ja je kon toch omgedraaid hebben voor de foto wat zit je nou te haten manquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Dat staat toch tegen een muur aan jonge
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja je kon toch omgedraaid hebben voor de foto wat zit je nou te haten man
Ik heb ook zo'n bed met spijlen is helemaal niet zo raar hoorquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:07 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja je kon toch omgedraaid hebben voor de foto wat zit je nou te haten man
Ik ook :d en als mn moeder het opruimt ben ik alles weer kwijtquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wat hebben jullie nette kamers. Ik had er altijd een teringbende van vroeger.
Gewoon posten, ga ik ook doen als het weer een zwijnenstal isquote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Nestalgie het volgende:
Als mn kamer niet zo'n teringzooi was had ik hem gepost, maar ik pas.
Nah, misschien als hij opgeruimd is.. ooit..quote:Op zondag 25 november 2012 16:42 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Gewoon posten, ga ik ook doen als het weer een zwijnenstal is
Dit jaquote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2012 16:02 schreef Nestalgie het volgende:
woon jij toevallig in wageningen?quote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Paul182 het volgende:
[ afbeelding ]
black veil brides poster
quote:Op zondag 25 november 2012 15:11 schreef Paul182 het volgende:
[ afbeelding ]
black veil brides poster
Nee xD, hoezo dan?quote:Op maandag 26 november 2012 21:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
woon jij toevallig in wageningen?
Geen IKEA spullen hebbenquote:
Ik heb wel IKEA-spullen, maar een kamer die volledig bestaat uit IKEA-spullen ziet er zo kil en saai uit.quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen IKEA spullen hebben
In mijn huis straks heb ik 2 ikea kasten, bed, tafeltje, stoel en bank. Goed en goedkoop
Zal wel aan mij liggen, maar ik ken de IKEA catalogus niet, laat staan dat ik weet wat IKEA spul is en wat niet. Zolang het maar functioneel en mooi is toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb wel IKEA-spullen, maar een kamer die volledig bestaat uit IKEA-spullen ziet er zo kil en saai uit.
Ben hem aan het opruimen!quote:
Mn hamster was vannochtend ontsnapt, lag allemaal onder mn bed haha.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:13 schreef sinepedraap het volgende:
Jezus, hoe kan je daar in leven?
Heb je dan wel rust in je kop met zoveel zooi en drukte om je heen?
Die prullenbak en pakken drinken naast je bed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:03 schreef 0wen het volgende:
Voor al jullie hokken met een bed, zwijnenstallen met krib, inloopkasten met slaapmogelijkheid, deel ze hier!
Ik trap af,
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:16 schreef Inverted_World het volgende:
Ik heb ook een crack bed, maar hee, hij doet het. Andere kant staat kastje met platenspeler en wat platen + kledingkast. Groen heb ik overigens niet zelf gedaan, zit nu 3 jaar in deze studentenkamer, iets groter dan de vorige waar ik zat in hetzelfde huis.Geen zin om qua meubels of iets mooiere spullen te kopen, volgend jaar samenwonen, dus dat komt dan wel.
Dat dekbedovertrek heb ik ookquote:Op woensdag 28 november 2012 14:10 schreef Taexon het volgende:
Mijn kamer na 3 uur opruimen!
Bankje+bed word vervangen binnenkort want wil iets tweepersoons
Denk aan zo een bed/bank gebeuren ... zal straks wel foto posten als ik er 1 vind
Dolby setje... en binnenkort een beamer zoeken en dan vind ik me kamer goed totdat ik het huis uit vlucht!
[ afbeelding ]
Nice nice, heb nu sinds januari een 2 persoonbed dus heb hem niet meerquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:40 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat dekbedovertrek heb ik ook
Ik zal wel eens een poging wagen om iets van mijn kamer te posten. Mijn kamer is echt klein
Dikke 4k plasma gespot!quote:Op dinsdag 23 april 2013 04:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach komop je hoeft toch niet te schamen, kijk maar naar mijn teringzooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier FOK! ik op
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:34 schreef Taexon het volgende:
Hup even topic omhoog schoppen aangezien me kamer verandert is
Beetje onduidelijke foto maarjaWat een ruimteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi bureau! Hangt die TV niet ietjes te hoog?
Zeker, heerlijke kamerquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat een ruimte![]()
Mooi bureau! Hangt die TV niet ietjes te hoog?
Godverdomme wat een teringbendequote:Op dinsdag 23 april 2013 04:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach komop je hoeft toch niet te schamen, kijk maar naar mijn teringzooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier FOK! ik op
[ afbeelding ]
hahahahhaquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |