abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:25:59 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119557207
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:27:09 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119557259
Zie TT. Is het je echt alle moeite waard CotS?
pi_119557404
Misschien kun je je beter druk maken over je perfectionisme dan over je cijfer CotS. :* :@
pi_119557629
Ik heb me nog nooit druk gemaakt als ik een 7,3 had :@ Hoger dan een 8 is toch al echt goed op een technische opleiding.. Heb wel eens een 4,5 gehaald op een tentamen en toen zat ik nog bij het hoogste kwart :o
pi_119557854
Nou, ik zit nu te denken, maar ik kan me zo snel niet iets bedenken dat voor school gaat.

Al ben ik bang dat mijn studiebegeleidster niet in zal gaan op mijn verzoek. Om dezelfde reden dat An24 zegt... Ik baal echt heel erg.
pi_119558062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou, ik zit nu te denken, maar ik kan me zo snel niet iets bedenken dat voor school gaat.

Al ben ik bang dat mijn studiebegeleidster niet in zal gaan op mijn verzoek. Om dezelfde reden dat An24 zegt... Ik baal echt heel erg.

Wat is het precieze probleem, of wil je cum laude afstuderen?
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:46:57 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119558242
Een jaar geleden speelde iets vergelijkbaars bij een paar andere slankies. Ben eigenlijk benieuwd of ze het nu wel kunnen relativeren.
pi_119558244
Bij ons mag je sowieso alleen onvoldoendes herkansen. Voldoendes herkansen niet dus. Zul je al echt moeten aanvragen bij de exacie. Goede reden is bijvoorbeeld, zoals the85 al min of meer oppert, als je cum laude wilt afstuderen en dat zou anders niet meer gaan.
pi_119558245
Cots, kweenie he, wat denk je van een cursus "loslaten"? Je lijkt me vrij obsessed, met je eten, je sociale dingen, je school, etc. Relaxter als je dat niet hebt zeg maar.
pi_119558295
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat is het precieze probleem, of wil je cum laude afstuderen?
Nee, er zijn weinig dingen in mijn leven die ik perfect op orde heb. Er is een ding in de wereld wat ik een beetje kan en dat is leren, daar hangt ongeveer heel mijn zelfrespect aan. En dit is gewoon... niet mij...
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:48:19 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119558325
Hmh ik wou wel cum laude en heb ook wel eens een 7.0 herkanst. Al was het ietsje anders:

1. Ik had niet al het hoogste cijfer
2. Het was een tussentoetsje over de basisconcepten van de cursus, die ik kennelijk niet voldoende beheerste, wat het uiteindelijke eindpaper lastiger zou maken
3. Ik wou cum laude afstuderen :P Net niet gehaald overigens.

FYI, voor de tweede poging ging ik maar een halve punt omhoog. Ik snapte het wel beter daarna :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119558336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:
Cots, kweenie he, wat denk je van een cursus "loslaten"? Je lijkt me vrij obsessed, met je eten, je sociale dingen, je school, etc. Relaxter als je dat niet hebt zeg maar.
Ik durfde het niet te zeggen ;(
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:49:30 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119558398
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik durfde het niet te zeggen ;(
Ik wel maar dan klinkt het gelijk weer heel grof en onbeleefd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:49:51 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119558417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Een jaar geleden speelde iets vergelijkbaars bij een paar andere slankies. Ben eigenlijk benieuwd of ze het nu wel kunnen relativeren.
Hoi! :+

Nu ik werk en niet direct meer een PhD ambieer vind ik het ook niet meer zo spannend achteraf gezien, al ben ik nog wel een streber :P

En zie mijn post van net verder :D
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:50:35 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119558464
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Van jou kunnen de meesten best een boel hebben denk ik :D
pi_119558492
quote:

[..]

Daar zou ik dan een cursusje in kunnen gebruiken, maar ja toch maar niet.

Thee en chocola :~
pi_119558504
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Perruche het volgende:
Ik ben een klein beetje neurotisch aangelegd (niet op sociale dingen volgen mij, maar goed). Ik weet alleen niet of ik echt geschikt ben voor zoiets. Sowieso heb ik hele sterkte routines nodig om te kunnen functioneren en "loslaten" klinkt in oren vrij... alternatief? en ik ben vrij down to earth. Ik vrees dat ze dan met een cynisch hoopje sarcasme zitten opgescheept die het verpest voor de groep.

Maar op zich, meer ontspannen zijn zou niet verkeerd zijn (dan vlieg ik ook minder hard uit de bocht). Alleen los laten klinkt echt heel erg new age

(en ik moet leren eerst een post na te lezen voordat ik hem plaats, dan heb ik niet telkens mijn bericht te wijzigen)
pi_119558566
Hoi! :W

*rust!*

CotS, kun je er meer van leren of wil je een hoger cijfer? Je had beter kunnen leren? Had je direct een hoger cijfer gehaald...
Wil je meer leren kan alsnog en dan is een cijfer niet de voldoening maar de kennis.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:54:49 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119558690
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben een klein beetje neurotisch aangelegd (niet op sociale dingen volgen mij, maar goed). Ik weet alleen niet of ik echt geschikt ben voor zoiets. Sowieso heb ik hele sterkte routines nodig om te kunnen functioneren en "loslaten" klinkt in oren vrij... alternatief? en ik ben vrij down to earth. Ik vrees dat ze dan met een cynisch hoopje sarcasme zitten opgescheept die het verpest voor de groep.

Maar op zich, meer ontspannen zijn zou niet verkeerd zijn (dan vlieg ik ook minder hard uit de bocht). Alleen los laten klinkt echt heel erg new age

(en ik moet leren eerst een post na te lezen voordat ik hem plaats, dan heb ik niet telkens mijn bericht te wijzigen)
Mwah lijkt me niet zweverig of iets, meer basic psychologie.

Je komt inderdaad vaak nogal gestresst en emotioneel relatief heftig over in je posts, dus e.e.a. leren relativeren qua belangrijkheids-level is dan een handig iets misschien! :Y
pi_119558710
quote:

[..]

Om die reden dus :+
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:55:25 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119558719
Dit soort perfectionisme is iets wat ik echt niet snap. Maar ik ben dan ook raar, want hou ook niet van peuzelen, eet gewoon ongezond eten en ben tevreden over mijn uiterlijk. Allemaal niet echt des slankies.
pi_119558728
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

New Age? _O-

En down to earth, imo zou je je dan niet druk maken om een 7.iets ipv een 10. Maar goed, ieder zijn ding enzo.
pi_119558780
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:55 schreef Tinkepink het volgende:
Dit soort perfectionisme is iets wat ik echt niet snap. Maar ik ben dan ook raar, want hou ook niet van peuzelen, eet gewoon ongezond eten en ben tevreden over mijn uiterlijk. Allemaal niet echt des slankies.
O+ ik ben heel blij dat ik dat niet meer heb, dat perfctionisme perfectionisme*. Er heeft wat voor moeten gebeuren, maar ik ben een vrij tevreden mens :D

* ik kan het niet eens spellen :+
pi_119558818
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:52 schreef V1z0R het volgende:
Hoi! :W

*rust!*

CotS, kun je er meer van leren of wil je een hoger cijfer? Je had beter kunnen leren? Had je direct een hoger cijfer gehaald...
Wil je meer leren kan alsnog en dan is een cijfer niet de voldoening maar de kennis.
Ik ben net bezig met deze studie, maar ik wist nog niet hoe ze dingen gingen vragen en ik had een het hele weekend bijna niet geslapen van de zenuwen. Dus het ging gewoon niet zo lekker. Nu weet ik hoe ze hier vragen stellen, dus kan ik er beter op participeren.

Tweede pech dat het een meerkeuze tentamen was, ik ben beter met open vragen

Ik kan beter, ik weet precies wat er op welke pagina van mijn staat. En hierna krijgen we geen gesloten tentamens meer.
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:57:38 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119558820
quote:
Is ook...

Zal zelf nooit een staatslot kado geven, stel je voor dat het de winnende lot is?? Vergeef het mijzelf nooit :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 23 november 2012 @ 22:58:19 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119558849
quote:
Hmmh als ik terugdenk dacht ik destijds dat ik een heleboel kansen zou missen als ik niet cum laude / als een van de besten zou afstuderen. Ik dacht dat ik ECHT een PhD wilde doen en wist al dat dat erg lastig is in deze tijd - nu ik eenmaal klaar ben weet ik dat ik meer opties heb en dat er veel wegen naar Rome leiden, maar dat Parijs ook een toffe bestemming is, om de metafoor gezellig uit te breiden :+

Bedoelde je zoiets met achteraf relativeren?
pi_119558925
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben net bezig met deze studie, maar ik wist nog niet hoe ze dingen gingen vragen en ik had een het hele weekend bijna niet geslapen van de zenuwen. Dus het ging gewoon niet zo lekker. Nu weet ik hoe ze hier vragen stellen, dus kan ik er beter op participeren.

Ik kan beter, ik weet precies wat er op welke pagina van mijn staat. En hierna krijgen we geen gesloten tentamens meer.
Srsly, chill man. Stress is slecht voor je hart enzo! Kan je wel genieten als je zo leeft?
pi_119558927
quote:

[..]

Punt is dat je dus te afhankelijk bent van externe validatie.

Punt is ook dat om je professioneel op te stellen je er van onafhankelijk te maken.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:01:34 #29
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119558997
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmmh als ik terugdenk dacht ik destijds dat ik een heleboel kansen zou missen als ik niet cum laude / als een van de besten zou afstuderen. Ik dacht dat ik ECHT een PhD wilde doen en wist al dat dat erg lastig is in deze tijd - nu ik eenmaal klaar ben weet ik dat ik meer opties heb en dat er veel wegen naar Rome leiden, maar dat Parijs ook een toffe bestemming is, om de metafoor gezellig uit te breiden :+

Is dat niet zo ongeveer hetzelfe als op vakantie gaan, echt enorm naar je zin hebben maar op dat moment het helemaal niet door te hebben??
Dus je mist alle vakantiepret op dat moment en dan achteraf beseffen dat het heel tof was?
pi_119559011
Een PhD lijkt mij echt een nachtmerrie.. 4 jaar lang focussen op 1 klein stukje wetenschap. 4 jaar wedstrijdtrainingen doen lijkt me dan veel leuker ;) Twijfel wel eens of ik niet een beroep/vak had moeten kiezen waarbij ik ook fysiek word uitgedaagd..
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:02:19 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119559028
Dit is trouwens wel de reden dat ik dol ben op dit topic. Stelletje neuroten. Naast jullie voel ik me altijd zo heerlijk normaal <3
pi_119559088
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Punt is ook dat om je professioneel op te stellen je er van onafhankelijk te maken.
Oe vaiz. Helemaal waar, maar knap lastig als je nog kunt ( ik zeg expres niet 'moet') werken aan zelfinzicht :@
pi_119559119
Gek genoeg vind ik dat het meest vrolijke signaal van Tink in het laatste halfjaar dus ik bejubel het! *O*
Volgens mij de eerste keer dat ik Tink <3 zie gebruiken...
pi_119559127
quote:

[..]

Is het controlfreak of faalangst :X

Ik vind het niet echt gezond klinken hoe je er mee omgaat. Jij bent meer dan je studieresultaten.
pi_119559240
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:02 schreef Tinkepink het volgende:
Dit is trouwens wel de reden dat ik dol ben op dit topic. Stelletje neuroten. Naast jullie voel ik me altijd zo heerlijk normaal <3
Zie het eens andersom: dat wij allen voor jou neurotisch zijn kan ook betekenen dat juist jij niet 'normaal' bent.

/the matrix denken :+
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:07:04 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119559290
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:58 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja. Ik vond het altijd zo zonde hoe o.a. jij zo zat te stressen.
pi_119559291
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:03 schreef An24 het volgende:

[..]

Oe vaiz. Helemaal waar, maar knap lastig als je nog kunt ( ik zeg expres niet 'moet') werken aan zelfinzicht :@
Lutjebroek als doel hebben en in De Schijt wezen betekent niet dat je de koers op Lollum niet kunt zetten :P
pi_119559312
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwah lijkt me niet zweverig of iets, meer basic psychologie.

Je komt inderdaad vaak nogal gestresst en emotioneel relatief heftig over in je posts, dus e.e.a. leren relativeren qua belangrijkheids-level is dan een handig iets misschien! :Y
Misschien, ik weet niet hoe dat soort cursussen in elkaar steken. Ik kan niet goed mijn beeld ervan uitleggen.

Even onbelangrijk geleuter hieronder ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:08:10 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119559346
quote:
:D O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is dat niet zo ongeveer hetzelfe als op vakantie gaan, echt enorm naar je zin hebben maar op dat moment het helemaal niet door te hebben??
Dus je mist alle vakantiepret op dat moment en dan achteraf beseffen dat het heel tof was?
Ja zoiets! In combi ook met wat Mc zegt:
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:04 schreef the85mc het volgende:

[..]

Is het controlfreak of faalangst :X

Ik vind het niet echt gezond klinken hoe je er mee omgaat. Jij bent meer dan je studieresultaten.
Dat ook! Zelfwaarde halen uit studieresultaten is maar tijdelijk. Je moet allround happy zijn.

Check bovendien eens hoe tof het gewoonweg is om te kunnen studeren *O* Ik vond het best heel leuk (los van de prestatie-drang :+). Je leert veel, je ontwikkelt jezelf, leert interessante mensen kennen, etcetera. Geniet er dus ook een beetje van, het is maar tijdelijk en daarna gelden er weer heel andere skills dan een 10 kunnen halen :+
pi_119559355
quote:
Hahahahahahaha, groot gelijk geef ik je :P
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:08:37 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119559369
Buh, nou heb ik al een paar dingen bij de AH ontdekt die toch goed zijn.../tegen principes

ES volkorenbeschuit
ES zoute stokjes
ES nootmuskaat
AH volkoren maanzaad
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:08:55 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119559384
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lutjebroek als doel hebben en in De Schijt wezen betekent niet dat je de koers op Lollum niet kunt zetten :P
Je doet mee met de geografische metaforen :D O+
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:09:01 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119559387
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Zie het eens andersom: dat wij allen voor jou neurotisch zijn kan ook betekenen dat juist jij niet 'normaal' bent.

/the matrix denken :+
Gezien de algemene opinie IRL is de tweede optie idd een stuk waarschijnlijker. :+
pi_119559415
Je komt juist helemaal niet rationeel over, imo dan he. Grappig dat jij het wel zo ziet. En die cursus was niet serieus bedoelt, maar misschien zou het geen kwaad kunnen om met die dingen aan de slag te gaan.
pi_119559527
:P Op school denken ze serieus dat ik heel rationeel ben, vind ik best knap van mezelf O-)

Anyway, geloof het of niet, ik ben meestal echt een heel erg blij persoontje met een heel leuk leven. Alleen ben ik net als ieder mens af en toe een beetje gefrustreerd
pi_119559538
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gezien de algemene opinie IRL is de tweede optie idd een stuk waarschijnlijker. :+
:+
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:11:25 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119559541
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Buh, nou heb ik al een paar dingen bij de AH ontdekt die toch goed zijn.../tegen principes

ES volkorenbeschuit
ES zoute stokjes
ES nootmuskaat
AH volkoren maanzaad
Jaaa ES zoute stokjes :D Volkoren met maanzaad of sesam hebben wij ook meestal :Y Al is dat ovenheerlijk brood ook lekker :9 Maar goed, ik ben soort van over op spelt nu :+
pi_119559611
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je doet mee met de geografische metaforen :D O+
Ep. VII Kan geen Vader bevatten jij.. jij... jij........ ;(

;(

;(

* GEEF ME RUIMTE VERDOMME!*
pi_119559633
*phews*

/inzinkinkje
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:13:09 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119559637
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
:P Op school denken ze serieus dat ik heel rationeel ben, vind ik best knap van mezelf O-)

Anyway, geloof het of niet, ik ben meestal echt een heel erg blij persoontje met een heel leuk leven. Alleen ben ik net als ieder mens af en toe een beetje gefrustreerd
Ik geloof er niet veel van eerlijk gezegd. Van beide niet. Helemaal niet met je postverleden in dieet in gedachten.
pi_119559638
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:08 schreef uniekhoorn het volgende:

ES volkorenbeschuit
ES zoute stokjes
ES nootmuskaat
AH volkoren maanzaad
:P Die zoute stokjes zijn geniaal en alleen lekker als je stom- en stomdronken bent
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:14:40 #52
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119559725
Iedereen is UNIEK *O* en gelukkig niet normaal.. Damn wat zal dat saai zijn. Iedereen heeft haar/zijn kronkel.
Soms moet je ook niet alles doodanalyseren.
Dat werkt ook gewoon niet...

Het leven is zoals sex......... het moet maar ff oO/
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:15:25 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119559759
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ep. VII Kan geen Vader bevatten jij.. jij... jij........ ;(

;(

;(

* GEEF ME RUIMTE VERDOMME!*
Wel Malificent? :3
pi_119559801
@Tink: Auw... dat is niet liev :o
En als ik er zelf in mijn geluk geloof is het toch goed?

iig, lieve slank mensjes, ik ga in coma
Fijne nacht nog allemaal :)
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:20:43 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119560013
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Tink: Auw... dat is niet liev :o
En als ik er zelf in mijn geluk geloof is het toch goed?
Wil je een eerlijk antwoord of een lief antwoord?

Je krijgt het eerlijke: met wat zelfverloochening is niets mis. Tenzij het 'echt geluk in den weg gaat staan. Masr zit op mobiel en drik me dus wat ongenuanceerd uit. Sorry.
pi_119560218
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wel Malificent? :3
Nee }:|

Ep. VII moet Luke op een kleine achterrol houden, beetje als uncle Ben ( :') klinkt cheesy) maar dan echt een epos er aan vastbreien waarbij ik in het tweede deel van de trilogie weer besef dat het het beste is wat ik ooit gezien heb (VII en VIII) en ik de derde(IX) (net als Ep. VI dus) voor genoegen neem...
pi_119560255
O+
Be someone that makes you happy
pi_119560373
I NEED TO BE ENTERTAINED DAMMIT! }:|
pi_119560465
Ik snapte er niks van hoor V1. Maar ik heb net 10 pagina's bijgelezen en dit was de enige reactie die ik nu kon bedenken :')
pi_119560561
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef Nallie het volgende:
O+
NALLIE
pi_119560580
PERR :D
pi_119560632
:D
pi_119560649
CO :P
pi_119560691
VIEZZZZ, PERRRRR, NALLLIEEE!

*;
pi_119560699

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:28 schreef Nallie het volgende:
Ik snapte er niks van hoor V1. Maar ik heb net 10 pagina's bijgelezen en dit was de enige reactie die ik nu kon bedenken :')
Ik hoopte gewoon op een episch vervolg op Star Wars in de lijn van Ep. V in de vorm van een trilogie met enigszins acceptabel mager einde :@
pi_119560707
CO
pi_119560741
ANNA?!
pi_119560755
Ja ik had dus een fucking briljant concert. Ik wil met Fink trouwen.

Of moet dat ook in kapitalen?

Oh en ik had BIER which is niet heel low carb

oh foon
pi_119560789
Wat houdt je tegen?!
pi_119560809
Documenteer het!
pi_119560834
V1 het is vrijdagavond, ik ben uitgecheckt :') maar ik voel met je mee!!
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:37:20 #72
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119560892
Morgen of overmorgen waarderen jullie pas deze posts........
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:37:31 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119560901
Star Wars Shmar Wars!

CONALLIEPERRV1Z O+
pi_119560942
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:35 schreef Nallie het volgende:
V1 het is vrijdagavond, ik ben uitgecheckt :') maar ik voel met je mee!!
Ga je nog op stap?
pi_119560987
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Star Wars Shmar Wars!

CONALLIEPERRV1Z O+
^ Dit!

Dit heeft toekomst!

Dit... nou, dit dit dit he, dit, dit, dit ....

Dit is zelfs waar ik nog nooit aan gedacht heb _O_
pi_119561006
Nee man, ik ben weer eens geditcht! Dus morgenvroeg sporten en goed slapen hoop ik! :')
En niet eens gedronken vandaag :D
pi_119561050
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef Nallie het volgende:
Nee man, ik ben weer eens geditcht! Dus morgenvroeg sporten en goed slapen hoop ik! :')
En niet eens gedronken vandaag :D
Meen je :o hoe suf! ik ga morgen ook sporten, bodypump O+
pi_119561087
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

Meen je :o hoe suf! ik ga morgen ook sporten, bodypump O+
Ja niet drinken is wel suf :') ;)
Goed bezig heur!
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:42:24 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119561122
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:39 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^ Dit!

Dit heeft toekomst!

Dit... nou, dit dit dit he, dit, dit, dit ....

Dit is zelfs waar ik nog nooit aan gedacht heb _O_
Ik herhaal jouw previous statement:
pi_119561253
Ok, tijd om te gaan slapen. Ik snap er geen reet meer van :W
pi_119561257
Perr is de brekende factor, die meid is veels te gek met d'r bruine bonen nog steeds :{

En ik heb waarschijnlijk een keer te vaak zeepje geroepen :')
pi_119561302
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:45 schreef V1z0R het volgende:
Perr is de brekende factor, die meid is veels te gek met d'r vent nog steeds :{
Ik snap er niets van :{
AH! Edit; waarschijnlijk laat ik dat graag zo :')
pi_119561321
Beetje beter je best doen MC, er valt namelijk niks te snappen!

M'n kat heeft zich op m'n voeten genesteld en nu wil ik niet weg want O+
pi_119561336
Zeepje :'( :(
  vrijdag 23 november 2012 @ 23:48:49 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119561391
Hier moet ik maar eens weer leven :O
pi_119561465
Slapies! Ciaooo
pi_119561811
Trusten Perr!
pi_119561910
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:47 schreef Nallie het volgende:
Beetje beter je best doen MC, er valt namelijk niks te snappen!

M'n kat heeft zich op m'n voeten genesteld en nu wil ik niet weg want O+
Ik lig in bed en heb nog koude voeten.. Mag ik je kat lenen? ;)
pi_119561938
Mei was de trouwerij toch?
pi_119562007
Jep, maar daar zit nog een koude winter tussen..
pi_119562133
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:34 schreef V1z0R het volgende:
ANNA?!
Jaaaaa! Ik heb zin in alcohol of in huilen!
MEH!!
  zaterdag 24 november 2012 @ 00:11:04 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119562197
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

MEH!!
Hier; wodka jus
edit. vol met vitamines O~)
pi_119562252
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:08 schreef anna82 het volgende:

[..]

MEH!!
Een D'angelo als redding!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Co had 'm ook op d'r radio...
pi_119562260
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:02 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik lig in bed en heb nog koude voeten.. Mag ik je kat lenen? ;)
Je mag hier gebruik maken van m'n kat ;) hij wordt niet geëxporteerd helaas!
pi_119562268
Martini? Met olijf? Vol goede vetjes O-)
pi_119562323
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wut?!
pi_119562340
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:12 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hij is niet portable ;)
  zaterdag 24 november 2012 @ 00:15:50 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119562351
Slapen! :Z
pi_119562376
Wut to the max!!
pi_119562385
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wut?!
Alleen om t wat warmer in bed te krijgen O-)
pi_119562438
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:16 schreef the85mc het volgende:

[..]

Alleen om t wat warmer in bed te krijgen O-)
^O^ zolang de wet het toelaat kerel ;)
pi_119562487
Kan iemand mij even helpen? Er zit een dolk in mijn rug en mijn armen zijn niet lang genoeg. En ik was de hele week een tough cookie en nu ben ik te lang in de thee gedoopt :'(

WRITE DOWN ALL THE METAPHORES!

En damnit mijn voeten zijn ook koud.
pi_119562546
Klazien uut Zalk: Broccolizaden op de borsten houden voor de komende winter en als dat niet lukt een peen ritueel slachten!
pi_119562552
Hahaha Anna!

En wat mc zegt; ik doe nooit aan indecent proposals!! :D
pi_119562575
Ik kan ook wel een voetenopwarmer gebruiken... Dan is een man wel weer handig :P
pi_119562630
Noes ik wil liever een VAIZZ knuffel.
pi_119562642
}:|

Evil, evil woman! }:|
pi_119562650
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119562693
Man in bed is niet perse garantie voor warme voetjes, ik heb ze nu tussen zijn benen gefrut /dubieus
pi_119562723
pi_119562751
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:27 schreef V1z0R het volgende:
What's up with that?
pi_119562795
Mijn raam stond nog open.. Niet zo raar dat ik het koud had :')
pi_119562827
Je mond staat ook nog open!
pi_119562855
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:28 schreef anna82 het volgende:

[..]

What's up with that?
Niets }:|
pi_119562896
Truste :*
pi_119562926
Let's hug it out!

Ps Ik weet ook niet waarom het steeds in het Engels moet.
pi_119562945
Slaap lekker!
pi_119562984
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:34 schreef Nallie het volgende:
Truste :*
Slaap lekker met warme voeties O+
pi_119563054
Nee,
En dan dit
Tenslotte zo:

[ Bericht 79% gewijzigd door V1z0R op 24-11-2012 00:49:40 ]
  zaterdag 24 november 2012 @ 00:51:47 #120
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119563435
Ik snap het niet :')
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zaterdag 24 november 2012 @ 00:55:00 #121
70532 loveli
N
pi_119563529
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef V1z0R het volgende:
I NEED TO BE ENTERTAINED DAMMIT! }:|
Robbie?
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 24 november 2012 @ 00:56:55 #122
70532 loveli
N
pi_119563585
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:19 schreef anna82 het volgende:
Kan iemand mij even helpen? Er zit een dolk in mijn rug en mijn armen zijn niet lang genoeg. En ik was de hele week een tough cookie en nu ben ik te lang in de thee gedoopt :'(

WRITE DOWN ALL THE METAPHORES!

En damnit mijn voeten zijn ook koud.
What's up? Je enemies niet close enough gekept?
*roosvicee toeschuift*
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 24 november 2012 @ 01:07:13 #123
70532 loveli
N
pi_119563828
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Nog een extra T: 100 gram olijven + grappa.

@loveli: waarom is kwark en yoghurt geen optie meer? Is afwisselen een mogelijkheid? Dus dag 1 groenteomelet, dag 2 turks ontbijt (olijven, komkommer, kaas), dag 3 gruttenpap of een andere papsoort, dag 4 brood met boter, dag 5 fruit met zuivel, dag 6 wentelteefjes en dag 7 waar je zin in hebt.
Afwisselen zou een optie kunnen zijn, maar heb het liefst iets wat ik net uit bed zonder na te denken kan wegschuiven (gezien de staat waarin ik 's ochtends verkeer). Van een aantal dingen krijg ik vermoeidheidsklachten, die eet ik al met mate (of niet). Van een aantal dingen krijg ik last van m'n gewrichten, eet ik ook beperkt of niet. En nu krijg ik weer andere klachten van yoghurt, kaas en (in mindere mate) kwark.
Ik ben zoekende naar een basis waarmee ik de belangrijkste dingen binnenkrijg, zodat ik met het variabele deel van m'n voeding niet te strikt hoef te zijn.
crap in = crap out
pi_119563897
100% effort => 100% results.
If not now, then when.
pi_119563986
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 01:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
100% effort => 100% results.
Nee, kan makkelijker gewicht wegtillen dan vet verliezen... Dan ben ik 110% nodig :{
pi_119564012
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 01:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, kan makkelijker gewicht wegtillen dan vet verliezen... Dan ben ik 110% nodig :{
Ik snap niks van deze hele post.
If not now, then when.
pi_119564063
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 november 2012 01:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik snap niks van deze hele post.
M'n KT op een hoger niveau brengen ben ik 100% inzet voor nodig, om vet te verbranden moet ik me bovenmatig uitstrekken. Die 110%.
Omdat ik dan nog KT wil doen...
pi_119564099
Het is weer tijd voor een nieuwe mobiele telefoon voor mij. Ik twijfel tussen iphone 5 en sony xperia s (?).

Iemand die hier ervaring mee heeft/verstand van heeft?

Ik vind belangrijk:
- eenvoudig menu, snel te begrijpen
- goede camera
- dat de accu lang meegaat
- dat de telefoon een tijd meegaat, of in ieder geval tenminste 2 jaar
- en vast nog wel meer dingen waar ik nu niet op kom
  Vis een optie? zaterdag 24 november 2012 @ 01:38:30 #129
70532 loveli
N
pi_119564423
Op www.gsmarena.com staan goede reviews en je kunt handig een telefoon zoeken die aan een aantal eisen voldoet. Verder heeft tweakers.net pricewatch, waar je de goedkoopste winkel kunt vinden voor de foon van jouw keuze.

Als je een goede vindt hou ik me aanbevolen, mijn huidige smartphone bevalt redelijk als minipad, maar niet als telefoon, mp3-speler of camera.

Henk, heb je nog cassettes met muziek die ik leuk vind? Iets met een autoradio.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 24 november 2012 @ 01:39:33 #130
70532 loveli
N
pi_119564443
Yuri, gezellig dat je even hallo komt zeggen tussen je bans door.
crap in = crap out
pi_119564557
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 01:39 schreef loveli het volgende:
Yuri, gezellig dat je even hallo komt zeggen tussen je bans door.
Altijd, altijd. :Y) Wel jammer dat bepaalde (zwakke) mensen zo moeten huilen. Ik bedoel het allemaal goed. :)
If not now, then when.
pi_119565370
Goedemorgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 24 november 2012 @ 05:06:00 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119565377
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 04:56 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
.Hoi.
pi_119565378
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 05:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

.Hoi.
Wat ben jij vroeg, Tinkepink?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 24 november 2012 @ 05:11:38 #135
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119565380
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 05:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat ben jij vroeg, Tinkepink?
Gewoonte. Al ben ik nu een uurtje vroeger dan normaal. Ga eens kijken of ik nog in kan slapen.
pi_119565381
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 05:11 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoonte. Al ben ik nu een uurtje vroeger dan normaal. Ga eens kijken of ik nog in kan slapen.
Doe dat, het is zaterdag immers. Slaap lekker :Z!
pi_119565596
Eens kijken of ik het nog kan, zaterdagochtend vroeg spinnen. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? zaterdag 24 november 2012 @ 08:14:42 #138
70532 loveli
N
pi_119565617
Oude ambachten O+
crap in = crap out
pi_119565767
Goedemorgen!

Weer een dagelijkse lijstjesupdate van mij:

Gisteren:
O: kwark (250gr), yoghurt (150gr), theelepeltje honing
T: 2 mandarijnen
L: 3 bth houmous, grote kom vissoep
T: appel, banaan
D: pasta, vegastukjes, spekjes, tomatensaus, aubergine, paprika, champignons, wortel, ui
T: glaasje port

En de planning:
O: 1 bth pindakaas, 1 bth kaas
S: hardlooptraining
L: 250 gr kwark, 150 gr yoghurt, appel, kaneel
T: 3 mandarijntjes
D: zelf pizza maken :9 met lading groente erop of erbij
T: misschien een glaasje port

Denk dat ik zo (afhankelijk van de pizza) rond de 1500-1600 kcal uit kom voor vandaag. Feedback blijft welkom.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_119565838
Mogge!
Wat een bijleeslol. Maar minder druk maken om dingen is waar ik het meeste plezier uit gehaald heb. En een beetje chemie.

Vanavond gaan we bij yumca eten, zo'n zin in weer :)

Sigme, jij hebt toch een kobo reader? Hoe gebruiksvriendelijk en goed enzo is ie verder? Drag n drop software?
pi_119565902
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:14 schreef loveli het volgende:
Oude ambachten O+
Nuttige beesten.
pi_119565925
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

Sigme, jij hebt toch een kobo reader? Hoe gebruiksvriendelijk en goed enzo is ie verder? Drag n drop software?
Oh, ik ben er nog steeds over te spreken. De handleiding was wat summier maar ik moest meen ik iets registreren op internet en dan iets installeren, wat denk ik per se op een windowscomputer moest, en dat met de kobo aan de pc gekoppeld.
Daarna heb ik nooit meer iets met de fabriekssoftware gedaan / nodig gehad. Ik kan de kobo aan de (ubuntu)laptop hangen en er boeken heen en af slepen via het normale bestandsbeheer.
Boeken kopen via de kobo met de internetverbinding heb ik nog nooit gedaan, ik heb nog wel een stapeltje liggen voordat ik aan kopen toe ben :+.

Enige onhandigheid tov de Bebook die ik hiervoor gebruikte vind ik dat ik geen mappen kan maken op de kobo. Dat was best praktisch, maar soit.
pi_119566093
quote:
Mogge!
Wat een bijleeslol. Maar minder druk maken om dingen is waar ik het meeste plezier uit gehaald heb. En een beetje chemie.

Dat!

Hoewel ik de helft niet snap, vloog mijn thee zowat over de tafel. :') Ik ga pieten smincken :W
pi_119566171
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat!

Hoewel ik de helft niet snap, vloog mijn thee zowat over de tafel. :') Ik ga pieten smincken :W
Je bedoelt schminken?
Doe wat je niet durft.
pi_119566186
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je bedoelt schminken?
Pfff gister was het laat, nu vroeg.

Taalnazi ;)
pi_119566195
Mogguh! Het is supermistig :o
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119566266
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ik ben er nog steeds over te spreken. De handleiding was wat summier maar ik moest meen ik iets registreren op internet en dan iets installeren, wat denk ik per se op een windowscomputer moest, en dat met de kobo aan de pc gekoppeld.
Daarna heb ik nooit meer iets met de fabriekssoftware gedaan / nodig gehad. Ik kan de kobo aan de (ubuntu)laptop hangen en er boeken heen en af slepen via het normale bestandsbeheer.
Boeken kopen via de kobo met de internetverbinding heb ik nog nooit gedaan, ik heb nog wel een stapeltje liggen voordat ik aan kopen toe ben :+.

Enige onhandigheid tov de Bebook die ik hiervoor gebruikte vind ik dat ik geen mappen kan maken op de kobo. Dat was best praktisch, maar soit.
Thx, we willen em kopen voor schoonmama :)
pi_119566546
Dit weekend gaat heel tof worden. Vanavond is de verjaardag van een goede vriendin, en morgen hebben we kerstrepetitie met koor en daarna samen Sinterklaas vieren :) Vandaag een heerlijk pyjamadagje O-)

O. 2 boterhammen met kaas en mosterd
L. Een kwart van de pizza die gisteren niet op ging O+
T. Yoghurt met banaan en bosbesjes
D. Pasta met heul veul groentes en vegaballetjes
T. Eventueel wat lekkers op de verjaardag en anders een rijstewafel of fruit bij thuiskomst.
pi_119567693
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^^
En om eerlijk te zijn klinkt dat helemaal niet "down to earth" want dan zou je beseffen dat niemand perfect is, dus jij ook niet en dat dat helemaal niet erg is.
Van mij mag je best een dagje een beetje balen dat het je laagste cijfer tot nu toe is, maar je zou vervolgens blij mogen worden omdat het je laagste cijfer tot nu toe is en gewoon verder gaan met de rest van je leven.
pi_119567806
En jemig, ik moet hier 's avonds eens blijven hangen :D grappige slankies!

Mogge ook nog!

Uitgeslapen, lieve dochters wilden wel zonder ouders naar beneden (want dan mogen ze tv kijken :P )

O: :Z
T: cappuccino
L: 2 croissantjes met kaas, bak sla met azijndressing
B: 7.5 km wandelen
T: cappuccino, appel
T: wortel, komkommer
D: witlof met ham en kaas uit de oven
T: kwark met fruit
pi_119567816
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:34 schreef MarMar het volgende:

[..]

^^
En om eerlijk te zijn klinkt dat helemaal niet "down to earth" want dan zou je beseffen dat niemand perfect is, dus jij ook niet en dat dat helemaal niet erg is.
Van mij mag je best een dagje een beetje balen dat het je laagste cijfer tot nu toe is, maar je zou vervolgens blij mogen worden omdat het je laagste cijfer tot nu toe is en gewoon verder gaan met de rest van je leven.
En als je graag cum laude wil, vraag je je herkansing aan, mag het niet, ga je alsnog verder met je leven :)
pi_119567870
:)
pi_119567871
Pffft... ik ben gewoon een klein beetje perfectionistisch
Maandag ga ik het aan mijn studiebegeleidster vragen en hoogst waarschijnlijk nee horen (die kent me nog maar tien weken en heeft nu al allerlei ideeën over lesjes die ik moet leren onder haar motto van "je bent zo getalenteerd en het is jammer als je weer overspannen gaat worden").
pi_119567891
Ik denk dat ze dan best een goed inschattingsvermogen heeft voor het feit dat ze je pas 10 weken kent? Het is iig wel een beetje de indruk die ik hier ook van je krijg..
pi_119567992
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:44 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat ze dan best een goed inschattingsvermogen heeft voor het feit dat ze je pas 10 weken kent? Het is iig wel een beetje de indruk die ik hier ook van je krijg..
Naja... het klopt ook wel, ik moest met mijn vorige opleiding stoppen omdat ik twee keer compleet overspannen ben geraakt (door de stages), waardoor ik gelukkig nu wel weer opnieuw rechten op stufi heb.

Maar nooit geschoten is altijd mis, dus ik probeer het.
pi_119568011
Heb je ook weer gelijk in, maar wees *insert krachtterm* gewoon eens trots op jezelf vrouw!
pi_119568536
Eens met de rest, en nu lamme benen van circuittraining bij het hardlopen :%. Wil niet weten hoe dat morgen gaat voelen. Zo maar eens de boodschappen voor komende week halen, en dan begint het weekend echt.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_119568603
pi_119569129
Sterkte ermee CotS, niet makkelijk allemaal!

Zo lekker gesport en net ontbeten :')

Gister trouwens naar de fysio geweest en ze kan als t goed is mn knie fixen *O*
Mn rechterknie is scheef, als in een paar graden gedraaid en beweegt daarom niet soepel in t gewricht.
Dus ik moet nu door oefeningen zorgen dat mn spieren het weer gaan rechttrekken en dan gaat ze het intapen. Dan kan ik weer rustig beginnen met hardlopen :D
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 12:39:05 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119569196
Meuning :O dit weekend ga ik lekker niks doen, nu al zin in :') ben oververmoeid door veel te veel gedaan te hebben de laatste weken dus ik moet even een pas op de plaats maken.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119569504
Ohai! hele huis gepoetst, zelfs de verwarmingen stofvrij gemaakt :o.

Planning:
O: shake met karnemelk, peer, havermout, kaneel
T: handje pecan / macadamia
B: huispoetsen :')
L: 2 wentelteefjes van waldkornbrood, 1 ei en rijstmelk, met kaneel en wat suiker
S: bodypump, 2 km roeien.
T: grapefruit
D: restjesdag! chili, couscous, spitskool gebakken. Ofzo. :D
  zaterdag 24 november 2012 @ 12:59:24 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119569596
Ik heb best lang geslapen :@ :') Vriendje kwam me wakkermaken met een: "Tijd voor snooze! :D"En toen dacht ik, jaaa snooze O+ :z , er niet bij stilstaand dat mn wekker uit was en de snoozebutton dus ook. Anderhalf uur later... :@

Anna, ik heb sinds de slankie bbq een V1zknuffel te goed *O* Moet hem nog wel innen :7
pi_119569925
quote:
Daar is idd maar 1 reactie op mogelijk -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_119570172
Huu, wat een lelijke fatties.

O: magnetronkaascrackert met plakje ham en een gekookt ei erop
L: gehaktballetjes + zoete paprika
T: stukje biefstukworst
T: baconknabbels met roomkaas
T: wodka
D: kiprollade met spinazie

Oooooh, mijn ex heeft zo'n blunder begaan. Hij zat gisteravond te appen met een vriend en zei iets niet zo heel aardigs over zijn nieuwe vlam, maar ipv naar de vriend stuurde hij het naar haarzelf. Toen hij erachter kwam heeft hij de telefoon onder een kussen gestopt en heeft vervolgens 5 minuten: oh nee, oh nee, oh nee gekreund.

:')
pi_119570310
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:22 schreef conleche het volgende:
Oooooh, mijn ex heeft zo'n blunder begaan. Hij zat gisteravond te appen met een vriend en zei iets niet zo heel aardigs over zijn nieuwe vlam, maar ipv naar de vriend stuurde hij het naar haarzelf. Toen hij erachter kwam heeft hij de telefoon onder een kussen gestopt en heeft vervolgens 5 minuten: oh nee, oh nee, oh nee gekreund.

Net goed :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:28:16 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119570329
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar is idd maar 1 reactie op mogelijk -O-
‘We love TV. It’s on from the moment we get up. Often I’m so tired from watching TV I have to have a nap.’

‘We don’t have time to diet.’

:{ De enige reden dat die mensen een uitkering zouden moeten krijgen is omdat ze niet helemaal jofel in hun kersenpitje zijn denk ik :')

Dik zijn is prima als je daar happy mee bent, maar te lui zijn om te werken is het andere uiterste oO<
pi_119570357
Ik heb nu voor de 4e keer gebodypumt. En ik vind het nog steeds moeilijk :').
Maar tot nog toe heb ik elke keer het gewicht wat omhoog gedaan en ik heb nog steeds geen spierpijn.
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:30:48 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119570381
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:29 schreef sigme het volgende:
Ik heb nu voor de 4e keer gebodypumt. En ik vind het nog steeds moeilijk :').
Maar tot nog toe heb ik elke keer het gewicht wat omhoog gedaan en ik heb nog steeds geen spierpijn.

Jij sterke daaame :7

Oe goeie, ik ga dit weekend ook eens een nieuw work out week-plannetje maken *O* Plannen ftw :+
pi_119570408
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

‘We love TV. It’s on from the moment we get up. Often I’m so tired from watching TV I have to have a nap.’

‘We don’t have time to diet.’

:{ De enige reden dat die mensen een uitkering zouden moeten krijgen is omdat ze niet helemaal jofel in hun kersenpitje zijn denk ik :')

Dik zijn is prima als je daar happy mee bent, maar te lui zijn om te werken is het andere uiterste oO<
Ik vond deze ook zo mooi:
quote:
We all love nibbling on biscuits. I once bought some pears, but they tasted funny.
En dit gezin vind ik echt een gevalletje kansloze profiteurs.
pi_119570513
WTF! Sinterklaas bij mij door de straat!
En ik heb een cool nieuw montuur gezien, alleen kost dat ding 475 euro. Dus ik denk nog even na. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_119570541
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
WTF! Sinterklaas bij mij door de straat!
En ik heb een cool nieuw montuur gezien, alleen kost dat ding 475 euro. Dus ik denk nog even na. B-)
Dan betaalt sinterklaas 'm toch? *)
Ja doei.
pi_119570554
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik zal eens een voorstel inschieten! B-)
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:39:19 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119570571
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mental image van HPKW die naar buiten rent en Sinterklaas aanklampt: "Sinterklaas, Sinterklaas, mag ik een montuur in mn schoentje!? O+ "
pi_119570602
quote:

Tijdens mijn master had ik wel het streven om een 8 voor mijn scriptie te halen. Omdat ik bij bepaalde vakgroepen wel voor papers een 8 kon halen, terwijl ik steeds 7's haalde bij de vakgroep waar ik afstudeerde. Zou toch zeggen dat dat een kwestie van smaak en/of strenger becijferen was... Dus ik wilde alles op alles zetten om die 8 te halen, uit principe! Uiteindelijk een 7,5, als compromis ofzo. Hoe Nederlands :'). Wel blij mee verder hoor :Y.

In de eerste levensweken van de mini ben ik wel even hard op mijn neus gegaan door misplaatst perfectionisme. Voorspelbaar hè? :+ Maar nu gaat het vrij aardig geloof ik. Ben blij en gelukkig. Loslaten ftw *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119570622
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 13:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mental image van HPKW die naar buiten rent en Sinterklaas aanklampt: "Sinterklaas, Sinterklaas, mag ik een montuur in mn schoentje!? O+ "
Idem!

Net lekker hardgelopen, 11km door het Doetinchemse landschap :+ Was fijn. Maandag gaat schoonpaps een rondje mee. Maar dan gaan we geen 11km doen ;)

Lastig allemaal maar, maar ik houd me lekker buiten de 'onderhandelingen' en regelzooi.. en arme oma, mijn hemel ;( -O- 4 jaar geleden haar man, in de tussentijd twee heupen verwijderd (niet vervangen maar verwijderd) en nu haar dochter. 't Gaat je nietin de koude kleren zitten.
Ja doei.
pi_119570627
Het is wel een heel cool montuur. Van hout! O+
Doe wat je niet durft.
pi_119570679
Overigens vond ik de eerste tentamens op de uni ook doodeng!! Het niveau was zo veel hoger dan ik gewend was, dus was niet direct zeker dat ik het aan zou kunnen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 24 november 2012 @ 13:57:39 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119570972
Koud!!

Lijst
Br: 2 boterhammen met gegrilde tartaar/tmaat/ui/sla/komkommer/curry, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
B: 10 km wandelen
T:s gekookt ei, 2 zeebanket, appel, 6 dropjes, beschuit kaas, sinaasappel, peer, kwark en vla
D: chinees buffet, 2 flesjes bier
pi_119571035
quote:
Mogge!

Ik heb ook een kobo reader en vind m tof! Alleen aanzetten duurt naar mijn zin te lang, omslaan gaat prima. Software werkt goed en simpel. Alleen touchscreen is soms lastig als je (of een mini) per ongeluk het scherm aanraakt. Je moet dus opletten dat je de zijkant vastpakt en niet je vingers op t scherm zetten :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119571083
Mijn eerste tentamen was supermoeilijk.. Wiskunde :r met allerlei termen in engels. Toch een 6,5 voor gehaald.

Ben nu ff aan het werk in de uni. Er staat serieus een bordje dat printen en kopieren op eigen risico is :')
pi_119571645
Ik faalde gewoon mn eerste 2 tentamens! Gelukkig is alles goedgekomen :P

Planning:
T: rijstwafel pindakaas
S: 45 min kracht, 15 cardio, 10 min buikspieren
O: havermout, banaan, cacao, kokos
L: salade van spinazie/tomaat/kikkererwten/paprika/pitjes/gekookt ei/croutons en wat dressing
T: appel
B: half uurtje fietsen
D: uit eten, frans met veel vlees :9
T: kwark met iets

Weer in t gareel :)
pi_119571972
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
Mijn eerste tentamen was supermoeilijk.. Wiskunde :r met allerlei termen in engels. Toch een 6,5 voor gehaald.

Ben nu ff aan het werk in de uni. Er staat serieus een bordje dat printen en kopieren op eigen risico is :')
Bordje erbij zetten "pas op, bijt!"

pi_119571974
Ik faalde gewoon totaal op de universiteit. Wat een hel was dat. Soort van brugklasbelevenis. Na twee maanden en de eerste tentamenronde ben ik nooit meer op komen dagen. Die tentamens had ik wel gehaald, of in elk geval had ik er genoeg gehaald voor de studiebeurs.
pi_119572053
Ik heb wanten gekocht. Van de nieuwmarktse schapenboer. Met schapenvacht aan de binnenkant. Lekker warm O+
pi_119572603
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 14:48 schreef Perruche het volgende:
Ik heb wanten gekocht. Van de nieuwmarktse schapenboer. Met schapenvacht aan de binnenkant. Lekker warm O+
Volgens de Voorspellingen krijgen wij volgende week eindelijk sneeuw en min tien, zin in!

De Duutser is nu net z'n vader van het vliegveld halen, daar heb ik niet zon zin in. Had meer trek in een weekeind lanterfanten, helaas. Nu moet ik Duuts praten het hele weekeind..l
pi_119572849
:D succes Jagar!

Nallie eet smakelijk vanavond! :9

Ik moet nog even 4 uur wachten met boodschappen doen ('s avonds is het lekker rustig) alleen heb ik nog maar een klein beetje melk en een banaan liggen :{
En een zak pepernoten gekregen op 't werk maar ben ik niet zo'n fan van...

Ik ga maar even een dutje doen dan :)
pi_119572946
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:26 schreef V1z0R het volgende:
:D succes Jagar!

Nallie eet smakelijk vanavond! :9

Ik moet nog even 4 uur wachten met boodschappen doen ('s avonds is het lekker rustig) alleen heb ik nog maar een klein beetje melk en een banaan liggen :{
En een zak pepernoten gekregen op 't werk maar ben ik niet zo'n fan van...

Ik ga maar even een dutje doen dan :)
Kommetje pakken: pepernoten + banaan + melk :9
  zaterdag 24 november 2012 @ 15:41:07 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119573197
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 15:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Kommetje pakken: pepernoten + banaan + melk :9
Klinkt best jammie !

Koud! Dus eerst 2 kommen kippensoep, hete thee, warme chocomelk.. kieken of da'k daar wat warmer van krijg.
STraks lekker chinezen... nom!
pi_119573335
Vond je lijstje al wat aan de krappe kant totdat ik zag dat je naar de chinees ging :+

De melk en banaan zijn nu op :@

:Z
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:22:26 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119574251
Ben je zo moe V1??

Chinees O+ dus veel groente, lekkere kip, ei, rundvlees (zo lekker zoet/donker) en vleesballetjes die hier lekkerder zijn dan dat ik ze ooit ergens anders heb geproeft.

Heb nu die oerlelijke laarzen van de Action aan (voor... jawel 5e :') ) en ze zijn lekker warm en lopen ook nog wel goed, haha. En ze zitten ook nog (dubbelgeslagen) aardig om mijn dunne kuitjes

Jeager, wij hadden het gelezen, dus toch winter straks bij jullie. Mijn vriend is jaloers. Hoop trouwens dat je toch nog een leuk ontspannen weekend hebt.
pi_119576042
Lijstje vandaag
O wentelteefjes, zachtgekookt eitje
L 2 dubbele boterhammen filet americain, mandarijn
T mini zelfgemaakte appelflap, chocoladekoekje
T uit eten :9

Kobo gaat goed, is een leuk ding!
  zaterdag 24 november 2012 @ 17:39:47 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119576290
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje vandaag
O wentelteefjes, zachtgekookt eitje
L 2 dubbele boterhammen filet americain, mandarijn
T mini zelfgemaakte appelflap, chocoladekoekje
T uit eten :9

Kobo gaat goed, is een leuk ding!
Nog een stukje fruit? En waar ga je uit eten?

Heb bij de Lidl zo'n coupon ingeleverd voor een adventkalender.. zit er allemaal chocola in, nog erg lekker ook :9
pi_119576364
Even naar de kapper geweest. Ongeveer de helft qua lengte is eraf..
pi_119576459
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:41 schreef the85mc het volgende:
Even naar de kapper geweest. Ongeveer de helft qua lengte is eraf..
Je weet wat er nu moet komen toch? Of moet ik op loveli wachten?
pi_119576635
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nog een stukje fruit? En waar ga je uit eten?

Heb bij de Lidl zo'n coupon ingeleverd voor een adventkalender.. zit er allemaal chocola in, nog erg lekker ook :9
Gaan uit eten bij yumca, aziatische hapjes in utrecht.

Uniek, je mag ook je schoen zetten bij lidl :P
pi_119576866
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je weet wat er nu moet komen toch? Of moet ik op loveli wachten?
Ai, ik heb geen foto van wat eraf is als je dat bedoelt. ;)
pi_119576902
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 17:56 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ai, ik heb geen foto van wat eraf is als je dat bedoelt. ;)
:|W
pi_119577093
Ik en pasta....
In de winkel besluit ik voor 1 keer pasta te koken
Als ik de pan zie denk ik dat ik er wel twee keer van kan eten
En ik eindig met vier bakjes in mijn koelkast :')
pi_119577245
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef Tinkepink het volgende:
Na een jaar 4'en en 5'en ben ik allang blij als ik een vak gehaald heb. Al is het jammer dat ik mijn begeleiders opmerkingen over een ander heb horen maken 'zijn lijst hangt ook al bij elkaar met 6'jes' en dat doet mijn lijst tegenwoordig ook. En ik heb ze nog nodig om aanbevelingen te schrijven :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_119577759
Ga straks es richting amsterdam. Nu ff hapje eten :W
pi_119577800
Oeh! Je gaat naar Nallie de trouwerij voorbereiden? *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je zo moe V1??

Chinees O+ dus veel groente, lekkere kip, ei, rundvlees (zo lekker zoet/donker) en vleesballetjes die hier lekkerder zijn dan dat ik ze ooit ergens anders heb geproeft.

Heb nu die oerlelijke laarzen van de Action aan (voor... jawel 5e :') ) en ze zijn lekker warm en lopen ook nog wel goed, haha. En ze zitten ook nog (dubbelgeslagen) aardig om mijn dunne kuitjes

Jeager, wij hadden het gelezen, dus toch winter straks bij jullie. Mijn vriend is jaloers. Hoop trouwens dat je toch nog een leuk ontspannen weekend hebt.
Nee hoor, maar wat moet je anders als er geen eten is en alleen water, thee of koffie?

/koelkast weer vol heeft
pi_119577821
Henk heb je een piccie van je montuur? Ik ben wel benieuwd :P

85: This thread is worthless without pics :D

Lief en ik zijn de stad in geweest en ik zou geen geld uitgeven he :? Nou, da's niet gelukt O-) Dus ik leg mijn creditcard maar in de kast komende maand :')

Oh en ik gooi er nog ff een lijstje in:

O: havermoutpap
T: rijstwafels met amandelpasta
L: kofte met salade en turks brood
T: hapje carrotcake van lief en een koekje bij de koffie
D: hertenbiefstuk met paddestoelensaus en gekookte aardappeltjes
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Moderator zaterdag 24 november 2012 @ 18:40:10 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119578158
En weer wakker :') zo meteen maar koken.

Trouwens een tip: als je een Tony chocolonely letter wil kopen voor de Sint: blauw is puur, rood is melkchocolade. Ik hou zelf niet van puur, 3x raden welke ik gisteren gekocht heb :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119579006
:W

Honderden kinderen bezig houden is best vermoeiend :O
pi_119579841
Honderden kinderen? :o

Enne Aurum wat heb je gekocht?

Ik hang voor de tv O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_119580021
Was je Piet vandaag, An?

Lijstje gisteren:
O: grapefruitsap, mandarijn, yoghurt met appel
T: 2 cappuccino
L: boterham salami, boterham pindakaas
D: vitello tonato met beetje sla, hertenbiefstuk met paddestoelensaus, aardappelgratin, rode kool, 3 glazen witte wijn
T: kwark
S: uurtje lopen
pi_119580215
Nee, heb geschminkt :') ;) en verder de hele dag geholpen. Zo leuk al die blije kopjes.

En ja het waren er zeker 300 :+

Lekker lijstje trouwens Lau!
pi_119580283
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:45 schreef An24 het volgende:
Nee, heb geschminkt :') ;) en verder de hele dag geholpen. Zo leuk al die blije kopjes.

En ja het waren er zeker 300 :+

Lekker lijstje trouwens Lau!
Goed bezig!

Zit banken te kijken O+ wil een bruine lederen, iemand tips?
pi_119580574
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goed bezig!

Sorry, kan je niet helpen. Niet mijn smaak ;)
pi_119580789
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Goed bezig!

Zorg dat je 'm zelf mooi vindt!
pi_119580934
Vriendlief stuurt om half 6 een berichtje dat hij gaat eten (bij zn ouders) en zou een gil geven als ie richting huis komt. Dat zou na het eten zijn. Ben ik de overly attached girlfriend als ik hem nu een berichtje stuur om te vragen of ie nog thuis komt vanavond? :@ Ja he? :')
pi_119581014
Yup, paar koude flesjes bier klaarzetten zou je awesome maken echter! :Y
pi_119581074
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:10 schreef V1z0R het volgende:
Yup, paar koude flesjes bier klaarzetten zou je awesome maken echter! :Y
Staan ze al :P. Er ligt standaard bier koud, twee tripel karmelietjes :9. Waar ik best trek in heb, maar die ga ik niet in mn eentje opdrinken.
pi_119581133
Ja, dan kan je ook sms-en dat je je al bijna dreigt te vergrijpen aan de Karmeliet, of hij nog eens komt opdagen met die vlammetjes (of bara's :9 ) :+ .
pi_119581210
Wat Lau zegt!
Maak je een foto met je crazyface en de bieropener op de hals van het flesje en dreig je dat als 'ie niet snel komt de karmeliet er aan gaat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:12 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Staan ze al :P. Er ligt standaard bier koud, twee tripel karmelietjes :9. Waar ik best trek in heb, maar die ga ik niet in mn eentje opdrinken.
:o ^O^
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:22:17 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119581411
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:16 schreef V1z0R het volgende:
Wat Lau zegt!
Maak je een foto met je crazyface en de bieropener op de hals van het flesje en dreig je dat als 'ie niet snel komt de karmeliet er aan gaat.

[..]

:o ^O^
_O-

Informeren hoe laat ongeveer is niks mis mee toch :+ Dan weet je het iig :D
pi_119581469
Oh ik geloof dat mijn berichtje ervoor gezorgd heeft dat ie nu meteen naar huis komt. Iemand zal de tijd vergeten zijn ofzo :+.
pi_119581542
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:08 schreef Chicolate het volgende:
Vriendlief stuurt om half 6 een berichtje dat hij gaat eten (bij zn ouders) en zou een gil geven als ie richting huis komt. Dat zou na het eten zijn. Ben ik de overly attached girlfriend als ik hem nu een berichtje stuur om te vragen of ie nog thuis komt vanavond? :@ Ja he? :')
Ja! Normaal dat hij na het eten nog even koffie blijft drinken en zo? Lighten up!
pi_119581675
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! Normaal dat hij na het eten nog even koffie blijft drinken en zo? Lighten up!
En dat, ja :+ .
pi_119581679
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik weet het! Daarom gooi ik het ook hier, ipv hem te spammen :P. Ik heb issues :').
pi_119581880
Wel grappig dat je het op 2 manieren kan lezen: dat hij belt als hij naar huis komt kan betekenen:
- hij belt op het tijdstip dat hij naar huis komt
- hij belt alleen als hij naar huis komt, want het kan ook zijn dat hij daar blijft, en dan belt hij niet.
pi_119582114
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:38 schreef Laureline het volgende:
Wel grappig dat je het op 2 manieren kan lezen: dat hij belt als hij naar huis komt kan betekenen:
- hij belt op het tijdstip dat hij naar huis komt
- hij belt alleen als hij naar huis komt, want het kan ook zijn dat hij daar blijft, en dan belt hij niet.
Beide een optie en gezien de reistijd is dit het moment om te besluiten welke het wordt :P. En je moet een ongestelde Chico niet beloven de rest van de avond samen film te kijken, om vervolgens niets van je te laten horen. Dan ga ik labiel doen :'). (die film komt er niet meer, tegen de tijd dat ie thuis komt kan ik alweer bijna mn bed in voor mn werk morgen)
pi_119582155
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
@Aurum: Groentes?
salade in de middag en bij het avondeten broccoli :9
pi_119582164
Je hebt in ieder geval toch je goede daad voor vandaag verricht: door je gepost over Karmeliet heeft de meneer nu op weg naar huis biertjes gehaald en is hij nu op bara-jacht voor mij door Den Haag :7 O+
pi_119582185
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 20:48 schreef Laureline het volgende:
Je hebt in ieder geval toch je goede daad voor vandaag verricht: door je gepost over Karmeliet heeft de meneer nu op weg naar huis biertjes gehaald en is hij nu op bara-jacht voor mij door Den Haag :7 O+
_O-
  zaterdag 24 november 2012 @ 20:54:07 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119582332
quote:
Score! </insert success boy>
pi_119582347
quote:
:D Kan je die krengen niet beter in de vriezer gooien?
pi_119582380
Ja, ik moet eens een grootverpakking van die dingen aanschaffen. En dan nog 10 potten saus!
pi_119582416
Had ik al gezegd dat ik bij de Chineze boot bara's in de vriezer zag liggen? (En ik moest gelijk aan Laureline denken :') )
pi_119582732
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Sorry, kan je niet helpen. Niet mijn smaak ;)
Mja stof is niet erg handig met Bo.
pi_119582743
Enne wat zijn Bara's :D
pi_119582873
>:O
  zaterdag 24 november 2012 @ 21:15:24 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119582966
Barracuda's ofzo :P
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119583490
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:26 schreef _aurum_ het volgende:
Henk heb je een piccie van je montuur? Ik ben wel benieuwd :P

85: This thread is worthless without pics :D

Lief en ik zijn de stad in geweest en ik zou geen geld uitgeven he :? Nou, da's niet gelukt O-) Dus ik leg mijn creditcard maar in de kast komende maand :')

Oh en ik gooi er nog ff een lijstje in:

O: havermoutpap
T: rijstwafels met amandelpasta
L: kofte met salade en turks brood
T: hapje carrotcake van lief en een koekje bij de koffie
D: hertenbiefstuk met paddestoelensaus en gekookte aardappeltjes
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie
Mooi lijstje toch!
En ach, niet uitgeven of een beetje uitgeven...
Mijn eindstand was -5, best goed gedaan dus :) deze maand doe ik dat ff niet. In februari ofzo weer schraapmaand :s)

Dat fruit heb ik wel binnengekregen, in de mangosalade :9 verder hadden we sushis, ketjapsate, loempiaatjes, avocado salade, beefsalade, kipballetjes en garnalen op. Toe wit sesamijs, verder nog twee wijntjes. Heerlijk :)
  zaterdag 24 november 2012 @ 21:49:24 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119583890
Chico al dronken van de karmeliet? :D

Bord 1 en 2 van 6 :')
SPOILER
:9~
pi_119584000
Uniek! :9~
pi_119584216
Jij weet wat wokken is, uniek! :D

Lijst hier:

O: 2 boterhammen, een met kaas, een met worst
S: 11km hardlopen
L: volle boerenyoghurt met een banaan
T: halve pindakoek, wat kroepoekjes
T: minisausijzenbroodje, minikaasbroodje
D: andijviestamp met spekjes en een braadworst met een rood wijntje (of 2 :') )
T: biertje

Al met al nog best prima. Morgen hopelijk weer wat meer groente erbij, maar dan is er hier ook minder drukte aan mensen in huis :)
Ja doei.
  zaterdag 24 november 2012 @ 22:10:20 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119584570
Al met al wel een prima lijstje Mo... Denk je een beetje aan jezelf en aan je man?
pi_119584770
:Y jup.

Net nog even haar speech gelezen. Tranentrekker. Zo lekker chillen op de bank met z'n drietjes en dan lekker op tijd slapen weer O+

Welterusten! :*
Ja doei.
  zaterdag 24 november 2012 @ 22:22:21 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119584972
Gekke dagen zo he?? En je mag best tijd voor jezelf nemen en ook met zijnj allen "gezellig" hebben, lachen en dergelijke. Het kan soms ook gewoon heel erg gezellig zijn 8)7
Goede nachtrust meiske :*
  zaterdag 24 november 2012 @ 22:25:18 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119585065
Loveli, ben je er al uit?
XM, hoe is het met je blaas? Sowieso lichaamlijk
pi_119585822
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef motorbloempje het volgende:
:Y jup.

Net nog even haar speech gelezen. Tranentrekker. Zo lekker chillen op de bank met z'n drietjes en dan lekker op tijd slapen weer O+

Welterusten! :*
Ach mo en man, wat een trieste, vreemde tijd hebben jullie nu ineens...fijn om te lezen dat jullie zo close zijn :* .
pi_119586423
Mag even een raar advies vraagje stellen, weer zoiets van gebrek aan kennis en complete onzekerheid over voeding.

SPOILER
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:07:43 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119586449
Lau! Vlammetje van ons! Hoe gaat ut?
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:11:38 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119586610
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mag even een raar advies vraagje stellen, weer zoiets van gebrek aan kennis en complete onzekerheid over voeding.

SPOILER
Jij gaat morgen ruim 5 uur fietsen? Nou wat jij wil.. je kan of heel veel rotzooi eten of lekker je eigen goede stofjes meenemen. Denk aan volkorenobterhammen, gekookt ei, tomaat, stuk komikommer, bakje huzarensalade om op je boterhammen te doen, appel, peer, sinaasappel. Mocht je ondertussen toch ergens trek in krijgen.. je komt vast wel langs een viskraam , groentekraam of notenkraam
pi_119586722
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Lau! Vlammetje van ons! Hoe gaat ut?
Nou, ik ben van de vlammetjes overgestapt op de bara's. Waarvan sommigen in dit topic niet eens weten wat het zijn :o :'( :o ! Hoe moet dat nou verder met de multiculturele samenleving 8} .
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:16:55 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119586771
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

Nou, ik ben van de vlammetjes overgestapt op de bara's. Waarvan sommigen in dit topic niet eens weten wat het zijn :o :'( :o ! Hoe moet dat nou verder met de multiculturele samenleving 8} .
Zonder jou wist ik niet wat vlammetjes waren, zonder jou wist ik niet wat bara's waren...
/snoept dumkes
pi_119586788
En CoftheS, luister naar uniekhoorn! Die wandelt soms een uurtje of 6,7 op een dag, dus zij is de expert voor het meeneemvoedsel. Daarbij heeft ze een perfect hyperslank figuur, en stouwt ze moeiteloos 6 borden wokchinees naar binnen als tussendoortje. Of 3 kilo groente, bij de koffie 's ochtends :7
pi_119586963
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:11 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij gaat morgen ruim 5 uur fietsen? Nou wat jij wil.. je kan of heel veel rotzooi eten of lekker je eigen goede stofjes meenemen. Denk aan volkorenobterhammen, gekookt ei, tomaat, stuk komikommer, bakje huzarensalade om op je boterhammen te doen, appel, peer, sinaasappel. Mocht je ondertussen toch ergens trek in krijgen.. je komt vast wel langs een viskraam , groentekraam of notenkraam
Ik was sowieso van plan om zelf een paar boterhammen mee te nemen en fruit, maar we gaan geen kramen of winkels tegen komen, we oefenen in een kerkje in de middle of nowhere.
Dus extra eten kan...

En het lekkers vind ik lastig. Gezien het wel een feestje is van koor (het Sinterklaas gebeuren) dat we een keer per jaar vieren (en we hebben eigenlijk maar een feest). Anderzijds het is ongezond

't Leven is maar lastig ;)
pi_119586985
Lijstje vandaag:
O: appel met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, stuk frans stokbrood met salami
L: half frans stokbrood met oude kaas, kwark
T: stuk frans stokbrood met salami
D: zuurkool met knolselderij en rookworst
T: Chouffe, 2,5 bara met veel tomatenchutney, glas witte wijn

Mijn meneer vind me blijkbaar leuker met iets meer om vast te grijpen :+ . Hij heeft vanochtend brood gehaald bij de echte franse bakker in onze wijk, en vanavond bara's (op mijn verzoek) met bier en wijn. Morgen wordt het ook weer niets met het Gezonde Leven, want 1 opening en 1 feestje, dus maandag.
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:26:21 #254
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119587064
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik was sowieso van plan om zelf een paar boterhammen mee te nemen en fruit, maar we gaan geen kramen of winkels tegen komen, we oefenen in een kerkje in de middle of nowhere.
Dus extra eten kan...

En het lekkers vind ik lastig. Gezien het wel een feestje is van koor (het Sinterklaas gebeuren) dat we een keer per jaar vieren (en we hebben eigenlijk maar een feest). Anderzijds het is ongezond

't Leven is maar lastig ;)
Dan ga jezelf nadenken wat je wil.. je hoeft niet alles te weigeren. Soms is zelf nadenken echt niet zo slecht hoor :o

En wat Lau zegt is niet waar... eet heul geen 3 kg groente bij het ontbijt , tenminste, niet met koffie
pi_119587076
Nouja, het is eigenlijk geen stokbrood, maar zo'n iets korter brood waar het meel nog vanaf stuift als je het opensnijdt, met een hele harde knapperige korst met inkepingen erin, en binnenin een soort ciabatta-achtig deeg, stevig en zacht, maar wel helemaal gaar. Zo'n soort brood dat ze in films op tafel neerleggen als er in vroeger tijden Brood gegeten moet worden, zeg maar.
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:27:41 #256
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119587095
Ik ga samenwonen bij Lau en meneer..
pi_119587100
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

En wat Lau zegt is niet waar... eet heul geen 3 kg groente bij het ontbijt , tenminste, niet met koffie
Bij de thee dan!
pi_119587156
Hm... Ik denk dat ik van mezelf wel een koekje bij de thee mag dan
En 's avonds een toetje of een koekje...

(zelf nadenken is zeker een goed iets, alleen ik loop hier al een week over te piekeren en weet het niet. Ik zie het morgen wel)
pi_119587263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga samenwonen bij Lau en meneer..
Ja seg hee, moeten we per week 15 teiltjes groente extra halen op de markt! Ga ik subiet failliet (8> . Maar goed, moet je wel stadswandelen, want die bosjes hier ben je zo door in een uurtje. Of op het strand.

En CotS, (hehe, kots! Ik ben 12 :') ), het gaat hier niet om een koekje extra bij de thee hoor! Je moet een heel overlevingspakket samenstellen voor morgen, met noten, boterhammen, en alle suggesties van uniekhoorn...als jij 5 uur gaat fietsen enzo, red je het niet met een koekje en een toetje natuurlijk oO/ .
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:33:45 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119587288
Thee, ik hd vanmiddag thee.. thuis... vrijwillig.. omdat koud.. was houdbaar tot 2010... Nu ben ik 2 jaar jongerT *O*

CotS... als je hier al over in zit... dan moet deze maand voor jou wel erg zwaar zijn met alle verplichte eten enzo.. -O-
Hoe wil je daar mee omgaan dan?
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:33:57 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119587299
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:14 schreef Laureline het volgende:

[..]

Appropriate smiley is appropriate _O-
pi_119587352
CotS, ik zing ook in diverse koren en voor repetitiedagen stouw ik altijd mijn tas vol eten, van zingen rkijg je honger, zeker als je ver gaat fietsen ook nog.

ik zeg: minimaal 4 boterhammen, rauwkost, fruit, zuivel, iets gezonds lekkers, 5 dropjes in een zakje meenemen want zingen= dropjes, en dan op t feestje 1 of 2 dingen kiezen die je mee eet: dan doe je wel mee, maar ga je niet meer eten dan je eigenlijk zou willen.

twee boterhammen voor een dag zingen is echt veel te weinig.
Kwak
pi_119587389
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Appropriate smiley is appropriate _O-
ben je bekend met Awkward Turtle, TMI Turkey en Sexual Tension Starfish?

http://www.urbandictionar(...)20tension%20starfish
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=awkward%20turtle
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=tmi+turkey
Kwak
pi_119587409
Lieve Mo en MrWolve, gecondoleerd :*

Sterkte de komende dagen, weken, etc.
Kwak
pi_119587415
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik eet het liefst speltbrood met Weihenstefan (een bijzonder frisse en lichte boter, erg lekker). Hou ik het langer op vol dan op havermout ofzo.
ik ken alleen Weihenstefaner witbier :D
Kwak
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:38:33 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119587455
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:36 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ben je bekend met Awkward Turtle, TMI Turkey en Sexual Tension Starfish?
Awkward penguin wel, ik slinger Google eens aan :D
pi_119587464
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Awkward penguin wel, ik slinger Google eens aan :D
edit met linkjes!
Kwak
pi_119587491
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:33 schreef uniekhoorn het volgende:
CotS... als je hier al over in zit... dan moet deze maand voor jou wel erg zwaar zijn met alle verplichte eten enzo.. -O-
Hoe wil je daar mee omgaan dan?
Met feestdagen "zondig" ik wel gewoon, omdat daar maar drie van zijn in het jaar. Alleen met dit soort dingen vind ik het lastig, juist omdat het dan bijna de feestdagen zijn.

@De rest: ik maak sowieso een groot lunchpakket, want anders ga ik idd het niet redden
@Kwak: zingen en dropjes hebben geen correlatie ;) Hooguit veel drinken, zodat je slijmvliezen niet uitdrogen
  zaterdag 24 november 2012 @ 23:41:59 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119587550
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

edit met linkjes!
Die had ik ook gevonden :D Turkey hand gesture, awesome :o Bij nader inzien herinner ik me de awkward turtle nog van de slankie bbq :+
pi_119587556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

edit met linkjes!
Behandel je deze ook in de brugklaslessen (8> ?
pi_119587738
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:26 schreef Laureline het volgende:
Nouja, het is eigenlijk geen stokbrood, maar zo'n iets korter brood waar het meel nog vanaf stuift als je het opensnijdt, met een hele harde knapperige korst met inkepingen erin, en binnenin een soort ciabatta-achtig deeg, stevig en zacht, maar wel helemaal gaar. Zo'n soort brood dat ze in films op tafel neerleggen als er in vroeger tijden Brood gegeten moet worden, zeg maar.
Pain de campagne :9
pi_119588045
Net als turks brood, dan wil je alleen maar dooreten :9 .
pi_119588102
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:55 schreef Laureline het volgende:
Net als turks brood, dan wil je alleen maar dooreten :9 .
Of zelf gebakken brood (met bijvoorbeeld olijven, ui en knoflook erin. Of een kokos-suikerbrood) O+
  Vis een optie? zaterdag 24 november 2012 @ 23:59:04 #274
70532 loveli
N
pi_119588156
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 22:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli, ben je er al uit?
Noop, zit er nog middenin.
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 25 november 2012 @ 00:00:01 #275
70532 loveli
N
pi_119588190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
Enne wat zijn Bara's :D
You've got a lot to learn..
crap in = crap out
pi_119588523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Met feestdagen "zondig" ik wel gewoon, omdat daar maar drie van zijn in het jaar. Alleen met dit soort dingen vind ik het lastig, juist omdat het dan bijna de feestdagen zijn.

@De rest: ik maak sowieso een groot lunchpakket, want anders ga ik idd het niet redden
@Kwak: zingen en dropjes hebben geen correlatie ;) Hooguit veel drinken, zodat je slijmvliezen niet uitdrogen
:{w ik zing ook nog maar 15 jaar, waarvan de laatste 5 jaar op zeer hoog niveau, dus ik weet inderdaad niks van hoe koorrepetities eraan toe gaan, en dat het lekker is om af en toe op een droppie te sabbelen als je intensief repeteert (ook al weet ik best dat t voor je stem niks uitmaakt, zuigen op een steentje heeft t zelfde effect, water drinken is effectiever).

maar seriously he, ik gaf je nuttig repetitievoeradvies, met een gebbetje erin over dat een paar droppies lekker mogen als je zingt, en dan focus je in je reactie op het laten merken dat je als logopedist in opleiding iets beter weet dan ik? what a waste....
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2012 23:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Behandel je deze ook in de brugklaslessen (8> ?
nee! nog niet! ik denk ook niet dat ze het snappen...
Kwak
pi_119588584
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:{w ik zing ook nog maar 15 jaar, waarvan de laatste 5 jaar op zeer hoog niveau, dus ik weet inderdaad niks van hoe koorrepetities eraan toe gaan, en dat het lekker is om af en toe op een droppie te sabbelen als je intensief repeteert (ook al weet ik best dat t voor je stem niks uitmaakt, zuigen op een steentje heeft t zelfde effect, water drinken is effectiever).

maar seriously he, ik gaf je nuttig repetitievoeradvies, met een gebbetje erin over dat een paar droppies lekker mogen als je zingt, en dit is je reactie?

Er zat een knipoog achter, omdat ik een klein onschuldig grapje maak, dat doen mensen soms. Sorry hoor
pi_119588630
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Er zat een knipoog achter, omdat ik een klein onschuldig grapje maak, dat doen mensen soms. Sorry hoor
ik ben blijkbaar in een slechte bui, en knipogen vat ik nooit zo aardig op. net als deze :) , deze :') , en deze :D. my bad.
Kwak
pi_119588674
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ben blijkbaar in een slechte bui, en knipogen vat ik nooit zo aardig op. net als deze :) , deze :') , en deze :D. my bad.
Bij mij betekend een knipoog, "ik maak een vriendelijk grapje", maar ik weet niet zeker of het als grapje opgenomen gaat worden.

Sorry voor de wat heftige reactie...

[ Bericht 5% gewijzigd door ChildoftheStars op 25-11-2012 00:26:00 ]
  zondag 25 november 2012 @ 00:21:39 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119588698
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ben een grootgebruiker van de laatste :D

Al hangt het vast ook af van de context :+
pi_119588728
Eigenlijk heb ik met bijna geen enkele smilie een negatieve associatie. Hooguit dat ik ze niet gebruik omdat ze niet "bij me passen". Maar eigenlijk vind ik ze er bijna allemaal lief uit zien (zoals :) betekend voor mij ik ben er blij om. En die betekend :') moest hard om mezelf lachen). Maar ik zal wel een vreemde eend zijn ;)
  zondag 25 november 2012 @ 00:25:50 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119588786
Gniffel je dan omdat je iets weet wat een ander niet weet?

Krijg er een beetje 'Oh you!"-idee bij!

Maar zal vast wel weer meevallen enzulks >:O
pi_119588792
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ben een grootgebruiker van de laatste :D

Al hangt het vast ook af van de context :+
jamaar, bij jou zie ik je hoofd erbij en dan klopt ie! :P

@CotS: dan heb ik het precies goed aangevoeld, dat gniffelen, en dat jij op je opleiding het hebt horen afkraken, daar ben ik gevoelig voor. ik heb nooit beweerd dat ik denk dat drop goed voor je keel is. nou ja, goed, ik ben gewoon op mn pik getrapt, en gelukkig heb ik geen pik, dus laat me maar even.
Kwak
pi_119588801
L: griekse yoghurt met honing
T: gekookt ei
B: hele huis poetsen, stofzuigen, dweilen
T: amandelen
D: entrecote met kruidenboter, patat,tomaat/komkommer/lente-ui salade
T: wijn, amandelen
pi_119588812
quote:
5s.gif Op zondag 25 november 2012 00:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gniffel je dan omdat je iets weet wat een ander niet weet?

Krijg er een beetje 'Oh you!"-idee bij!

Maar zal vast wel weer meevallen enzulks >:O
ha, ik had het ook nog voor de edit gezien *boks*

maar goed, dta is vast projectie omdat ik zelf ook vind dat ik er veel van af weet, en misschien mensen te vaak zo benader. valkuilen enzo. padampish!
Kwak
pi_119588838
Ik ben wel, oprecht, heel benieuwd waar je zingt CotS! heb je een linkje?
Kwak
  Vis een optie? zondag 25 november 2012 @ 00:29:51 #287
70532 loveli
N
pi_119588853
Snotver, zit er iemand stiekem "als zijnde" weg te editen?
crap in = crap out
pi_119588870
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

jamaar, bij jou zie ik je hoofd erbij en dan klopt ie! :P

@CotS: dan heb ik het precies goed aangevoeld, dat gniffelen, en dat jij op je opleiding het hebt horen afkraken, daar ben ik gevoelig voor. ik heb nooit beweerd dat ik denk dat drop goed voor je keel is. nou ja, goed, ik ben gewoon op mn pik getrapt, en gelukkig heb ik geen pik, dus laat me maar even.
Nee, ik druk me onhandig uit. Ik gniffelde om de docent die ik voor me zag, ik dacht niet eens dieper na over jouw kennis, want ik ging er vanuit dat je dat wel wist door de wijze waarop je het bracht en daarom dacht ik dat grapje te kunnen maken. Maar laat maar zitten, ik snap niet eens waarom ik de moeite neem om me uit te leggen.

Daarbij moet ik het wel accepteren als ik door jan en alleman gek wordt verklaard, zonder dat jullie me kennen en als ik een grapje is het verkeerd. Allemaal verdomde logisch.

En ja, ik ben nu ook op mijn ontbrekende pik getrapt
  Vis een optie? zondag 25 november 2012 @ 00:32:08 #289
70532 loveli
N
pi_119588882
Ik mis nog ergens een werkwoord.
crap in = crap out
pi_119588897
quote:
3s.gif Op zondag 25 november 2012 00:32 schreef loveli het volgende:
Ik mis nog ergens een werkwoord.
Jammer voor je
pi_119588924
Pff waar gaat dit over? Wat een gevoeligheid, zeg (van beiden).
pi_119588969
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jammer voor je
jezus, stel je niet zo aan zeg. ik verklaar je niet voor gek, je edit zelf die opmerking weg, dus je weet best dat t verkeerd over kan komen. je hoeft niks uit te leggen hoor.

ik leg de schuld voor de aanvaring nog bij mezelf ook, en dan ben je alsnog gepikeerd.

daarna stelde ik je gewoon een aardige, belangstellende vraag.

ik herken heel veel in jou van mezelf, dat verklaart ook mijn licht allergische reactie zojuist denk ik.
Kwak
  Vis een optie? zondag 25 november 2012 @ 00:37:24 #293
70532 loveli
N
pi_119588982
Zullen we ff een kop chillthee pakken en dit niet evalueren?

crap in = crap out
pi_119588997
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:37 schreef loveli het volgende:

of een borrel. Een sterke.
pi_119589012
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:37 schreef loveli het volgende:

prima, tenzij je het graag naar boven wilt escaleren? het aapje zit nu nog op mijn schouder, maar kan ook over de schutting gezet worden. /consultancyspeak

Kwak
pi_119589078
Ja... nou, ik had al sorry gezegd en daarna de opmerking weggehaald idd omdat je hem vervelend vond :{

Dus nogmaals mijn excuus en de vraag had ik niet eens gezien, dus daar ook excuus voor.

Nu zit ik bij een wat heikneuterig erg gezellig studentenkoor wat vooral lichte muziek zingt en bij het logopediekoor :')
Deze koren zijn vooral gezellig, ik kan het wel, maar ben geen groot talent

Welke stem zing je?

[ Bericht 7% gewijzigd door ChildoftheStars op 25-11-2012 00:51:16 ]
  zondag 25 november 2012 @ 00:48:58 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119589156
Apen? :D

I r so confused _O-

Ouderwetsch avondje gamen hiero O+
pi_119589203
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... nou, ik had al sorry gezegd en daarna de opmerking weggehaald idd omdat je hem vervelend vond :{

En trouwens :P Je deed het zelf ook ;) met kennis gooien

Dus nogmaals mijn excuus en de vraag had ik niet eens gezien.

Ik heb een tijd bij een klassiek studentenkoor gezeten, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik op den duur keuzes moest maken (was overspannen, twee koren, waarvan dat koor enorm veel tijd en energie vroeg ging niet door). Nu zit ik bij een wat heikneuterig erg gezellig studentenkoor wat vooral lichte muziek zingt en bij het logopediekoor :')
Deze koren zijn vooral gezellig, maar ik trek het op het moment gewoon niet als ik ook thuis elke dag veel moet oefenen (mietjesmode ;)) Ik kan het wel, maar ben geen groot talent

Welke stem zing je?
Ik ben ooit begonnen als alt zonder techniek, nam na 5 jaar zangles en sindsdien ben ik sopraan/mezzo.

In de jaren dat ik intensief zangles had deed ik mee aan het Nederlands Studenten Kamerkoor en daarna allerlei projecten naast het vaste studentenkoor (CM in Leiden), maar ik had ook allergieën en pushte mezelf teveel door verkoudheden heen, waardoor ik stemproblemen kreeg. sindsdien zing ik minder vaak en minder intensief, ook vaker mezzo.

Studeren doe ik niet elke dag hoor, af en toe even zitten met een opname en de muziek voor mijn neus. ik lees gelukkig makkelijk en leer ook wel snel.

ik vidn zingen vooral heel leuk, heb geen zangles meer, geen conservatoriumambities meer ook (had ik toen wel, zong ook wel solo's). Die tijd is voorbij, mijn stem en gestel zijn te zwak daarvoor. doe wel zo uitdagend mogelijke projecten nu, ben heel blij dat ik mag invallen bij MUSA.

In welke stad studeer je? Groningen toch? Ben je van Bragi en Bragi A capella naar een ander koor gegaan?

Peace bro?
Kwak
  Vis een optie? zondag 25 november 2012 @ 00:55:13 #299
70532 loveli
N
pi_119589233
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:52 schreef kwakz0r het volgende:
Peace bro?
Dickless Bro's :P
crap in = crap out
pi_119589244
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 00:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Dickless Bro's :P
ik weet niet wat het is, ik ben de hele dag al zo mannelijk! heb zin om aan mijn ballen te krabben, maar die heb ik niet :'(
Kwak
  Vis een optie? zondag 25 november 2012 @ 00:57:22 #301
70532 loveli
N
pi_119589257
Ik heb wel ballen, maar geen zak oO<
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')