Ik vind het soort schoenen dat iemand draagt een stuk veelzeggender dan een horloge.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Elke man zou een horloge moeten hebben. Het maakt een hele outfit af en zegt veel over iemand.
De complete outfit is natuurlijk het meest veelzeggend over iemand. Dus in die zien tellen al die dingen bij elkaar op tot één sprekend geheel.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:43 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ik vind het soort schoenen dat iemand draagt een stuk veelzeggender dan een horloge.
Ik heb mijn horloge donderdag bij Crack_ laten liggen, ik mis 'm zoquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Horloges zijn dan ook zwaar overrated
Heb je ook een Mondaine?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:51 schreef eriksd het volgende:
Daarom horloge nooit af doen in bed Tchock.
En we hebben nog dezelfde ook. Alleen ik dan de nieuwe variant.
True. Een horloge is wat dat betreft een leuk attribuut maar is van (zwaar) ondergeschikt belang bij de vraag of een outfit 'klopt' imoquote:Op zaterdag 24 november 2012 15:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De complete outfit is natuurlijk het meest veelzeggend over iemand. Dus in die zien tellen al die dingen bij elkaar op tot één sprekend geheel.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:51 schreef eriksd het volgende:
Daarom horloge nooit af doen in bed Tchock.
En we hebben nog dezelfde ook. Alleen ik dan de nieuwe variant.
Uiteraard niet. Breitling, Rolex, Tag, Zenith, Omega, Montblanc, Tudor, Meistersinger en nog wat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je ook een Mondaine?En had je ook gezien dat Apple 17 miljoen euro betaald heeft om dat design op de nieuwe iPad te mogen gebruiken?
![]()
Oh, ik dacht dat je jij en ik bedoelde en niet jij en filmpjequote:Op zaterdag 24 november 2012 15:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Breitling, Rolex, Tag, Zenith, Omega, Montblanc, Tudor, Meistersinger en nog wat.
In mijn optiek niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:53 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
True. Een horloge is wat dat betreft een leuk attribuut maar is van (zwaar) ondergeschikt belang bij de vraag of een outfit 'klopt' imo
Sorry. Volgens mij draagt hij daar de 16200 of 16234. Ik heb de 116200.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je jij en ik bedoelde en niet jij en filmpje
Sorry hoor, maar kun je dat op dat 1MP filmpje zien?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sorry. Volgens mij draagt hij daar de 16200 of 16234. Ik heb de 116200.
Ah, okay.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sorry. Volgens mij draagt hij daar de 汉语/漢語 of 华语/華語. Ik heb de 中文.
Uiteraard heb ik hem op dvd hier. Iedereen kent die film. Classic.quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar kun je dat op dat 1MP filmpje zien?
Misschien heeft ie de film ook wel op een grotere tv gezien?quote:Op zaterdag 24 november 2012 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar kun je dat op dat 1MP filmpje zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |