En dan wegrennenquote:Op vrijdag 23 november 2012 18:57 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Klopt
Nu krijg je binnenkort weer die gasten die nitraten e.d op het schoolplein gaan afsteken![]()
Ga weg daarmee alsjeblieft, ik doe alles maar ga daar mee WEGquote:
Het is vrijdag toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga weg daarmee alsjeblieft, ik doe alles maar ga daar mee WEG
Which seat should I taaaaaaaaaaake?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:04 schreef Faux. het volgende:
Conflict, mijn favoriete rechtenloze MED-mod
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Which seat should I taaaaaaaaaaake?
Ze is rijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Voor dat meisje is het elke dag vrijdag, ook al wordt ze dood gepest.
Tot morgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is mijn leeftijd enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wordt jij toevallig gepest op school of mis je contact met meisjes? Haar doen?
Ik zou haar ook doen, maar wel als een alternatieve. Ze is oké.quote:
Nee, krul & Lady Gaga niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
AppelCake zou iedereen doen
Lijkt me leuk om beroemd te zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ook de mijne, maar nog doe ik haar nietDat zou mijn hele reputatie naar de grond toewerken.
Ze is ook fun!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik zou haar ook doen, maar wel als een alternatieve. Ze is oké.
Je hebt hier wel rechten, toch?quote:
Leuk voor jou, maar reputatie is mijn leven, kan dat niet zomaar naar 0 zettenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om beroemd te zijn.
[..]
Ze is ook fun!
Ik zou ook iedereen doen. Daar ben ik gewoon heel eerlijk in. Natuurlijk heb ik wel voorkeuren.quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:08 schreef promisionxexposed het volgende:
AppelCake zou iedereen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |