abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 november 2012 @ 18:34:29 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_119546524
http://www.hln.be/hln/nl/(...)eiging-van-mes.dhtml

Melissa Lee Williams was blijkbaar dringend toe aan enige seksuele genoegdoening. Onder bedreiging van een mes eiste de 41-jarige feeks uit West Virginia een orale beurt van twee mannen. Ze deed dit onder niet mis te verstane bewoordingen. "Iemand gaat mij beffen of ik snij jullie verdomde keel over", citeren we letterlijk uit het politierapport.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
openen op eigen risico!

De vrouw leeft al enige tijd niet meer bij haar echtgenoot Danny Williams, die een paar huizen verder woont. Op de avond van 22 oktober verschijnt Melissa voor de deur van haar man die op dat moment het bezoek heeft van een vriend, een zekere Adam Watson.

Verschrikkelijke geur
Melissa laat geen twijfel bestaan over het doel van haar bezoek. "Iemand gaat mij hier beffen", tierde ze terwijl ze zich alvast begon uit te kleden. Williams wees het verzoek af. Zijn vriend Watson wilde wel een poging wagen, maar hij werd van zijn sokken geblazen door een verschrikkelijke geur die werd verspreid door de intieme delen van de vrouw. Ook exit Watson, dus.

Expliciet
Dit was de druppel die Melissa's emmer deed overlopen. Ze toverde een vlindermes tevoorschijn en sprak de gevleugelde woorden: "Iemand gaat mij beffen of ik snij jullie verdomde keel over". ( "Somebody is going to eat my pussy or I'm going to cut your fucking throat", luidens het politierapport, nvdr).

Dronken
Inmiddels was de politie ten tonele verschenen. Deputy Mellinger zag een duidelijk dronken Melissa Lee Williams met een ontbloot onderlijf. Ook haar twee onwillige sekspartners bleken een ferm glas te veel op te hebben.

Nadat het mes in beslag was genomen, werd Melissa gearresteerd. Ze wordt beschuldigd van huisvredebreuk en verboden wapenbezit. Na betaling van 3.000 dollar borg kon de furie beschikken. Ze wordt op 16 februari, twee dagen na Valentijn, in de rechtbank verwacht.
pi_119546779
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:34 schreef slashdotter3 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
openen op eigen risico!

Zet die waarschuwing volgende keer ff boven de spoiler :{
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 23 november 2012 @ 18:49:00 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_119547073
Ze ziet eruit als Madam MikMak.... en zo ruikt ze dus waarschijnlijk ook....

pi_119547233
"snij je keel door".. niet "over".
pi_119547404
quote:
Zijn vriend Watson wilde wel een poging wagen
_O-
Wie dit leest is een lezer van dit.
  vrijdag 23 november 2012 @ 18:57:32 #6
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_119547434
Wat een baggerartikel.
pi_119547535
2010 belde..
pi_119547835
Oud verhaal inderdaad
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')