Ja en remedie voor als die slinger eruit ging!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:38 schreef Laureline het volgende:
Whehe, dat plaatje in de OP. Dat spaarde de batterijen van je walkman
.
Heb nog een heel leuk sterosetje met zowel cd die mp3 speelt als cassette. Superhip toen ik 'm kochtquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
En dan uren wachten naast de radio voor dat ene nummer. En dan kletste die stomme Erik de Zwart er weer veel te lang doorheen. Had je altijd die stem van hem tijdens het begin van het liedje
![]()
.
Ja!! Of je wilde de nummer 1 opnemen en dan werd 'ie afgebroken voor de reclame voor het nieuwsquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
En dan uren wachten naast de radio voor dat ene nummer. En dan kletste die stomme Erik de Zwart er weer veel te lang doorheen. Had je altijd die stem van hem tijdens het begin van het liedje
![]()
.
Jeugdtrauma's idd!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
![]()
.
Jaaa, altijd een nieuw bandje maken voor als we naar opa en oma gingen in Limburg! En dan samen met zuslief luisteren (2 koptelefoons via een verdeeldingetje). Maar we hadden altijd tijd tekort waardoor kant A awesome was en kant B random stomme liedjes bevatte omdat 'ie vol moestquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
![]()
.
precies! En daarom is metallica doordeweeks gewoon vuilnisman. Zwaar hebben ze hetquote:Op donderdag 22 november 2012 12:50 schreef V1z0R het volgende:
door jullie is dus in die tijd de hele muziekindustrie failliet gegaan want wanneer je het kunt kopiëren koopt niemand meer muziek!
Aha, de dubbelstekker! Professionele apparatuur hadden we tochquote:Op donderdag 22 november 2012 12:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Jaaa, altijd een nieuw bandje maken voor als we naar opa en oma gingen in Limburg! En dan samen met zuslief luisteren (2 koptelefoons via een verdeeldingetje). Maar we hadden altijd tijd tekort waardoor kant A awesome was en kant B random stomme liedjes bevatte omdat 'ie vol moest.
Dat had ik ookquote:Op donderdag 22 november 2012 12:40 schreef Laureline het volgende:
![]()
.
Die snap ik nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:00 schreef MarMar het volgende:
En ik deed altijd cassettebandjes met computerspelletjes in de walkman van mijn broer zodat hij 's ochtends op zijn fiets KKKGGGTTPPPIEEEEEEP hoorde *gniffel*
Jah.. een commodore 64 .. zo oud ben ik dus hahaquote:Op donderdag 22 november 2012 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die snap ik nietHad je een spelcomputer met bandjes? (Wij hadden een atari)
quote:Op donderdag 22 november 2012 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja en remedie voor als die slinger eruit ging!
Mijn mamma deed laatst oude platen opruimen! Nog retro-erderderOok cassettebandjes enzo. Vonden o.a. cassettebandjes die toegestuurd waren vanuit Verweggistan, van la familia
Er gingen toen regelmatig cassettebandjes met loos gebabbel heen en weer
Moest daarom o.a. ook lachen om Najib Amhali's sketch dat ie een mooi liedje moest zingen voor oma enzo
Ja, die zagen er precies zo uit als casettebandjes! O, die moderne techniekquote:Op donderdag 22 november 2012 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die snap ik nietHad je een spelcomputer met bandjes? (Wij hadden een atari)
Ik weet nog wel dat we een CD-speler thuis krijg. Mijn broer en ik mochten er niet aan zitten, mijn moeder bediende dat ding. Jammer genoeg is de enorme hoeveel platen toen ook de deur uit gegaan. Volgens mij waren we er laat mee, dit was begin/midden jaren '90quote:Op donderdag 22 november 2012 13:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, die zagen er precies zo uit als casettebandjes! O, die moderne techniek. Ik zie mezelf nog met een vriendinnetje een cd (" Wooow, dat moet zo'n nieuw ding zijn!"
![]()
) proberen af te spelen op de pick-up
.
Echt wel!quote:Op donderdag 22 november 2012 12:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Aha, de dubbelstekker! Professionele apparatuur hadden we toch. Dat spaarde ook weer batterijen. En dan ruzie welk bandje er als eerste gedraaid moest
.
Oja, en dan kon je jezelf opnemen, en dan met stem erbij weer opnemen op het andere bandje! Dan had je op het laatst een koor van 10 Laurelientjes. Of jezelf opnemen terwijl ze op ' high speed' afdraaiden, dan kreeg je een eng verdraaide lage horrorstem. En dan stond iedereen versteld van mijn coole hoorspelskillzquote:Op donderdag 22 november 2012 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Echt wel!Wij hadden zo'n giga-toren met twee cassettebandjes-dingessen, zodat je ook van het ene bandje naar het andere kon tapen
Dat probleem hadden we vroeger nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:07 schreef Probability het volgende:
Mennnn iPhone 4s achterin de gamma laten liggen tussen de verhuisdozen (wit, dus schutkleur) en er dan na het afrekenen achter komen, en hij ligt er nog
Fack wat een geluck
Haha hoe crea!quote:Op donderdag 22 november 2012 13:08 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, en dan kon je jezelf opnemen, en dan met stem erbij weer opnemen op het andere bandje! Dan had je op het laatst een koor van 10 Laurelientjes. Of jezelf opnemen terwijl ze op ' high speed' afdraaiden, dan kreeg je een eng verdraaide lage horrorstem. En dan stond iedereen versteld van mijn coole hoorspelskillz.
Bitter lemonquote:Op donderdag 22 november 2012 13:13 schreef Perruche het volgende:
Ohai!
Planning:
O: Dubbele bth kaas
T: Hand macadamia & pecan
L: Salade met appel, geitenkaas, walnoten, wortel, klein pistoletje erbij. Toe 150 gr yoghurt met bessen. Blikje Schweppes light.
T: Kleine wafel, cappucchino
D: Pasta of een lekker stuk vlees
Wat een idioot lijstje, lau.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: grapefruitsap, mandarijn, croissant
T: 2 cappuccino
L: 2 ons cashewnoten, pepermuntjes
D: paprikasoep, tongscharfilets
T: glas witte wijn, ons shanghainootjes, kwark
Zak over de kop en voor het vaderland? Ik zie de link met coco nietquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef conleche het volgende:
Ik vond in een kinderboek deze illustratie van mijn hand.
[ afbeelding ]
Ik was coco vroeger!
Da's heur háár tink.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zak over de kop en voor het vaderland? Ik zie de link met coco niet![]()
Het leuke van je lijstje is, dat 'ie niet heel beroerd is. Aangenomen dat er een goede portie groente in je soep zit, krijg je wel voldoende groente, fruit, eiwitten en gezonde vetten binnen.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje van gisteren:
O: grapefruitsap, mandarijn, croissant
T: 2 cappuccino
L: 2 ons cashewnoten, pepermuntjes
D: paprikasoep, tongscharfilets
T: glas witte wijn, ons shanghainootjes, kwark
Met gekookte melk.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kan iemand me helpen? Voor de woeste afwisseling heb ik Havermout gekocht: hoe krijg ik het eetbaar?
Dus je neemt wat van de poederspul, daar gooi je gekookte melk op en dan is het klaar?quote:
En je hebt ook jezelf in bad bovenaan getekend zie ik! Gezellige boel daarzoquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef conleche het volgende:
Ik vond in een kinderboek deze illustratie van mijn hand.
[ afbeelding ]
Ik was coco vroeger!
Havermout is geen poederspul. Havermout zijn vlokken.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dus je neemt wat van de poederspul, daar gooi je gekookte melk op en dan is het klaar?
(las hier wel eens dat mensen het deden, en kreeg te horen weinig af te wisselen, zo doende)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |