Promiquote:
Daarom opende ik hemquote:
Promiquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:53 schreef Faux. het volgende:
quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 november 2012 18:52 schreef promisionxexposed het volgende: Fauxje![]()
Patatquote:
Eet smakelijkquote:
Jij.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:53 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Daarom opende ik hem
Wie had lapo?
Zegt een 14 jarige limbolanderquote:
Limburg Limboland noemen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zegt een 14 jarige limbolander
Faal.quote:
Speciaal voor jou, kon het niet latenquote:
ik doe mee!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hou een patat/friet gevecht, welke partij wint, dat wordt het officiele woord
Serieus?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Limburg Limboland noemen.
En jij had lapo!
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:52 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ahaha alle leraren die over het balkon bij de lerarenkamer naar beneden springen zo bij VMBO naar binnen en dat die ook beginnen mee te knokken
Nogal.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:55 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken is nog een hele kunst
Ik moet het toch even kwijt, ik hou van je. Echt waar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:55 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, kon het niet laten
Kloptquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]![]()
Al die bondkraagjes zie ik wel in zwermen het MHV bestormen.
Er is soms trouwens wel eens ruzie tussen vmbo en mhven dan komen ze daar voor staan
Há!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
patat
alleen bij de McDonald's is het friet
Walgelijke patat kun je friet noemen inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef krullenbolletje het volgende:
patat
alleen bij de McDonald's is het friet
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik moet het toch even kwijt, ik hou van je. Echt waar.
vind het wel meevallen, ligt aan het filiaal ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Walgelijke patat kun je friet noemen inderdaad.
Leer komma's te gebruiken, jáh!quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Limburg
ben daar 1x geweest, gewoon iedereen genegeerd. hebben ze daar aandacht te kort? allemaal kinderen praten opeens tegen mij, maar toen ik: ewa swa ga weg zeiden ze : HE wat bedoel je dus ik zei rot op.
Frietquote:
uhuquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
De quote wordt ook steeds verneukter
ben bang voor komma's. >>, ....<<<quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leer komma's te gebruiken, jáh!
leer je piemel te gebruiken vriendquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Leer komma's te gebruiken, jáh!
Dan heb je geluk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
vind het wel meevallen, ligt aan het filiaal ook
Testquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
De quote wordt ook steeds verneukter
zal hij die ooit gebruiken?quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leer je piemel te gebruiken vriend
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ben bang voor komma's. >>, ....<<<
STOP HOU OP IK VIND HET NIET MEER LEUKquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef plopkweker het volgende:
[..]
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ik stel voor dat we deze verneukte quote tot minstens deel 100 in leven houden.quote:
neuhquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zal hij die ooit gebruiken?
Ik zie het.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ben bang voor komma's. >>, ....<<<
Gisteravond zei je wat anders.quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leer je piemel te gebruiken vriend
Ik stel voor dat we deze verneukte quote tot minstens deel 100 in leven houden.quote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we deze verneukte quote tot minstens deel 100 in leven houden.
ja denk het ookquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zie het.
[..]
Gisteravond zei je wat anders.
Jij mag het nog niet eens kopen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
vuurwerk kopen
gewoon kijken naar vuurwerk van buren ja toch g
Eensquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
vuurwerk kopen
gewoon kijken naar vuurwerk van buren ja toch g
Heel goed idee!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we deze verneukte quote tot minstens deel 100 in leven houden.
Ik moet hierin gepost hebbenquote:
IDGAFquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij mag het nog niet eens kopen?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Of heb ik het gewoon niet gehoord tussen je gekreun door?
Heel raar, de quote is van mij maar toch staat er een andere tekst inquote:
Dit zekerquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:02 schreef Faux. het volgende:
Wat een genot dat het weekend is trouwens.
Cutequote:De volgende twee mods 'Conflict en Biancavia' hebben de taak opgenomen om JONG te onderhouden en waaronder ook dit topic. Heb respect voor ze en dan komt het goed.
En dan wegrennenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Klopt
Nu krijg je binnenkort weer die gasten die nitraten e.d op het schoolplein gaan afsteken![]()
Ga weg daarmee alsjeblieft, ik doe alles maar ga daar mee WEGquote:
Het is vrijdag toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga weg daarmee alsjeblieft, ik doe alles maar ga daar mee WEG
Which seat should I taaaaaaaaaaake?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Faux. het volgende:
Conflict, mijn favoriete rechtenloze MED-mod
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Which seat should I taaaaaaaaaaake?
Ze is rijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Voor dat meisje is het elke dag vrijdag, ook al wordt ze dood gepest.
Tot morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is mijn leeftijd enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wordt jij toevallig gepest op school of mis je contact met meisjes? Haar doen?
Ik zou haar ook doen, maar wel als een alternatieve. Ze is oké.quote:
Nee, krul & Lady Gaga niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
AppelCake zou iedereen doen
Lijkt me leuk om beroemd te zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook de mijne, maar nog doe ik haar nietDat zou mijn hele reputatie naar de grond toewerken.
Ze is ook fun!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik zou haar ook doen, maar wel als een alternatieve. Ze is oké.
Je hebt hier wel rechten, toch?quote:
Leuk voor jou, maar reputatie is mijn leven, kan dat niet zomaar naar 0 zettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om beroemd te zijn.
[..]
Ze is ook fun!
Ik zou ook iedereen doen. Daar ben ik gewoon heel eerlijk in. Natuurlijk heb ik wel voorkeuren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
AppelCake zou iedereen doen
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar reputatie is mijn leven, kan dat niet zomaar naar 0 zetten
jij wordt beinvloed door wiet rokende hangjeugd en dat noem je reputatie? Mkayquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Leuk voor jou, maar reputatie is mijn leven, kan dat niet zomaar naar 0 zetten
Ja jij zal wel wat anders leven. Ik heb dikke status door het blowen en roken en de mensen waar ik mee om ga.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zou je haar doen? NWS / Vuilbekkende vrouw eist seks onder bedreiging van mes
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tot morgen.Haha misschien ben ik morgen wel bij mijn paSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja jij zal wel wat anders leven. Ik heb dikke status door het blowen en roken en de mensen waar ik mee om ga.
Doe deze op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wordt beinvloed door wiet rokende hangjeugd en dat noem je reputatie? Mkay
Voor de laaste keer. Ik wordt niet beinvloed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij wordt beinvloed door wiet rokende hangjeugd en dat noem je reputatie? Mkay
Je ging toch naar qlimax g? ik misschien ook.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha misschien ben ik morgen wel bij mijn pa
Maar voordat iemand van het vrouwelijke geslacht contact met je legt moet jij haar eerst volladen met poederpep.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik zou ook iedereen doen. Daar ben ik gewoon heel eerlijk in. Natuurlijk heb ik wel voorkeuren.
Lekker uitslapen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet werken van 3 tot half 7 wauw
oke schatquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Voor de laaste keer. Ik wordt niet beinvloed.
ok manquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar voordat iemand van het vrouwelijke geslacht contact met je legt moet jij haar eerst volladen met poederpep.
nee pas bij 4 uurquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lekker uitslapen!
Krijg je wel een pauze?
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:12 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb hier vandaag al meer gemod dan in al mijn voorgaande jaren als moderator
Zal me niets verbazen als zodra er sneeuw ligt er een paar ruiten uit vliegen bij MHV/VMBO of in de vlinderquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En dan wegrennenik hoorde er al een paar toen ik vorige week weer eens naar de super ging...
Of van die achterlijke idioten die met ijsballen de ingang gaan bekogelen.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Of wat betekend beinvloeden eigenlijk
toch als je andere dingen doet door andere
Doe UI's erbijquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor in de OP misschien als ik er nog wat bijmaak evt.?
Whaha ja, mooie tijd!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je hebt wel lange tijd eeuwige roem gehad bovenaan de index
nee als ik stop ermee dan gaat de vriendschap ook slechtquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ja, als je niet blowt mag je toch niet meer bij ze zijn?
Mmmm, een beetje saai.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor in de OP misschien als ik er nog wat bijmaak evt.?
ik bedoel maarquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee als ik stop ermee dan gaat de vriendschap ook slecht
dat hoort toch bij vrienden of zitten hier alleen nerden die ruzie krijgen als iemand stopt met rotmg spelenquote:
Nee, geen UI's, iedereen is welkomquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, geen UI's, iedereen is welkom
Als je toch UI's wil dan print je ze uit en hang je ze maar boven je bed. Zo heb ik een foto van yvonne boven mijn bed, niks mis mee
wat hoort bij vrienden? blowen?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat hoort toch bij vrienden of zitten hier alleen nerden die ruzie krijgen als iemand stopt met rotmg spelen
Nee man denk dat je iemand anders bedoeldquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je ging toch naar qlimax g? ik misschien ook.
Dit. Soberzo.quote:
Faux, jij als devver moet dit toch weten?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:16 schreef plopkweker het volgende:
Wat zijn de afmetingen voor een banner die precies in de OP gaat passen?
Ik moet bekennen dat ik mij hier ook schuldig aan maakquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je toch UI's wil dan print je ze uit en hang je ze maar boven je bed. Zo heb ik een foto van yvonne boven mijn bed, niks mis mee
Het begint zo vol te raken boven m'n bed.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
dezelfde interesse hebben?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat hoort bij vrienden? blowen?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee man denk dat je iemand anders bedoeld
Ik ga kijken of ik genoeg geld bij elkaar kan schrapen om er een te laten komen. Anders moet ik boodschappen doen of hongerig stervenquote:
tsja als jij blowen als interesse ziet, moet jij wetenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dezelfde interesse hebben?
als hobby.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tsja als jij blowen als interesse ziet, moet jij weten
heb gewoon zo'n diepvries dingquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik genoeg geld bij elkaar kan schrapen om er een te laten komen. Anders moet ik boodschappen doen of hongerig sterven
hoezo misschien? Wel gruwelijk als je gaatquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je ging toch naar qlimax g? ik misschien ook.
Ik zit mobiel dus kan t even niet voor je nakijkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Faux, jij als devver moet dit toch weten?
iemand is ziek geworden, wilt mij misschien een kaartje verkopen voor de halve prijsquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hoezo misschien? Wel gruwelijk als je gaat
Gaan dan, kansen die je nooit meer krijgt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
iemand is ziek geworden, wilt mij misschien een kaartje verkopen voor de halve prijs
Ja, maar dan moet ik alsnog boodschappen doen. Buitenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
heb gewoon zo'n diepvries ding
Hij weet het nog niet zeker.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gaan dan, kansen die je nooit meer krijgt.
buiten valt reuze mee als je er eenmaal bentquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik alsnog boodschappen doen. Buiten
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Het begint zo vol te raken boven m'n bed.Half FOK! waakt al over me als ik slaap.
Thanksquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
zag je kamer roald, zag er wel relaxed uit
Mijn banner was 450, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Conflict het volgende:
Houd voor een banner 600 pixels aan en niet al te hoog. 600 x 250 zou mooi zijn.
als iemand mij slaat vecht ik terug, hoezoquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zijn er hier mensen die wel eens vechten in het echte leven
HET IS KOUD BUITEN JA. En ik voel me al zo ziekquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
buiten valt reuze mee als je er eenmaal bent
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn banner was 450, dat was echt fantastisch
Nee, wel in mijn slaap, dan sla ik de halve wereld voor pampus met mijn pink. En een partij janken dat ze dan doen, ik ben dan blij als ik weer wakker word.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zijn er hier mensen die wel eens vechten in het echte leven
Okido, ik kwam op 650px uit qua breedte en die hoogte hou ik aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:22 schreef Conflict het volgende:
Houd voor een banner 600 pixels aan en niet al te hoog. 600 x 250 zou mooi zijn.
gewoon zomaar maar vandaag nog een ''internet-gangster'' ontmoet. stond te schuilen achter zijn moederquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:23 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
als iemand mij slaat vecht ik terug, hoezo
"Be young!"quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Okido, ik kwam op 650px uit qua breedte en die hoogte hou ik aan![]()
[ afbeelding ]
aaa van die mensen met een veel te grote mond die niks waarmakenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
gewoon zomaar maar vandaag nog een ''internet-gangster'' ontmoet. stond te schuilen achter zijn moeder
je bent jong als je je zo voeltquote:
Jezus, je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Okido, ik kwam op 650px uit qua breedte en die hoogte hou ik aan![]()
[ afbeelding ]
dan ga ik maar weer wegquote:
Op het moment voel ik me 80quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
je bent jong als je je zo voelt
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jezus, je hoeft niet gelijk te gaan schreeuwen!
je praatte tegen jezelf in kladblok?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
gewoon zomaar maar vandaag nog een ''internet-gangster'' ontmoet. stond te schuilen achter zijn moeder
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je praatte tegen jezelf in kladblok?
opgerot.quote:
die gozer was wel weer zo cool dat hij zijn echte adres gafquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
aaa van die mensen met een veel te grote mond die niks waarmaken
Eten achter je pc he?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:27 schreef Conflict het volgende:
Pfffffff, ik kan niet gaan eten, ik ben mod.
al speelde je het, maakte het niet uit.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:25 schreef plopkweker het volgende:
Let tevens maar niet op dat battlefield gedoe, moest even een wapen png'tje hebben en kwam daar uit
Gewoon die hele kast meesjouwen naar de keuken mits je een pc hebt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:27 schreef Conflict het volgende:
Pfffffff, ik kan niet gaan eten, ik ben mod.
Straks gaat dat mis hè, dan zit je op je toetsenbord te kauwen terwijl je op je kip aan het tikken bentquote:
Echt? account aanmaken waardig?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
al speelde je het, maakte het niet uit.
Heb het een tijd gespeeld wn erg vermakelijk
hij gaat doodquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
maaruh ik ga ff assassins creed 3 spelen
Ja imo wel, als je een redelijke pc hebt wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:28 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Echt? account aanmaken waardig?
Eventjes proberenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja imo wel, als je een redelijke pc hebt wel.
Speelt lekker weg, en heb er eerlijk gezegd meer plezier mee gehad dan met bf3 als je de voicechat wegdenkt bij bf3.
Watje?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:37 schreef Conflict het volgende:
Ik ga naar bed, ben over een uurtje terug
Doe eens aardig tegen de ietwat ouderen onder ons.quote:
Conflict weet wel dat ik het niet zo meen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen de ietwat ouderen onder ons.
hosselaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Conflict weet wel dat ik het niet zo meen.
Ik welquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zo gaan wij hier niet met elkaar om
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik welouwe.
Maar een sigaar en whisky klinkt niet als een verkeerd plan.
* LompeHork pakt rollator.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik welouwe.
Ja?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Ik wist het!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik welouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede avond!![]()
Uw wens is mijn bevel.quote:
Oké...quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar moet ik even over nadenken
Dan ben je mijn pro.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]nee je moet zelf weten hoe je me noemt
Kakhielquote:
Nooit van gehoord?quote:
Ik had die foto van Facebook trouwensquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/Kakhiel
Ze waren laatst nog bij DWDD, tenenkrommend
Heb je een baby dan!?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet als ze ze zelf ook helemaal onder zitten
Leuk!quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, heb een oppaskindje
mequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:35 schreef Taexon het volgende:
Heb me laptop "gemaakt" hij was godse sloom... start ik net een programma op om te kijke naar de tempraturen in me laptop
Alleen me video kaart en cpu schommelde al rond de 98-99 graden, nu even stofzuiger langs alles gehaald van me laptop en we zitten op een nette 50-60 graden
Dat nieuwe hebbedingetje van Applequote:
Je bent een meisje en je bent niet oud.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar de neuk baseer je dat op dan
Jij scheert alle meisjes over 1 kamquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bent een meisje en je bent niet oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |