quote:Op zondag 2 december 2012 15:45 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Luigi Pavese is een lachertje vergeleken bij de maffiaorganisatie AA&F.
Duidelijk een tweelingzus.quote:Op zondag 2 december 2012 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is nou die handtekening?
quote:Op zondag 2 december 2012 15:57 schreef Frey het volgende:
Bronkhorst laat alle verdachten van de moord op Wassenaar samenkomen voor een reconstructie.
[ afbeelding ]
Het is dan ook het enige droomkoppel dat is overgebleven. Al vind ik Anton en Bianca ook leuk.quote:Op zondag 2 december 2012 16:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook erg mooi![]()
![]()
Sjors en Bing zijn toch ook zo'n superkoppel (volgens de schrijvers)?quote:Op zondag 2 december 2012 16:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is dan ook het enige droomkoppel dat is overgebleven. Al vind ik Anton en Bianca ook leuk.
Ik ben blij dat ze op het einde nog even duidelijk maakten dat Laura Roberts grote liefde was en niet Barbara.quote:Op zondag 2 december 2012 16:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sjors en Bing zijn toch ook zo'n superkoppel (volgens de schrijvers)?_______
Beter halen ze Robert terug in de serie! Misschien dat Laura en Jef dan weer eens een fatsoenelijke rol krijgenquote:Op zondag 2 december 2012 16:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze op het einde nog even duidelijk maakten dat Laura Roberts grote liefde was en niet Barbara.
Maar voor hem is geen plaats. Ze zien er liever wat jongeren in komen, zodat er nieuwe droomkoppels kunnen worden gemaakt.quote:Op zondag 2 december 2012 16:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beter halen ze Robert terug in de serie! Misschien dat Laura en Jef dan weer eens een fatsoenelijke rol krijgen
Welke?quote:Op zondag 2 december 2012 16:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar voor hem is geen plaats. Ze zien er liever wat jongeren in komen, zodat er nieuwe droomkoppels kunnen worden gemaakt.
Nieuwe personages waarschijnlijk. Speed en Piet?quote:
Piet de Witte wordt deze week al geïntroduceerd.quote:Op zondag 2 december 2012 16:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Nieuwe personages waarschijnlijk. Speed en Piet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 16:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Piet de Witte wordt deze week al geïntroduceerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik word inmiddels trouwens echt gek van dat Eastriver Collective.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik moet nog steeds een mailtje sturen, alleen vergeet ik het steedsquote:Op zondag 2 december 2012 16:24 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik word inmiddels trouwens echt gek van dat Eastriver Collective.
Is nog niet verkrijgbaarquote:Op zondag 2 december 2012 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jullie hebben seizoen 7 inmiddels in huis?
Ik sowieso nietquote:Op zondag 2 december 2012 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jullie hebben seizoen 7 inmiddels in huis?
Helaas is "meneer Kelder" daar niet van onder de indrukquote:Op zondag 2 december 2012 18:47 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Dag meneer Kelder. Mijn naam is Pavese. U schijnt geen belangstelling voor seizoen 7 te hebben, dus ik dacht: wij moeten eens kennis met elkaar maken. Kunnen we meteen een klein probleempje uit de wereld helpen."
Dan komt de maffiaorganisatie AA&F.quote:Op zondag 2 december 2012 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helaas is "meneer Kelder" daar niet van onder de indruk
Mwah, na de jarenlange terreur van Willem Kelder raak je niet gauw meer onder de indruk van de maffiaquote:
Laatste poging: Barbara en Charlie Fischer komen logeren.quote:Op zondag 2 december 2012 19:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Mwah, na de jarenlange terreur van Willem Kelder raak je niet gauw meer onder de indruk van de maffia
Mochten ze willen: mijn deur blijft dicht voor die tweequote:Op zondag 2 december 2012 19:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Laatste poging: Barbara en Charlie Fischer komen logeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 2 december 2012 19:15 schreef Frey het volgende:
Konden we maar alvast wat shorties vooruit kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sintquote:Op zondag 2 december 2012 19:59 schreef Kyubey het volgende:
Ben ik Sint aan het kijken, zie ik opeens Bianca
Bing zit er ook in als zombiepietquote:Op zondag 2 december 2012 20:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Sint![]()
![]()
Geweldige film
Helaas is het aandeel van Cynthia Abma erg klein
Het is wel een erg lekkere sigaar, ik heb dit type thuis ook.quote:Op zondag 2 december 2012 18:47 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Dag meneer Kelder. Mijn naam is Pavese. U schijnt geen belangstelling voor seizoen 7 te hebben, dus ik dacht: wij moeten eens kennis met elkaar maken. Kunnen we meteen een klein probleempje uit de wereld helpen."
Die van the Bold dateert volgens mij ook uit 2000quote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze castfoto van The Bold doet me wat denken aan
[ afbeelding ]
de GTST-castfoto van seizoen 11
?quote:Op zondag 2 december 2012 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is wel een erg lekkere sigaar, ik heb dit type thuis ook.
Zouden de makers van GTST die foto hebben gezien en hebben gedacht: hé, dat is een leuk idee met die vier pilaren?quote:Op zondag 2 december 2012 23:52 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Die van the Bold dateert volgens mij ook uit 2000
Zou wel kunnenquote:Op maandag 3 december 2012 09:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zouden de makers van GTST die foto hebben gezien en hebben gedacht: hé, dat is een leuk idee met die vier pilaren?![]()
Anita mocht trouwens ook willen dat ze 1.73m was hahaquote:Op zondag 2 december 2012 15:49 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie is nou die handtekening?
En daarnaast zijn die papieren verlopen![]()
Haha bij mij juistquote:Op zondag 2 december 2012 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Deze castfoto van The Bold doet me wat denken aan
[ afbeelding ]
de GTST-castfoto van seizoen 11
Die lijken inderdaad ook wel op elkaar jaquote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha bij mij juist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 december 2012 13:07 schreef Woelli het volgende:
[..]
Haha bij mij juist
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm geen idee?quote:Op maandag 3 december 2012 14:34 schreef LetsGame het volgende:
Mogen jullie eens raden wie er morgen vrij heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |