welke tablet heb je nu?quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb ik al. Krijg ook een iPad. Maar eerst goede speakers kopen.
Dit lijkt me al een goede verklaring van het lagere cijfer. Daarnaast is het helemaal niet zo gek dat je ff moet wennen aan zelfstandig op kamers gaan, aan een andere omgeving en aan een andere manier van studeren. Goed studeren moet je ook leren door verschillende manieren uit te proberen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:11 schreef solo020 het volgende:
Het is echt een raadsel voor mij waarom ik voor inleiding sbr zulke slechte cijfers heb behaald, alle hoor- en werkcolleges goed bijgehouden. De vragen die we tijdens de werkgroepen nog wel hebben behandeld had ik wel bijna allemaal goed. Waarom het op de tentamens niet is gelukt is dus echt niet te begrijpen. Misschien dat het komt doordat ik alleen heb gestudeerd met de sv en niets uit het boek heb gelezen. Bij het tweede tentamen zou het ook nog kunnen komen door de vermoeidheid, had twee nachten slecht geslapen door de grote druk.
Een Asus Transformer (?)quote:
Hier ben ik het mee eens. Maar ik denk alleen niet dat Solo020 op kamers is gegaan, maar thuis meer taken gekregen heeft.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:22 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit lijkt me al een goede verklaring van het lagere cijfer. Daarnaast is het helemaal niet zo gek dat je ff moet wennen aan zelfstandig op kamers gaan, aan een andere omgeving en aan een andere manier van studeren. Goed studeren moet je ook leren door verschillende manieren uit te proberen.
Gewoon naar de nabespreking gaan en kijken wat je vaud gedaan hebt en waarom. En dan proberen een volgende keer het anders aan te pakken. En elk vak heeft zijn eigen manier van studeren. Vaak is de stof die ze opgeven zoveel dat je dat eenvoudigweg niet allemaal kunt leren, terwijl het ook nog niet eens nuttig is en op het tentamen aan de orde komt. Ik heb zojuist Europees recht gedaan en, terwijl ik het hele boek had geleerd, kreeg je vrijwel alleen toepassingsvragen. Dus het is zaak om dit van tevoren zo goed mogelijk in te schatten.
Dit klinkt an sich ook niet best. Rechten is niet zo'n zware studie dat je er 40 uur per week mee bezig bent. Ik denk dat de gemiddelde student niet meer dan 20 uur per week nodig heeft en sommigen zullen wellicht alleen rondom de tentamenweken er wat aandacht aanbesteden. Ook deze studenten moeten elke avond hun eigen pasta-pesto koken. Iets wat misschien in het begin wennen is, maar na een weekje toch wel moet lukken. Koken is een half uurtje werk op een dag, ook niet gek meer dan dat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:11 schreef solo020 het volgende:
Vanaf het begin van de studie heb ik zo ongeveer al mijn vrije tijd opgeofferd voor de studie. Heb maar een heel licht baantje in het weekend. Vanaf het begin van de studie tot aan de tentamens niet uit geweest. Zelfs onderweg in de trein lees ik best veel.
Moet wel zeggen dat ik achteraf de eerste twee/drie weken van de studie niet goed ben omgegaan met de tijd. Op de middelbare school moest je veel minder stof per week bestuderen, vond het daarom heel moeilijk om mijn tijd goed te plannen. Moest ook vooral heel erg wennen dat mijn vader geen eten meer voor mij kookte, maar dat ik dat zelf moest doen. Heb veel moeten googlen hoe ik wat moest koken, je kan immers niet elke dag pizza of friet eten. Neem het mezelf wel kwalijk dat ik niet in de zomervakantie al beetje heb leren koken.
Horloges zijn dan ook zwaar overratedquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:37 schreef eriksd het volgende:
Overigens, in plaats van weer een horloge heb ik besloten een computer te kopen. Nee, geen Mac.
Elke man zou een horloge moeten hebben. Het maakt een hele outfit af en zegt veel over iemand.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Horloges zijn dan ook zwaar overrated
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vooral met van die zilveren banden vind ik niks... Doet me altijd denken aan 40-ers met hangbuik en hemd op rommelmarkten.quote:
True that.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vooral met van die zilveren banden vind ik niks... Doet me altijd denken aan 40-ers met hangbuik en hemd op rommelmarkten.
Ik ben gewoon afgegaan op de eerste reactie van een FOK!ker hierquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:43 schreef Actaeon het volgende:
Sommige mensen snappen sommige dingen gewoon niet.net als Kluwer gebruiken.
Individualiteit is heel belangrijk.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon afgegaan op de eerste reactie van een FOK!ker hier
Vermandequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:43 schreef Actaeon het volgende:
Ik mag jou steeds meer.quote:
Dat dikgedrukte is misschien een van de oorzaken van het niet halen van het vak. Zelf ben ik vorig jaar ook twee keer gigantisch op mijn bek gegaan door nauwelijks het boek door te nemen voor twee vakken wegens tijdgebrek doordat ik drie vakken in een blok volgde. Verder zou ik je aanraden om oude tentamens proberen te bemachtigen zodat je een idee krijgt hoe de vragen op het tentamen worden gesteld en hoe je een antwoord op een tentamenvraag moet opbouwen. Door oude tentamens door te nemen krijg je een idee welke onderwerpen veel worden gevraagd en hoe de vragen op het tentamen worden gesteld.quote:Op zaterdag 24 november 2012 13:11 schreef solo020 het volgende:
Het is echt een raadsel voor mij waarom ik voor inleiding sbr zulke slechte cijfers heb behaald, alle hoor- en werkcolleges goed bijgehouden. De vragen die we tijdens de werkgroepen nog wel hebben behandeld had ik wel bijna allemaal goed. Waarom het op de tentamens niet is gelukt is dus echt niet te begrijpen. Misschien dat het komt doordat ik alleen heb gestudeerd met de sv en niets uit het boek heb gelezen. Bij het tweede tentamen zou het ook nog kunnen komen door de vermoeidheid, had twee nachten slecht geslapen door de grote druk.
Levert je uni die niet? Kijk anders op studeersnel.nl.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:27 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Ik ben op zoek naar oefententamens van Europese Rechtsgeschiedenis (1e jaar) en Inleiding Strafrecht.
Heeft iemand toevallig wat liggen ?
Gast, alweer?quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:43 schreef Actaeon het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gast, denk je dat ik altijd serieus ben?
Ik vind het soort schoenen dat iemand draagt een stuk veelzeggender dan een horloge.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Elke man zou een horloge moeten hebben. Het maakt een hele outfit af en zegt veel over iemand.
De complete outfit is natuurlijk het meest veelzeggend over iemand. Dus in die zien tellen al die dingen bij elkaar op tot één sprekend geheel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:43 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik vind het soort schoenen dat iemand draagt een stuk veelzeggender dan een horloge.
Ik heb mijn horloge donderdag bij Crack_ laten liggen, ik mis 'm zoquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je ook een Mondaine?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:51 schreef eriksd het volgende:
Daarom horloge nooit af doen in bed Tchock.
En we hebben nog dezelfde ook. Alleen ik dan de nieuwe variant.
True. Een horloge is wat dat betreft een leuk attribuut maar is van (zwaar) ondergeschikt belang bij de vraag of een outfit 'klopt' imoquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De complete outfit is natuurlijk het meest veelzeggend over iemand. Dus in die zien tellen al die dingen bij elkaar op tot één sprekend geheel.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:51 schreef eriksd het volgende:
Daarom horloge nooit af doen in bed Tchock.
En we hebben nog dezelfde ook. Alleen ik dan de nieuwe variant.
Uiteraard niet. Breitling, Rolex, Tag, Zenith, Omega, Montblanc, Tudor, Meistersinger en nog wat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je ook een Mondaine?En had je ook gezien dat Apple 17 miljoen euro betaald heeft om dat design op de nieuwe iPad te mogen gebruiken?
![]()
Oh, ik dacht dat je jij en ik bedoelde en niet jij en filmpjequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Breitling, Rolex, Tag, Zenith, Omega, Montblanc, Tudor, Meistersinger en nog wat.
In mijn optiek niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
True. Een horloge is wat dat betreft een leuk attribuut maar is van (zwaar) ondergeschikt belang bij de vraag of een outfit 'klopt' imo
Sorry. Volgens mij draagt hij daar de 16200 of 16234. Ik heb de 116200.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je jij en ik bedoelde en niet jij en filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |