Ik zal 't onthouden voor een ander keertje. Ben inmiddels al moe geworden, ga maar 's slapen. Trusten!quote:
Rotterdam, why?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
beter dan een beetje naar FB staren. Maaruh, waar woonden jij ook al weer?
aja laat ook maar. Alles wat ik vanaf dit punt ga zeggen zal worden opgevat als internet stalker gedrag.quote:
Nee zeg maar, nu ben ik wel benieuwd.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
aja laat ook maar. Alles wat ik vanaf dit punt ga zeggen zal worden opgevat als internet stalker gedrag.
Trustuh
ik verveel mij ook de klotequote:Op zaterdag 24 november 2012 01:09 schreef N0rah het volgende:
[..]
Nee zeg maar, nu ben ik wel benieuwd.
hahah wat?quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
aja laat ook maar. Alles wat ik vanaf dit punt ga zeggen zal worden opgevat als internet stalker gedrag.
Trustuh
Waarom? Nog nooit problemen mee gehad, ze zijn zelfs niet meer zo traag als "vroeger" en ik heb weer centenquote:
Als ik mijn HBO diploma behaal moet ik instellingscollegegeld betalen (+/- ¤9000,- p.j.). voor een tweede bachelor opleiding. Zijn er ook nog uni's waar rechten zwaarder of lastiger is?quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
nou , 3 jaar hè
Maaruh, waarom switchen en niet gewoon even informatica afmaken ( en dan je scriptie niet inleveren) en dan rechten doen?
Dat is wel fijn. Hoor wel veel gezeik over DUO deze maand met leningen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:03 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Waarom? Nog nooit problemen mee gehad, ze zijn zelfs niet meer zo traag als "vroeger" en ik heb weer centen![]()
Utrecht staat bekend als zwaar. Verder valt het volgens mij wel meequote:Op zaterdag 24 november 2012 02:04 schreef krabbedoelie het volgende:
[..]
Als ik mijn HBO diploma behaal moet ik instellingscollegegeld betalen (+/- ¤9000,- p.j.). voor een tweede bachelor opleiding. Zijn er ook nog uni's waar rechten zwaarder of lastiger is?
Ik heb verschillende speculanten horen vertellen dan de moeilijkheidsgraad van de zelfde opleiding kan verschillen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 21:37 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dat hangt denk ik van je ambities af. Wat voor master je wil volgen, hoe lang die master duurt en of je voor een togaberoep gaat en daar voor door leert. Lijkt me verstandig om de studieadviseur of studentenhelpdesk oid van Leiden te contacten en jouw wensen en ambities te bespreken zodat je een duidelijk antwoord op je vraag kunt krijgen.
De vraag of je beter naar een andere uni kan gaan snap ik in dit verband niet helemaal, in beginsel duurt elke bachelor van rechtsgeleerdheid drie jaar.
Haha, wel? Omdat daar het "Utrecht Law College" zit?quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Utrecht staat bekend als zwaar. Verder valt het volgens mij wel mee
Nee joh, zo'n 'law college' heb je bij elke uni wel. Nee, ze selecteren strenger en toetsen zwaarder. Heb ik van horen zeggen hoor, ik heb er geen praktijkervaring mee. Sowieso zou ik mijn keuze nooit laten afhangen van hoe moeilijk de studie op die plek is (met als uitzondering als je juist de moeilijkste wil hebben).quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:07 schreef krabbedoelie het volgende:
[..]
Haha, wel? Omdat daar het "Utrecht Law College" zit?
Wat heeft dat met jouw vraag over de duur van de opleiding te maken beste Krabbedoelie?quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:07 schreef krabbedoelie het volgende:
[..]
Ik heb verschillende speculanten horen vertellen dan de moeilijkheidsgraad van de zelfde opleiding kan verschillen...
Altijd verstandig. Ik zou nooit naar een universiteit gaan waar ik niet eerst was geweestquote:Op zaterdag 24 november 2012 02:15 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw vraag over de duur van de opleiding te maken beste Krabbedoelie?
Maar ik neem aan dat het eigenlijk een aparte vraag moest zijn, dat kon ik er niet uit opmaken.
Iedere universiteit is anders. Ik ken juist iemand die het gigantisch naar haar zin heeft in Utrecht. Ik ken ook iemand die Leiden geweldig vindt en iemand die Leiden vreselijk vond en de stap naar Rotterdam heeft gemaakt. Ook moet je weten dat Erasmus een compleet ander onderwijssysteem heeft ingevoerd, namelijk PGO ( probleem gestuurd onderwijs ).
Zou je het niet handig vinden om gewoon wat open dagen te bezoeken? Zo weet je ook hoe het met herkansingen, BSA etc. zit. Dat kan zoals Erasmus laat zien, volgend jaar opeens anders zijn dus ik raad je aan om gewoon een open dag te bezoeken of een studenteninformatiepunt te bellen. Als je zeker van je zaak wil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |