iddquote:
Doe maar verlenging, hij loopt nog maar een maandje, maar als je er dan pimp ofzo opgooit is dat maar een paar dagen toch?quote:Op zondag 2 december 2012 23:21 schreef Fopje het volgende:
[..]
iddWelk abo wil je? Of wil je verlenging ofzo? Zeg 't maar
Tot hoelang loopt je huidige?
Een hele kalkoen kost ~40 euro (bron: http://www.mijn-slager.nl/bestellen.php?i4&menu_item=Kalkoen). Misschien een donatie actie opzetten voor de kalkoen?quote:Op zondag 2 december 2012 11:24 schreef HeaN82 het volgende:
Wat is kerst zonder kalkoen? Dus die kalkoen moet erin![]()
Ik denk alleen dat TS geen dure kalkoen koopt, en dat hij niet past in de schimmelbak![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan maar een plofkip?quote:Op maandag 3 december 2012 11:29 schreef EJ403 het volgende:
[..]
Een hele kalkoen kost ~40 euro (bron: http://www.mijn-slager.nl/bestellen.php?i4&menu_item=Kalkoen). Misschien een donatie actie opzetten voor de kalkoen?
Ik heb aardig wat ervaring met schimmels (eufemistisch gezegd nooit dol geweest op afwassen), maar die ken ik nog niet! Ben wel benieuwdquote:
Iedereen is er stiekem nieuwsgierig naar, de vraag is alleen of Fopje de ballen ervoor heeft.quote:Op maandag 3 december 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat ervaring met schimmels (eufemistisch gezegd nooit dol geweest op afwassen), maar die ken ik nog niet! Ben wel benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja volgens mij wel. Gewoon basic verlenging dan?quote:Op maandag 3 december 2012 10:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe maar verlenging, hij loopt nog maar een maandje, maar als je er dan pimp ofzo opgooit is dat maar een paar dagen toch?
quote:Op maandag 3 december 2012 19:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Gewoon basic verlenging dan?
Oke gedaanquote:
quote:Op maandag 3 december 2012 14:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen is er stiekem nieuwsgierig naar, de vraag is alleen of Fopje de ballen ervoor heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het liefst doe ik het ook gewoon. In een wereld zonder schaamte had ik het gedaan. Maarja, geen woorden maar daden he
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Gewoon zeggen dat het van een gek neefje is.quote:Op maandag 3 december 2012 22:56 schreef Fopje het volgende:
[..]Het liefst doe ik het ook gewoon. In een wereld zonder schaamte had ik het gedaan. Maarja, geen woorden maar daden he
Hier gebeurt helemaal niks mee, dit heeft mijn huisgenootje namelijk een keer een eeuwigheid laten staan.quote:Op zondag 2 december 2012 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Een paar eetlepels gekookte witte rijst!
Tiramisuquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:39 schreef robdriessen het volgende:
Feestdagen editie? Dan ook iets feestelijks:
Kies maar: Tiramisu of stukje amandelstaaf of open potje ongeslagen slagroom
Is nog wel wat plek voor iets kleins hoorquote:
Een toastje met salade?quote:Op woensdag 5 december 2012 23:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is nog wel wat plek voor iets kleins hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |