Oh Lut, schreef jij nou een tijd terug dat het echt kleine handschoentjes zijn?quote:Op maandag 3 december 2012 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ehmahgerd, 'laatst'? Typische vent
Pisc het zijn wel hele handschoenen hè! Alleen twee zwarte vingertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook behoorlijk lange vingers, maar het gaat prima!quote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Lut, schreef jij nou een tijd terug dat het echt kleine handschoentjes zijn?
Ik heb lange vingers, dus ik vrees dat het het hem niet gaat worden, maar ik ga het proberen natuurlijk
Ze pastenquote:Op maandag 3 december 2012 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Lut, schreef jij nou een tijd terug dat het echt kleine handschoentjes zijn?
Ik heb lange vingers, dus ik vrees dat het het hem niet gaat worden, maar ik ga het proberen natuurlijk
ik heb een pakje gekocht (geen zakje dus maar deels blister en deels karton) waar 3 klemmen in vorm van een hand en een klein magneetrondje op de achterkant in zaten. Ik kan je vertellen dat ze waardeloos zijn voor zware folders...quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ik meen bij de schriften en mappen. Grote klem, klein magneetrondje eraan.
quote:Op maandag 3 december 2012 19:52 schreef Tree het volgende:
Ze hebben bij de Action toch van die glow in the dark dobbelstenen? Met opdrachten?Ik zag ze onlangs liggen bij de Big Bazar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat klopt!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:38 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Ik zag ze onlangs liggen bij de Big Bazar.
2 maanden geleden of zo doken ze voor het eerst op, het verbaasd mij dat ze nu nog steeds verkocht worden omdat ik dacht dat dit iets zeer tijdelijks zou zijn. Ik gok erop dat ze over 2 weken er nog wel zullen liggen voor mensen die nu niet in NL zijn of dementerende vrouwen die ze oa in de bus achterlaten.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:49 schreef heaven7 het volgende:
Zijn die handschoentjes tijdelijk of een vast product? Ik kom over 2 weken pas naar NL maar wil die dingen ook wel hebben
Je basht mij, nu moet ik een half jaar huillie huillie doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
2 maanden geleden of zo doken ze voor het eerst op, het verbaasd mij dat ze nu nog steeds verkocht worden omdat ik dacht dat dit iets zeer tijdelijks zou zijn. Ik gok erop dat ze over 2 weken er nog wel zullen liggen voor mensen die nu niet in NL zijn of dementerende vrouwen die ze oa in de bus achterlaten.
Dat is een mogelijkheid, kwartaal zou ook kunnen hequote:Op dinsdag 4 december 2012 17:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je basht mij, nu moet ik een half jaar huillie huillie doen
Nou ja met die irritante ov chipkaart loop je al minder makkelijk dan vroegâh uit de bus, dus vergeten mensen wel sneller denk ik.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:48 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
2 maanden geleden of zo doken ze voor het eerst op, het verbaasd mij dat ze nu nog steeds verkocht worden omdat ik dacht dat dit iets zeer tijdelijks zou zijn. Ik gok erop dat ze over 2 weken er nog wel zullen liggen voor mensen die nu niet in NL zijn of dementerende vrouwen die ze oa in de bus achterlaten.
Ik wil de papieren strippenkaart terug!!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja met die irritante ov chipkaart loop je al minder makkelijk dan vroegâh uit de bus, dus vergeten mensen wel sneller denk ik.
iedereen,jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik wil de papieren strippenkaart terug!!!
wat doe je er allemaal meequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef trovey het volgende:
Ik doe niet aan OV, nog makkelijker.Vorige week nog een paar bollen van dat textielgaren opgehaald. Ik zag limegroen (en donkergrijs, middengrijs, middelgroen en lichtblauw
) en ze riepen: Neem mij mee naar huis, we hebben de perfecte kleuren!
Je moet met dat textielgaren dan ook geen kleding maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat doe je er allemaal mee
het lijkt me wat zwaar voor een trui
nou dan neem ik wel een boodschappentas van de appie (of ik begin gewoon niet aan hakenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Je moet met dat textielgaren dan ook geen kleding maken.Ik heb er wel eens een tas van gemaakt maar dat was geen succes...te zwaar, maar ze zijn perfect voor matten, manden en ander huishoudelijke artikelen.
Nu bezig met een hangmand die ik aan een haak aan de deur kan hangen....voor mijn haakwerk.
Zo'n tas aan de deur is niet van je het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou dan neem ik wel een boodschappentas van de appie (of ik begin gewoon niet aan haken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |