Lang niet zo goed, op Android kun je bijvoorbeeld geen muis gebruiken, en heb je geen fatsoenlijke desktop zoals op Windows,Linux en Mac. Android is een mobiel besturingssysteem net zoals iOS, dat kun je toch ook niet gebruiken als Desktop.quote:
Wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef davedavy het volgende:
[..]
op Android kun je bijvoorbeeld geen muis gebruiken
Android is een Linux distroquote:Op woensdag 28 november 2012 17:51 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dan heeft het alsnog nog lang niet zoveel mogelijkheden als Linux.
Ja klopt ik verbeter me zin welquote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Android is een Linux distro
awesome wm gebruikenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef Goddelijker het volgende:
Maar wat is het nut van Linux erop draaien?
Dat vind ik wel heel kort door de bocht...quote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Android is een Linux distro
Neo stelt nooit teleur.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef Downstar het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar die MiniX Neo X5 ( wederom een NEO die wss niet te leur gaat stellen, na al de positieve NEO N02-m beoordelingen)
Misschienquote:Op woensdag 28 november 2012 18:06 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja klopt ik verbeter me zin wel
"Dan heeft het alsnog nog lang niet zoveel mogelijkheden als Ubuntu of een andere distro."
Beter ?
Die hards Windoes gebruikers?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef Goddelijker het volgende:
Al dat Linux-gedoe gaat mijn pet te boven.
Hoe will je het dan noemen?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel kort door de bocht...
Checkquote:Op woensdag 28 november 2012 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb ff een topic aangemaakt voor Android-stickies en kastjes.
Je weet wel, zoals de MK808 (MK802), UG802, UHost2 en MINIX NEO X5:
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
Komt dat zien!Suggesties/opmerkingen/toevoegingen altijd welkom.
Windows en iOs.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:11 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Die hards Windoes gebruikers?
[..]
Hoe will je het dan noemen?
[..]
Check
Why?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wees blij dat Linux overal(behalve desktop,met ~ 10%) wordt gebruikt
Gelukkig openen we daar een ander topic over in DIG zodat het hier wat schoon blijft.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Vraag maar aan Google en webservers o.a
quote:Op donderdag 29 november 2012 00:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gelukkig openen we daar een ander topic over in DIG zodat het hier wat schoon blijft.
Zo streng als bij de buren hoeft niet, maar denk wel een beetje na voordat je post.
DIt bericht is overigens niet alleen voor jou bedoeld, zo af en toe zijn er meer mensen die dit doen.
Dat kan niemand je precies vertellen, zeker nu niet.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Mustang24 het volgende:
23-Nov-2012 Hong Kong Item posted and is being processed.
23-Nov-2012 Hong Kong In transit.
24-Nov-2012 Hong Kong Processed for departure.
24-Nov-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 25-Nov-2012
Waneer kan ik het pakketje verwachten ???, komt met hongkong post
is het met DHL? Want dan kan je het de dag erna of 2 dagen erna verwachten... maar dit zal wel geen DHL zijn dus dan kan het zijn dat je nog 2 weken of meer kan wachten. Heb ik ook wel eens gehad met een tracking code. meestal heb ik geen tracking en wacht ik gewoon 4 wekenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:03 schreef Mustang24 het volgende:
23-Nov-2012 Hong Kong Item posted and is being processed.
23-Nov-2012 Hong Kong In transit.
24-Nov-2012 Hong Kong Processed for departure.
24-Nov-2012 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 25-Nov-2012
Waneer kan ik het pakketje verwachten ???, komt met hongkong post
Jup.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:27 schreef pazara het volgende:
klopt het dat in deze tijden de hk post wat langzamer is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |