wat?quote:
ook, maar ik heb niet heel veel vrije tijd. Enkel de weekenden en dan moet ik ook nog met Joey extra lopenquote:
ohhhh wel leuk natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:39 schreef crv het volgende:
[..]
ook, maar ik heb niet heel veel vrije tijd. Enkel de weekenden en dan moet ik ook nog met Joey extra lopen
Hoi, moet inderdaad weer eens updatenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Hoe is het eigenlijk in de Elzass gesteld met deze verbouwing/verhuizing ?
Al aardig ingeburgerd ?
Zijn alle opleverpunten nu eindelijk door de aannemer volledig afgewerkt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enige echte open problem blijft mijn warm-water waar ik het niet eens ben met de offerte, mede omdat ik vindt dat men mij had moeten informeren.
We hebben onze vrolijke franse aannemer ( die de grondwerkzaamheden heft gedaan gevraagd met offertes te komen voor de terraskelder, in ieder geval de vloer, zodat we fatsoenlijk buiten kunnen zitten (al is het in de kelderput![]()
Ben nu met de laatste loodjes van het tegelen van de garage bezig
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
die staan vrij stabile, zeker daar komt de wind erdoor. maar het zijn lage "bollen".quote:Op zondag 19 mei 2013 22:41 schreef Teslynd het volgende:
Je hebt wel een mooi uitzicht.
Maar waarom staan die grote bloempotten scheef? Beetje wind en topzware begroeiing...
quote:Op maandag 20 mei 2013 09:59 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, dat is een beste lijst met opleverpunten; vooral de rolluiken zijn schijnbaar een moeilijk punt ?
Of ze piepen of ze gaan helemaal niet goed dicht![]()
En over het algemeen toch nog al veel beschadigingen vind ik.. blij dat dat i.i.g. verholpen is.
Al heb je er volgens mij wel een lange adem voor nodig
quote:
er is wat opgelost en er zijn er wat bijgekomen zoals scheurtjes in de putz binnen door (warmte) werking van het houtquote:Op zondag 28 juli 2013 23:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Toch al wel een paar puntjes die opgelost zijn ? Of komen er alleen maar meer bij
Buiten dat ie erg opgewonden is omdat een van zijn vrindinnen in de straat loops is niet, hoezo ?quote:
Omdat hij weg was (en ik jou eerst niet herkende). Leuk dat hij vriendinnen gemaakt heeft in de nieuwe buurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:26 schreef crv het volgende:
[..]
Buiten dat ie erg opgewonden is omdat een van zijn vrindinnen in de straat loops is niet, hoezo ?
vijanden ook, hij is aangevallen door de overbuurhond. zijn geen vrienden van elkaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:10 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Omdat hij weg was (en ik jou eerst niet herkende). Leuk dat hij vriendinnen gemaakt heeft in de nieuwe buurt.
Ja dat kan, hebben m'n ouders maar is niet ideaal. De bodem is geïsoleerd met platen van materiaal dat drijft, het peil van het water mag dus nooit boven grondwater peil komen. Goed plannen met t leeg laten lopen enzo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:19 schreef crv het volgende:
wij zijn aan het nadenken over een zwembad, nu hebben we 1 uitdaging, het zwembad moet buiten de bebouwbare zone komen.
Zou je een zwembad ook zonder betonfundering aan kunnen leggen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |