dansen, drinken, lekker uit gaan.
Zo ben jij!quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
O ik vlieg nog steeds rondkan niet wachten tot 6 dec
Ja, heb vandaag bijzonder weinig gedaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je al bijgetankt van je slaaptekort... en het vele reizen?
Waar ben je zo druk mee?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik vlieg nog steeds rondkan niet wachten tot 6 dec
Ik vandaag ook niet zoveel hoor.... eindelijk wat oude kleding weggebracht (3 zakken volquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, heb vandaag bijzonder weinig gedaan.
?quote:
Kijk, blijkbaar ben ik toch niet zo scherp als ik dachtquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
?
het was een flauw engelvlieggrapje![]()
En op 6 dec.... ga ik mijn kerstspullen weer te voorschijn halen
Daarom ook het vraagtekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, blijkbaar ben ik toch niet zo scherp als ik dacht
Waar is dat ergens?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarom ook het vraagteken
Ik zat eerst denken om naar sinister te gaan, maar is dat heel eng?
Dit is duidelijk niet mijn dingquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een film.... kijk maar op een willekeurige filmsite
ik twijfel ook nog....quote:
mooi tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga nu sowieso niks meer doen, lig prima op de bank met tv en laptop
We hebben je gemist Myra.quote:
Volgende keer zal ik er weer bij zijn.quote:Op zondag 25 november 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
We hebben je gemist Myra.
Maar ik heb wel SiIk geknuffeld.
En een poging tot dansen gedaan.
Muhahaha, SiIk, Murdera, Joysa, Captain_Maximum, Watertornado, Faxie en Casie.quote:Op zondag 25 november 2012 14:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik er weer bij zijn.
Dat klinkt als een goede avond. Wie waren er allemaal?
Weet hij niet alle stomme dingen al over jou?quote:Op zondag 25 november 2012 14:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nerveus, twi heeft 2 uur lang in een auto gezeten met mijn moeder, zonder mij erbij. Om wat stoelen op te halen. Mijn moeder vertelt hem vast allemaal stomme dingen over mij, of geeft hem allemaal fijne adviezen over zijn leven (doet ze graag) waar twi dan kei netjes op reageert maar eigenlijk een beetje afsterft beetje bij beetje.
En dat is nog niet waar ik bang voor ben, maar straks denkt die dat ik later ook zo word en vind die me niet meer lief.
Tuurlijk. SiIk was er.quote:
Ik heb van 1 fokster blote borsten gezienquote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb mooiere borsten gezien op FOK!sters.
Liegbeest. Jij keek/kijkt gewoon in KPD.quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb van 1 fokster blote borsten gezien
Helaas niet myraela
Hoi broer. We misten je gister.quote:
Helaas!quote:Op zondag 25 november 2012 14:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb van 1 fokster blote borsten gezien
Helaas niet myraela
Ik zou mezelf ook missen als ik jullie was.quote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi broer. We misten je gister.
In real life danquote:Op zondag 25 november 2012 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liegbeest. Jij keek/kijkt gewoon in KPD.
Nee.quote:Op zondag 25 november 2012 14:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wacht, zijn myraela's tieten in KPD![]()
![]()
???????
Het was te mooi om waar te zijn.quote:
Veel plezier.quote:Op zondag 25 november 2012 15:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het was te mooi om waar te zijn.
Misschien dat ik mijn pener eens ga posten
quote:Op zondag 25 november 2012 16:09 schreef SiIk het volgende:
Toffe mensen, kutkroegen. Ik geef deze meet een 6/10.
Hoe had ik de nacht een 10/10 kunnen maken?quote:Op zondag 25 november 2012 16:11 schreef SiIk het volgende:
Aardige bank. Zachte slaapzak. Heerlijk ontbijt. Ik geef deze nacht een 8/10.
Bank waarop ik niet in de voettushouding (quote:Op zondag 25 november 2012 16:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe had ik de nacht een 10/10 kunnen maken?
O die bank!quote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bank waarop ik niet in de voettushouding () hoefde te liggen.
Mijn volgende huis krijgt een grotere bank. Speciaal voor jou.quote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
1e kroeg autistisch hangen, 2e kroeg was ok tot hij leeg werd, 3e was echt niiiiiks.quote:Op zondag 25 november 2012 16:12 schreef Faxie het volgende:
Hai schatjes
Ik vond alleen de laatste kroeg niks, leuke mensen, gezellig gehad wel, en Silkjegeknuffeld, dus een 10+
Die ene was wel chill, die sportsbarquote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Leidse kroegen eigenlijk helemaal niks.
De Duke was baas.quote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die ene was wel chill, die sportsbar
quote:Op zondag 25 november 2012 16:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die 3e vond ik ook maar niks hoorquote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
1e kroeg autistisch hangen, 2e kroeg was ok tot hij leeg werd, 3e was echt niiiiiks.
Ben je nog weggekeken uit de WW?quote:Op zondag 25 november 2012 16:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
1e kroeg autistisch hangen, 2e kroeg was ok tot hij leeg werd, 3e was echt niiiiiks.
Ik ga dan ook nooit naar de jongerenkroegen. Daar pas ik niet meer.quote:Op zondag 25 november 2012 16:19 schreef heloef het volgende:
Ik vind die Leidse kroegen eigenlijk helemaal niks.
WW was tofquote:Op zondag 25 november 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je nog weggekeken uit de WW?
[..]
Ik ga dan ook nooit naar de jongerenkroegen. Daar pas ik niet meer.
Jij past misschien meer in de gevestigde orde daar.quote:
Het kan me niet schelen of ik weggekeken wordtquote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij past misschien meer in de gevestigde orde daar.
Muhahaha, Fax, Twi en ik werden daar behoorlijk weggekeken.
Dat heb ik anders niet in de gaten gehad toen hoor.quote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WWEquote:Op zondag 25 november 2012 16:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De Duke was baas.
Met Sky Sports zaklopen en WWE
Waarom dat danquote:Op zondag 25 november 2012 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4mans zaklopen man.quote:Op zondag 25 november 2012 16:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WWE
Wat is dat zaklopen dan
Het is een alle leeftijden kroeg waar echt alle soorten mensen rondliepen, dus ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellenquote:
Dat jaquote:Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is een alle leeftijden kroeg waar echt alle soorten mensen rondliepen, dus ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen
We pasten er niet in, op een of andere manier. Voelde best raar.quote:
Jullie waren te dik om door de deur te kunnen?quote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We pasten er niet in, op een of andere manier. Voelde best raar.
Dan kan ik me niet voorstellen dat ze weg werden gekeken.quote:Op zondag 25 november 2012 16:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is een alle leeftijden kroeg waar echt alle soorten mensen rondliepen, dus ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen
Daar trek je je iets van aanquote:Op zondag 25 november 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We pasten er niet in, op een of andere manier. Voelde best raar.
Klopt.quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie waren te dik om door de deur te kunnen?
Had mi niks met leeftijd te maken. Dat is alleen als je als twintigger naar de kroeg gaat waar alle scholieren komen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik me niet voorstellen dat ze weg werden gekeken.
Niet maar de helft van mn zin lezen hequote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Had mi niks met leeftijd te maken. Dat is alleen als je als twintigger naar de kroeg gaat waar alle scholieren komen.
Alle soorten en zo.quote:Op zondag 25 november 2012 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Had mi niks met leeftijd te maken. Dat is alleen als je als twintigger naar de kroeg gaat waar alle scholieren komen.
Sorry, 4 uur slaap ditdat.quote:Op zondag 25 november 2012 16:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet maar de helft van mn zin lezen he
ook alle soorten mensen
Mis je me nu al?quote:
M?quote:Op zondag 25 november 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
Zo, mijn stalkermode kan weer uit. Even gekeken naar de facebook pagina van M.
quote:Op zondag 25 november 2012 16:47 schreef muhahaha het volgende:
Zo, mijn stalkermode kan weer uit. Even gekeken naar de facebook pagina van M.
Gastquote:
Hoezo heb jij ook een verzoek gestuurd?quote:Op zondag 25 november 2012 16:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kijk 'm kapen dan! Wat ben jij nou voor een broeder.
Dat vind ik engquote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo heb jij ook een verzoek gestuurd?
Fixedquote:Op zondag 25 november 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik ben geil vandaag. 3/10.
Haat opent je ogen?quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
Ik ben er nogsteeds niet helemaal over uit wat nou het tegenovergestelde van 'liefde maakt blind' is.
Blind maakt liefde?quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
Ik ben er nogsteeds niet helemaal over uit wat nou het tegenovergestelde van 'liefde maakt blind' is.
Zo rol ik niet, eckte bazen hadden haar in bed gekregen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon versturen en dan op je knietjes bidden in de kamer, zo doen echte bazen dat
Nee meer over dat iemand zo oogverblindend mooi is dat je niet meer door hebt hoe gemeen/stom/achterlijk/vul maar in is.quote:
ik heb echt wat gemist geloof ikquote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee meer over dat iemand zo oogverblindend mooi is dat je niet meer door hebt hoe gemeen/stom/achterlijk/vul maar in is.
Deze situatie is niet van toepassing op de meet van gisteren.quote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb echt wat gemist geloof ik
Haten opent je ogen?quote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
Dat heet ook wel de penis, de penis neemt de functie van het brein over en dan denk je feitelijk nog maar aan 1 dingquote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee meer over dat iemand zo oogverblindend mooi is dat je niet meer door hebt hoe gemeen/stom/achterlijk/vul maar in is.
Uhm, liefde op het eerste gezicht istoch ook alleen op uiterlijk gericht?quote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegdquote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze situatie is niet van toepassing op de meet van gisteren.
En als je nou geen penis hebt?quote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat heet ook wel de penis, de penis neemt de functie van het brein over en dan denk je feitelijk nog maar aan 1 ding.
oohw ok !quote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Deze situatie is niet van toepassing op de meet van gisteren.
Dan zijn het de kloppende lippen.quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als je nou geen penis hebt?
dan ben je gewoon naief??quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als je nou geen penis hebt?
Ik heb niemand gezien die oogverblindend mooi wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Mijn lippen kloppen anders nooit hoorquote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zijn het de kloppende lippen.
Filosofie op Zondagquote:Op zondag 25 november 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
Nee joh, dan draait het gewoon alleen om hoe de penis van de ander werktquote:
Het gaat toch niet om liefde op het eerste gezicht. Liefde maakt doof zou nog bijna beter van toepassing zijn. Maar dat klopt ook weer niet helemaal.quote:Op zondag 25 november 2012 16:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm, liefde op het eerste gezicht istoch ook alleen op uiterlijk gericht?
Dus dan is het toch alsnog liefde maakt blind?
Waarom wil je dat weten dan?quote:Op zondag 25 november 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 16:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb niemand gezien die oogverblindend mooi wasNouja, die lampen waren wel oogverblindend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ghehe dan blijft t de schuld van de penis ... duidelijk en wel mee eensch!quote:Op zondag 25 november 2012 16:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee joh, dan draait het gewoon alleen om hoe de penis van de ander werkt
quote:Op zondag 25 november 2012 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Kratje bier voor wie mn bed komt verschonen en g_vs_ e's afwas doet.
[..]
Ik heb niemand gezien die oogverblindend mooi wasNah dat ook niet nee maar wel een paar 8tjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Ik heb niemand gezien die oogverblindend mooi wasJammer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet, ikgeloof niet in liefde.. Ik geloof in lustquote:Op zondag 25 november 2012 16:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om liefde op het eerste gezicht. Liefde maakt doof zou nog bijna beter van toepassing zijn. Maar dat klopt ook weer niet helemaal.
Jullie kunnen niet zonder een penisquote:Op zondag 25 november 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe dan blijft t de schuld van de penis ... duidelijk en wel mee eensch!
quote:Op zondag 25 november 2012 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet, ikgeloof niet in liefde.. Ik geloof in lust
Hoiquote:Op zondag 25 november 2012 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik weet niet, ikgeloof niet in liefde.. Ik geloof in lust
Dat is waar. Die waren echt ergquote:Op zondag 25 november 2012 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, die lampen waren wel oogverblindend.
Gewoonquote:
Enzo.quote:
Alles is altijd de schuld van degene die de penis heeft,mee eenschquote:Op zondag 25 november 2012 16:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe dan blijft t de schuld van de penis ... duidelijk en wel mee eensch!
ik al een flink tijdje hoorquote:
Wat moet je?quote:
Onzin, zelfs een lesbische vriendin van me zegt dat ze af en toe gewoon een stuk warm vlees wil.quote:
Ik zag ze in bed nog steeds.quote:Op zondag 25 november 2012 16:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is waar. Die waren echt ergEn dan stond ik er nog grotendeels met mn rug naartoe. Kan me voorstellen dat jij echt blind werd ja.
[..]
Gewoon
[..]
Enzo.
dat geloof ik bestquote:Op zondag 25 november 2012 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzin, zelfs een lesbische vriendin van me zegt dat ze af en toe gewoon een stuk warm vlees wil.
Eens. Daarom moet je als vrouw zijnde ook gewoon een fb hebben.quote:
En daar bedoelt ze geen onsje door elkaar gewaaide gerookte ham mee?quote:Op zondag 25 november 2012 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onzin, zelfs een lesbische vriendin van me zegt dat ze af en toe gewoon een stuk warm vlees wil.
3 dagen is best een flinke tijdquote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat geloof ik bestheb t ook niet over "nooit" heb t over "een flink tijdje"
Een lesbische vriendin van mij wil absoluut geen penis. Nooit. Wat doet dat met je beweringquote:Op zondag 25 november 2012 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wist dat ik jou bedoeldequote:Op zondag 25 november 2012 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik begin me af t vragen wie die M. is eigenlijk. Ik ben namelijk ook een M. en ook een 10/10
Duhquote:
O laat dan maarquote:Op zondag 25 november 2012 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat moet je?
Ik geloof niet in lust bij fok!kers, dat kan nmlk nooit goed gaan
quote:Op zondag 25 november 2012 17:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik begin me af t vragen wie die M. is eigenlijk. Ik ben namelijk ook een M. en ook een 10/10
Ik dacht dat het over een anderging, straks ging het ook al over een M. Ik voelde me al verraden dat er andere M-en warenquote:Op zondag 25 november 2012 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wist dat ik jou bedoelde. Dit doet pijn, M.. Pijn.
Maar IK had het niet over andere M-enquote:Op zondag 25 november 2012 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over een anderging, straks ging het ook al over een M. Ik voelde me al verraden dat er andere M-en waren
Nee, daarmee bedoelt ze dat we een date hebben komend weekend.quote:Op zondag 25 november 2012 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En daar bedoelt ze geen onsje door elkaar gewaaide gerookte ham mee?
Mooi zoquote:
Wat? GvsE is echt een ontzettend mooie vrouwquote:
ja, maar ik wordt niet gestalkt door muhahaha en vind metzelf ook geen 10/10quote:
Dat kan natuurlijk geregeld wordenquote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar ik wordt niet gestalkt door muhahaha en vind metzelf ook geen 10/10
Ik weet het ook allemaal niet meer, ik dacht dat ik afgeschreven was door al die vlekken in mn nekquote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar IK had het niet over andere M-en.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk geregeld worden.
Faxie en Muhahaha probeerden M gister te versieren.quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he?quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? GvsE is echt een ontzettend mooie vrouw.
Je hebt geen idee hoe lekker ik ben he? Dat hebben maar weinig fok!kers.quote:
is de mysterieuze M lelijk (tja... veel bier en een dikke penerquote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie en Muhahaha probeerden M gister te versieren.
Maar jij bent ietsje geefbaarder dan M.
[..]
Ieder zijn ding he?
quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat? GvsE is echt een ontzettend mooie vrouw.
Zeker. Echter vind ik je reactie wel jammerquote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ieder zijn ding he?
Nouja, een echte poging kan ik het niet noemen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee maar je wordt gestalkt door mij en ik vind je toch minstens een 8quote:Op zondag 25 november 2012 17:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind haar zeker wel geefbaarquote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
Maar, M. (en dus niet G.vs.E) is niet geefbaar?
Da's niet johquote:Op zondag 25 november 2012 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ieder zijn ding he?
Absoluut!quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind haar zeker wel geefbaar.
Nee, heb ik niet. Gelukkig heb ik al een muze die ik van veraf kan bewonderen.quote:Op zondag 25 november 2012 17:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe lekker ik ben he? Dat hebben maar weinig fok!kers.
Ik vond haar een 3/10.quote:Op zondag 25 november 2012 17:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is de mysterieuze M lelijk (tja... veel bier en een dikke pener)
Altijd.quote:Op zondag 25 november 2012 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeker. Echter vind ik je reactie wel jammer. Ignorance is bliss, laten we maar zeggen
.
Je bleef er wel staan daar. En blijven aanraken he.quote:Op zondag 25 november 2012 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, een echte poging kan ik het niet noemen.
hm.. als dat staken is...?quote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee maar je wordt gestalkt door mij en ik vind je toch minstens een 8
Opzich wel als je haar mond dichtsnoerd.quote:Op zondag 25 november 2012 17:08 schreef Samzz het volgende:
Maar, M. (en dus niet G.vs.E) is niet geefbaar?
Oh. En. Is het versieren gelukt?quote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld, ik vind haar zeker wel geefbaar.
Vertelquote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Opzich wel als je haar mond dichtsnoerd.
Hij kon er niet van afblijven neequote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bleef er wel staan daar. En blijven aanraken he.
Ja ok maar dat was alleen haar bovenarm enzo, niet echt dat ik erachteraan gingquote:Op zondag 25 november 2012 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bleef er wel staan daar. En blijven aanraken he.
En sowieso heb ik momenteel al een vent die mn bed een paar keer in de week verwarmtquote:
ja nu wil ik toch wel meer weten... zijn dr geen fotos'?quote:
Ok mijn werk heb ik iemand iemand die eigenlijk best wel veel op haar lijkt, maar die is ietsjes dikker voller en heeft een nog wat amerikaanser accent (meer creaky en harderquote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ok maar dat was alleen haar bovenarm enzo, niet echt dat ik erachteraan ging.
Ow ik dacht dat ik het eerst maar rustig aan moest doenquote:
Dat is wel een vereiste.quote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannen hebben daar wat praktischere toepassingen voor.quote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
ghehehequote:Op zondag 25 november 2012 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mannen hebben daar wat praktischere toepassingen voor.
Ach, scheelt maar 14 jaar joh. Zij zag er ouder uit dan jij.quote:
Dat vind ik lief van jequote:Op zondag 25 november 2012 17:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En sowieso heb ik momenteel al een vent die mn bed een paar keer in de week verwarmt![]()
Sorry, bij de volgende wisseling van de wacht zal ik misschien wel een seconde aan jou denken
Ohquote:
Proef je niks vanquote:
Ja, zo zonder de ID's te vergelijken zou er zeker wel potentieel in zittenquote:Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, scheelt maar 14 jaar joh. Zij zag er ouder uit dan jij.
De anderen vonden haar een beetje, nouja om het zo te zetten, dom. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een probleem mee dat ze bepaalde dingen anders zegt. Ik ben ook domquote:Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En volgens Silk ook irritant of zo, want mond dichtsnoeren? Of stinkt ze uit haar waffel?
Soms ben ik wel eens liefquote:
Irritant accent, en zo dom als het achtereind van een koe zou een compliment zijnquote:Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En volgens Silk ook irritant of zo, want mond dichtsnoeren? Of stinkt ze uit haar waffel?
Ik las fuckbuddy. Toen bedacht ik me dat het ook facebook kon zijnquote:
Soort zoekt soortquote:Op zondag 25 november 2012 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De anderen vonden haar een beetje, nouja om het zo te zetten, dom. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een probleem mee dat ze bepaalde dingen anders zegt. Ik ben ook dom.
Je moest gewoon doen alsof je 21 was.quote:Op zondag 25 november 2012 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo zonder de ID's te vergelijken zou er zeker wel potentieel in zitten.
quote:Op zondag 25 november 2012 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De anderen vonden haar een beetje, nouja om het zo te zetten, dom. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo een probleem mee dat ze bepaalde dingen anders zegt. Ik ben ook dom.
Da's altijd nog beter dan het achtereind van een varkenquote:Op zondag 25 november 2012 17:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Irritant accent, en zo dom als het achtereind van een koe zou een compliment zijn
Vooral Silk moest heel erg lachen om de voettus-houding.quote:
Dat sowieso alhoewel ik Silk ook leuk vindquote:
Haha ik kan doorgaan voor een 18 jarigequote:Op zondag 25 november 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moest gewoon doen alsof je 21 was.
Nouja dat ze foetus zegt in plaats van fetus en ze wees naar kaneel en wt en vond dat dat nerds warenquote:
Die 2 hadden al wat op jaquote:Op zondag 25 november 2012 17:17 schreef Watertornado het volgende:
Maar even serieus, ze was toch wel al dronken toen ze binnen kwam zetselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |