Alleen op 29 december staat Radio 2 hier op. Balansen op de zaakquote:![]()
Op vrijdag 23 november 2012 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je valt al bijna in de doelgroep toch![]()
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 18:46:42Ga eens lekker thuis TVOH kijken mensen. Ik moet naar werk. http://t.co/CYKwO6y3 reageer retweet
OH GOD!twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 19:00:24Pas op radion3rds: nieuwe dzjingles! reageer retweet
EW jingles of ook 3FM jingles?quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
OH GOD!twitter:ekstraweekend twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 19:00:24Pas op radion3rds: nieuwe dzjingles! reageer retweet
geen idee, ik ben toch Tjibbe Tjibsma niet?quote:
uit de djinglemachine denk ik....quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef MarijeH het volgende:
leuke uuropener.
Weet iemand waar het PSB alarm vandaan komt?
vroeger als Ekdom of Veenstra een PSB plaat draaiden op 3FM stuurden ze elkaar een SMS met de PSB alarm later is daar de jingle en de hele playbackshow bij gekomenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:10 schreef MarijeH het volgende:
leuke uuropener.
Weet iemand waar het PSB alarm vandaan komt?
\quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vroeger als Ekdom of Veenstra een PSB plaat draaiden op 3FM stuurden ze elkaar een SMS met de PSB alarm later is daar de jingle en de hele playbackshow bij gekomen
godsamme.....dat is het nieuwe Friday Friday van Rebecca Zwartquote:
Heiijj Cindyquote:
navondquote:
ga eten man! ipv te fokken! fokslaaf!quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit hier bij de Chinees te wokken, dus ik kan zo zeggen: Ja, dat wok hebb'n!
*badumtssssss*
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:46 schreef Pino112 het volgende:
Ik zit hier bij de Chinees te wokken, dus ik kan zo zeggen: Ja, dat wok hebb'n!
*badumtssssss*
tis wit en t hangt bij de chinees aan de muur...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis wit en t hangt bij de chinees aan de muur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
Familie van Henk?quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis wit en t hangt bij de chinees aan de muur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Baas boven baasquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee: Hank Westbrook, in dit geval
Gaat lekker...quote:
Flip Twix!quote:
Daar heb jij wel een naamtopic hequote:
Hoho, ik heb gisterochtend nog gewoon gewerkt hoor. Anderhalve dag dusquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aan het genieten van je 2e weekenddag?![]()
Dan zit je uurtechnisch nu in je 2e weekenddagquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoho, ik heb gisterochtend nog gewoon gewerkt hoor. Anderhalve dag dus
Marco M&M's!quote:
Wat jij wil, johquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan zit je uurtechnisch nu in je 2e weekenddag
Nando Nuts.quote:
en wat denk je van Karel Bernard Kinder Bueno?quote:
Die deed toch een duet met Sjaak Oreo?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en wat denk je van Karel Bernard Kinder Bueno?
nee.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die deed toch een duet met Sjaak Oreo?
Ik ken de film Jezus helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
jezus, dat is een oude film zeg. volgens mij ligt die al jaren in de bluray5eurobak. vinyan dat is.
en geen gasten in deze topicaquote:
tvoh zeker weer?quote:
Zijn die alleen voor EW of heel 3FM?quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:31 schreef alors het volgende:
Wat zijn die nieuwe jingles kut, schelle stem.
ik dnek alleen EW.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn die alleen voor EW of heel 3FM?
TVOHquote:
Volgens mij alleen EW, dus niet te serieus nemenquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is zo'n jingle dat een wijf zingt Ekstra Weekend, dus volgens mij alleen EW.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
kijk ik allebei niet. EW FTW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:47 schreef 3rdRock het volgende:
Weten jullie trouwens waarom de Beatles nooit klaverjasten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I reject reality and substitute my own
Weten jullie trouwens waarom de Beatles nooit klaverjasten?GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goed TVOH op TV, dus tijd om een film te kijken. Nu nog besluiten welke wheehhe
DOeilekker faxen heel de dag echt genot
kijk een film met een goed verhaal en leuke momenten en spanningquote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geniaal
Goed TVOH op TV, dus tijd om een film te kijken. Nu nog besluiten welke wheehhe
DOei
Weten jullie trouwens waarom de Beatles nooit klaverjasten?goeden garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ok dankje nu snap ik hetquote:
Het wordt Unthinkablequote:Op vrijdag 23 november 2012 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kijk een film met een goed verhaal en leuke momenten en spanning
die vond ik wel aardig geloof ikquote:
Ik heb geen idee, ik luister nu niet.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Het is zo'n jingle dat een wijf zingt Ekstra Weekend, dus volgens mij alleen EW.
Weten jullie trouwens waarom de Beatles nooit klaverjasten?Ik vond je Chineesgarp leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik vond ze allebei stomquote:
Ik weet het weer nu, het is die 'Elke eerste vrijdag van de weeheeeek, Hitradioohoooo' Ik weet niet of ie opnieuw is ingezongen of dat ze er een effectje over hebben gezet, het klonk iig raar.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik luister nu niet.
ze ehbben een nieuw jinglepakket dus ik denk dat ie opnieuw ingezongen is...quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet het weer nu, het is die 'Elke eerste vrijdag van de weeheeeek, Hitradioohoooo' Ik weet niet of ie opnieuw is ingezongen of dat ze er een effectje over hebben gezet, het klonk iig raar.
ze lullen wel, maar zijn vergeten de knop om te zetten geloof ik....quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hallo Bckstage? Waar ben je?
Ga eens gezellig doen daar en niet naar je smartphonescherm staren manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik weet welke gsmprovider Pino heeft..;..MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
We zijn alweer op de terugweg.quote:Op vrijdag 23 november 2012 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga eens gezellig doen daar en niet naar je smartphonescherm staren man![]()
jullie hebben gewoon indische rijsttafel gehaald en gaan nu thuis bunkeren?quote:
Nee.quote:
Wokken. Duurt niet zolang hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie hebben gewoon indische rijsttafel gehaald en gaan nu thuis bunkeren?
Ik vind de mixes sowieso maar matig de laatste tijd, ongenspireerd ofzo.quote:
mejuffrouw, u heeft een drankneusquote:
Zometeenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mejuffrouw, u heeft een drankneus
ik ook! ik ga weer Shandy atten!quote:
Ga je nog meedoen met het experiment?quote:
ik heb ff gerekend, maar minimaal 10L Shandy is niet te doen in1 nacht. en mij te gevaarlijk.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ga je nog meedoen met het experiment?
In naam der wetenschap !quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ff gerekend, maar minimaal 10L Shandy is niet te doen in1 nacht. en mij te gevaarlijk.
in naam der wie? voor niemand zet ik mijn leven (en lever) op het spel.quote:
Ik weet soms niet of je serieus bent of nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in naam der wie? voor niemand zet ik mijn leven (en lever) op het spel.
Je lever zal het wel trekken. Het zijn eerder je nieren die er aanquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in naam der wie? voor niemand zet ik mijn leven (en lever) op het spel.
Viel vorige week wel mee toch?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet soms niet of je serieus bent of niet
nou, ik ben bloedserieus als ik zeg dat ik geen liters Shandy achterover ga slaan om te kijken wanneer ik dronken ben. ik denk nl dat ik eerder ziek wordt dan dronken van Shandy. Bovendien is dat spul te lekker om allemaal achter elkaar te drinken en ik zou het zone vinden als ik na het experiment geen Shandy meer zou lusten.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet soms niet of je serieus bent of niet
ja, maar de irl-Rock en de virtuele Rock zijn heel verschillende personen....quote:
dat ja!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je lever zal het wel trekken. Het zijn eerder je nieren die er aan
Dat bedoel ik dus. Alsof ze 10 liter Shandy gaan wegtikkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik ben bloedserieus als ik zeg dat ik geen liters Shandy achterover ga slaan om te kijken wanneer ik dronken ben. ik denk nl dat ik eerder ziek wordt dan dronken van Shandy. Bovendien is dat spul te lekker om allemaal achter elkaar te drinken en ik zou het zone vinden als ik na het experiment geen Shandy meer zou lusten.
Dus dat shandydrinken ansich is wel serieus?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, ik ben bloedserieus als ik zeg dat ik geen liters Shandy achterover ga slaan om te kijken wanneer ik dronken ben. ik denk nl dat ik eerder ziek wordt dan dronken van Shandy. Bovendien is dat spul te lekker om allemaal achter elkaar te drinken en ik zou het zone vinden als ik na het experiment geen Shandy meer zou lusten.
Oh, zo. Dat heeft met intonatie en gezichtuitdrukkingen en zulks te maken.quote:
Dacht je van niet dan?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dus dat shandydrinken ansich is wel serieus?
nja, van minder wordt je echt niet dronken volgens mij. ik denk dat ik dronken word van 6 biertjes. dat schijnt 60 glazen shandy te zijn, dus zeker zo'n 10-12 liter....quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Alsof ze 10 liter Shandy gaan wegtikken
dat was een opwelling geloof ik.....maar ik kon wel lekker rustig zitten in de trein. mijn trein was rustiger. en jullie hadden ook mee uit kunnen stappenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Rock, ik snap alleen nog niet waarom je nou in Amersfoort bent achtergebleven. Die trein naar Leeuwarden komt ook langs Zwolle dus was gewoon bij ons gebleven.
hellyeah!quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dus dat shandydrinken ansich is wel serieus?
haha, ik denk ik dat ik online niet zo veel verschil van irl. hooguit dat ik online nog net iets idioter ben......en ik ben van nature nogal verlegenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat heeft met intonatie en gezichtuitdrukkingen en zulks te maken.
Nee, is dat zo raar?quote:
Alsof ze serieus zoveel gaan drinkenquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, van minder wordt je echt niet dronken volgens mij. ik denk dat ik dronken word van 6 biertjes. dat schijnt 60 glazen shandy te zijn, dus zeker zo'n 10-12 liter....
[..]
hellyeah!
ik tweet je zo wel ff een foto als bewijsquote:
Tray shandy mee in de trein?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dan ken je Rock nog niet goed genoeg.
je weet nooit...maar als ze dat niet gaan doen gaat het experiment imho nooit slagen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof ze serieus zoveel gaan drinken![]()
![]()
Ik geloof dat ik het opgeefquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je weet nooit...maar als ze dat niet gaan doen gaat het experiment imho nooit slagen...
Och, als ik zo in de #3FM twitter-feed kijk zijn er vanavond heel wat verknipte mensen actief... dus dat past prima.quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Wel in de verknipte Amerikaanse radio-edit helaas, maar ach...
De oorspronkelijke radio-edit is beterquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als ik zo in de #3FM twitter-feed kijk zijn er vanavond heel wat verknipte mensen actief... dus dat past prima.
tja, je bent een ComaZuiper of je bent het nietquote:
Gerard is niet zo langquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:00 schreef Qunix het volgende:
Zo... Freek naast Gerard.... Woow wat is hij groot
Gerard stond vorige week op dat verhoginkje bij het MegaTop50-overzicht, en ik was bijna alsnog even langquote:
ja, maar jij bent ook een reus! als ze ooit een NL-film van de GVR gaan maken kun jij de hoofdrol spelen!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard stond vorige week op dat verhoginkje bij het MegaTop50-overzicht, en ik was bijna alsnog even lang.
Geloof ik graag, jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard stond vorige week op dat verhoginkje bij het MegaTop50-overzicht, en ik was bijna alsnog even lang.
Dat verhoginkje was toch niet zo hoog?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat deed die presentator van Wegmisbruikers vroeger toch ook?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ja, dat filmpje was episch. heb me ziek gelachenquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat deed die presentator van Wegmisbruikers vroeger toch ook?
Die krullebol jaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, die stond op een kistjequote:Op vrijdag 23 november 2012 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
gaat je radio daar niet stuk van? die vent weegt best een paar kilo....quote:
Geen idee eigenlijk, cm of 30?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat verhoginkje was toch niet zo hoog?
0.5%quote:
Oh, ik dacht lagerquote:
niet bijzonder tof, gewoon tofquote:
quote:
proost!quote:
ach, ik heb de hele avond voor Sinterklaas gewerkt, die kan morgenochtend met een gerust hart zijn intocht vieren hier.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Geen idee, alleen van 21 tot 21.45 geluisterd in de auto. Kon me niet heel erg boeien![]()
Huh?twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 23-11-2012 om 19:16:33@gerardekdom Dus omdat je op donderdag toppop3 opneemt kan de freaknacht terug? reageer retweet
Witte? Of Canei?quote:
Wit. Ik drink geen Canei-achtige meukquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Witte? Of Canei?
Ik vind het slecht dat de meeste Chinese restaurants of Heineken of Chinees bier hebben
Niet eens Hertog Jan of een ander goede Duitse zoals Warsteiner.
Tof!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ach, ik heb de hele avond voor Sinterklaas gewerkt, die kan morgenochtend met een gerust hart zijn intocht vieren hier.
jep, per boot, zo hoort hetquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!!![]()
Komt ie per boot aan?
Hij zal hier morgen wel weer achterin een bestelbusje langsrijden. Serieus
wahahahahahahaquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!!![]()
Komt ie per boot aan?
Hij zal hier morgen wel weer achterin een bestelbusje langsrijden. Serieus
dat verwacht je niet op Graceland iddquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:36 schreef alors het volgende:
Die audiotour is er nog steedsnu wel zonder cassette. En n en al Elvis verering daar ja.
die heb ik afgelopen week ook al ergens op tv voorbij zien komen. weet alleen niet meer bij wat.....en zoveel tv kijk ik niet...quote:
dwddquote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik afgelopen week ook al ergens op tv voorbij zien komen. weet alleen niet meer bij wat.....en zoveel tv kijk ik niet...
Niet toevallig een andere variant bij dwdd gezien? Geblinddoekt met ballonnen door cactussen heen wandelen. Slang aan het eind.quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik afgelopen week ook al ergens op tv voorbij zien komen. weet alleen niet meer bij wat.....en zoveel tv kijk ik niet...
tuurlijk ja! tv draait door pik ik meestal ff mee tijdens t gamenquote:
So Chic!quote:
Freaksaus!quote:
ik luister via de webcamstream.quote:
Ik luister wel eens vaker via stream, dus ik weet dat welquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister via de webcamstream.
maar nu weet je ook eens hoe dat voelt, achterlopen
SPOILER: Vrijdag de 13 23-11-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Bedankt dat je dat komt melden manquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
zometeen even inschakelen, doe nog even een spelletje
graag gedaan.quote:
*mompelt iets over schoenen, en ernaast lopenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
graag gedaan.
dit topic is namelijk strikt oninteressant zonder mijn inbreng. Of die van rolf en noesje.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
graag gedaan.
dit topic is namelijk strikt oninteressant zonder mijn inbreng. Of die van rolf en noesje.
tja ik moest een reden geven, zo geweldig vind ik mezelf niet hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
*mompelt iets over schoenen, en ernaast lopen
Die er allebei niet zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tja ik moest een reden geven, zo geweldig vind ik mezelf niet hoor.
Rolf en noesje zijn veel belangrijker
* 3rdRock voelt zich genegeerd en gaat maar voor kraspanda spelenquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
graag gedaan.
Wie is noesje?quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tja ik moest een reden geven, zo geweldig vind ik mezelf niet hoor.
Rolf en noesje zijn veel belangrijker
Ja ik had ook vijftien namen in mijn post kunnen opnoemen, werd ie wat lang van.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock voelt zich genegeerd en gaat maar voor kraspanda spelen
ja, nou hoeft het niet meer hoor.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik had ook vijftien namen in mijn post kunnen opnoemen, werd ie wat lang van.
Maar jullie zijn allemaal belangrijk hoor.
Dan nietquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, nou hoeft het niet meer hoor.
bazenserie. als ik weer bij pa en ma ben hoop ik wat afleveringen mee te kunnen pikken. en ik ben een beetje verliefd op die dochter, Amber Teterissaquote:
Het is een deel van mijn echte naamquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je dan eerder Mintje ofzoiets verwacht
Dat was echt de enige reden om nog te kijken. Dat je d'r naam weet is engquote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bazenserie. als ik weer bij pa en ma ben hoop ik wat afleveringen mee te kunnen pikken. en ik ben een beetje verliefd op die dochter, Amber Teterissa
Iets met voornaam enzo.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je dan eerder Mintje ofzoiets verwacht
Mintje Pintemintje!!quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is een deel van mijn echte naam
quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bazenserie. als ik weer bij pa en ma ben hoop ik wat afleveringen mee te kunnen pikken. en ik ben een beetje verliefd op die dochter, Amber Teterissa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |