Leuke foto.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
schopje
Hoi, dit ben ik als ik een bril draag en aan het oppassen ben en heel erg moe ben en me verveel en dus maar foto's van mezelf ga maken.
[ afbeelding ]
Waarom hipster?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leuke foto.
beetje hipster wel
Leuke foto!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
schopje
Hoi, dit ben ik als ik een bril draag en aan het oppassen ben en heel erg moe ben en me verveel en dus maar foto's van mezelf ga maken.
[ afbeelding ]
Die bril heb ik nodig omdat ik geen lenzen in had en anders zie ik niet goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vanwege de brilen de sjaal
Leukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
Met mijn nieuwe trui
[ afbeelding ]
dankjequote:
Hypocriet.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:04 schreef Conflict het volgende:
Hele rits slowchat verwijderd. Mensen, kom op, post gewoon ontopic!
Niet altijdquote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
heb je altijd je capuchon op als je achter de computer zit?
ik weet het wel, je hoofd is zwaarquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
leuk topic![]()
en ja ik weet ook niet waarom ik mijn vinger onder mijn kin hou![]()
ik dacht dat je zei dat je breed was ?quote:Op vrijdag 23 november 2012 22:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zal nog een foto Zoeken
[ afb
eelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik weet het wel, je hoofd is zwaar
een beugelquote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
[..]
krul je tanden zijn zo perfect
wat is je geheim?
Elke keer weer een andere, nu iets van oral b white glamour ofzoquote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh
En zo wit, welke tandpasta gebruik je?
Adobe Photoshop.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef msacras het volgende:
[..]
krul je tanden zijn zo perfect
wat is je geheim?
Cuteeeeequote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:40 schreef msacras het volgende:
schopje
[ afbeelding ]
Kabels, ik kan ze aanradenquote:Op donderdag 3 januari 2013 12:44 schreef roy600 het volgende:
Verveelde me dus heb achtergrond verandert met photoshop. Heb me ogen niet dicht, lijkt wel zo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |