Gek wel he. Ik vond het ook een mooi vak.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef Bananenman het volgende:
Toen ik in m'n eerste jaar staatsrecht volgde hoorde ik ook van iedereen om me heen dat ze het vreselijk vonden. Nooit begrepen, vind het nog steeds een van de interessantste vakken van de bachelor. Machtig mooie arresten vooral.
Dat van die arresten heb ik niet, maar voor de restquote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef Bananenman het volgende:
Toen ik in m'n eerste jaar staatsrecht volgde hoorde ik ook van iedereen om me heen dat ze het vreselijk vonden. Nooit begrepen, vind het nog steeds een van de interessantste vakken van de bachelor. Machtig mooie arresten vooral.
Ik heb geen klachten over de arresten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 20:59 schreef Bananenman het volgende:
Hier kan ik me in vinden, leuk vak, leuk vak.quote:
Tillen vanuit de knie hequote:Op zaterdag 24 november 2012 21:27 schreef Boterbartje het volgende:
Zere rug trouwens, pff. Moet eens stoppen zoveel zwaar te tillen.. vorig jaar aan het eind van de kerst was mijn rug zo stijf dat ik me niet eens meer kon omdraaien
Muah als ik duizenden dozen op een dag door m'n handen krijg.. zit nogal een tempo'tje in hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tillen vanuit de knie he
Privaatrecht vond ik ook mooi. Vreemd genoeg wel mijn enige 6 tot nu toe.
Ik weet. Meestal moet je gewoon door. Ook een poosje magazijnwerk gedaan alsquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Muah als ik duizenden dozen op een dag door m'n handen krijg.. zit nogal een tempo'tje in hoor
En ik rijd hierop:
[ afbeelding ]
Als je pallet uit hoogste locatie haalt hang je met je kop buiten de wagen omhoog te loeren, ook niet fijn voor je rug
beverpoepquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet. Meestal moet je gewoon door. Ook een poosje magazijnwerk gedaan als
student.
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Speedy_T het volgende:
Zo, weer ruim 1200 woorden geschreven vandaag/vanavond. Nu moet er worden gezopen
Jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:49 schreef Actaeon het volgende:
Er is maar een rechtsgebied gewoon echt interessant. De rest is slechts bijzaak.
Waar gaat die over?quote:Op zaterdag 24 november 2012 23:27 schreef Keyos het volgende:
Gisteren de film Looper gezien in de bios, geweldige film.
Lastig uit te leggen, je kan het beste de trailer bekijken. Het is in ieder geval één van de betere films die ik in de bios gezien heb de laatste tijd (samen met Argo).quote:
Bruce Willis, terug in de tijdquote:Op zondag 25 november 2012 00:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Lastig uit te leggen, je kan het beste de trailer bekijken. Het is in ieder geval één van de betere films die ik in de bios gezien heb de laatste tijd (samen met Argo).
Je hebt zeker ook een Pathé unlimited? Geweldig zo een kaart. Haal het er niet elke maand uit maar ben bijvoorbeeld deze maand al 5x naar de film geweest, elke cent waard op dit manier.quote:Op zondag 25 november 2012 01:06 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Bruce Willis, terug in de tijdDoet me even terug denken aan "12 Monkeys "
![]()
Tof, dit lijkt me een film die wel wat voor mij is.
Trailer ook even gezienDie ga ik ook kijken
Nee ik ga niet zo vaak naar de biosquote:Op zondag 25 november 2012 01:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een Pathé unlimited? Geweldig zo een kaart. Haal het er niet elke maand uit maar ben bijvoorbeeld deze maand al 5x naar de film geweest, elke cent waard op dit manier.
Nee , beide niet gezien. Vind Bruce Willis wel een gave acteur maar ik zoek zijn films niet echt op.quote:Op zondag 25 november 2012 01:59 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee ik ga niet zo vaak naar de bioshoeveel kost dat ding?
Edit: met terug in de tijd bedoelde ik dus tijdreizen he. Nu ik mijn post terug lees lijkt het net of ik het over een goddelijke Bruce Willis van vroeger heb ofzoKen je "12 Monkeys" en " The Fifth Element" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |