wel met een bierviltje op zn duitsquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helpt dat ook tegen harenkotsdiarree?
;s zie ik eruit als een dolfijn nee dus datquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:45 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb de OP verder niet gelezen. Ik adviseer je om hem op te vrolijken met een naaktfoto van jezelf. Dat maakt het alweer een stuk interessanter.
gr gr je lieve juicyhil
invictim haha zovan invisible victimquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De 'victim' zelf id opeens verdwenen.
waar ken je dat kopen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
invictim haha zovan invisible victim
visquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar ken je dat kopen?
Kan poep schimmelen
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helpt dat ook tegen harenkotsdiarree?
farquaad*quote:
maan roos visquote:
zonder de d is leukerquote:
ja dagt vraag het jeweetnooit tog yoloquote:
Heb je het gehoord? Misschien staat het op rtlgemist. Zo erg dat dat mens de hele tijd schildpatten zei!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
farquaad*
[..]
maan roos vis
Dit is een dis
[..]
zonder de d is leuker
[..]
ja dagt vraag het jeweetnooit tog yolo
Krotenquote:
nee alleen van jou gelezen, wel storendquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het gehoord? Misschien staat het op rtlgemist. Zo erg dat dat mens de hele tijd schildpatten zei!!
En nu ga ik slapen!
Wat voor tieten knijp jij inquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een oliebol voelt ook als een tiet als je erin knijpt
van mannen, met moobsquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat voor tieten knijp jij in
Ja dat lijkt mij ook volkomen logisch, waarschijnlijk stond ie onder heel veel druk en eenmaal gedaan wacht ie in spanning af en nu doe je zo afschuwelijk jegens hem.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij ontwijkt me gewoon sinds het incident, mij onder ogen zienkomen durft ie niet meer
doen ik heul nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook volkomen logisch, waarschijnlijk stond ie onder heel veel druk en eenmaal gedaan wacht ie in spanning af en nu doe je zo afschuwelijk jegens hem.
Dat staat er toch, tjappie doe niet zo he.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:12 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Of wou je zeggen dat kat met een d is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |