Die wasgel is er alleen in gemengde/vette huid. De roze is voor de droge huid en daar is alleen lotion van en geen wasgel....hier tenminste.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Oh nu wil ik die ook
Volgende keer even kijken.
Oh dan heb ik er niks aan. Ik heb een droge/gevoelige huid.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Die wasgel is er alleen in gemengde/vette huid. De roze is voor de droge huid en daar is alleen lotion van en geen wasgel....hier tenminste.
Die mascara is afgemaakt op blogs.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik er niks aan. Ik heb een droge/gevoelige huid.
Die roze lotion vond ik ook niet lekker ruiken (zoals alle roze tonics, veel te hard, zit ook iets van rozen in), die groene rook net als een blauwe tonic. FrisDie probeer ik volgende keer uit
Ik moet die mascara ook nog een keer kopen
geen idee, ik doe het wel eens. nooit wat over gehoordquote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef Teslynd het volgende:
Het duurt wel even voor ik er weer kom. Mag je fotograferen in de winkel?
Met al die mobiele telefoons tegenwoordig kun je dat als winkel bijna niet meer tegenhouden.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:32 schreef Teslynd het volgende:
Het duurt wel even voor ik er weer kom. Mag je fotograferen in de winkel?
Geen probleem, ik red het nog wel even met wat ik nu hebquote:Op woensdag 5 december 2012 20:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
oh shit, dat wist ik dus nietkijk ik van de week nog wel een keer.
bij onze aldi niet hoor. maar wij hebben zo'n dorpsaldi met cassieres die de meeste klanten gewoon kennen.quote:Op woensdag 5 december 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij (geheel een gokje overigens) zijn ze niet zo moeilijk bij Action
Bij de Aldi zag ik iemand laatst een foto maken, en bij de Aldi zijn ze zo verdomd moeilijk als je geen kar neemt, en nog met een hoop dingen. Action is laidback, werkelijk bij elke vestiging waar ik kom.
Als je 5 foto's gaat maken, dan is het misschien iets anders, maar eentje?
Dat details doet het hemquote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb zelf ook wel vaker foto's gemaakt en bijvoorbeeld verzonden via whatsapp. Nooit wat over gehoord.
Ah, dat is fijn!quote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij onze aldi niet hoor. maar wij hebben zo'n dorpsaldi met cassieres die de meeste klanten gewoon kennen.
zucht. ik moet er morgen weer heenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:34 schreef Samson het volgende:
[..]
Geen probleem, ik red het nog wel even met wat ik nu heb
Ik moest laatst bij de Lidl, was een jongen van mijn leeftijd denk 'k, met een dikke knipoog. Had ff niet door dat die vrouw achter me m'n moeder was geloof ikquote:Op woensdag 5 december 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn!![]()
Bij mijn oude wisten ze heel goed wie ik was, maar toch vaste prik tassen openen en zulks
Om aan te geven dat ik er dus een poosje mee bezig ben en zij alle gelegenheid hebben om erover te mekkeren. Soms maak ik tijdens het whatsappen nog meer foto's zelfs...quote:Op woensdag 5 december 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat details doet het hem
Ik dacht dat je een post had geschreven dat je ook nog de boxers zoekt
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij de Lidl, was een jongen van mijn leeftijd denk 'k, met een dikke knipoog. Had ff niet door dat die vrouw achter me m'n moeder was geloof ik
bij de lidl vroegen ze laatst of ze in mijn tas mochten kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat is fijn!![]()
Bij mijn oude wisten ze heel goed wie ik was, maar toch vaste prik tassen openen en zulks
Oh please doquote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Om aan te geven dat ik er dus een poosje mee bezig ben en zij alle gelegenheid hebben om erover te mekkeren. Soms maak ik tijdens het whatsappen nog meer foto's zelfs...
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij de lidl vroegen ze laatst of ze in mijn tas mochten kijken.
de caissiere moest wel lachen toen ik zei: als je m ook even opruimd (het is namelijk altijd een bende in mijn tas, honderden kassabonnetjes, schroefjes foldertjes, nou ja, noem maar op)
o bij de lidl heb ik ook zo'n amicaal contact met een jongen van een jaar of 20. meestal ben ik met mijn vriend en staan we gein met m te schoppen, maar hij vertelt ook rustig over ruzie met zijn vriendin enzo en informeert waar mn vriend is, als ik eens alleen kom boodschappen. best grappig.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij de Lidl, was een jongen van mijn leeftijd denk 'k, met een dikke knipoog. Had ff niet door dat die vrouw achter me m'n moeder was geloof ik
Ik zie dat je opgewonden raakt, DM me je 06nr, dan zal ik je morgen spammen met foto's van diverse artikelen van de Action.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh please do![]()
Ja, ik denk dat Action echt niet wakker ligt als je foto's maakt.
Hell, als ze eens wisten hoe we elkaar aansteken met nieuwe producten
Cool, gaan we foto's kwartetten?quote:Op woensdag 5 december 2012 22:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zie dat je opgewonden raakt, DM me je 06nr, dan zal ik je morgen spammen met foto's van diverse artikelen van de Action.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |