Wat je stormachtige affaires? Of die orkanen van scharrels?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Ik zat wat meer richting natuurgeweld te denken eerlijk gezegd.
in de winter kun je het ook in je uppie warm en gezellig makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Mwah, misschien is de winter iets als je iemand hebt voor dingen als warmte en zo.
Met mijn hosselskills wordt dat een uidaging
Ik heb daar een cv-ketel voor, maar rum doet het ook goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Mwah, misschien is de winter iets als je iemand hebt voor dingen als warmte en zo.
Straal dan zelf warmte uit, dan wil iedereen bij je zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Straal dan zelf warmte uit, dan wil iedereen bij je zijn
Ik straal koudte uit, mijn hygiene is ok en ik kom niet van mijn kamer afquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...
Ja maar...........jij verzamelt ook enge dingenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...
Dat is niet zo erg als er eng uitzien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Ja maar...........jij verzamelt ook enge dingen
Nou, ze blijven netjes in de schedequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Ja maar...........jij verzamelt ook enge dingen
Ik las dat eerst verkeerd, maar ik denk dat ik het nu goed hebquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ze blijven netjes in de schede
Yup, check één der topics voor de collectie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik las dat eerst verkeerd, maar ik denk dat ik het nu goed heb.
Zwaarden denk ik?
neem aan dat je daar ervaring mee hebtquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg als er eng uitzien.
hoezo dubbelzinnigquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik las dat eerst verkeerd, maar ik denk dat ik het nu goed heb.
Zwaarden denk ik?
*proest*quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat je een voorkeur voor eikels hebt?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
in de winter kun je het ook in je uppie warm en gezellig maken
kaarsjes en open haard aan enz.....
Die zijn vaak nog zuiniger ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb daar een cv-ketel voor, maar rum doet het ook goed.
Volgens mij was het even rustigquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Retronix het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog meets geweest??
Ja. Knallende meets vanuit de facebookgroep in mijn burcht. En de 15e van december is er een meet in Rotterdam.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Retronix het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog meets geweest??
Op je werk telt niet, ArTiCquote:
Ik wil wel bij misschienquote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Knallende meets vanuit de facebookgroep in mijn burcht. En de 15e van december is er een meet in Rotterdam.
Long time no see en mn vakantie begint danquote:Op woensdag 28 november 2012 18:51 schreef PeterPastoor het volgende:
Wanneer?
15 December, 15:00.
Waar?
Rotterdam
Wat?
Gezelligheid, drankje, ouwehoeren.
Mensen die zeker komen:
Weissman
MsMessy
Misschien
sawadie
douche-eendje
automatic_
sylvesterrr
El_Thijs
Jofunu-kun
Tangledup
Toekito
LaPeach
DeHovenier
Peter Pastoor
Godshand
Dan kan je best nog ff naar de meet.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Long time no see en mn vakantie begint dan
In principe wel, tenzij er iets tussen komtquote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan kan je best nog ff naar de meet.
That's the spiritquote:Op donderdag 29 november 2012 01:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
In principe wel, tenzij er iets tussen komt
Waar ga ik heen?quote:Op donderdag 29 november 2012 01:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
That's the spirit![]()
Waar ga je heen?
Oftewel heb je de intentie om te komen, maar hou je een slag om de arm omdat er altijd iets tussen kan komen. Zet jezelf dan op "mensen die zeker komen" Afzeggen om gegronde reden is geen schande, eeuwig de twijfelaar zijn welquote:Op donderdag 29 november 2012 07:35 schreef Weissman het volgende:
Voor alle mensen die zich zelf op mss hebben gezet of hebben aangemeld via DM of via de FB groep.
Voor 21 mensen die het nog niet zeker weten ga ik geen meet organiseren. Daarvoor heb ik meer zekerheid nodig.
''Mss ben ik erbij'' is uiteindelijk heel vaak een ''nee'' is mijn ervaring. Eigenlijk heb ik dus geen aanmeldingen tot nu toe.
Ik kijk het nog even aan en 5 december beslis ik of de meet doorzet.
Met de vriendelijkste groeten,
BangBro en Godenzoon,
Weiss.
misschien dat het te maken heeft met het feit dat het december is en de meeste dat als een drukke maand ervarenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
De datum is al een tijdje bekend. Ga je me nu echt vertellen dat van de twaalf (12!) mensen die nu op misschien staan, ze allemáál nog niet zeker weten of ze dan tijd hebben of er wellicht wat anders tussendoor komt? C'mon.
Je kunt ook door een neerstortende bonk graniet op je schedelpannetje geraakt worden morgen. Helemaal maar niks meer op zeker zetten dan?
We hebben het over een paar uurtjes naar een meet, geen week centerparcs met Weissman en consorten.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:53 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
misschien dat het te maken heeft met het feit dat het december is en de meeste dat als een drukke maand ervaren
tja misschien is een paar uurtjes met Weismann en consorten teveel omdat mensen andere dingen belangrijker vindenquote:Op donderdag 29 november 2012 21:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
We hebben het over een paar uurtjes naar een meet, geen week centerparcs met Weissman en consorten.
Dan moet je jezelf niet zo halfslachtig op misschien zetten als je nu al weet dat je uiteindelijk toch niet op komt dagen (ik heb het nu niet over jou trouwens). Uitzonderingen daarop kunnen en zullen er altijd zijn natuurlijk, en dat lijkt me ook geen probleem verder.quote:Op donderdag 29 november 2012 21:59 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
tja misschien is een paar uurtjes met Weismann en consorten teveel omdat mensen andere dingen belangrijker vinden
Sterker nog, jij moet zelfs, tijn. Staat in je gekregen contract van de fb-groep. Lees maar eens rustig na.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Je hoeft toch niet naar een meet toe?
Ik moet helemaal niets.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Sterker nog, jij moet zelfs, tijn. Staat in je gekregen contract van de fb-groep. Lees maar eens rustig na.
of de organisatie moet gewoon respecteren dat het organiseren van een meet in de maand december niet gaat lukkenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf niet zo halfslachtig op misschien zetten als je nu al weet dat je uiteindelijk toch niet op komt dagen (ik heb het nu niet over jou trouwens). Uitzonderingen daarop kunnen en zullen er altijd zijn natuurlijk, en dat lijkt me ook geen probleem verder.
Tuurlijk zou dat moeten lukken. Alleen niet zolang er hier zo'n klaag en jankmentaliteit heerst richting personen die wél bereid zijn moeite te steken in het op poten zetten van een meet. Maar alleen maar langs de zijlijn mekkeren is voor de meesten wat meer in hun comfortzone kennelijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:09 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
of de organisatie moet gewoon respecteren dat het organiseren van een meet in de maand december niet gaat lukken
Ik ben hier helemaal niet zoveel geklaag en gejank tegengekomen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat moeten lukken. Alleen niet zolang er hier zo'n klaag en jankmentaliteit heerst richting personen die wél bereid zijn moeite te steken in het op poten zetten van een meet. Maar alleen maar langs de zijlijn mekkeren is voor de meesten wat meer in hun comfortzone kennelijk.
Ik geef het Weissman te doen. Echt.
1 berichtje en het is meteen een jank en klaagmentaliteitquote:Op donderdag 29 november 2012 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat moeten lukken. Alleen niet zolang er hier zo'n klaag en jankmentaliteit heerst richting personen die wél bereid zijn moeite te steken in het op poten zetten van een meet. Maar alleen maar langs de zijlijn mekkeren is voor de meesten wat meer in hun comfortzone kennelijk.
Ik geef het Weissman te doen. Echt.
Nee, Spezza19. Het probleem is dat de meesten hier nog geen flinterdun laagje eelt op hun tere zieltjes hebben. En wat jou betreft; je mekkert alleen maar, druif. De datum is niet goed, de manier van posten is niet goed, de organisator is niet goed. Dikke tranen overal. Maar zelf iets regelen, nee. Uiteraard niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1 berichtje en het is meteen een jank en klaagmentaliteit
Er worden alleen wat dingen aangedragen over de manier van posten en redenen waarom mensen nog niet op de definitief lijst staan. En daar ga jij als niet organisator over janken.
ben ik blij dat ik daar uit ben.........ik ga liever met mensen om die respect voor de ander hebbenquote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk, perfect filter voor de verzuurden onder ons.
[..]
Ik organiseer alleen nog maar meets vanuit de fb-groep trouwens. Met gezellige mensen.
Ben je zijn fuckbuddy ofzo?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kijk, perfect filter voor de verzuurden onder ons.
[..]
Nee, Spezza19. Het probleem is dat de meesten hier nog geen flinterdun laagje eelt op hun tere zieltjes hebben. En wat jou betreft; je mekkert alleen maar, druif. De datum is niet goed, de manier van posten is niet goed, de organisator is niet goed. Dikke tranen overal. Maar zelf iets regelen, nee. Uiteraard niet.
Ik organiseer alleen nog maar meets vanuit de fb-groep trouwens. Met gezellige mensen.
Wij ook. Het behang kwam eraf zetten van al dat zuur.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik daar uit ben.........ik ga liever met mensen om die respect voor de ander hebben
Zijn bangbro.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ben je zijn fuckbuddy ofzo?
En nogmaals, ik zeik niet. Ik gaf vorige keer
Ook onderbouwde argumenten voor een andere datum. De enige die loopt te mekkeren en zuur doet dat ben jij druif.
En ik jank nergens om hoor. Volk zoals jij wil ik niet eens ontmoeten.
Kom je weer terug in de fb-groep? Er is net weer een plekje vrijgekomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Rustig maar. Ik kom toch al niet. Jullie kunnen gerust gaan meeten.
Sorry dat ik als nieuweling in dit topic me ermee kom bemoeien. Discussie is goed maar ga niet met allerlei woorden lopen gooien. Dit kan ook op een meer volwassen manier....quote:Op donderdag 29 november 2012 22:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wij ook. Het behang kwam eraf zetten van al dat zuur.
[..]
Zijn bangbro.![]()
Maar Spezza, we zijn het eens geloof ik. Ik wil namelijk nog graag wat te lachen hebben op een meet.
Ach, mijn woordkeuze is nu eenmaal de mijne zoals je begrijpen zult, maar waar doel je precies op? En doet dat iets af aan mijn eerdere constatering?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Sorry dat ik als nieuweling in dit topic me ermee kom bemoeien. Discussie is goed maar ga niet met allerlei woorden lopen gooien. Dit kan ook op een meer volwassen manier....
Nou, dat bedoel ik. Er zijn altijd wel wat mensen die het nooit op voorhand zeker zullen weten vanwege dat soort redenen. Prima.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
Wow, wat een discussie.
Ik blijf op misschien staan om de simpele reden dat, als ik gevraagd word om te komen werken, ik ga werken & dat kunnen ze tot de 14e (en eigenlijk de 15e nog) vragen
Ik zie geen discussie. Ik zie een frusti ventje dat niet tegen wat opmerkingen tegenover zijn billenmaatje kan.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:58 schreef automatic_ het volgende:
Wow, wat een discussie.
Ik blijf op misschien staan om de simpele reden dat, als ik gevraagd word om te komen werken, ik ga werken & dat kunnen ze tot de 14e (en eigenlijk de 15e nog) vragen
Zo wakker je wel een discussie aan door dit soort opmerkingen hèquote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie geen discussie. Ik zie een frusti ventje dat niet tegen wat opmerkingen tegenover zijn billenmaatje kan.
Ach, mijn woordkeuze is nu eenmaal de mijnequote:Op donderdag 29 november 2012 23:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo wakker je wel een discussie aan door dit soort opmerkingen hè
Ik zie iemand die moeite neemt en doet, maar eigenlijk alleen maar een hoop gejank te verwerken krijgt door kleine Spezzaatjes als jij. En dat constateer ik. Qua frustratie kan ik nog wat leren hier meen ik.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zie geen discussie. Ik zie een frusti ventje dat niet tegen wat opmerkingen tegenover zijn billenmaatje kan.
Een hoop gejank ook echt. Haha. Gast je ziet ze vliegen. De enige die jankt dat ben jij.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zie iemand die moeite neemt en doet, maar eigenlijk alleen maar een hoop gejank te verwerken krijgt door kleine Spezzaatjes als jij. En dat constateer ik. Qua frustratie kan ik nog wat leren hier meen ik.
kun jij ook ophouden aub?quote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een hoop gejank ook echt. Haha. Gast je ziet ze vliegen. De enige die jankt dat ben jij.
Door de reeks heen en van jouw hand, absoluut. Mekkeren, zeuren, jeremieeren en vooral geen initiatief nemen, dat is Spezza. Je mate van frustratie ken ik inmiddels ook wel vanuit een andere reeks, maar goed, daar gaat het hier niet over.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een hoop gejank ook echt. Haha. Gast je ziet ze vliegen. De enige die jankt dat ben jij.
Haha gast... je doet mij ook behoorlijk lachen door je domme opmerkingen. Heb volgens mij twee keer iets gezegd en toen ook een onderbouwing gegeven.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Door de reeks heen en van jouw hand, absoluut. Mekkeren, zeuren, jeremieeren en vooral geen initiatief nemen, dat is Spezza. Je mate van frustratie ken ik inmiddels ook wel vanuit een andere reeks, maar goed, daar gaat het hier niet over.
En ik jank niet, integendeel. Je laat me uit de pantalon scheuren momenteel van het lachen.
quote:Op donderdag 29 november 2012 23:14 schreef Daalder82 het volgende:
*pakt wat meer popcorn![]()
![]()
Discussie om niks.
Vaker dan dat en dat valt op, de geplengde traantjes. Maar zoals je wellicht begrijpen zult ga ik ze niet stuk voor stuk voor je terugzoeken. En wat was je onderbouwing? Ik kan dan niet? Je mekkert en je bent een koddige kleine heikneuter, maar desondanks ben ik blij dat ik je wat vreugde kan schenken in je bestaan.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Haha gast... je doet mij ook behoorlijk lachen door je domme opmerkingen. Heb volgens mij twee keer iets gezegd en toen ook een onderbouwing gegeven.
Dat jij dat als mekkeren ziet, dat ligt dan aan jouw kleine grijze massa.
Nee dank jequote:Op donderdag 29 november 2012 22:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kom je weer terug in de fb-groep? Er is net weer een plekje vrijgekomen.
Gewoon niet op in gaan johquote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee dank je
1) Aan mutsieflutsies reactie te zien gaat het niet helemaal geweldig. Ik weet niets van hoe en wat, maar ik kan veel aflezen aan een enkele post.
2) Volgens mij ben ik juist iemand die nog geen laagje eelt heeft op zijn tere zieltje.
3) Ik heb nu nog geen behoefte om naar een meet in de Randstad te gaan. Daarom hoef ik ook niets te weten van de FB meets.
1) Het gaat juist beter dan ooit. Maar we kunnen je hulp altijd gebruiken daar, dat begrijp je.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:22 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee dank je
1) Aan mutsieflutsies reactie te zien gaat het niet helemaal geweldig. Ik weet niets van hoe en wat, maar ik kan veel aflezen aan een enkele post.
2) Volgens mij ben ik juist iemand die nog geen laagje eelt heeft op zijn tere zieltje.
3) Ik heb nu nog geen behoefte om naar een meet in de Randstad te gaan. Daarom hoef ik ook niets te weten van de FB meets.
Meld hij zich niet juist aan? Dubbele ontkenning...quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom meld jij je af voor iets waar je je niet voor aangemeld heb ?
+1quote:Op zaterdag 1 december 2012 03:11 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Meld hij zich niet juist aan? Dubbele ontkenning...
Jammer gozer !quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:04 schreef Toekito het volgende:
Ik wens jullie veel plezier maar ik richt me liever op mijn herstel.
ben nou 2* wat wezen drinken met vrienden in de stad maar lampje gaat na anderhalf a 2 uur uit.quote:
Omdat het kanquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom meld jij je af voor iets waar je je niet voor aangemeld heb ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |