Wat je stormachtige affaires? Of die orkanen van scharrels?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:05 schreef Hungry_Joe het volgende:
Eh. Ik zat wat meer richting natuurgeweld te denken eerlijk gezegd.
in de winter kun je het ook in je uppie warm en gezellig makenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Mwah, misschien is de winter iets als je iemand hebt voor dingen als warmte en zo.
Met mijn hosselskills wordt dat een uidaging
Ik heb daar een cv-ketel voor, maar rum doet het ook goed.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Mwah, misschien is de winter iets als je iemand hebt voor dingen als warmte en zo.
Straal dan zelf warmte uit, dan wil iedereen bij je zijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:43 schreef Daalder82 het volgende:
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Straal dan zelf warmte uit, dan wil iedereen bij je zijn
Ik straal koudte uit, mijn hygiene is ok en ik kom niet van mijn kamer afquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...
Ja maar...........jij verzamelt ook enge dingenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik straal warmte uit alsof het niets is. En mijn persoonlijke hygiëne is ook goed. Maar komen ze? Nee...
Dat is niet zo erg als er eng uitzien.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Ja maar...........jij verzamelt ook enge dingen
Nou, ze blijven netjes in de schedequote:Op dinsdag 27 november 2012 21:04 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
Ja maar...........jij verzamelt ook enge dingen
Ik las dat eerst verkeerd, maar ik denk dat ik het nu goed hebquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ze blijven netjes in de schede
Yup, check één der topics voor de collectie.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik las dat eerst verkeerd, maar ik denk dat ik het nu goed heb.
Zwaarden denk ik?
neem aan dat je daar ervaring mee hebtquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:16 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is niet zo erg als er eng uitzien.
hoezo dubbelzinnigquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Daalder82 het volgende:
[..]
Ik las dat eerst verkeerd, maar ik denk dat ik het nu goed heb.
Zwaarden denk ik?
*proest*quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat je een voorkeur voor eikels hebt?
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
in de winter kun je het ook in je uppie warm en gezellig maken
kaarsjes en open haard aan enz.....
Die zijn vaak nog zuiniger ook.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb daar een cv-ketel voor, maar rum doet het ook goed.
Volgens mij was het even rustigquote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Retronix het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog meets geweest??
Ja. Knallende meets vanuit de facebookgroep in mijn burcht. En de 15e van december is er een meet in Rotterdam.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:59 schreef Retronix het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog meets geweest??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |