ik drukte te snel op enter....quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:51 schreef muhahaha het volgende:
Hm ik hoopte op een nieuwe TT want ik ben op voor vannacht.
Er staat Mystikvm en ik hoopte op een NIEUWE TT, niet op een verkapte *neem mij nou eens meequote:
Ja jaquote:
doe ik normaal ook... een nieuwe ttquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:54 schreef muhahaha het volgende:
Er staat Mystikvm en ik hoopte op een NIEUWE TT, niet op een verkapte *neem mij nou eens mee![]()
* TT
.
ja... geleuf het maarquote:Ja ja
Weltrusten Samzzquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
Oke oke.
Ik ga slapie doen. Morgen om negen uur begint de film.
Trusten en hf morgenquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:55 schreef Samzz het volgende:
Oke oke.
Ik ga slapie doen. Morgen om negen uur begint de film.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
doe ik normaal ook... een nieuwe tt
[..]
ja... geleuf het maar
Hoeft ook niet joh, ff 300 posts plaatsen en er mag een nieuwe TT gemaakt wordenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:00 schreef -Engel- het volgende:
Anyway een TT-change wordt niet zo snel meer gedaan... en ik ben geen Mod
Daaromquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft ook niet joh, ff 300 posts plaatsen en er mag een nieuwe TT gemaakt worden.
Nou.... net stond de tv nog aan, maar nu ben ik weer op YT aan het kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe tijd genoeg toch?
Waar ben jij nu mee bezig behalve FOK!?
Ik was een spel aan het doen, toen wat tweakers en nu denk ik dat ik maar ga afsluiten want ik ben moequote:Op zaterdag 24 november 2012 01:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou.... net stond de tv nog aan, maar nu ben ik weer op YT aan het kijkenen jij?
Wat voor spel?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was een spel aan het doen, toen wat tweakers en nu denk ik dat ik maar ga afsluiten want ik ben moe.
Las op tweakers dat facebook de privacy weer wil aanpassen. Naja ik post zelf vrij weinig maar mijn familie is nogal van het taggen, plaatsen van adresgegevens en wat niet dus facebook weet allang waar ik woon
.
Quake wars en Starcraft 2quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat voor spel?
Ik kreeg een bericht van FB in mijn email.... maar ik heb het nog niet uitgebreid gelezen....
Ja de privacy he...ach het zijn toch boeven....
En weltrusten vastik ga nog ff n.baggeren
Quake ken ik wel andere nietquote:
Er valt niet zoveel te taggen....quote:Ja, dat het word misbruikt is allang bekend. Ik werd lid omdat vrienden de eventfunctie gebruikten en ik er steeds los bijgehaald moest worden
. Ach ja, veel posten doe ik niet, alleen dat getag steeds
.
Ja laat ik dat maar doen.... want de bekende baggeraars zijn ook alweer wegquote:Trusten engel.
Het is ook alweer 1:30 maar goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ik wel hoor... ga het niet te laat maken denk ik.
Lange dag geweest enzo.
Trustequote:Op zaterdag 24 november 2012 01:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is ook alweer 1:30 maar goed
Als ik kan slapen is het mooi.... naja.... trusten Faxie![]()
sleep well
Rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Moguh![]()
Net de auto naar de garage gebracht, ben er bang voor
Dat zal voornamelijk de familie leden van mijn bankrekening zijn dan, ondergetekende dus.quote:
Ach, geld. Who needs it?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal voornamelijk de familie leden van mijn bankrekening zijn dan, ondergetekende dus.
Ik, om een huisje in te richten binnenkort enzo en moet mn laptop ook nog laten repareren (van de bank laten stuiteren is niet zo handigquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, geld. Who needs it?![]()
![]()
oh, en![]()
Het lijkt er anders op dattie het nog prima doet. Je kunt tenminste Fok!ken, dat is het enige wat teltquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik, om een huisje in te richten binnenkort enzo en moet mn laptop ook nog laten repareren (van de bank laten stuiteren is niet zo handig)
Ik zit op mn werk laptopquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dattie het nog prima doet. Je kunt tenminste Fok!ken, dat is het enige wat telt![]()
In het weekend, HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Oh ik werk niet, gebruik em ook lekker voor prive zakenquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In het weekend, HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Rudetuben op je werk-pc, als een baasquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ik werk niet, gebruik em ook lekker voor prive zaken
Nah, dat dan weer nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rudetuben op je werk-pc, als een baas
Where is the joy in that?quote:
1:10, niet te slecht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:34 schreef PeuRac het volgende:
hmm, ik zit net de bonnetjes op te tellen, heb mn auto 3 weken en al 3500km geredenongeveer 350 liter getankt ook
![]()
Zeker niet, vooral omdat ik 1) op lpg rijd, 2) eigenlijk altijd in de spits, 3) wanneer ik niet in de spits rijd, ik alsnog hard rijd, 4) de auto eigenlijk een grote beurt nodig heeft.quote:
Lijkt erop dat ie een beetje dronken is.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:58 schreef Barbusse het volgende:
Dit klinkt als een èckte fok!ker:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:53 schreef Mystikvm het volgende:
Sorry, ik ga al met iemand anders mee.
Beetje?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ie een beetje dronken is.
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
Tralala, eindelijk weg uit het huis, lekker een avondje weg.
Naar de film, daarna wat eten en wijn drinken.quote:
En dan nog even langswippen in Leiden?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar de film, daarna wat eten en wijn drinken.
Veel plezierquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke film ga je zien?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar Leiden. Veel te instabiel voor.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan nog even langswippen in Leiden?
Welke film?
Dequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet naar Leiden. Veel te instabiel voor.
We gaan naar Breaking Dawn.
Ja. En dequote:Op zaterdag 24 november 2012 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Desuggeereert dat het niet jouw keuze is
![]()
Je gaat met een vriendin?
Nah ik heb 'm nooit gezien, en ben het ook niet van plan afgaande op de kleine flarden die ik meegekregen hebquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En deis vooral om de smart ass reacties voor te zijn. Ik vind Twilight op zich wel vermakelijk. Ik zou er niet voor naar de bios gaan, maar ik word meegenomen, dus soit.
Ja, wordt een hele leuke avondquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah ik heb 'm nooit gezien, en ben het ook niet van plan afgaande op de kleine flarden die ik meegekregen hebMaar maak er gewoon een leuke avond van he
En je kan best goed slapen op een bioscoopstoel hoor
Hoe is je knietje?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wordt een hele leuke avond. Ik denk niet dat ik in slaap val. Dit laatste deel is wel het meest 'spannende'.
Het blijft natuurlijk een slap Shakespeariaans aftreksel.
Gaat wel goed, eigenlijk. Ik maak nu als ik met de krukken loop ook met m'n linker been loopbewegingen en zet wat gewicht op m'n knie. Gaat best goed, zo.quote:
Oke veel plezierquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat wel goed, eigenlijk. Ik maak nu als ik met de krukken loop ook met m'n linker been loopbewegingen en zet wat gewicht op m'n knie. Gaat best goed, zo.
Oke, wij gaan oppasmeisje ophalen. Mede de reden dat we naar Twilight gaan.
Die gaan niet naar Twilightquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke veel plezier
Kijk uit voor enge kerels
Kun je niet wachten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:35 schreef SiIk het volgende:
Zullen we 3 kwartier eerder gaan muhaha?
Dan kan Patje mij in Den Bosch afzettenquote:
Trueeequote:Op zaterdag 24 november 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan kan Patje mij in Den Bosch afzettenBussen
Wat gaat Patje doen dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan kan Patje mij in Den Bosch afzettenBussen
Qlimax.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat gaat Patje doen dan eigenlijk?
Jawel, maar het geld is op dus besloten alleen naar fusion mee te gaan volgende maand. En voor hun ook wel leuk om alleen met de jongens te zijn een keertjequote:
Nope!quote:
Nee hoor... al was ik me niet aan het vervelen.... meer zo tjeempie ik ben jong en wth doe ik thuis op een zaterdagavond... aan de andere kant... in je eentje naar de kroeg is niks....quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:27 schreef PeuRac het volgende:
jeej, ben niet de enige die zich verveeld
Hier hetzelfde. Ik vond het lekker een paar weken terug, maar nu wil ik gewoon stappen, dansen, drinken, lekker uit gaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor... al was ik me niet aan het vervelen.... meer zo tjeempie ik ben jong en wth doe ik thuis op een zaterdagavond... aan de andere kant... in je eentje naar de kroeg is niks....
Hai E. Hoe is het met jou dan?quote:
Ben je al bijgetankt van je slaaptekort... en het vele reizen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik vond het lekker een paar weken terug, maar nu wil ik gewoon stappen, dansen, drinken, lekker uit gaan.
Zo ben jij!quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
O ik vlieg nog steeds rondkan niet wachten tot 6 dec
Ja, heb vandaag bijzonder weinig gedaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je al bijgetankt van je slaaptekort... en het vele reizen?
Waar ben je zo druk mee?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O ik vlieg nog steeds rondkan niet wachten tot 6 dec
Ik vandaag ook niet zoveel hoor.... eindelijk wat oude kleding weggebracht (3 zakken volquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, heb vandaag bijzonder weinig gedaan.
?quote:
Kijk, blijkbaar ben ik toch niet zo scherp als ik dachtquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
?
het was een flauw engelvlieggrapje![]()
En op 6 dec.... ga ik mijn kerstspullen weer te voorschijn halen
Daarom ook het vraagtekenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, blijkbaar ben ik toch niet zo scherp als ik dacht
Waar is dat ergens?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daarom ook het vraagteken
Ik zat eerst denken om naar sinister te gaan, maar is dat heel eng?
Dit is duidelijk niet mijn dingquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een film.... kijk maar op een willekeurige filmsite
ik twijfel ook nog....quote:
mooi tochquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:52 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga nu sowieso niks meer doen, lig prima op de bank met tv en laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |