Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
openen op eigen risico!De vrouw leeft al enige tijd niet meer bij haar echtgenoot Danny Williams, die een paar huizen verder woont. Op de avond van 22 oktober verschijnt Melissa voor de deur van haar man die op dat moment het bezoek heeft van een vriend, een zekere Adam Watson.
Verschrikkelijke geurMelissa laat geen twijfel bestaan over het doel van haar bezoek. "Iemand gaat mij hier beffen", tierde ze terwijl ze zich alvast begon uit te kleden. Williams wees het verzoek af. Zijn vriend Watson wilde wel een poging wagen, maar hij werd van zijn sokken geblazen door een verschrikkelijke geur die werd verspreid door de intieme delen van de vrouw. Ook exit Watson, dus.
ExplicietDit was de druppel die Melissa's emmer deed overlopen. Ze toverde een vlindermes tevoorschijn en sprak de gevleugelde woorden: "Iemand gaat mij beffen of ik snij jullie verdomde keel over". ( "Somebody is going to eat my pussy or I'm going to cut your fucking throat", luidens het politierapport, nvdr).
DronkenInmiddels was de politie ten tonele verschenen. Deputy Mellinger zag een duidelijk dronken Melissa Lee Williams met een ontbloot onderlijf. Ook haar twee onwillige sekspartners bleken een ferm glas te veel op te hebben.
Nadat het mes in beslag was genomen, werd Melissa gearresteerd. Ze wordt beschuldigd van huisvredebreuk en verboden wapenbezit. Na betaling van 3.000 dollar borg kon de furie beschikken. Ze wordt op 16 februari, twee dagen na Valentijn, in de rechtbank verwacht.