Wat is het precieze probleem, of wil je cum laude afstuderen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, ik zit nu te denken, maar ik kan me zo snel niet iets bedenken dat voor school gaat.
Al ben ik bang dat mijn studiebegeleidster niet in zal gaan op mijn verzoek. Om dezelfde reden dat An24 zegt... Ik baal echt heel erg.
Nee, er zijn weinig dingen in mijn leven die ik perfect op orde heb. Er is een ding in de wereld wat ik een beetje kan en dat is leren, daar hangt ongeveer heel mijn zelfrespect aan. En dit is gewoon... niet mij...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat is het precieze probleem, of wil je cum laude afstuderen?
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:
Cots, kweenie he, wat denk je van een cursus "loslaten"? Je lijkt me vrij obsessed, met je eten, je sociale dingen, je school, etc. Relaxter als je dat niet hebt zeg maar.
Ik wel maar dan klinkt het gelijk weer heel grof en onbeleefdquote:
Hoi!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Een jaar geleden speelde iets vergelijkbaars bij een paar andere slankies. Ben eigenlijk benieuwd of ze het nu wel kunnen relativeren.
Van jou kunnen de meesten best een boel hebben denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wel maar dan klinkt het gelijk weer heel grof en onbeleefd
Daar zou ik dan een cursusje in kunnen gebruiken, maar ja toch maar niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje neurotisch aangelegd (niet op sociale dingen volgen mij, maar goed). Ik weet alleen niet of ik echt geschikt ben voor zoiets. Sowieso heb ik hele sterkte routines nodig om te kunnen functioneren en "loslaten" klinkt in oren vrij... alternatief? en ik ben vrij down to earth. Ik vrees dat ze dan met een cynisch hoopje sarcasme zitten opgescheept die het verpest voor de groep.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:
Cots, kweenie he, wat denk je van een cursus "loslaten"? Je lijkt me vrij obsessed, met je eten, je sociale dingen, je school, etc. Relaxter als je dat niet hebt zeg maar.
Mwah lijkt me niet zweverig of iets, meer basic psychologie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje neurotisch aangelegd (niet op sociale dingen volgen mij, maar goed). Ik weet alleen niet of ik echt geschikt ben voor zoiets. Sowieso heb ik hele sterkte routines nodig om te kunnen functioneren en "loslaten" klinkt in oren vrij... alternatief? en ik ben vrij down to earth. Ik vrees dat ze dan met een cynisch hoopje sarcasme zitten opgescheept die het verpest voor de groep.
Maar op zich, meer ontspannen zijn zou niet verkeerd zijn (dan vlieg ik ook minder hard uit de bocht). Alleen los laten klinkt echt heel erg new age
(en ik moet leren eerst een post na te lezen voordat ik hem plaats, dan heb ik niet telkens mijn bericht te wijzigen)
Om die reden dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
New Age?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een klein beetje neurotisch aangelegd (niet op sociale dingen volgen mij, maar goed). Ik weet alleen niet of ik echt geschikt ben voor zoiets. Sowieso heb ik hele sterkte routines nodig om te kunnen functioneren en "loslaten" klinkt in oren vrij... alternatief? en ik ben vrij down to earth. Ik vrees dat ze dan met een cynisch hoopje sarcasme zitten opgescheept die het verpest voor de groep.
Maar op zich, meer ontspannen zijn zou niet verkeerd zijn (dan vlieg ik ook minder hard uit de bocht). Alleen los laten klinkt echt heel erg new age
(en ik moet leren eerst een post na te lezen voordat ik hem plaats, dan heb ik niet telkens mijn bericht te wijzigen)
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Dit soort perfectionisme is iets wat ik echt niet snap. Maar ik ben dan ook raar, want hou ook niet van peuzelen, eet gewoon ongezond eten en ben tevreden over mijn uiterlijk. Allemaal niet echt des slankies.
Ik ben net bezig met deze studie, maar ik wist nog niet hoe ze dingen gingen vragen en ik had een het hele weekend bijna niet geslapen van de zenuwen. Dus het ging gewoon niet zo lekker. Nu weet ik hoe ze hier vragen stellen, dus kan ik er beter op participeren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:52 schreef V1z0R het volgende:
Hoi!
*rust!*
CotS, kun je er meer van leren of wil je een hoger cijfer? Je had beter kunnen leren? Had je direct een hoger cijfer gehaald...
Wil je meer leren kan alsnog en dan is een cijfer niet de voldoening maar de kennis.
Is ook...quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Dit soort perfectionisme is iets wat ik echt niet snap. Maar ik ben dan ook raar, want hou ook niet van peuzelen, eet gewoon ongezond eten en ben tevreden over mijn uiterlijk. Allemaal niet echt des slankies.
Hmmh als ik terugdenk dacht ik destijds dat ik een heleboel kansen zou missen als ik niet cum laude / als een van de besten zou afstuderen. Ik dacht dat ik ECHT een PhD wilde doen en wist al dat dat erg lastig is in deze tijd - nu ik eenmaal klaar ben weet ik dat ik meer opties heb en dat er veel wegen naar Rome leiden, maar dat Parijs ook een toffe bestemming is, om de metafoor gezellig uit te breidenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Srsly, chill man. Stress is slecht voor je hart enzo! Kan je wel genieten als je zo leeft?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met deze studie, maar ik wist nog niet hoe ze dingen gingen vragen en ik had een het hele weekend bijna niet geslapen van de zenuwen. Dus het ging gewoon niet zo lekker. Nu weet ik hoe ze hier vragen stellen, dus kan ik er beter op participeren.
Tweede pech dat het een meerkeuze tentamen was, ik ben beter met open vragen
Ik kan beter, ik weet precies wat er op welke pagina van mijn staat. En hierna krijgen we geen gesloten tentamens meer.
Punt is dat je dus te afhankelijk bent van externe validatie.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met deze studie, maar ik wist nog niet hoe ze dingen gingen vragen en ik had een het hele weekend bijna niet geslapen van de zenuwen. Dus het ging gewoon niet zo lekker. Nu weet ik hoe ze hier vragen stellen, dus kan ik er beter op participeren.
Ik kan beter, ik weet precies wat er op welke pagina van mijn staat. En hierna krijgen we geen gesloten tentamens meer.
Is dat niet zo ongeveer hetzelfe als op vakantie gaan, echt enorm naar je zin hebben maar op dat moment het helemaal niet door te hebben??quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmh als ik terugdenk dacht ik destijds dat ik een heleboel kansen zou missen als ik niet cum laude / als een van de besten zou afstuderen. Ik dacht dat ik ECHT een PhD wilde doen en wist al dat dat erg lastig is in deze tijd - nu ik eenmaal klaar ben weet ik dat ik meer opties heb en dat er veel wegen naar Rome leiden, maar dat Parijs ook een toffe bestemming is, om de metafoor gezellig uit te breiden![]()
Bedoelde je zoiets met achteraf relativeren?
Oe vaiz. Helemaal waar, maar knap lastig als je nog kunt ( ik zeg expres niet 'moet') werken aan zelfinzichtquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Punt is dat je dus te afhankelijk bent van externe validatie.
Punt is ook dat om je professioneel op te stellen je er van onafhankelijk te maken.
Is het controlfreak of faalangstquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zie het eens andersom: dat wij allen voor jou neurotisch zijn kan ook betekenen dat juist jij niet 'normaal' bent.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is trouwens wel de reden dat ik dol ben op dit topic. Stelletje neuroten. Naast jullie voel ik me altijd zo heerlijk normaal <3
Ja. Ik vond het altijd zo zonde hoe o.a. jij zo zat te stressen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmmh als ik terugdenk dacht ik destijds dat ik een heleboel kansen zou missen als ik niet cum laude / als een van de besten zou afstuderen. Ik dacht dat ik ECHT een PhD wilde doen en wist al dat dat erg lastig is in deze tijd - nu ik eenmaal klaar ben weet ik dat ik meer opties heb en dat er veel wegen naar Rome leiden, maar dat Parijs ook een toffe bestemming is, om de metafoor gezellig uit te breiden![]()
Bedoelde je zoiets met achteraf relativeren?
Lutjebroek als doel hebben en in De Schijt wezen betekent niet dat je de koers op Lollum niet kunt zettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef An24 het volgende:
[..]
Oe vaiz. Helemaal waar, maar knap lastig als je nog kunt ( ik zeg expres niet 'moet') werken aan zelfinzicht
Misschien, ik weet niet hoe dat soort cursussen in elkaar steken. Ik kan niet goed mijn beeld ervan uitleggen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwah lijkt me niet zweverig of iets, meer basic psychologie.
Je komt inderdaad vaak nogal gestresst en emotioneel relatief heftig over in je posts, dus e.e.a. leren relativeren qua belangrijkheids-level is dan een handig iets misschien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is trouwens wel de reden dat ik dol ben op dit topic. Stelletje neuroten. Naast jullie voel ik me altijd zo heerlijk normaal <3
Ja zoiets! In combi ook met wat Mc zegt:quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is dat niet zo ongeveer hetzelfe als op vakantie gaan, echt enorm naar je zin hebben maar op dat moment het helemaal niet door te hebben??
Dus je mist alle vakantiepret op dat moment en dan achteraf beseffen dat het heel tof was?
Dat ook! Zelfwaarde halen uit studieresultaten is maar tijdelijk. Je moet allround happy zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Is het controlfreak of faalangst![]()
Ik vind het niet echt gezond klinken hoe je er mee omgaat. Jij bent meer dan je studieresultaten.
Hahahahahahaha, groot gelijk geef ik jequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Je doet mee met de geografische metaforenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lutjebroek als doel hebben en in De Schijt wezen betekent niet dat je de koers op Lollum niet kunt zetten
Gezien de algemene opinie IRL is de tweede optie idd een stuk waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:06 schreef An24 het volgende:
[..]
Zie het eens andersom: dat wij allen voor jou neurotisch zijn kan ook betekenen dat juist jij niet 'normaal' bent.
/the matrix denken
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezien de algemene opinie IRL is de tweede optie idd een stuk waarschijnlijker.
Jaaa ES zoute stokjesquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Buh, nou heb ik al een paar dingen bij de AH ontdekt die toch goed zijn.../tegen principes
ES volkorenbeschuit
ES zoute stokjes
ES nootmuskaat
AH volkoren maanzaad
Ep. VII Kan geen Vader bevatten jij.. jij... jij........quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je doet mee met de geografische metaforen![]()
Ik geloof er niet veel van eerlijk gezegd. Van beide niet. Helemaal niet met je postverleden in dieet in gedachten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op school denken ze serieus dat ik heel rationeel ben, vind ik best knap van mezelf
![]()
Anyway, geloof het of niet, ik ben meestal echt een heel erg blij persoontje met een heel leuk leven. Alleen ben ik net als ieder mens af en toe een beetje gefrustreerd
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Buh, nou heb ik al een paar dingen bij de AH ontdekt die toch goed zijn.../tegen principes
ES volkorenbeschuit
ES zoute stokjes
ES nootmuskaat
AH volkoren maanzaad
Wel Malificent? :3quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ep. VII Kan geen Vader bevatten jij.. jij... jij........
* GEEF ME RUIMTE VERDOMME!*
Wil je een eerlijk antwoord of een lief antwoord?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Tink: Auw... dat is niet liev![]()
En als ik er zelf in mijn geluk geloof is het toch goed?
Neequote:
Ik hoopte gewoon op een episch vervolg op Star Wars in de lijn van Ep. V in de vorm van een trilogie met enigszins acceptabel mager eindequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef Nallie het volgende:
Ik snapte er niks van hoor V1. Maar ik heb net 10 pagina's bijgelezen en dit was de enige reactie die ik nu kon bedenken
Ga je nog op stap?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Nallie het volgende:
V1 het is vrijdagavond, ik ben uitgechecktmaar ik voel met je mee!!
^ Dit!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Star Wars Shmar Wars!
CONALLIEPERRV1Z
Meen jequote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef Nallie het volgende:
Nee man, ik ben weer eens geditcht! Dus morgenvroeg sporten en goed slapen hoop ik!![]()
En niet eens gedronken vandaag
Ja niet drinken is wel sufquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Meen jehoe suf! ik ga morgen ook sporten, bodypump
Ik herhaal jouw previous statement:quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ Dit!
Dit heeft toekomst!
Dit... nou, dit dit dit he, dit, dit, dit ....
Dit is zelfs waar ik nog nooit aan gedacht heb
Ik snap er niets vanquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef V1z0R het volgende:
Perr is de brekende factor, die meid is veels te gek met d'r vent nog steeds
Ik lig in bed en heb nog koude voeten.. Mag ik je kat lenen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Nallie het volgende:
Beetje beter je best doen MC, er valt namelijk niks te snappen!
M'n kat heeft zich op m'n voeten genesteld en nu wil ik niet weg want
Hier; wodka jusquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik heb zin in alcohol of in huilen!
MEH!!
Een D'angelo als redding!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik heb zin in alcohol of in huilen!
MEH!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Co had 'm ook op d'r radio...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Je mag hier gebruik maken van m'n katquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb nog koude voeten.. Mag ik je kat lenen?
Wut?!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je mag hier gebruik maken van m'n kathij wordt niet geëxporteerd helaas!
Hij is niet portablequote:Op zaterdag 24 november 2012 00:12 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je mag hier gebruik maken van m'n kathij wordt niet geëxporteerd helaas!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Alleen om t wat warmer in bed te krijgen
Nietsquote:
What's up? Je enemies niet close enough gekept?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:19 schreef anna82 het volgende:
Kan iemand mij even helpen? Er zit een dolk in mijn rug en mijn armen zijn niet lang genoeg. En ik was de hele week een tough cookie en nu ben ik te lang in de thee gedoopt
WRITE DOWN ALL THE METAPHORES!
En damnit mijn voeten zijn ook koud.
Afwisselen zou een optie kunnen zijn, maar heb het liefst iets wat ik net uit bed zonder na te denken kan wegschuiven (gezien de staat waarin ik 's ochtends verkeer). Van een aantal dingen krijg ik vermoeidheidsklachten, die eet ik al met mate (of niet). Van een aantal dingen krijg ik last van m'n gewrichten, eet ik ook beperkt of niet. En nu krijg ik weer andere klachten van yoghurt, kaas en (in mindere mate) kwark.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een extra T: 100 gram olijven + grappa.
@loveli: waarom is kwark en yoghurt geen optie meer? Is afwisselen een mogelijkheid? Dus dag 1 groenteomelet, dag 2 turks ontbijt (olijven, komkommer, kaas), dag 3 gruttenpap of een andere papsoort, dag 4 brood met boter, dag 5 fruit met zuivel, dag 6 wentelteefjes en dag 7 waar je zin in hebt.
Nee, kan makkelijker gewicht wegtillen dan vet verliezen... Dan ben ik 110% nodigquote:
Ik snap niks van deze hele post.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, kan makkelijker gewicht wegtillen dan vet verliezen... Dan ben ik 110% nodig
M'n KT op een hoger niveau brengen ben ik 100% inzet voor nodig, om vet te verbranden moet ik me bovenmatig uitstrekken. Die 110%.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze hele post.
Altijd, altijd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:39 schreef loveli het volgende:
Yuri, gezellig dat je even hallo komt zeggen tussen je bans door.
Wat ben jij vroeg, Tinkepink?quote:
Gewoonte. Al ben ik nu een uurtje vroeger dan normaal. Ga eens kijken of ik nog in kan slapen.quote:
Doe dat, het is zaterdag immers. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 november 2012 05:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoonte. Al ben ik nu een uurtje vroeger dan normaal. Ga eens kijken of ik nog in kan slapen.
Nuttige beesten.quote:
Oh, ik ben er nog steeds over te spreken. De handleiding was wat summier maar ik moest meen ik iets registreren op internet en dan iets installeren, wat denk ik per se op een windowscomputer moest, en dat met de kobo aan de pc gekoppeld.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, jij hebt toch een kobo reader? Hoe gebruiksvriendelijk en goed enzo is ie verder? Drag n drop software?
Dat!quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wat een bijleeslol. Maar minder druk maken om dingen is waar ik het meeste plezier uit gehaald heb. En een beetje chemie.
Vanavond gaan we bij yumca eten, zo'n zin in weer
Sigme, jij hebt toch een kobo reader? Hoe gebruiksvriendelijk en goed enzo is ie verder? Drag n drop software?
Je bedoelt schminken?quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat!
Hoewel ik de helft niet snap, vloog mijn thee zowat over de tafel.Ik ga pieten smincken
Thx, we willen em kopen voor schoonmamaquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik ben er nog steeds over te spreken. De handleiding was wat summier maar ik moest meen ik iets registreren op internet en dan iets installeren, wat denk ik per se op een windowscomputer moest, en dat met de kobo aan de pc gekoppeld.
Daarna heb ik nooit meer iets met de fabriekssoftware gedaan / nodig gehad. Ik kan de kobo aan de (ubuntu)laptop hangen en er boeken heen en af slepen via het normale bestandsbeheer.
Boeken kopen via de kobo met de internetverbinding heb ik nog nooit gedaan, ik heb nog wel een stapeltje liggen voordat ik aan kopen toe ben.
Enige onhandigheid tov de Bebook die ik hiervoor gebruikte vind ik dat ik geen mappen kan maken op de kobo. Dat was best praktisch, maar soit.
^^quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Punt is dat je dus te afhankelijk bent van externe validatie.
Punt is ook dat om je professioneel op te stellen je er van onafhankelijk te maken.
En als je graag cum laude wil, vraag je je herkansing aan, mag het niet, ga je alsnog verder met je levenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
^^
En om eerlijk te zijn klinkt dat helemaal niet "down to earth" want dan zou je beseffen dat niemand perfect is, dus jij ook niet en dat dat helemaal niet erg is.
Van mij mag je best een dagje een beetje balen dat het je laagste cijfer tot nu toe is, maar je zou vervolgens blij mogen worden omdat het je laagste cijfer tot nu toe is en gewoon verder gaan met de rest van je leven.
Naja... het klopt ook wel, ik moest met mijn vorige opleiding stoppen omdat ik twee keer compleet overspannen ben geraakt (door de stages), waardoor ik gelukkig nu wel weer opnieuw rechten op stufi heb.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:44 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat ze dan best een goed inschattingsvermogen heeft voor het feit dat ze je pas 10 weken kent? Het is iig wel een beetje de indruk die ik hier ook van je krijg..
Daar is idd maar 1 reactie op mogelijkquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:14 schreef V1z0R het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)simply-fat-work.html
Net goedquote:Op zaterdag 24 november 2012 13:22 schreef conleche het volgende:
Oooooh, mijn ex heeft zo'n blunder begaan. Hij zat gisteravond te appen met een vriend en zei iets niet zo heel aardigs over zijn nieuwe vlam, maar ipv naar de vriend stuurde hij het naar haarzelf. Toen hij erachter kwam heeft hij de telefoon onder een kussen gestopt en heeft vervolgens 5 minuten: oh nee, oh nee, oh nee gekreund.
‘We love TV. It’s on from the moment we get up. Often I’m so tired from watching TV I have to have a nap.’quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar is idd maar 1 reactie op mogelijk
quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:29 schreef sigme het volgende:
Ik heb nu voor de 4e keer gebodypumt. En ik vind het nog steeds moeilijk.
Maar tot nog toe heb ik elke keer het gewicht wat omhoog gedaan en ik heb nog steeds geen spierpijn.
Ik vond deze ook zo mooi:quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
‘We love TV. It’s on from the moment we get up. Often I’m so tired from watching TV I have to have a nap.’
‘We don’t have time to diet.’
De enige reden dat die mensen een uitkering zouden moeten krijgen is omdat ze niet helemaal jofel in hun kersenpitje zijn denk ik
Dik zijn is prima als je daar happy mee bent, maar te lui zijn om te werken is het andere uiterste![]()
En dit gezin vind ik echt een gevalletje kansloze profiteurs.quote:We all love nibbling on biscuits. I once bought some pears, but they tasted funny.
Only in....quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:14 schreef V1z0R het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)simply-fat-work.html
Dan betaalt sinterklaas 'm toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
WTF! Sinterklaas bij mij door de straat!
En ik heb een cool nieuw montuur gezien, alleen kost dat ding 475 euro. Dus ik denk nog even na.
Ik zal eens een voorstel inschieten!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan betaalt sinterklaas 'm toch?
Mental image van HPKW die naar buiten rent en Sinterklaas aanklampt: "Sinterklaas, Sinterklaas, mag ik een montuur in mn schoentje!?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dan betaalt sinterklaas 'm toch?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Idem!quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mental image van HPKW die naar buiten rent en Sinterklaas aanklampt: "Sinterklaas, Sinterklaas, mag ik een montuur in mn schoentje!?"
Ik heb ook een kobo reader en vind m tof! Alleen aanzetten duurt naar mijn zin te lang, omslaan gaat prima. Software werkt goed en simpel. Alleen touchscreen is soms lastig als je (of een mini) per ongeluk het scherm aanraakt. Je moet dus opletten dat je de zijkant vastpakt en niet je vingers op t scherm zettenquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wat een bijleeslol. Maar minder druk maken om dingen is waar ik het meeste plezier uit gehaald heb. En een beetje chemie.
Vanavond gaan we bij yumca eten, zo'n zin in weer
Bordje erbij zetten "pas op, bijt!"quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
Mijn eerste tentamen was supermoeilijk.. Wiskundemet allerlei termen in engels. Toch een 6,5 voor gehaald.
Ben nu ff aan het werk in de uni. Er staat serieus een bordje dat printen en kopieren op eigen risico is
Volgens de Voorspellingen krijgen wij volgende week eindelijk sneeuw en min tien, zin in!quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
Ik heb wanten gekocht. Van de nieuwmarktse schapenboer. Met schapenvacht aan de binnenkant. Lekker warm
Kommetje pakken: pepernoten + banaan + melkquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:26 schreef V1z0R het volgende:
succes Jagar!
Nallie eet smakelijk vanavond!
Ik moet nog even 4 uur wachten met boodschappen doen ('s avonds is het lekker rustig) alleen heb ik nog maar een klein beetje melk en een banaan liggen
En een zak pepernoten gekregen op 't werk maar ben ik niet zo'n fan van...
Ik ga maar even een dutje doen dan
Klinkt best jammie !quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:30 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kommetje pakken: pepernoten + banaan + melk
Nog een stukje fruit? En waar ga je uit eten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje vandaag
O wentelteefjes, zachtgekookt eitje
L 2 dubbele boterhammen filet americain, mandarijn
T mini zelfgemaakte appelflap, chocoladekoekje
T uit eten
Kobo gaat goed, is een leuk ding!
Je weet wat er nu moet komen toch? Of moet ik op loveli wachten?quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
Even naar de kapper geweest. Ongeveer de helft qua lengte is eraf..
Gaan uit eten bij yumca, aziatische hapjes in utrecht.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nog een stukje fruit? En waar ga je uit eten?
Heb bij de Lidl zo'n coupon ingeleverd voor een adventkalender.. zit er allemaal chocola in, nog erg lekker ook
Ai, ik heb geen foto van wat eraf is als je dat bedoelt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je weet wat er nu moet komen toch? Of moet ik op loveli wachten?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:56 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ai, ik heb geen foto van wat eraf is als je dat bedoelt.
Na een jaar 4'en en 5'en ben ik allang blij als ik een vak gehaald heb. Al is het jammer dat ik mijn begeleiders opmerkingen over een ander heb horen maken 'zijn lijst hangt ook al bij elkaar met 6'jes' en dat doet mijn lijst tegenwoordig ook. En ik heb ze nog nodig om aanbevelingen te schrijvenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Een jaar geleden speelde iets vergelijkbaars bij een paar andere slankies. Ben eigenlijk benieuwd of ze het nu wel kunnen relativeren.
Nee hoor, maar wat moet je anders als er geen eten is en alleen water, thee of koffie?quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je zo moe V1??
Chineesdus veel groente, lekkere kip, ei, rundvlees (zo lekker zoet/donker) en vleesballetjes die hier lekkerder zijn dan dat ik ze ooit ergens anders heb geproeft.
Heb nu die oerlelijke laarzen van de Action aan (voor... jawel 5e) en ze zijn lekker warm en lopen ook nog wel goed, haha. En ze zitten ook nog (dubbelgeslagen) aardig om mijn dunne kuitjes
Jeager, wij hadden het gelezen, dus toch winter straks bij jullie. Mijn vriend is jaloers. Hoop trouwens dat je toch nog een leuk ontspannen weekend hebt.
Goed bezig!quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:45 schreef An24 het volgende:
Nee, heb geschminkt![]()
en verder de hele dag geholpen. Zo leuk al die blije kopjes.
En ja het waren er zeker 300
Lekker lijstje trouwens Lau!
Sorry, kan je niet helpen. Niet mijn smaakquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zit banken te kijkenwil een bruine lederen, iemand tips?
Zorg dat je 'm zelf mooi vindt!quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed bezig!
Zit banken te kijkenwil een bruine lederen, iemand tips?
Staan ze alquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:10 schreef V1z0R het volgende:
Yup, paar koude flesjes bier klaarzetten zou je awesome maken echter!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staan ze al. Er ligt standaard bier koud, twee tripel karmelietjes
. Waar ik best trek in heb, maar die ga ik niet in mn eentje opdrinken.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Wat Lau zegt!
Maak je een foto met je crazyface en de bieropener op de hals van het flesje en dreig je dat als 'ie niet snel komt de karmeliet er aan gaat.
[..]![]()
Ja! Normaal dat hij na het eten nog even koffie blijft drinken en zo? Lighten up!quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Vriendlief stuurt om half 6 een berichtje dat hij gaat eten (bij zn ouders) en zou een gil geven als ie richting huis komt. Dat zou na het eten zijn. Ben ik de overly attached girlfriend als ik hem nu een berichtje stuur om te vragen of ie nog thuis komt vanavond?Ja he?
En dat, jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Normaal dat hij na het eten nog even koffie blijft drinken en zo? Lighten up!
Ik weet het! Daarom gooi ik het ook hier, ipv hem te spammenquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja! Normaal dat hij na het eten nog even koffie blijft drinken en zo? Lighten up!
Beide een optie en gezien de reistijd is dit het moment om te besluiten welke het wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:38 schreef Laureline het volgende:
Wel grappig dat je het op 2 manieren kan lezen: dat hij belt als hij naar huis komt kan betekenen:
- hij belt op het tijdstip dat hij naar huis komt
- hij belt alleen als hij naar huis komt, want het kan ook zijn dat hij daar blijft, en dan belt hij niet.
salade in de middag en bij het avondeten broccoliquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef Laureline het volgende:
Je hebt in ieder geval toch je goede daad voor vandaag verricht: door je gepost over Karmeliet heeft de meneer nu op weg naar huis biertjes gehaald en is hij nu op bara-jacht voor mij door Den Haag![]()
Score! </insert success boy>quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef Laureline het volgende:
Je hebt in ieder geval toch je goede daad voor vandaag verricht: door je gepost over Karmeliet heeft de meneer nu op weg naar huis biertjes gehaald en is hij nu op bara-jacht voor mij door Den Haag![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef Laureline het volgende:
Mja stof is niet erg handig met Bo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Sorry, kan je niet helpen. Niet mijn smaak
Mooi lijstje toch!quote:Op zaterdag 24 november 2012 18:26 schreef _aurum_ het volgende:
Henk heb je een piccie van je montuur? Ik ben wel benieuwd
85: This thread is worthless without pics
Lief en ik zijn de stad in geweest en ik zou geen geld uitgeven heNou, da's niet gelukt
Dus ik leg mijn creditcard maar in de kast komende maand
Oh en ik gooi er nog ff een lijstje in:
O: havermoutpap
T: rijstwafels met amandelpasta
L: kofte met salade en turks brood
T: hapje carrotcake van lief en een koekje bij de koffie
D: hertenbiefstuk met paddestoelensaus en gekookte aardappeltjes
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ach mo en man, wat een trieste, vreemde tijd hebben jullie nu ineens...fijn om te lezen dat jullie zo close zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
jup.
Net nog even haar speech gelezen. Tranentrekker. Zo lekker chillen op de bank met z'n drietjes en dan lekker op tijd slapen weer
Welterusten!
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag even een raar advies vraagje stellen, weer zoiets van gebrek aan kennis en complete onzekerheid over voeding.Jij gaat morgen ruim 5 uur fietsen? Nou wat jij wil.. je kan of heel veel rotzooi eten of lekker je eigen goede stofjes meenemen. Denk aan volkorenobterhammen, gekookt ei, tomaat, stuk komikommer, bakje huzarensalade om op je boterhammen te doen, appel, peer, sinaasappel. Mocht je ondertussen toch ergens trek in krijgen.. je komt vast wel langs een viskraam , groentekraam of notenkraamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Nou, ik ben van de vlammetjes overgestapt op de bara's. Waarvan sommigen in dit topic niet eens weten wat het zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Lau! Vlammetje van ons! Hoe gaat ut?
Zonder jou wist ik niet wat vlammetjes waren, zonder jou wist ik niet wat bara's waren...quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, ik ben van de vlammetjes overgestapt op de bara's. Waarvan sommigen in dit topic niet eens weten wat het zijn![]()
![]()
! Hoe moet dat nou verder met de multiculturele samenleving
.
Ik was sowieso van plan om zelf een paar boterhammen mee te nemen en fruit, maar we gaan geen kramen of winkels tegen komen, we oefenen in een kerkje in de middle of nowhere.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij gaat morgen ruim 5 uur fietsen? Nou wat jij wil.. je kan of heel veel rotzooi eten of lekker je eigen goede stofjes meenemen. Denk aan volkorenobterhammen, gekookt ei, tomaat, stuk komikommer, bakje huzarensalade om op je boterhammen te doen, appel, peer, sinaasappel. Mocht je ondertussen toch ergens trek in krijgen.. je komt vast wel langs een viskraam , groentekraam of notenkraam
Dan ga jezelf nadenken wat je wil.. je hoeft niet alles te weigeren. Soms is zelf nadenken echt niet zo slecht hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan om zelf een paar boterhammen mee te nemen en fruit, maar we gaan geen kramen of winkels tegen komen, we oefenen in een kerkje in de middle of nowhere.
Dus extra eten kan...
En het lekkers vind ik lastig. Gezien het wel een feestje is van koor (het Sinterklaas gebeuren) dat we een keer per jaar vieren (en we hebben eigenlijk maar een feest). Anderzijds het is ongezond
't Leven is maar lastig
Bij de thee dan!quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En wat Lau zegt is niet waar... eet heul geen 3 kg groente bij het ontbijt , tenminste, niet met koffie
Ja seg hee, moeten we per week 15 teiltjes groente extra halen op de markt! Ga ik subiet faillietquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga samenwonen bij Lau en meneer..
Appropriate smiley is appropriatequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nou, ik ben van de vlammetjes overgestapt op de bara's. Waarvan sommigen in dit topic niet eens weten wat het zijn![]()
![]()
! Hoe moet dat nou verder met de multiculturele samenleving
.
ben je bekend met Awkward Turtle, TMI Turkey en Sexual Tension Starfish?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Appropriate smiley is appropriate
ik ken alleen Weihenstefaner witbierquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik eet het liefst speltbrood met Weihenstefan (een bijzonder frisse en lichte boter, erg lekker). Hou ik het langer op vol dan op havermout ofzo.
Awkward penguin wel, ik slinger Google eens aanquote:Op zaterdag 24 november 2012 23:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ben je bekend met Awkward Turtle, TMI Turkey en Sexual Tension Starfish?
edit met linkjes!quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Awkward penguin wel, ik slinger Google eens aan
Met feestdagen "zondig" ik wel gewoon, omdat daar maar drie van zijn in het jaar. Alleen met dit soort dingen vind ik het lastig, juist omdat het dan bijna de feestdagen zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
CotS... als je hier al over in zit... dan moet deze maand voor jou wel erg zwaar zijn met alle verplichte eten enzo..![]()
Hoe wil je daar mee omgaan dan?
Die had ik ook gevondenquote:
Pain de campagnequote:Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef Laureline het volgende:
Nouja, het is eigenlijk geen stokbrood, maar zo'n iets korter brood waar het meel nog vanaf stuift als je het opensnijdt, met een hele harde knapperige korst met inkepingen erin, en binnenin een soort ciabatta-achtig deeg, stevig en zacht, maar wel helemaal gaar. Zo'n soort brood dat ze in films op tafel neerleggen als er in vroeger tijden Brood gegeten moet worden, zeg maar.
Of zelf gebakken brood (met bijvoorbeeld olijven, ui en knoflook erin. Of een kokos-suikerbrood)quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:55 schreef Laureline het volgende:
Net als turks brood, dan wil je alleen maar dooreten.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met feestdagen "zondig" ik wel gewoon, omdat daar maar drie van zijn in het jaar. Alleen met dit soort dingen vind ik het lastig, juist omdat het dan bijna de feestdagen zijn.
@De rest: ik maak sowieso een groot lunchpakket, want anders ga ik idd het niet redden
@Kwak: zingen en dropjes hebben geen correlatieHooguit veel drinken, zodat je slijmvliezen niet uitdrogen
nee! nog niet! ik denk ook niet dat ze het snappen...quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Behandel je deze ook in de brugklaslessen?
Er zat een knipoog achter, omdat ik een klein onschuldig grapje maak, dat doen mensen soms. Sorry hoorquote:Op zondag 25 november 2012 00:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik zing ook nog maar 15 jaar, waarvan de laatste 5 jaar op zeer hoog niveau, dus ik weet inderdaad niks van hoe koorrepetities eraan toe gaan, en dat het lekker is om af en toe op een droppie te sabbelen als je intensief repeteert (ook al weet ik best dat t voor je stem niks uitmaakt, zuigen op een steentje heeft t zelfde effect, water drinken is effectiever).
maar seriously he, ik gaf je nuttig repetitievoeradvies, met een gebbetje erin over dat een paar droppies lekker mogen als je zingt, en dit is je reactie?
ik ben blijkbaar in een slechte bui, en knipogen vat ik nooit zo aardig op. net als dezequote:Op zondag 25 november 2012 00:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zat een knipoog achter, omdat ik een klein onschuldig grapje maak, dat doen mensen soms. Sorry hoor
Bij mij betekend een knipoog, "ik maak een vriendelijk grapje", maar ik weet niet zeker of het als grapje opgenomen gaat worden.quote:Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar in een slechte bui, en knipogen vat ik nooit zo aardig op. net als deze, deze
, en deze
. my bad.
Ik ben een grootgebruiker van de laatstequote:Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar in een slechte bui, en knipogen vat ik nooit zo aardig op. net als deze, deze
, en deze
. my bad.
jamaar, bij jou zie ik je hoofd erbij en dan klopt ie!quote:Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben een grootgebruiker van de laatste![]()
Al hangt het vast ook af van de context
ha, ik had het ook nog voor de edit gezien *boks*quote:Op zondag 25 november 2012 00:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gniffel je dan omdat je iets weet wat een ander niet weet?
Krijg er een beetje 'Oh you!"-idee bij!
Maar zal vast wel weer meevallen enzulks
Nee, ik druk me onhandig uit. Ik gniffelde om de docent die ik voor me zag, ik dacht niet eens dieper na over jouw kennis, want ik ging er vanuit dat je dat wel wist door de wijze waarop je het bracht en daarom dacht ik dat grapje te kunnen maken. Maar laat maar zitten, ik snap niet eens waarom ik de moeite neem om me uit te leggen.quote:Op zondag 25 november 2012 00:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar, bij jou zie ik je hoofd erbij en dan klopt ie!
@CotS: dan heb ik het precies goed aangevoeld, dat gniffelen, en dat jij op je opleiding het hebt horen afkraken, daar ben ik gevoelig voor. ik heb nooit beweerd dat ik denk dat drop goed voor je keel is. nou ja, goed, ik ben gewoon op mn pik getrapt, en gelukkig heb ik geen pik, dus laat me maar even.
jezus, stel je niet zo aan zeg. ik verklaar je niet voor gek, je edit zelf die opmerking weg, dus je weet best dat t verkeerd over kan komen. je hoeft niks uit te leggen hoor.quote:
of een borrel. Een sterke.quote:Op zondag 25 november 2012 00:37 schreef loveli het volgende:
Zullen we ff een kop chillthee pakken en dit niet evalueren?
prima, tenzij je het graag naar boven wilt escaleren? het aapje zit nu nog op mijn schouder, maar kan ook over de schutting gezet worden. /consultancyspeakquote:Op zondag 25 november 2012 00:37 schreef loveli het volgende:
Zullen we ff een kop chillthee pakken en dit niet evalueren?
Ik ben ooit begonnen als alt zonder techniek, nam na 5 jaar zangles en sindsdien ben ik sopraan/mezzo.quote:Op zondag 25 november 2012 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... nou, ik had al sorry gezegd en daarna de opmerking weggehaald idd omdat je hem vervelend vond![]()
En trouwensJe deed het zelf ook
met kennis gooien
Dus nogmaals mijn excuus en de vraag had ik niet eens gezien.
Ik heb een tijd bij een klassiek studentenkoor gezeten, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik op den duur keuzes moest maken (was overspannen, twee koren, waarvan dat koor enorm veel tijd en energie vroeg ging niet door). Nu zit ik bij een wat heikneuterig erg gezellig studentenkoor wat vooral lichte muziek zingt en bij het logopediekoor
Deze koren zijn vooral gezellig, maar ik trek het op het moment gewoon niet als ik ook thuis elke dag veel moet oefenen (mietjesmode) Ik kan het wel, maar ben geen groot talent
Welke stem zing je?
ik weet niet wat het is, ik ben de hele dag al zo mannelijk! heb zin om aan mijn ballen te krabben, maar die heb ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |