in deze staat mag je hem hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Gieliovd het volgende:
Doe mij zo'n oprijlaan
Veel succes met de "dig"!
Wat een cliffhanger!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:29 schreef crv het volgende:
De graver is begonnen, maar we moesten hem nog even uit de tuin van de buurman zien te krijgen
View My Video
letterlijkquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:10 schreef Gwywen het volgende:
En toen viel-ie achterover tegen de gevel van je buurman?![]()
Wat ik me nu afvraag: hoe is hij daar gekomen? Ook op die manier?
picsquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:17 schreef crv het volgende:
deel 2 aan het uploaden, daar crashte chrome gisteravond
het gat voor de kelder is klaar en er ligt een kleine laag betonsplit in zodat we kunnen ziten van de zomer.
wat een oppervlakte![]()
quote:
quote:
Die gast is echt goed, heb hem al vastgelegd om met een 18tons Buldozer de boel plat te gooien en volgend jaar mag hij mij muurtje aan de zijkant gaan doen en de grondwerkzaamheden als de kelder staatquote:
dit is de enige weg zijn tuin in/uit met een graver van dit formaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:43 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Overigens..pourquoi niet over de eigen oprit?
dit is een echte, die heb ik ook nog staan. maar die is voor als de kelder af isquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:25 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja, dat is de redding voor alle betrokkenen. Het betekent ook dat jij goed moet kijken wat er wel en niet gespoten mag worden. En gewoonte van maken regelmatig onkruid uittrekken met wortel en tak. Dan zie je dat bijvoorbeeld boterbloem met uitlopers door de hele tuin rondkruipt.
Is een solide wijnrek niet handiger?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:02 schreef crv het volgende:
[..]
dit is een echte, die heb ik ook nog staan. maar die is voor als de kelder af is
[ afbeelding ]
Dit rek is voor cremant/champagne/sekt om de flessen te draaien. wij hebben het puur als decoratie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 01:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is een solide wijnrek niet handiger?
Omschroeven? Maakt dat dan zoveel uit als ze toch al vrijwel ondersteboven staan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
Dit rek is voor cremant/champagne/sekt om de flessen te draaien. wij hebben het puur als decoratie.
Mijn wijn ligt in de kelder![]()
blijkbaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:53 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Omschroeven? Maakt dat dan zoveel uit als ze toch al vrijwel ondersteboven staan?
zou zo maar kunnen, ik weet dat ze de flessen ook draaienquote:Op donderdag 19 juni 2014 00:28 schreef derLudolf het volgende:
Veel meer dan dat witte wijn ook van blauwe druiven kan komen reikt mijn vinologische niet. Maar ik denk dat het op de kop houden van deze koolzuur bevattende dranken zorgt voor een waterslot en zo verlies van CO2 voorkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |