Ik verjaar ook bijnaquote:
Nou nou, wat zijn we weer aardigquote:
Jij bent als wijn, Tijn. Je wordt alleen maar lekkerder met de jarenquote:
1982 was ook een goed jaar.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou nou, wat zijn we weer aardig
[..]
Jij bent als wijn, Tijn. Je wordt alleen maar lekkerder met de jaren
quote:
Ik ben altijd even vriendelijkquote:Op dinsdag 27 november 2012 11:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nou nou, wat zijn we weer aardig
ZELFS tegen mijquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:24 schreef LaPeach het volgende:
Ik ben altijd even vriendelijk.. zelfs tegen jou
Zekersquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef mutsieflutsie het volgende:
merk dat er weer een heleboel liefde binnen het topic is
Altijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef mutsieflutsie het volgende:
merk dat er weer een heleboel liefde binnen het topic is
Niet aardig overkomen is heel wat anders dan niet lief kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:41 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nou je komt niet altijd aardig over
nee maar je gedraagt je soms als een gigantische eikel en dat is verre van liefquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet aardig overkomen is heel wat anders dan niet lief kunnen zijn
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee maar je gedraagt je soms als een gigantische eikel en dat is verre van lief
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nee maar je gedraagt je soms als een gigantische eikel en dat is verre van lief
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:42 schreef Weissman het volgende:
gedragen als een gigantische eikel is heel wat anders dan niet lief kunnen zijn
Kun je nagaan hoe vreemd je het zelf al vindquote:
Sensatiezoekerquote:Op dinsdag 27 november 2012 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
Al die warmte hier... ik kom even wat meepikken.
Altijd. Al straal ik zelf wel een hoop warmte uit.quote:
Wat geen haardvuren, warme chocomel, kerstbomen. Ik kan van elk seizoen iets waarderen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:36 schreef Daalder82 het volgende:
Ik haat de kou, van mij mag de winter snel over zijn.
Wat je stormachtige affaires? Of die orkanen van scharrels?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Ik zat wat meer richting natuurgeweld te denken eerlijk gezegd.
in de winter kun je het ook in je uppie warm en gezellig makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Mwah, misschien is de winter iets als je iemand hebt voor dingen als warmte en zo.
Met mijn hosselskills wordt dat een uidaging
Ik heb daar een cv-ketel voor, maar rum doet het ook goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Mwah, misschien is de winter iets als je iemand hebt voor dingen als warmte en zo.
Straal dan zelf warmte uit, dan wil iedereen bij je zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Straal dan zelf warmte uit, dan wil iedereen bij je zijn
Ik straal koudte uit, mijn hygiene is ok en ik kom niet van mijn kamer afquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...
Ja maar...........jij verzamelt ook enge dingenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |