Hoe weet je dat Sinterklaas de rekeningen niet betaald heeft van datgene wat hij uitdeelt?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoax, sinterklaas bestaat niet. Het is een PvdA'er: dingen uitdelen zonder de rekening te betalen, asielzoekers meenemen en kinderen indoctrineren
Hoe komt die oude knakker aan de centen? Heb je de werkloosheid in Spanje gezien.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Sinterklaas de rekeningen niet betaald heeft van datgene wat hij uitdeelt?
De enige echte Benidorm Bastard.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe komt die oude knakker aan de centen? Heb je de werkloosheid in Spanje gezien.
500 jaar lang samengestelde interest cashen op al dat vermogen dat de Kerk destijds geregeld afhandig maakte van mensen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe komt die oude knakker aan de centen? Heb je de werkloosheid in Spanje gezien.
Hij had een zak appels. Vechtpartij gewordenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:18 schreef eriksd het volgende:
Hebben je kinderen wel snoep gekregen? Ik schat je niet in als zo moraliserende vader die alleen fruit accepteert
Nee dan ontstaat er paniek, gebeuren er ongelukken, word je opgepakt en moet je de gevangenis in.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:24 schreef eriksd het volgende:
Wat een vrek. Gewoon teruggooien die troep.
Benk Korthals blijft wel een baas ook.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef eriksd het volgende:
Gast zonder stemrecht (16) die op het VVD-congres gaat miemelen. Jochie, rot op.
Heeft de JOVD toch nog spreekrecht gekregen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef eriksd het volgende:
Gast zonder stemrecht (16) die op het VVD-congres gaat miemelen. Jochie, rot op.
Filmpje?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:27 schreef eriksd het volgende:
Oh tja, die gast zal nu wel niet meer komenquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je kunt het congres live volgen via Politiek24.
Algemeen bekend dat de borrel achteraf bij een VVD congres belangrijker is dan het congres zelf. Het middagprogramma is een pure tijddoder.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:44 schreef eriksd het volgende:
Ik had het geluid uitgezet en Stuck With You van Huey Lewis opgezet. Langzaam verstomde het geneuzel over Witteveenkader en klonk de vrolijke muziek door. Wat een onzinnig gedoe allemaal.
Heb je er genoeg tijd ingestoken? Tentamens leren is iets heel anders dan een proefwerk o.i.d op de middelbare school. Dat heeft even tijd nodig voordat je het doorkrijgt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:46 schreef solo020 het volgende:
Dinsdag cijfers teruggekregen van inleiding sbr en inleiding privaat, viel behoorlijk tegen... Sbr 3.8, als ik 4.3 had gehaald had ik het vak mogen herkansen, dan had ik een 4 gemiddeld gestaan, wat nodig is om een vak te mogen herkansen. Echt ongelooflijk, helft van cijfer was meerkeuze, van de 15 vragen had ik er 8 fout. Na het tentamen dacht ik daar maximaal 2 fout te hebben. Nu loop ik dus al 5 studiepunten mis, waar ik voor mijn bsa er hoogstens 15 kan mislopen. De slechte cijfers komen denk door een slechte werkcollege docent, die vaak niet eens alle vragen behandelde, omdat hij veel lult over dingen die niet relevant zijn voor het tentamen. Hij is pas geleden ook al ontslagen door de Universiteit. De sv van de studievereniging was naar mijn idee ook niet echt goed.
Voor privaat een 5.8 gehaald, waar ik een 6.1 nodig had om het vak te halen. Maandag kan ik het tentamen inzien, ga er alles aan doen om nog die 0.3 pnt bij elkaar te sprokkelen om niet te hoeven herkansen. En anders moet ik woensdag avond zorgen dat ik minstens 5.5 haal. Als ik het vak uiteindelijk niet haal kan ik denk beter stoppen, want in dat geval zou zo ongeveer elke misstap ervoor zorgen dat ik mijn bsa niet haal.
Beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen denk ik.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:46 schreef solo020 het volgende:
. De slechte cijfers komen denk door een slechte werkcollege docent, die vaak niet eens alle vragen behandelde, omdat hij veel lult over dingen die niet relevant zijn voor het tentamen. Hij is pas geleden ook al ontslagen door de Universiteit. De sv van de studievereniging was naar mijn idee ook niet echt goed.
Daarom laat je dus 1 vak open staan en rond je dat tegelijk met rechten af. En dat valt wel mee, alleen de onderwijsvormen zijn heel andersquote:Op zaterdag 24 november 2012 02:04 schreef krabbedoelie het volgende:
[..]
Als ik mijn HBO diploma behaal moet ik instellingscollegegeld betalen (+/- ¤9000,- p.j.). voor een tweede bachelor opleiding. Zijn er ook nog uni's waar rechten zwaarder of lastiger is?
Begin eens met zelfreflectie en naar jezelf te kijken in plaats van meteen te wijzen naar de docent of de SV. Je zit niet meer op de middelbare school, je studie is jouw verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:46 schreef solo020 het volgende:
Dinsdag cijfers teruggekregen van inleiding sbr en inleiding privaat, viel behoorlijk tegen... Sbr 3.8, als ik 4.3 had gehaald had ik het vak mogen herkansen, dan had ik een 4 gemiddeld gestaan, wat nodig is om een vak te mogen herkansen. Echt ongelooflijk, helft van cijfer was meerkeuze, van de 15 vragen had ik er 8 fout. Na het tentamen dacht ik daar maximaal 2 fout te hebben. Nu loop ik dus al 5 studiepunten mis, waar ik voor mijn bsa er hoogstens 15 kan mislopen. De slechte cijfers komen denk door een slechte werkcollege docent, die vaak niet eens alle vragen behandelde, omdat hij veel lult over dingen die niet relevant zijn voor het tentamen. Hij is pas geleden ook al ontslagen door de Universiteit. De sv van de studievereniging was naar mijn idee ook niet echt goed.
Voor privaat een 5.8 gehaald, waar ik een 6.1 nodig had om het vak te halen. Maandag kan ik het tentamen inzien, ga er alles aan doen om nog die 0.3 pnt bij elkaar te sprokkelen om niet te hoeven herkansen. En anders moet ik woensdag avond zorgen dat ik minstens 5.5 haal. Als ik het vak uiteindelijk niet haal kan ik denk beter stoppen, want in dat geval zou zo ongeveer elke misstap ervoor zorgen dat ik mijn bsa niet haal.
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Daar was ik gister ook. Zo'n carrièredag is een mooi moment om te zien hoe hard de crisis door Nederland heen raast.
Hoe ben jij dan aan een baan gekomen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:54 schreef eriksd het volgende:
Waarom zou je naar dat soort dingen gaan? Werk zat.
Veel werkzoekenden, weinig werk.quote:
Viel mij ook zeker op ja. En die beveiligers waren ook hinderlijk, dat je telkens met dat pasje moest wapperen en je zonder tasje de vloer niet op kwamquote:Op zaterdag 24 november 2012 11:58 schreef Ryon het volgende:
[..]
Veel werkzoekenden, weinig werk.
De beurs was bedoeld voor mbo/hbo/wo. Maar alleen wo'rs en mensen met een technische studie werden serieus genomen. Nauwelijks recruiters, maar veel trainees op de stands die beurzen als een verplicht nummertje hebben.
Maar hoe kwam je aan de eerste stage?quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:57 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een keer stage gelopen, daarna hoefde ik maar met die verklaring te wapperen of ik kon weer aan de slag. Waar ik nu werk ben ik teruggevraagd. En ik ben ook gevraagd om fulltime aan de slag te gaan ergens anders.
Met andere woorden: zorg dat je goed bent en kijk waar de kansen liggen. Dan is er genoeg te doen. Als je een van de zoveel generalisten bent heb je nu niet alleen een slechte tijd, maar wordt het gewoon per definitie minder: tijden van meer-meer-meer zijn nu echt voorbij.
Gewoon, solliciteren?quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je aan de eerste stage?
Uh, nee? Ik heb op 1 gesolliciteerd en had hem. Volgens mij kunnen ze overal wel stagiaires gebruiken momenteel. Zeker op fiscaal. Alhoewel de eisen wel wat omhoog gaan.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
ist nou moeilijk om aan zo'n plek te komen?
Dat hangt natuurlijk van de stage af.quote:Op zaterdag 24 november 2012 12:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
ist nou moeilijk om aan zo'n plek te komen?
Sorry maar je haalt geen 3.8 door een slechte werkgroepdocent. Kennis doe je op veel plaatsen op; als een bron tekort schiet zul je bij moeten sturen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:46 schreef solo020 het volgende:
No offence, maar als je meer dan de helft van je meerkeuzevragen fout hebt, dan doe je toch iets niet goed bij het leren van de lesstof. Verder is het bijwonen van werkgroepen geen daadwerkelijke garantie dat je kan teren op de gegeven werkgroepen. Je moet voor en na de werkgroepen alles goed bijhouden. Verder zijn verslagen geen garantie voor het halen van het vak, aangezien de kwaliteiten van de verslagen nogal verschillen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:46 schreef solo020 het volgende:
Ik wil een tabletquote:Op zaterdag 24 november 2012 12:22 schreef eriksd het volgende:
Deluxe box van So en Faith besteld. Leuk voor de heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |