Hoogstwaarschijnlijk zijn 't de TV10-videobanden en dacht RTL4 "wordt toch nooit meer gebruikt." Ze kochten het pand waar de Kelder vroeger stond en bewaarden de banden daar. Van eind jaren 90 tot het seizoen uitkwam. De goede banden zijn helaas niet bestemd voor ons.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo, DVD 3 erin. Seizoen 5 geeft me een waar 'Seizoen 4, deel 2' gevoel. Maar als seizoen 3 de start van die sfeer blijkt te zijn kijk ik heel erg uit naar dat seizoen
Twee momenten in aflevering 769 hebben wel enorme last van storing, de tweede zelfs tot het eind van de aftiteling... Helemaal gekleurde stoorstrepen en whatnot, toch een beetje de vraag waar ze die banden destijds bewaard hebben, in een vochtige kelder?
Ik vind het ook vreemd, zeker omdat seizoen 1 en 2 daar helemaal geen last van hebben, en seizoen 3 maar bij twee afleveringen (en daarvan nog een klein gedeelte). Gelukkig wordt de beeldkwaliteit midden seizoen 5 al stukken beter, en vanaf seizoen 6 is het helemaal topquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo, DVD 3 erin. Seizoen 5 geeft me een waar 'Seizoen 4, deel 2' gevoel. Maar als seizoen 3 de start van die sfeer blijkt te zijn kijk ik heel erg uit naar dat seizoen
Twee momenten in aflevering 769 hebben wel enorme last van storing, de tweede zelfs tot het eind van de aftiteling... Helemaal gekleurde stoorstrepen en whatnot, toch een beetje de vraag waar ze die banden destijds bewaard hebben, in een vochtige kelder?
De banden van seizoen 20 hebben ze daar ook bewaardquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk zijn 't de TV10-videobanden en dacht RTL4 "wordt toch nooit meer gebruikt." Ze kochten het pand waar de Kelder vroeger stond en bewaarden de banden daar. Van eind jaren 90 tot het seizoen uitkwam. De goede banden zijn helaas niet bestemd voor ons.
Dat vind ik ook zoiets vaags. In seizoen 6 flikken ze het zelfs om een aftiteling van vrijdagaflevering de week daarop iedere aflevering te gebruikenquote:Ik snap alleen nog steeds niet waarom sommige afleveringen geen aftiteling hebben
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De banden van seizoen 20 hebben ze daar ook bewaard
[..]
Dat vind ik ook zoiets vaags. In seizoen 6 flikken ze het zelfs om een aftiteling van vrijdagaflevering de week daarop iedere aflevering te gebruikenDus heeft één scenarioschrijver in z'n eentje 6 afleveringen achter elkaar geschreven
Ik woon gelukkig vlakbij het winkelcentrum, dus ik bestel het maar niet deze keer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef Frey het volgende:
Helaas ligt seizoen 7 deze keer niet vroeger in de winkel.
Wachten op de bestelling dus.
Dat doen ze expres; anders heb jij het hele seizoen al bekeken voordat de echte release er isquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:04 schreef Frey het volgende:
Helaas ligt seizoen 7 deze keer niet vroeger in de winkel.
Wachten op de bestelling dus.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat doen ze expres; anders heb jij het hele seizoen al bekeken voordat de echte release er is
Het kan echt relaxed zijn als je niks te doen hebt, maar soms dan word ik het ook wel een beetje zat en neem ik soms een complete dag pauzequote:Op zaterdag 1 december 2012 17:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zo, DVD 4 kom maar op
Ik ben seizoen 5 aan het Frey'en.
Gebeurt vakerquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Trouwens; Aflevering 776, 7 minuut 35-36. Montagefoutje. Bij een shotovergang staat Sylvia het ene frame niet in het decor en het andere frame weer wel
Ik vind 't jammer, want het concept en functioneren van de Rozenboom is al sinds oktober 1990 hetzelfde gebleven! Maar misschien blijft de Rozenboom wel de Rozenboom achteraf.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:28 schreef Gulmez het volgende:
Vinden jullie het niet jammer dat de rozenboom na al die jaren opeens verprutst word door zo'n Lorena stijl enzo?![]()
Het was sinds ik als kleine jongen keek, gewoon het hart van GTST.. Met die lieve Laura.
En nu word het straks weer een en al glitter, jongeren die steeds waarschijnlijk door het restaurant lopen, ik vind het jammer, bing en lucas hebben toch al de doelgroep van jongeren?
Wat is jullie mening erover dat de rozenboom word vernieuwd?
Nee, precies. Vroeger had het tenminste nog wat grandeur (zeker met dat decor in seizoen 6 etc.), de laatste jaren is het een buurtsoos gewordenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:34 schreef Frey het volgende:
De Rozenboom is toch wel jaren niet meer wat het ooit was?
Volgens mij kreeg het decor in seizoen 13 een ander behang (paars/grijs in dikke, verticale strepen). Toen ergens in seizoen 16 of 17 (dat grijs/paarse rozenbehang), waar het echt een donker hol werd. Toen werd het in seizoen 19 weer veranderd in wat we nu hebben (dat koffie-bruin met het witte rozenbehang), en midden seizoen 19 kwamen die drie extra ramenquote:Op zaterdag 1 december 2012 21:44 schreef Frey het volgende:
Wanneer is dat decor eigenlijk veranderd toen?
[ afbeelding ]
Oh, wacht, ik weet waar Endemol de banden heeft bewaard: in de kelderkamer van Kengerd Bosquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ludoquote:Op zondag 2 december 2012 15:35 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Die kop van Helen blijft ook geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |