Wacht, vergelijken we nu GW2 en WoW met smash bros en tekken?quote:Op zondag 2 december 2012 19:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Geen toernooien zoals in Lol, tekken, super smash brothers en de overige vecht spellen nee.
Oh, ja. WoW had ook z'n zwakke punten. Zeker in WOTLK+ kwamen die onnodig lange battles steeds meer naar voren. Echter is je kritiek voornamelijk toepasselijk op 2v2. In 3v3 was dat euvel al een stuk minder en in 5v5 was het (op hoog niveau) niet aanwezig.quote:Wel grappig dat je net doet of alles gecoördineerd en pro is in wow. Bijna grappig. Die gear treatmill, die perma CCs die tunnelvisie en dat neerbursten van de healer en huilen als het mislukt en vervolgens wachten tot de cooldowns terugkomen om het nog een keer te proberen.
Mja, ik vind van wel. Echter was het helemaal niet mijn intentie om het spel zo letterlijk met WoW te vergelijken.quote:WoW heeft echt niet meer diepgang dan andere mmos.
Ik speel games waar één game makkelijk meer dan een week kan duren. Ja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Wellicht had je beter je ei kwijt gekund in 3v3/5v5 (die trouwens toch een stuk leuker waren om te spelen).quote:2v2 arena duurt soms een halfuurJe moet er maar van houden.
Ik vergelijk het al de hele tijd met vechtgames. De formule van een vechtsysteem als wow slaat gewoon nergens op naar mijn mening. Het blijft één en dezelfde formule, en de mensen die zich er het hardst aan toewijden met de beste comp/gear/talents en strategie(het enige wat wel een + is) wint. Waarbij die strategie altijd neerkomt op CC en neerbursten terwijl je 50% van de tijd beïnvloed bent zonder er iets tegen te kunnen doen. Owja, de healer kan cleanse spammen.quote:Op zondag 2 december 2012 21:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Wacht, vergelijken we nu GW2 en WoW met smash bros en tekken?
Behalve dat de vergelijking natuurlijk totaal niet opgaat ben ik wel benieuwd naar wat voorbeelden van die toernooien dan. Ik heb van zowel smash bros als WoW flink wat toernooien gezien en hoewel ze allebei heel tof zijn om te kijken kwam het aantal van smash bros nergens in de buurt van het aantal WoW toernooien. Ik denk dat je een scene hebt gemist
[..]
Oh, ja. WoW had ook z'n zwakke punten. Zeker in WOTLK+ kwamen die onnodig lange battles steeds meer naar voren. Echter is je kritiek voornamelijk toepasselijk op 2v2. In 3v3 was dat euvel al een stuk minder en in 5v5 was het (op hoog niveau) niet aanwezig.
Het 2v2 probleem wat jij beschrijft deed zich vooral voor in de druid/warrior vs rogue/priest tijden. Wat er tegenwoordig wel of niet sterk is in WoW weet ik niet want ik speel het niet meer.
En ja, het was wel degelijk gecoördineerd in WoW. Hoe wil je anders verklaren dat het toch altijd weer dezelfde topteams/players waren die retourneerde in de hoge ranks? Toeval?
[..]
Mja, ik vind van wel. Echter was het helemaal niet mijn intentie om het spel zo letterlijk met WoW te vergelijken.
Het ging mij om je kritiek op healers en dat een afwezigheid daarvan voor een interessanter spelverloop zou zorgen. Ik begrijp dat het een mening is maar stellig beweren dat healers onnodig zijn en dat het een 'lelijke toevoeging' is aan een game lijkt mij per definitie incorrect. Het hangt er vanaf op welke manier het wordt ingebouwd.
[..]
Ik speel games waar één game makkelijk meer dan een week kan duren. Ja, dat is inderdaad een kwestie van smaak. Wellicht had je beter je ei kwijt gekund in 3v3/5v5 (die trouwens toch een stuk leuker waren om te spelen).
Ik vind persoonlijk dat je mmo's niet met games als Tekken kan vergelijken, het zijn twee heel verschillende concepten..quote:Op zondag 2 december 2012 21:41 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik vergelijk het al de hele tijd met vechtgames. De formule van een vechtsysteem als wow slaat gewoon nergens op naar mijn mening. Het blijft één en dezelfde formule, en de mensen die zich er het hardst aan toewijden met de beste comp/gear/talents en strategie(het enige wat wel een + is) wint. Waarbij die strategie altijd neerkomt op CC en neerbursten terwijl je 50% van de tijd beïnvloed bent zonder er iets tegen te kunnen doen. Owja, de healer kan cleanse spammen.
Een andere soort vechtgame gaat om mindgames, reactievermogen en vooral ontwijken. WoW kent geen ontwijken maar alleen maar reactievermogen en die CC-formule om te winnen.
Dan liever gw2, ook al weet ik niet of die wel goed is. Geen healers en 1000 sec durende CC op elke klasse maakt het al aantrekkelijker.
En ik leg uit wrom ik bepaalde keuzes van de verschillende concepten kut vind omdat het beter op het andere kon kijken.quote:Op zondag 2 december 2012 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat je mmo's niet met games als Tekken kan vergelijken, het zijn twee heel verschillende concepten..
Punt is ook dat je het meer over WoW hebt dan GW2. Ik meng me maar niet meer in je discussie, maar wees een beetje relevant..quote:Op zondag 2 december 2012 22:03 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En ik leg uit wrom ik bepaalde keuzes van de verschillende concepten kut vind omdat het beter op het andere kon kijken.
Lol heeft gemeen met een vechtgame dat het gedeeltelijk 1op1 is en verder telt reactie vermogen en andere dingen uit vechtgames erg mee. Lol brengt in plaats van veel combo's veel strategie en map awareness. Een goede toevoeging imo. Wow brengt healers die heal spammen en de hele gameplay dusdanig aanpassen dat ik ervan moet kotsen.
Ik neem aan dat je je wachtwoord gewijzigd hebt. Want als je die mailtjes krijgt, is je wachtwoord bekend.quote:Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account.Andere hier last van?
Heb je bij elke "MMO". Zo ook bij GW2, Diablo 3 en WoW.quote:Op maandag 3 december 2012 00:05 schreef Typisch het volgende:
Ik krijg elke dag mailtjes dat een of andere kut chinees probeert in te loggen op mijn account.Andere hier last van?
Ik heb hetzelfde. Vond het ook snel erg repetitive worden. telkens zelfde spells. En de scenarios had je na 2 keer ook wel gezien.quote:Op maandag 3 december 2012 11:02 schreef EpicKnife het volgende:
ik kocht dit spel op release maar vond het aardig wat repetitive worden, ben blijven haken op elke class tot lvl 20 spelen enzomaar het werd wat saai / eentonig, vrienden van mij (lvl80'ers) zeiden dat er endgame content in zat etc, maar het spel is leuk, want ik zoek een leuke (f2p) mmorpg. Zit er dus al wat endgame content in of zit dat er aan te komen? Zoja, dan val ik binnenkort gewoon weer terug in gw2.
Ja, weinig variatie in skills, geen echte skilltree. Nee gewoon meppen, en je scaled op gems / gear. Geen diepte in de endgame content. Mooie game, maar arenanet moet er echt wat mee gaan doen. want dit kan een mmorpg worden met veel potentiequote:Op maandag 3 december 2012 11:47 schreef Kingleon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde. Vond het ook snel erg repetitive worden. telkens zelfde spells. En de scenarios had je na 2 keer ook wel gezien.
Thiefs zijn leuk voor soloquote:Op maandag 3 december 2012 11:03 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Mesmer of Necro. Thiefs zijn cliché.
cool bron?quote:Op maandag 3 december 2012 12:39 schreef wdn het volgende:
Begin 2013 krijgen we een mega grote update.
Jumping Puzzlequote:Op maandag 3 december 2012 12:50 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
cool bron?
wat is een JP nou weer dan
Moet je dan niet eerst 400 lvls hebben om die te kunnen craften?quote:Op maandag 3 december 2012 13:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je kan goed geld verdienen met skillpoints + mystic coins. Gewoon even zoeken welke mystic forge items er te maken zijn en de overige ingredients op de tp kopen en dan het item craften en verkopen.
Nope, mystic forge is weer wat anders dan normaal craftenquote:Op maandag 3 december 2012 13:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet je dan niet eerst 400 lvls hebben om die te kunnen craften?
Om zelf een Wintersbark (sb) te maken heb je 400 hunter en 400 jeweler nodig.quote:Op maandag 3 december 2012 14:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge/Other_Items
Bekijk die maar even
Ze zijn niet allemaal zo duur hoor. Ik heb met het craften van Ancient Chains zo'n 20 gold verdiend.quote:Op maandag 3 december 2012 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Om zelf een Wintersbark (sb) te maken heb je 400 hunter en 400 jeweler nodig.
Zelf kopen van 250 Ancient Short-Bow Stave is ... http://www.guildwarstrade.com/item/12947 ... 10 silver per stuk. En dat is pas 1 item ...
Nee dank je
skp?quote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef wdn het volgende:
Als eerste: GW2 moet nog groeien.
GW zet erg in op "groep evenementen". Fractals is een goed voorbeeld daar van. Levels en levels aan dungeon die je nooit alleen voor elkaar krijgt.
The Mad King was dat ook: spelletjes waar je in een groep een doel moet halen zoals dat tag team spelletje. Of het taart gooien wat erg leuk wasGeen idee of WOW dit ook veel doet maar de focus ligt erg op samen iets doen.
Wat er zo aan teasers en geruchten rond gaan over Wintersday wordt dit ook weer leuk.
En als die update in jan/feb 2013 echt groter is dan wat we de afgelopen 3 maanden hebben gekregen dan ben ik nog wel een zoet met GW2. Zou het wel op prijs stellen als ze ipv lvl 80 cap er eens een 20 lvls bij doen zodat ik ook wat heb aan de XP behalve dat ik steeds meer skp krijg (zit nu al op 300 en weet niet wat ik er mee aan moet)
hoger dan 80 is niet nodigquote:Op maandag 3 december 2012 13:52 schreef wdn het volgende:
Als eerste: GW2 moet nog groeien.
GW zet erg in op "groep evenementen". Fractals is een goed voorbeeld daar van. Levels en levels aan dungeon die je nooit alleen voor elkaar krijgt.
The Mad King was dat ook: spelletjes waar je in een groep een doel moet halen zoals dat tag team spelletje. Of het taart gooien wat erg leuk wasGeen idee of WOW dit ook veel doet maar de focus ligt erg op samen iets doen.
Wat er zo aan teasers en geruchten rond gaan over Wintersday wordt dit ook weer leuk.
En als die update in jan/feb 2013 echt groter is dan wat we de afgelopen 3 maanden hebben gekregen dan ben ik nog wel een zoet met GW2. Zou het wel op prijs stellen als ze ipv lvl 80 cap er eens een 20 lvls bij doen zodat ik ook wat heb aan de XP behalve dat ik steeds meer skp krijg (zit nu al op 300 en weet niet wat ik er mee aan moet)
de mystic weapons heb je voor 1 gold bij lelkaar, verkopen voor 5 geloof ik, nog steeds niet echt rendabel. veel hebben genoeg skillpoints overquote:Op maandag 3 december 2012 14:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Om zelf een Wintersbark (sb) te maken heb je 400 hunter en 400 jeweler nodig.
Zelf kopen van 250 Ancient Short-Bow Stave is ... http://www.guildwarstrade.com/item/12947 ... 10 silver per stuk. En dat is pas 1 item ...
Nee dank je
nee, levelcap verhogen zou achterlijk zijn. met gw2 proberen ze ook een grote groep mensen te bereiken voor wie WoW net te hardcore is. Je verneukt dan gelijk ook weer al het werk dat mensen hebben gestopt in het verkrijgen van mooie equipment.quote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef EpicKnife het volgende:
zal wel leuk zijn. Dat forceert de hardcore lvl 80 groep om door te spelen tot lvl 100. Veel mensen zullen gw2 geen kans meer geven, zelfs met updates, en als de levelcap verhoogt word dan proberen ze het vaak nog een keer
Was ook mijn idee.quote:Op maandag 3 december 2012 14:26 schreef EpicKnife het volgende:
zal wel leuk zijn. Dat forceert de hardcore lvl 80 groep om door te spelen tot lvl 100. Veel mensen zullen gw2 geen kans meer geven, zelfs met updates, en als de levelcap verhoogt word dan proberen ze het vaak nog een keer
Ok. Maar die 20 gold haal ik ook als ik een paar uur met mijn ranger rond hang in Curshed Shores of Malchors Leap. En dan heb ik ook nog eens een lading karma gekregen voor nog een set karma gearquote:Op maandag 3 december 2012 14:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo duur hoor. Ik heb met het craften van Ancient Chains zo'n 20 gold verdiend.
Ben je wel van je skillpoints af, en het kost geen paar uurquote:Op maandag 3 december 2012 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Ok. Maar die 20 gold haal ik ook als ik een paar uur met mijn ranger rond hang in Curshed Shores of Malchors Leap. En dan heb ik ook nog eens een lading karma gekregen voor nog een set karma gear
toch is het niet heel erg rendabel. 20 gold verdien ik op genoeg andere manierenquote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ben je wel van je skillpoints af, en het kost geen paar uur
en nogmaals, wat zijn ancient chainsquote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
jawel, dat zou debiel zijnquote:Op maandag 3 december 2012 14:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Was ook mijn idee.
Maak een 80-100 dungeon ala fractals of wat mappen waar je alleen daar kun je xp verdienen voor 80+.
Gooi er een set armor en een wapen bij met wat extra stats of zo. Kan niet fout gaan
Daar heb je gelijk in jaquote:Op maandag 3 december 2012 14:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee. Het houdt het interessant.quote:
het levelen vind ik het minst interessante van het spel, dat gebeurt wel gaandeweg. Met jouw idee forceer je iemand om volledig een dungeon vele malen te grinden, voordat ze pas op hun maximale sterkte zijn, wat tegen de rest van het spel in gaat. Daarnaast hoor je niemand te forceren om 1 bepaalde dungeon te doen om het maximale er uit te halen.quote:Op maandag 3 december 2012 14:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja
[..]
Nee. Het houdt het interessant.
Na lvl 80 is het wvwvw of pvp want de rest is repetief.
De 3de keer door single player mode gaan begint vervelend te worden. Ik ken het allemaal nu wel en langer dan een uur per dag redt ik het niet om een karakter te levelen.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Accursed_Chainsquote:Op maandag 3 december 2012 14:35 schreef Adames het volgende:
[..]
en nogmaals, wat zijn ancient chains
welke class?quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Leonos het volgende:
Ik ben nu lvl 12, maar lvl 10 mobs maken me heletijd dood. Doe ik iets verkeerd ofzo? Doe bijna geen damage en incasseer wel super veel dmg
dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Leonos het volgende:
Ik ben nu lvl 12, maar lvl 10 mobs maken me heletijd dood. Doe ik iets verkeerd ofzo? Doe bijna geen damage en incasseer wel super veel dmg
- Controleer je armor. Als die kapot is repareren.quote:Op maandag 3 december 2012 15:47 schreef Leonos het volgende:
wat is strafen?quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
- Controleer je armor. Als die kapot is repareren.
- Zorg dat je alle 5 de skills geopend heb voor minimaal 1 wapen om te levellen. En zorg dat je zsm de rest ook open maakt.
- Equip nieuwe armor en wapens die beter zijn dan je nu hebt (indien mogelijk; overigens: probeer zo veel mogelijk te upgraden met drops en niet met aankopen uit een winkel of met karma).
- Leer dodgen, kiten en strafen.
- Nooit alleen een mob aangaan met slechts melee aanvallen. Tenzij je een tank bent (maar dan nog).
ander lvl 1-15 gebiedquote:Op maandag 3 december 2012 16:23 schreef Selestha het volgende:
Ik heb een level 7 norn elementalist maar heb de quests in de wayfarer hills al af. Waar kan ik nu heen? De zone die na die bergpas komt lijkt nog een beetje te hoog gegrepen te zijn, moet ik gewoon steeds dezelfde events herhalen tot level 10 ofzo?
bij het begin is dat een beetje bagger ja. Zeker als Norn of als Charr, want daar liggen de andere gebieden wat verder.quote:Op maandag 3 december 2012 16:26 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hoe kom ik daar dan want dat snap ik niet helemaal?
Ah ook bedankt voor dat kaartje! Dat helpt inderdaad een boel duidelijk makenquote:Op maandag 3 december 2012 16:29 schreef Adames het volgende:
[..]
bij het begin is dat een beetje bagger ja. Zeker als Norn of als Charr, want daar liggen de andere gebieden wat verder.
http://gw2cartographers.com/
Slimste is om naar Hoelbrak te gaan en daar de portal te nemen naar lions arch en vandaar een portal naar een andere stad. Vanuit daar zit je direct weer in een nieuw lvl 1-15 gebied. Ik zou gaan voor Black Citadel > Plains of Ashford. Uiteindelijk kom je als norn ook in het charr gebied terecht.
Ga ik ook nog doen, maar ben ook nieuwschierig nuquote:Op maandag 3 december 2012 16:30 schreef Adames het volgende:
oh en lvl 7 heb je al vrij snel, ik zou ook gaan voor een map complete met dus alle vista's, waypoints en skillpoints. levert ook een bak exp op en wat handige items en dus niet alleen de hearts
Dit doe ik allemaal. Behalve dodgen, kiten etc...quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
- Zorg dat je alle 5 de skills geopend heb voor minimaal 1 wapen om te levellen. En zorg dat je zsm de rest ook open maakt.
- Equip nieuwe armor en wapens die beter zijn dan je nu hebt (indien mogelijk; overigens: probeer zo veel mogelijk te upgraden met drops en niet met aankopen uit een winkel of met karma).
- Nooit alleen een mob aangaan met slechts melee aanvallen. Tenzij je een tank bent (maar dan nog).
ja, ik ging ook pas later gebieden uitkammen, daarvoor heb je nog te veel nieuwe dingen om te zien, maar ik kan je wel aanraden om tijdens het exploren toch even alvast de vista te pakken als je er langs loopt en even een ommetje te maken als je langs een waypoint blijkt te lopenquote:Op maandag 3 december 2012 16:31 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ga ik ook nog doen, maar ben ook nieuwschierig nu
dat zsm hoeft niet zo, bij het begin moet je veel mobs mollen om nieuwe weapon skills te unlocken, later is dat maar 5 mobs.quote:Op maandag 3 december 2012 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja dat doe ik alquote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, ik ging ook pas later gebieden uitkammen, daarvoor heb je nog te veel nieuwe dingen om te zien, maar ik kan je wel aanraden om tijdens het exploren toch even alvast de vista te pakken als je er langs loopt en even een ommetje te maken als je langs een waypoint blijkt te lopen
Melee een monster en je zo positioneren dat je of de zijkant of de achterkant van een vijand slaat.quote:
Mage: kiten. kiten. kiten.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit doe ik allemaal. Behalve dodgen, kiten etc...
Ben trouwens een soort van mage. Weet niet hoe ze dat noemen. Skill slots allemaal open
Vanavond maar ff verder kutten
elementalist? die zijn ook vrij zwak bij het begin, ik vond scepter/focus bij het begin het fijnst werken.quote:Op maandag 3 december 2012 16:32 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit doe ik allemaal. Behalve dodgen, kiten etc...
Ben trouwens een soort van mage. Weet niet hoe ze dat noemen. Skill slots allemaal open
Vanavond maar ff verder kutten
dagger/dagger is anders ook prima voor een Ele en dat is echt veel melee of in ieder geval short-ranged.quote:Op maandag 3 december 2012 16:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Melee een monster en je zo positioneren dat je of de zijkant of de achterkant van een vijand slaat.
Kiten is hetzelfde maar dan ranged.
Video: http://www.guardianhq.com(...)kitestrafe-monsters/
Video toont ook aoe-kiten trouwens.
[..]
Mage: kiten. kiten. kiten.
Niet melee'n.
Zie het laatste stuk van de video trouwens (laatste minuut waar hij AOE doet).
Gezicht naar de achterkant of zijkant van je vijand houdenquote:Op maandag 3 december 2012 16:38 schreef Adames het volgende:
[..]
dagger/dagger is anders ook prima voor een Ele en dat is echt veel melee of in ieder geval short-ranged.
en strafen en kiten heeft niks met ranged of niet ranged te maken. kiten doe je defensief, het proberen te ontwijken van andermans aanvallen door simpelweg weg te rennen (op een slimme manier). strafen is offensief positioneren en je gezicht naar je vijand houden
als je goed kite nietquote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Leonos het volgende:
Maar als ik ga kiten pull ik toch andere mobs. Dan ben ik helemaal de lul
Ben je gek! Dan doe je het niet goedquote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Leonos het volgende:
Altijd om je heen blijven kijken... En anders hard weg rennen!quote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Leonos het volgende:
circle strafen, niet zomaar achteruit lopenquote:Op maandag 3 december 2012 18:28 schreef Leonos het volgende:
ik vind het wel een leuk gebiedquote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Altijd om je heen blijven kijken... En anders hard weg rennen!
Over agro gesproken... Ik ben gisteren maar eens begonnen bij Ebonhawke. Lekker aan het rondwandelen, kom ik een gebied met een aantal Ogres. Hier zitten ook een heleboel rammen (die beesten dan). Ik gebruik een axe. Over over-agro gesproken...
Centaurs. Centaurs.quote:Op dinsdag 4 december 2012 10:11 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Altijd om je heen blijven kijken... En anders hard weg rennen!
Over agro gesproken... Ik ben gisteren maar eens begonnen bij Ebonhawke. Lekker aan het rondwandelen, kom ik een gebied met een aantal Ogres. Hier zitten ook een heleboel rammen (die beesten dan). Ik gebruik een axe. Over over-agro gesproken...
Ik ook. Maar die arme rammen... Voor elke ogre gingen er ook 3 rammen aan, vanwege die axe die alle kanten op stuitertquote:
Wist je dit ook over Ebonhawke:quote:Op dinsdag 4 december 2012 12:41 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar die arme rammen... Voor elke ogre gingen er ook 3 rammen aan, vanwege die axe die alle kanten op stuitert
Yep. Gisteren zo'n angry chicken neer gekregen (geen loot!) Ik zag een thief (geloof dat het een thief was in ieder geval) een kip aanvallen en dood gaan... Dus ik had iets van "huh????" Na 5 minuten hadden we wel een kip doodquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Wist je dit ook over Ebonhawke:
"Near the farms at the southeastern end there are several chickens which may be attacked, but cannot die. Each chicken attacked will result in 3 hostile Angry Chickens spawning. These angry chickens have a high armor rating along the lines of a Champion. This is likely a reference to what occurs if you attack chickens in many of the games found in The Legend of Zelda series."
precies hoe lang de meeste spelenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:13 schreef wdn het volgende:
En nog een tip die redelijk duidelijk moet zijn: altijd de daily achievement doen. Kost weinig tijd (5 events als eertse en dat levert ook meteen een gedeelte van de daily kills * 60 en de unique kills * 15.
Harvesting tussen door en voor die 5 events zijn gedaan ben je zo goed als klaar.
Uurtje meer kost het niet.
Die weet ik, en ze zitten niet vol... Kan ik me niet voorstellen in elk geval.quote:Op woensdag 5 december 2012 10:55 schreef Ooku het volgende:
Zitten ze vol? (250+)
Sommige zijn inderdaad niet te depositen. Denk aan Onyx Shards/Slivers, Destroyer Core/Lodestones etc.
Haha, np! Elke keer dat ik mijn cooking level, heb ik mijn hele inventory vol zitten met die zooiquote:Op donderdag 6 december 2012 14:35 schreef wdn het volgende:
Ik heb goed gebruik gemaakt van al die toetjes Xaryna.
Elaida Roihan dankt je
Ik blijf maar bank slots bijkopenquote:Op donderdag 6 december 2012 14:43 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha, np! Elke keer dat ik mijn cooking level, heb ik mijn hele inventory vol zitten met die zooi
Kan je daar niet beter wat van verkopen?quote:Op donderdag 6 december 2012 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik blijf maar bank slots bijkopen
Uit mijn hoofd heb ik 10x250 candy, 5x 250 silver, 3x 250 ori ore en een onbekend aantal keer 250x verschillende 'logs' in mijn bank (dus mijn storage zelf is al vol als het daar in kon staan). En nog wel wat dingen.
Is een investering voor de lange termijn.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kan je daar niet beter wat van verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |