Ja en remedie voor als die slinger eruit ging!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Laureline het volgende:
Whehe, dat plaatje in de OP. Dat spaarde de batterijen van je walkman
.
Heb nog een heel leuk sterosetje met zowel cd die mp3 speelt als cassette. Superhip toen ik 'm kochtquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
En dan uren wachten naast de radio voor dat ene nummer. En dan kletste die stomme Erik de Zwart er weer veel te lang doorheen. Had je altijd die stem van hem tijdens het begin van het liedje
![]()
.
Ja!! Of je wilde de nummer 1 opnemen en dan werd 'ie afgebroken voor de reclame voor het nieuwsquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
En dan uren wachten naast de radio voor dat ene nummer. En dan kletste die stomme Erik de Zwart er weer veel te lang doorheen. Had je altijd die stem van hem tijdens het begin van het liedje
![]()
.
Jeugdtrauma's idd!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
![]()
.
Jaaa, altijd een nieuw bandje maken voor als we naar opa en oma gingen in Limburg! En dan samen met zuslief luisteren (2 koptelefoons via een verdeeldingetje). Maar we hadden altijd tijd tekort waardoor kant A awesome was en kant B random stomme liedjes bevatte omdat 'ie vol moestquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
![]()
.
precies! En daarom is metallica doordeweeks gewoon vuilnisman. Zwaar hebben ze hetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
door jullie is dus in die tijd de hele muziekindustrie failliet gegaan want wanneer je het kunt kopiëren koopt niemand meer muziek!
Aha, de dubbelstekker! Professionele apparatuur hadden we tochquote:Op donderdag 22 november 2012 12:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jaaa, altijd een nieuw bandje maken voor als we naar opa en oma gingen in Limburg! En dan samen met zuslief luisteren (2 koptelefoons via een verdeeldingetje). Maar we hadden altijd tijd tekort waardoor kant A awesome was en kant B random stomme liedjes bevatte omdat 'ie vol moest.
Dat had ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
![]()
.
Die snap ik nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef MarMar het volgende:
En ik deed altijd cassettebandjes met computerspelletjes in de walkman van mijn broer zodat hij 's ochtends op zijn fiets KKKGGGTTPPPIEEEEEEP hoorde *gniffel*
Jah.. een commodore 64 .. zo oud ben ik dus hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die snap ik nietHad je een spelcomputer met bandjes? (Wij hadden een atari)
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja en remedie voor als die slinger eruit ging!
Mijn mamma deed laatst oude platen opruimen! Nog retro-erderderOok cassettebandjes enzo. Vonden o.a. cassettebandjes die toegestuurd waren vanuit Verweggistan, van la familia
Er gingen toen regelmatig cassettebandjes met loos gebabbel heen en weer
Moest daarom o.a. ook lachen om Najib Amhali's sketch dat ie een mooi liedje moest zingen voor oma enzo
Ja, die zagen er precies zo uit als casettebandjes! O, die moderne techniekquote:Op donderdag 22 november 2012 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die snap ik nietHad je een spelcomputer met bandjes? (Wij hadden een atari)
Ik weet nog wel dat we een CD-speler thuis krijg. Mijn broer en ik mochten er niet aan zitten, mijn moeder bediende dat ding. Jammer genoeg is de enorme hoeveel platen toen ook de deur uit gegaan. Volgens mij waren we er laat mee, dit was begin/midden jaren '90quote:Op donderdag 22 november 2012 13:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, die zagen er precies zo uit als casettebandjes! O, die moderne techniek. Ik zie mezelf nog met een vriendinnetje een cd (" Wooow, dat moet zo'n nieuw ding zijn!"
![]()
) proberen af te spelen op de pick-up
.
Echt wel!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aha, de dubbelstekker! Professionele apparatuur hadden we toch. Dat spaarde ook weer batterijen. En dan ruzie welk bandje er als eerste gedraaid moest
.
Oja, en dan kon je jezelf opnemen, en dan met stem erbij weer opnemen op het andere bandje! Dan had je op het laatst een koor van 10 Laurelientjes. Of jezelf opnemen terwijl ze op ' high speed' afdraaiden, dan kreeg je een eng verdraaide lage horrorstem. En dan stond iedereen versteld van mijn coole hoorspelskillzquote:Op donderdag 22 november 2012 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt wel!Wij hadden zo'n giga-toren met twee cassettebandjes-dingessen, zodat je ook van het ene bandje naar het andere kon tapen
Dat probleem hadden we vroeger nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:07 schreef Probability het volgende:
Mennnn iPhone 4s achterin de gamma laten liggen tussen de verhuisdozen (wit, dus schutkleur) en er dan na het afrekenen achter komen, en hij ligt er nog
Fack wat een geluck
Haha hoe crea!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, en dan kon je jezelf opnemen, en dan met stem erbij weer opnemen op het andere bandje! Dan had je op het laatst een koor van 10 Laurelientjes. Of jezelf opnemen terwijl ze op ' high speed' afdraaiden, dan kreeg je een eng verdraaide lage horrorstem. En dan stond iedereen versteld van mijn coole hoorspelskillz.
Bitter lemonquote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Planning:
O: Dubbele bth kaas
T: Hand macadamia & pecan
L: Salade met appel, geitenkaas, walnoten, wortel, klein pistoletje erbij. Toe 150 gr yoghurt met bessen. Blikje Schweppes light.
T: Kleine wafel, cappucchino
D: Pasta of een lekker stuk vlees
Wat een idioot lijstje, lau.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: grapefruitsap, mandarijn, croissant
T: 2 cappuccino
L: 2 ons cashewnoten, pepermuntjes
D: paprikasoep, tongscharfilets
T: glas witte wijn, ons shanghainootjes, kwark
Zak over de kop en voor het vaderland? Ik zie de link met coco nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef conleche het volgende:
Ik vond in een kinderboek deze illustratie van mijn hand.
[ afbeelding ]
Ik was coco vroeger!
Da's heur háár tink.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zak over de kop en voor het vaderland? Ik zie de link met coco niet![]()
Het leuke van je lijstje is, dat 'ie niet heel beroerd is. Aangenomen dat er een goede portie groente in je soep zit, krijg je wel voldoende groente, fruit, eiwitten en gezonde vetten binnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: grapefruitsap, mandarijn, croissant
T: 2 cappuccino
L: 2 ons cashewnoten, pepermuntjes
D: paprikasoep, tongscharfilets
T: glas witte wijn, ons shanghainootjes, kwark
Met gekookte melk.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan iemand me helpen? Voor de woeste afwisseling heb ik Havermout gekocht: hoe krijg ik het eetbaar?
Dus je neemt wat van de poederspul, daar gooi je gekookte melk op en dan is het klaar?quote:
En je hebt ook jezelf in bad bovenaan getekend zie ik! Gezellige boel daarzoquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef conleche het volgende:
Ik vond in een kinderboek deze illustratie van mijn hand.
[ afbeelding ]
Ik was coco vroeger!
Havermout is geen poederspul. Havermout zijn vlokken.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus je neemt wat van de poederspul, daar gooi je gekookte melk op en dan is het klaar?
(las hier wel eens dat mensen het deden, en kreeg te horen weinig af te wisselen, zo doende)
Zit wel strak in het vel op het momentquote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef Laureline het volgende:
En Tink en ik doen het nootjesdieet. Ge-wel-dig!
Ik heb nu net een beetje gemaakt voor experiment (had toch nog niet genoeg op mijn lijstje) en ik ben fan! (jezus wat voedzaam)quote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Havermout is geen poederspul. Havermout zijn vlokken.
2 methoden: water/melk mengen met havermout, minuutje magnetron, roeren, klaar
of koken.
Of Co was wel heel vroegwijsquote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co xD Geniaal! Een douche, een poepend persoon en een man die in een lendendoekje wegloopt bij magazines dus net gepoept heeft? xD
Ik vrees dat het lendendoekje eerder mijn versie van een piempje was.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Co xD Geniaal! Een douche, een poepend persoon en een man die in een lendendoekje wegloopt bij magazines dus net gepoept heeft? xD
..met de deur op slot.quote:Op donderdag 22 november 2012 14:06 schreef conleche het volgende:
Oftewel, dingen die je kunt doen in de badkamer.
Wouw... Dan snap ik weinig meer van het begrip "penisnijd"quote:Op donderdag 22 november 2012 14:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vrees dat het lendendoekje eerder mijn versie van een piempje was.Maar voor de rest wel correct denk ik.
Oftewel, dingen die je kunt doen in de badkamer.
huh?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wouw... Dan snap ik weinig meer van het begrip "penisnijd"
Liefde gaat door den maagquote:Op donderdag 22 november 2012 15:30 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lief is echt de liefstehij is langs de chocoladewinkel geweest en heeft bonbons meegenomen in de smaken die ik het lekkerst vind
![]()
Echt lekkere chocola is het waard, dat doe je niet elke dagquote:Op donderdag 22 november 2012 15:36 schreef _aurum_ het volgende:
Ja, het is niet zo goed voor mijn afvalplan maar /care
Wat goed!quote:Op donderdag 22 november 2012 15:30 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lief is echt de liefstehij is langs de chocoladewinkel geweest en heeft bonbons meegenomen in de smaken die ik het lekkerst vind
![]()
Als je het te vaak in bonbons uitdrukt wordt het vanzelf weight >> lovequote:
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk weer eens tevreden met mijn productiviteit! Ik heb ook daadwerkelijk weer eens dingen af, fijn![]()
Alleen jammer als je er nadat je vrolijk een kliekje als lunch hebt gegeten achter komt dat deze week weer voorbij aan het vliegen is en het kliekje dus al wat langer stond dan gedachtNuja het smaakte nog goed
Iets met champignons inmiddels.quote:
Ieks xD *groen wordt*quote:Op donderdag 22 november 2012 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Iets met champignons inmiddels.
Ik heb uit geprobeerd en heb besloten dat het in kleine hoeveelheden erg lekker is. En zeer heftig vullendquote:Op donderdag 22 november 2012 15:23 schreef MarMar het volgende:
En Sterrekind: eenderde havermout, tweederde melk is de verhouding die ik altijd doe.
Nicequote:Net voor het eerst mijn grote ronde gelopen zonder wandelstokHeerlijk!
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben vandaag eindelijk weer eens tevreden met mijn productiviteit! Ik heb ook daadwerkelijk weer eens dingen af, fijn![]()
Alleen jammer als je er nadat je vrolijk een kliekje als lunch hebt gegeten achter komt dat deze week weer voorbij aan het vliegen is en het kliekje dus al wat langer stond dan gedachtNuja het smaakte nog goed
Zou jij het om zoiets uitmaken o.O?quote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je het te vaak in bonbons uitdrukt wordt het vanzelf weight >> love![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat uitmaken stadium ben ik al voorbijquote:Op donderdag 22 november 2012 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zou jij het om zoiets uitmaken o.O?
Mwah in eens, ik ben inmiddels al bijna 5 maanden bezig met opbouwenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wahow Mar jij gaat ook als een speer ineens he!
Heb je dan niet een grote kans dat die persoon in een depressie is verwikkeld?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat uitmaken stadium ben ik al voorbijgetrouwd en zulks.
Puur om gewicht, nee, maar als iemand zichzelf compleet verslonst, dan zie ik mezelf in staat ja. Want ik ben het waard om wat moeite voor te doen en mijn man is het waard dat ik een beetje moeite blijf doen. Van die dingen die een relatie een beetje levend houden... voor een uitgezakt zappend samen op de bank leven zonder een sprankje passie ren ik gillend weg, terwijl ik eigenlijk niet eens kán rennen
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, geniet ervan!Lekker he, productieve dagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh. Wel leuk dat andere klanten tenminste aardig waren
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Nou ik zie toch een behoorlijk verschil hoor! Misschien dat mijn tijdsbesef kaduuk is (zie kliekjesverhaalquote:Op donderdag 22 november 2012 16:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
Mwah in eens, ik ben inmiddels al bijna 5 maanden bezig met opbouwenmaar het gaat idd als een speer
Kan, dan zal ik een steun en toeverlaat zijn, maar soms verslonzen mensen ook gewoon uit gemakzucht. Ik ken heel veel stelletjes die dat heerlijk samen doen en waarschijnlijk vinden zij dat anders dan ik juist wel prettig, dat je geen moeite meer hoeft te doen ofzo.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb je dan niet een grote kans dat die persoon in een depressie is verwikkeld?
Zal dan namelijk een tijd zijn geweest waar dat niet zo was.
Het is ook zeker een behoorlijk verschil, zoals het nu gaat hoop ik over ongeveer een half jaar tot een jaar weer op een punt te zijn dat ik een paar dagen in de week kan werkenquote:Op donderdag 22 november 2012 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou ik zie toch een behoorlijk verschil hoor! Misschien dat mijn tijdsbesef kaduuk is (zie kliekjesverhaal), maar van eerst bijna niet kunnen bewegen van de pijn bij tijd en wijle naar kilometers maken zonder stok of iets vind ik toch wel een speer-gehalte hebben
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
V1z, geniet ervan!Lekker he, productieve dagen
Ghehe, "en plein publique" , die gebruik ik ook altijd te pas en te onpasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou me niets verbazen als het eigenlijk helemaal geen bestaande franse uitdrukking was, maar gewoon ' hagois'.
Teveel vitamine A is een probleem als je zwanger bent, nu is het geen probleem (tenzij je echt veel te veel binnenkrijgt, maar met beta-caroteen (pre-vit A) zal het wel loslopen). 3.1 microgram vit D is aan de lage kant als dagdosering, ik zou op minimaal 20 mikken. Kan door blootstelling aan zonlicht (als je buiten hardloopt zul je het aanmaken), anders suppletie.quote:Op donderdag 22 november 2012 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
1 nootje per dag dieet, werkt altijd
Heb alle ingevulde eetmeterdingen even na gekeken en daar komt uit dat ik teveel vit. A krijg (klop, krijg veel wortels) en 3.1 ug vit D, dat moet genoeg zijn.
quote:Heb bij de Action toch een pot vit.D (met magnesium en zink) gekocht.
Google levert op dat het wel Frans is maar dat ik het verkeerd geschreven heb, omdat het 'public' moet wezenquote:Op donderdag 22 november 2012 17:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ghehe, "en plein publique" , die gebruik ik ook altijd te pas en te onpas![]()
Zou me niets verbazen als het eigenlijk helemaal geen bestaande franse uitdrukking was, maar gewoon ' hagois'.
Oja shit (merde!), snel editen voordat co het zietquote:Op donderdag 22 november 2012 17:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Google levert op dat het wel Frans is maar dat ik het verkeerd geschreven heb, omdat het 'public' moet wezen
Merde blijft ook zo'n fantastisch woordquote:Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja shit (merde!), snel editen voordat co het ziet
Trop tard!quote:Op donderdag 22 november 2012 17:14 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja shit (merde!), snel editen voordat co het ziet
quote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Trop tard!![]()
Waarom was ik vergeten dat mijn dierenarts hot is?
Ik was op sloffen, (wel leuke, maar toch), make up loos en zelfs een zweem van gisterens mascara onder mijn ogen, met mijn anders zo prima haar gefrot in een elastiek.
Iets soortgelijks had ik laatst toen een oude vlam die nu in het buitenland woont plotseling voor de deur stond. Dat hoort niet, die hoor ik de ogen uit te steken op fakmieheels met een goede jurkquote:Op donderdag 22 november 2012 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Trop tard!![]()
Waarom was ik vergeten dat mijn dierenarts hot is?
Ik was op sloffen, (wel leuke, maar toch), make up loos en zelfs een zweem van gisterens mascara onder mijn ogen, met mijn anders zo prima haar gefrot in een elastiek.
Ik ben m'n pas dus net kwijt geraaktquote:Op donderdag 22 november 2012 13:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat probleem hadden we vroeger niet
Heb je al een iPhone 4s etuitje met nekkoord?
Haha fakmieheelsquote:Op donderdag 22 november 2012 17:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Iets soortgelijks had ik laatst toen een oude vlam die nu in het buitenland woont plotseling voor de deur stond. Dat hoort niet, die hoor ik de ogen uit te steken op fakmieheels met een goede jurk
Persoonlijk doe ik de havermout in een kom, giet er hete maar niet speciaal kokende water of melk overheen en laat het een minuut of tien staan.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Havermout is geen poederspul. Havermout zijn vlokken.
2 methoden: water/melk mengen met havermout, minuutje magnetron, roeren, klaar
of koken.
Alles. Niet wezen sporten. Ivm tijd Dus toen maar wegens tijd even biertje gedronken. Nu eten met vriendinnetjes = ook druk.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zennnn!![]()
Wat gaat er mis en wat gaat er goed?
Check haar FB-status.quote:Op donderdag 22 november 2012 18:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Haha fakmieheelsIk kwam vrijdag nog een oude vlam tegen, nou ja het was eigenlijk geen echte vlam. Ik vond haar toen erg leuk alleen had ze toen een lange relatie. Ze was nogal vaag over haar relatie maar er is toen nooit wat gebeurd. Ik heb toen het contact verbroken omdat het alleen maar tot moeilijke dingen kon leiden.
Maar nu ze wilde binnenkort afspreken om te gaan eten ergens. Maar ik twijfel, toen was ze ook al vaag over haar relatie. Ze zei dat ze nu single was, maar ik heb geen zin in drama met vriend/ex etc.
quote:Op donderdag 22 november 2012 16:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat uitmaken stadium ben ik al voorbijgetrouwd en zulks.
Puur om gewicht, nee, maar als iemand zichzelf compleet verslonst, dan zie ik mezelf in staat ja. Want ik ben het waard om wat moeite voor te doen en mijn man is het waard dat ik een beetje moeite blijf doen. Van die dingen die een relatie een beetje levend houden... voor een uitgezakt zappend samen op de bank leven zonder een sprankje passie ren ik gillend weg, terwijl ik eigenlijk niet eens kán rennen
Als leuk druk: jammer van de rest maar genietenquote:Op donderdag 22 november 2012 19:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Alles. Niet wezen sporten. Ivm tijd Dus toen maar wegens tijd even biertje gedronken. Nu eten met vriendinnetjes = ook druk.
Dan tas inpakken voor morgen/vannacht
Misschien niet zo een kwestie van gelijk, zo werkt het gewoon voor mij, alles of nietsquote:Op donderdag 22 november 2012 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Studentjes hebben het nog over dumpen/uitmaken
Je hebt daar wel gelijk in, eigenlijk... zo had ik er ook niet tegenaan gekeken
Ja, maar het betreft wel jouw leven, en dan mag je veeleisend zijn. Waarom met minder genoegen nemen?quote:Op donderdag 22 november 2012 19:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Misschien niet zo een kwestie van gelijk, zo werkt het gewoon voor mij, alles of niets![]()
Sommige mensen noemen het veeleisend
goede vraag! Die megalijst had ook mega veel groenten en hier zit een paar keer mayo en amandelpasta bij, dus dat telt wel lekker hard aan.quote:Op donderdag 22 november 2012 21:59 schreef Perruche het volgende:
Ohai! Deaud
Henk, hoe kan dit maat 2000 kcal zijn als die megalijst van je laatst ook zoiets was?
Leuk om te horen toch?quote:Op donderdag 22 november 2012 22:04 schreef Perruche het volgende:
Mijn lijstje:
O: dubbele bth kaas
T: macadamia & pecannoten
L: salade met appel, geitenkaas, wortel / minipistolet / klein bakje yoghurt met bessen / blikje schweppes agrumes light
T: luikse wafel
T: wat chipjes
D: boeuf bourgignon met aardappels, creme brulee toe, halve fles wijn
Lekker hoor.
Oh en als ik ooit eens laag in de kcals zit wil ik er niets over horenzoals jullie zijn is dat geen overbodige luxe
alhoewel ik laatst in 1 week, 2 keer de vraag kreeg of ik was afgevallen
Jazeker! Jij ook?quote:Op donderdag 22 november 2012 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna, ga je meedoen met de nijmeegse volgend jaar?
Da's iets met mensen... veel..... dusquote:
Vroeger was alles beterquote:Op donderdag 22 november 2012 22:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
Leuk om te horen toch?
Net even gestemd voor de top2000.. Wat zijn er weinig recente nummers ( minder dan 20 jaar oud) waar je op kunt stemmen..
quote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dit jaar eens met passende schoenen ging lopen. Kijken hoe dat is
Dat is een idee op zich maar wordt het dan niet al te gemakkelijkquote:Op donderdag 22 november 2012 23:23 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dit jaar eens met passende schoenen ging lopen. Kijken hoe dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ben dat helaas vaker in de trein dan in het vliegtuig tegengekomen. Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 06:42 schreef Probability het volgende:
Waarom zitten er altijd van die mongolen in het vliegtuig. Leuk hoor vliegen. Heel spannend. Vooral heel hard gaan schreeuwen en lachen. Dat doe je toch ook niet in de trein.
naja de gedachte van je lief is ook goedquote:Op donderdag 22 november 2012 15:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat goed!
Zal de mijne niet doen (jij bent op dieet,. Laat ik je het niet verprutsen).
quote:Op vrijdag 23 november 2012 01:01 schreef Probability het volgende:
wel nieuwe schoenenik vind ze leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
succes vandaag!quote:Op vrijdag 23 november 2012 07:40 schreef Jagärtrut het volgende:
goeiemorgen! Goede boottour, blootje!
Ik moet vandaag 6 uur lesgeven, en ben niet zo goed uitgeslapen. En ik moet lesgeven over iets waar ik niet achter sta en niet 100% begrijp. Jippie! T komt vast goed, maar heb er niet zo'n zin in...
Tnx! Zal het doorgeven!quote:Op vrijdag 23 november 2012 00:07 schreef loveli het volgende:
Henk, bij de Lidl is folie voor achter de verwarming te koop.
De weerkaarten van nu hebben het over een front die zich gaat splitsen en die zo opgebouwd is dattie lang blijft hangen en poollucht aanvoert. Die is al drie weken in zicht en eind deze maand is dan de eerste kou echt hier.quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:46 schreef V1z0R het volgende:
De Enkhuizer- en Deventer almanak hebben het over een kwakkelwinter met alleen in januari een kleine kans op sneeuw...
Terusten!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sneeuw!
Zolang ik niet naar mijn werk hoef te rijden: geweldig
Ik ga weer even een tukkie doen
neuh, tijd van de maand=buikpijnquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum, bonen = buikpijn? Of nie?
Kou niet fijn, brrr. Maar wel lekker om dan binnen te zitten met dekentje en theeOf op werk met konijnensjaal om, kan ook
Mis wel mn pantoffels!
Ja, nee, sowieso niet..quote:Op vrijdag 23 november 2012 08:31 schreef _aurum_ het volgende:
Het is vervelend Mo, maar je kan er niks aan doen, dus straks niet als een malle gaan haasten enzo. Je wil in 1 stuk aankomen.
Oh gatver, heel veel sterkte jullie!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, sowieso niet..
Net wel even contact gehad en het gaat kut.. kans dat ze nog bij kennis komt is nihil.. dus daar hoeven we niet voor te haasten... kans is wel groot dat we niet terug gaan voordat we een uitvaart gehad hebben...
quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:22 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen! Ik heb nog eens nagedacht over wat jullie gisteren zeiden. Ik denk dat ik inderdaad op sommige dagen ruim te veel eet (en dat niet post) en op andere dagen compenseer met te weinig eten. Vanaf ga ik het gemiddelde proberen: nooit te weinig eten, en leren maat houden op die andere dagen (het lijkt zo simpel he..).
Daarom lijstjes:
Gisteren:
O: kwark (250gr), yoghurt (100gr), suiker
T: appel
L: 3 bth houmous
T: 2 cappuccino, 1 appel
D: 450 gr spinazie, 2 vegaburgers, 60gr volkorenpasta, 45 gr harde italiaanse kaas
S: pittige maar lekkere intervaltraining, totaal 7,3 km
T: banaan
totaal 1485 kcal
en de planning:
O: kwark (250gr), yoghurt (150gr), theelepeltje honing
T: 2 mandarijnen
L: 3 bth houmous
T: appel, banaan
D: pasta, vegastukjes, tomatensaus, aubergine, paprika, champignons, wortel, ui
T: glaasje port
Dit is nu nog 1355 kcal, dus ik neem ergens nog iets extras. Ik denk dat dat een kopje soep bij de lunch wordt, zodat ik ergens tussen de 1500-1700 uit kom.
Klinkt dit redelijk?
gezelligquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh jemig, dus zelfs bij slankies gaat dat al gelijk op?ik doe met je mee
En dat allemaal inderdaad!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, veel sterkte, in het bijzonder ook voor de Mr. Hoop dat jullie toch nog even echt afscheid kunnen nemen.
En lijstjes zijn echt least of your worries now.
Voorspoedige vaart en
Jeetje Mo, sterkte!quote:Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee, sowieso niet..
Net wel even contact gehad en het gaat kut.. kans dat ze nog bij kennis komt is nihil.. dus daar hoeven we niet voor te haasten... kans is wel groot dat we niet terug gaan voordat we een uitvaart gehad hebben...
Ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 09:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh jemig, dus zelfs bij slankies gaat dat al gelijk op?ik doe met je mee
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:14 schreef Chicolate het volgende:
Sterkte Mo en Wolve!
[..]
Ik ook. Alleen zet het niet door deze maand en heb ik teveel 'I didn't know I was pregnant' gekeken de laatste week
. Tel daar een kater bij op en je gaat je afvragen waarom ik uberhaupt de moeite heb genomen naar mn stage te gaan.
Dat doe ik ook niet! 's Avonds een grote meid, 's morgens een grote meid.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En een kater is geen excuus om stage te skippen!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet! 's Avonds een grote meid, 's morgens een grote meid.
Ik heb em van Perryquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:49 schreef An24 het volgende:
MC: Freud en ik hebben de docu zitten kijken die je tipte:
Echt super interessant. Freudje eet ook niet altijd al te best en ondanks dat wij hier niet echt gaan experimenteren heeft hij de tips wel opgenomen. Zelf ben ik hierdoor gestopt met calorieen tellen, zodat ik weer meer naar mijn lijf moet luisteren. Tot op heden gaat het goed
Is een vogelbekdier, die doen niks!quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Peeerry? Wat doeee je?
[ afbeelding ]
Die doen prrrllllrrrrtrlllprrrpquote:Op vrijdag 23 november 2012 14:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is een vogelbekdier, die doen niks!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Peeerry? Wat doeee je?
[ afbeelding ]
ok! Bij dezequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:49 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik heb em van Perry![]()
Ik word gestalkt door CBS met enquetes. Ik heb er nog nooit 1 ingevuld en nu blijven de brieven maar binnenkomen..
Kom ik vanochtend op de uni, usb stick vergeten, voor niks door het takkeweer gefietst
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:05 schreef the85mc het volgende:
Ik snap de perry grap niet![]()
Ik was ook weer vergeten welke ik als vijfde vrije keus voor de top 2000 op had gegeven. Was Paul Weller. Hoe kunnen dit soort nummers niet in de top2000 staan?
kutquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:05 schreef the85mc het volgende:
Ik snap de perry grap niet![]()
Ik was ook weer vergeten welke ik als vijfde vrije keus voor de top 2000 op had gegeven. Was Paul Weller. Hoe kunnen dit soort nummers niet in de top2000 staan?
quote:
Te laat...quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:33 schreef loveli het volgende:
En jezelf niet verwijten dat je niet eerder bent gegaan.
Ach... meis... zoiets dat al zoveel pijn, laat die verwijten dan zittenquote:Op vrijdag 23 november 2012 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Te laat...Dat gaat wel over....
Maar... na meer files en vertragingen zijn we nu eindelijk in NL
In badquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet het, het past niet maar doe het toch.
Morgen een wandeltocht doen maar morgenochtend moeten we toch ergens heen dus dta kan niet doorgaan, beetje balen wel.
Vanmiddag wel 1.15 uur gewandeld in alleen maar regen, wind en kou.. Nu nog koud
Lijstje
Br: 2 boterhammen met ham/gekookt ei/tomaat/sla/komkommer/augurk/likje mayo, beschuit kaas, cappuuccino, beker melk
T's sinaasappel, appel, paar dropjes, blokje chocola, 3 ommen kippensoep (halve liter met halve kipfilet, veel soepgroente), rauwe wortels
D veel spruitjesw, rijst met zelfgemaakte satesaus, groentepakket uit de oven, gegrilde biefstuk, rode bieten
T kwark en vla, bakje bos bessen, zoute stokjes
Zo heerlijk. Ik ga ook niet vaak, maar zorg dat ik genoeg te doen heb. Boekje, Iphone etcquote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Bad... zelfs in hotels met grote bad doe ik het niet... heb het geduld er gewoon helemaal niet voor
An, wil je wel eens meeten, volgens mij kunnen we wel met elkaar D
De truc is om het bad niet te vol te doen! Dan word je het veel minder snel zat, bovendien is er dan ruimte over voor warm bijvulwater.quote:Op vrijdag 23 november 2012 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Bad... zelfs in hotels met grote bad doe ik het niet... heb het geduld er gewoon helemaal niet voor
An, wil je wel eens meeten, volgens mij kunnen we wel met elkaar D
Dingen die ik nog af moet maken! Dus in ieder geval zo'n grote kop die daar achter in het atelier stond en misschien ook de Granada-huisjes. De 'jouwe' was veilig, hoewel ze die ook mooi vond.quote:
ik vind ook dat je de dingen moet doen die je energie geven in plaats van nemen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:03 schreef conleche het volgende:
Bovenstaande is gepost vanuit bad trouwens,ik heb hier al mail gelezen, WF gespeeld en ga nu nog gewoon een beetje lezen. En ik lig nog steeds maar half onder.
Vanavond het concert van Fink in Paradiso waar ik heeeeel zin in heb en vandaag weer een groot doek verkocht. ( en misschien zelfs twee) Ik heb besloten dat ik meer ga schilderen en minder andere dingen ga doen. De mevrouw die hier vandaag was zei dat het zonde was dat ik mijn tijd verdeed met andere zaken. Dat had ik net zelf ook bedacht, dus vond ik dat leuk om te horen.
Is je voordeur dicht?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:03 schreef conleche het volgende:
Bovenstaande is gepost vanuit bad trouwens,![]()
Achquote:
I see what you did there....quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef sigme het volgende:
lijst
• yoghurt met muesli
• 4 boterhammen pindkaas
• karnemelk met banaan
• halve komkommer
• 1 kilo rauwe rauwkost
• 1 haring
• 6 krekkers met dik boter
• avondeten: stronk witlof met tomatensaus
• toe: fruit met advocaat
• xx koekjes
Me too... Nog een x erbij en dan eet ze naakt koekjesquote:
Ghe. Mooie optie nietwaar?quote:
Fijn dat ze er vredig bij ligt. Nogmaals sterkte.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:27 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks allze ligt er mooi bij. Vredig. Het is goed zo. Woensdag is de uitvaart. Nogmaals bedankt voor de lieve woorden.
Ze wordt ze opgehaald, en dan gaan wij aan de chinees.
's Avonds ervoor (volkoren)wraps maken en in de koelkast gooien? Zijn ook nog eens mee te nemen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef loveli het volgende:
Yup, automaat is onaantrekkelijk door redelijk directe afstraffing gezondheid, heb net zelfs gevulde chocola afgeslagen op werk. Moet wel op zoek naar iets anders dan kwark om mee te ontbijten, yoghurt is geen optie meer, havermout geen structurele oplossing.
Volgende week kaki's inslaan, want in de actie. Mandarijnen ook, voor de liefhebber.
Staan ook weer een paar stressvolle dagen* op het programma met georganiseerd voedsel, heb nu de tijd om te plannen wat ik zelf makkelijk kan meenemen.
* met gemanipuleer enzo![]()
Topquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:40 schreef loveli het volgende:
Yup, automaat is onaantrekkelijk door redelijk directe afstraffing gezondheid, heb net zelfs gevulde chocola afgeslagen op werk. Moet wel op zoek naar iets anders dan kwark om mee te ontbijten, yoghurt is geen optie meer, havermout geen structurele oplossing.
Volgende week kaki's inslaan, want in de actie. Mandarijnen ook, voor de liefhebber.
Staan ook weer een paar stressvolle dagen* op het programma met georganiseerd voedsel, heb nu de tijd om te plannen wat ik zelf makkelijk kan meenemen.
* met gemanipuleer enzo![]()
Pas gelezen in de Metro: tarwe is de plofkip onder de granenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
's Avonds ervoor (volkoren)wraps maken en in de koelkast gooien? Zijn ook nog eens mee te nemen.
Al zou ik dan gaan voor rund of kip...
Ik eet het liefst speltbrood met Weihenstefan (een bijzonder frisse en lichte boter, erg lekker). Hou ik het langer op vol dan op havermout ofzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Ontbijt, ik noem iets geks gewoon volkorenbrood met boter en kaas en een lkje mosterd met een beker melk
Soms denk ik wel eens dat mensen zijn vergetn hoe lekker heeeeeeeeeeeeeeeel simpel kan zijn.. eigenlijk wel jammer.
Ik hou ervan.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
He mo, wat jammer dat het zo gelopen is.
Daglijstje
O dubbele boterham pindakaas en jam, cappuccino
L soep, broodje kaas, broodje vlees, appel, karnemelkt
T appel, 2 glazen sap, 3 koekjes
D varkenssate met rijst en snijbonen
T griesmeelpap
Tis dat ik niet functioneer op tarwebrood, maar met roomboter en kaas en een thee met melkquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik hou ervan.
Tink, dat bedoel ik, simpel is vaak zoveel lekkerder dan al dat 'moderne' gedoe.
Zelf ben ik nu volkorenbrood aan het testen... vind de maanzaadvolkoren van de AH tot nu toe het lekkerst, dan de grof volkoren van de Lidl en de fijn volkoren van de C1000
Zo bedoel ik het ook. Jij hebt mij nog nooit aan een enkele nibbit zien knabbelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Bij peuzelen denk ik aan muizenhapjes![]()
Of van die mensen die een half uur doen met een piepklein bonbonnetje.
Oh hell. Waarom?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook. Jij hebt mij nog nooit aan een enkele nibbit zien knabbelen![]()
Is lekkerder dan zo'n hele badge in 1 keer in je mond. Maar goed, nibbits komen niet meer in huis en tarwebrood ook niet. Ik leid nu dan ook een redelijk normaal leven verderquote:
Oh nee, nibbelen is niets aan! Veel lekkerder om bijv. met paprikachips echt zo veel als je kan in je mond te doen zodat je dan overal die smaak had. Wel kut als je er dan achter kwam dat je ergens en aft hadquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Is lekkerder dan zo'n hele badge in 1 keer in je mond. Maar goed, nibbits komen niet meer in huis en tarwebrood ook niet. Ik leid nu dan ook een redelijk normaal leven verder
Badge?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Is lekkerder dan zo'n hele badge in 1 keer in je mond. Maar goed, nibbits komen niet meer in huis en tarwebrood ook niet. Ik leid nu dan ook een redelijk normaal leven verder
Tot zover naturelquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:01 schreef laziness het volgende:
Naturel chips terwijl je een aft hebt
quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Badge?Je bedoelt batch neem ik aan?
Euhmm... Ja....quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Badge?Je bedoelt batch neem ik aan?
Wut? Wat is er mis met dat cijfer?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag heb ik goed gegeten:
O. 2 boterhammen,1 met kaas en 1 met jam
T. Boterham met komkommer, paprika en kaas
T. 2 Boterhammen met komkommer, paprika en kaas
T. Handje pinda's en een rijstewafel
D. Halve pizza
T. 2 sinaasappelen
En woooooi, drieëntwintig van de negentig studenten hadden het tentamen gehaald en ik had het hoogste cijfer (een gênante 7.3, ik zit te twijfelen over een herkansing)
Waarom in hemelsnaam? Wat win je ermee?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag heb ik goed gegeten:
O. 2 boterhammen,1 met kaas en 1 met jam
T. Boterham met komkommer, paprika en kaas
T. 2 Boterhammen met komkommer, paprika en kaas
T. Handje pinda's en een rijstewafel
D. Halve pizza
T. 2 sinaasappelen
En woooooi, drieëntwintig van de negentig studenten hadden het tentamen gehaald en ik had het hoogste cijfer (een gênante 7.3, ik zit te twijfelen over een herkansing)
En dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is sinds mijn studententijd mijn slechtste cijfer ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |