Volgens mij is daar dit topic niet voor, net zoals deze SC. Dus verhuis naar KLB zou ik zeggen.quote:
Hoezo zou ik, jij bent hier toch degene die een foto op Fok! plaatst. Je moet je niet verbeelden dat je alleen maar leuke reacties geeft. Als ik jou met een fedora op je kop zie, waarom zou ik dan niet die afbeelding niet mogen plaatsen. Kwets ik dan je gevoelens?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is daar dit topic niet voor, net zoals deze SC. Dus verhuis naar KLB zou ik zeggen.
Geef dan een duidelijke mening in plaats van dat er 5 posts overheen gaan voordat ik weet wat je nou daadwerkelijk vind.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:48 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou ik, jij bent hier toch degene die een foto op Fok! plaatst. Je moet je niet verbeelden dat je alleen maar leuke reacties geeft. Als ik jou met een fedora op je kop zie, waarom zou ik dan niet die afbeelding niet mogen plaatsen. Kwets ik dan je gevoelens?
Ik vind het kneuzig om een fedora te dragen. ik probeerde het nog niet zo bot te houden, maar je geeft me geen andere optie.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef dan een duidelijke mening in plaats van dat er 5 posts overheen gaan voordat ik weet wat je nou daadwerkelijk vind.
En om antwoord te geven op je vraag: nee.
Ik hou van duidelijkheid.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:51 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het kneuzig om een fedora te dragen. ik probeerde het nog niet zo bot te houden, maar je geeft me geen andere optie.
Niet zo klein als jijquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dat kleine meisje met rust.
Groter dan jij, maar niet ouder.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het je moeders schaamhaar was
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:31 schreef Conflict het volgende:
JNG / Jong! slowchat #29 Bijna weekend!
![]()
Wedden dat zij groter is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dat kleine meisje met rust.
Leuke fotoquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:20 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
En even m'n metgezel er afgeknipt, dat is het rare plukje linksboven :p
Je lijkt op je UI.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ook ik moet er dan maar aan geloven:
[ afbeelding ]
Ik haat niet, alleen waarom heb je konijnenoren op?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef tjopop het volgende:
[..]
wat is er met je
niet gaan haten ik heb toch scheit
Haha, niceee.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze UI. Kijk voor de grap eens in mijn fobo, daar staat een vergelijking.
was helemaal d'r aan, loesoe/skaffa, allesquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik haat niet, alleen waarom heb je konijnenoren op?
Doe een before/after o:!quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:13 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Leuke foto's allemaal.![]()
Altijd leuk om te zien wie nou eigenlijk achter die username zit, ik had wel andere verwachtingen maar dat is altijd zo.
Ik zal binnenkort wellicht mijn foto plaatsen, eerst maar eens even naar de kapper, wat een zooitje daarboven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |