Nope ik gebruik geen drugs heb er zelfs een hekel aanquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:29 schreef hardcore-gabberr het volgende:
[..]
gebruik jij drugs? :p grote pupillen
Evenwicht houden ergens opquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Proi het volgende:
Persoon die kan raden wat voor actiefoto dit is krijgt een koekje!
[ afbeelding ]
ik vind skateboardenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Proi het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:59 schreef zarGon het volgende:
Ik weet 't, maar ik heb dan ook gecheat.Hoe heb je gecheat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Trampoline springenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Proi het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, het was te lang, ben een paar dagen geleden naar de kapper geweest dus nu is het weer korterquote:
Mijn haar was er daar net wat te lang voor, dan kan het bij de zijkanten wel maar aan de bovenkant zakt alles in a.k.a. Einsteinquote:
Dus nu ben je weer Sidquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:02 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Mijn haar was er daar net wat te lang voor, dan kan het bij de zijkanten wel maar aan de bovenkant zakt alles in a.k.a. EinsteinBen een paar dagen geleden geknipt tho
Skateboarden! Die poses herken ik uit duizendenquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:52 schreef Proi het volgende:
[ afbeelding ]
Je skateboardtquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Skateboarden! Die poses herken ik uit duizenden
Ja ik kan het weer in model doenquote:
Jaquote:
Baas. Ik ook. Kutwinter!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:05 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
JaNu niet echt vanwege het rotweer, maar als het mooi weer is wel met vrienden enzo. Maar we hebben hier wel een kut skatebaan dus meestal is het daar gewoon chillen en soms wat rollen, in de weekenden en vakantie's gaan we dan altijd naar Vathorst want daar is het überchill, qua mensen en qua baan
Wintersessie's zijn wel chill maar dan alleen als het droog is, en inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Baas. Ik ook. Kutwinter!
Oh wacht, dit is geen SC.
Jullie lijken op elkaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zie de vergelijking niet
[ afbeelding ]
Ik stiekem welquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zie de vergelijking niet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |