Sweet!quote:
Precies! Ik zal foto's en filmpje plaatsen zodra ik hem heb.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sweet!We verwachten uiteraard een reviewtje als 'ie binnen is.
Zie je eigenlijk niet zoveel, kastjes met veel aansluitingen en de connectiviteit die dat kastje heeft!
Nee, met die gaat dat draadloos.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:52 schreef pazara het volgende:
ik heb deze en deze binnen van bic
maar wanneer verbruikt de lader de battarij?
als de kabel erin zit?
Cool. Lookin' forward.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies! Ik zal foto's en filmpje plaatsen zodra ik hem heb.
Heb hem trouwens bij GeekBuying gekocht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, met die gaat dat draadloos.
[..]
Cool. Lookin' forward.
fyquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, met die gaat dat draadloos.
Ah ja, via hun newsletter kwam ik die tegen eens!quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb hem trouwens bij GeekBuying gekocht.
http://www.geekbuying.com(...)J45-Slot-312604.html
quote:Coupon Code: $4 OFF for $100: DNCLWQNG
Brand het?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
Ach ja. Laat ik 'em zelf ook maar gewoon bestellen.
SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ies niet handug.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Momenteel volgens mij alleen VISA/MasterCard en JCB (ofzo).
Gewoon thuis, keek wel mee.. maar las niet écht meer mee.quote:
Werkt dat wat die NOOK? . Of heb je een oudere versie?quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:54 schreef tokko1 het volgende:
Net een hoesje voor m'n NOOK besteld, maar toch weinig aanbod van chinese webshops. Maar gewoon voor een Ebay seller gekozen gezien het aanbod.
(btw, Shiz en God .. slooowchat--> PM!?)
Zat zelf te twijfelen over die van J1nx, maar ik heb helaas het geld er momenteel even niet voor overquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:18 schreef shiznuts het volgende:
Ach ja. Laat ik 'em zelf ook maar gewoon bestellen.
Als het goed is komt sinterklaas die binnenkort brengen, zal wel ff ervaring doorsturenquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Werkt dat wat die NOOK? . Of heb je een oudere versie?
[..]
Zat zelf te twijfelen over die van J1nx, maar ik heb helaas het geld er momenteel even niet voor over.
http://liliputing.com/201(...)ne-mk802-remote.htmlquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies, welke app heb je dan nodig?
Doe dat x3 en je zit aan mijn aantal verwachte pakjesquote:Op woensdag 28 november 2012 09:52 schreef Goddelijker het volgende:
En ik wilde niets meer bestellen...
Heb gewoon weer een hele lijst staan wat ik besteld heb en nog moet krijgen.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik had tegen mezelf gezegd niks meer te kopen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef jonasr het volgende:
[..]
Doe dat x3 en je zit aan mijn aantal verwachte pakjes
Ja. Soms wel handig om in de gaten te houden hoelang iets er over doet en dat het niet de Paypal-claim-periode overschrijdt.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:28 schreef revpolen het volgende:
slaan jullie echt op wat je besteld heb?
heb ook 3x per week de postbode aan de deur staan.. maar het is voor mij altijd net sinterklaas! Owja dat had ik ook besteld...
Whiteboardquote:Op woensdag 28 november 2012 12:44 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb de muur voor mijn pc volhangen met A4 papier om alles op orde te houden. Datum, product, prijs, verkoperGewoon meteen opschrijven als je met paypal gaat betalen, anders begint het echt een zwart gat te worden dat China shoppen
16 producten per A4, 4 stuks aan de muur per maand.... je weet wel![]()
Het is druk denk ik. Heb zelf ook mijn eerste pakketje, focalprice, die de claim-periode overschrijft. Maar het is van kleine waarde dus geef ze nog even.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:09 schreef LKVBHD het volgende:
Of mijn postbode is overleden, of ik moet flink wat claims gaan indienen...
Het gaat nu echt langzaam. Gisteren m'n Magic Cube van Lightake eindelijk binnen.. 28 oktober verzonden.. De vorige pakketjes muv Jiayu G3 duurde hooguit 15 dagen..quote:Op woensdag 28 november 2012 14:09 schreef LKVBHD het volgende:
Of mijn postbode is overleden, of ik moet flink wat claims gaan indienen...
Bij mij gaat het ook ontiegelijk langzaam...Heb nog een paar dingen uit staan maar dat is ook al 3-4 weken terug schat ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef dramatic het volgende:
[..]
Het gaat nu echt langzaam. Gisteren m'n Magic Cube van Lightake eindelijk binnen.. 28 oktober verzonden.. De vorige pakketjes muv Jiayu G3 duurde hooguit 15 dagen..
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 27 november 2012 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Heb hem trouwens bij GeekBuying gekocht.
http://www.geekbuying.com(...)J45-Slot-312604.html
quote:Op woensdag 28 november 2012 11:08 schreef Goddelijker het volgende:
Het nadeel van de MK802/808 vind ik, dat je deze ze niet gemakkelijk ergens kunt neerzetten/leggen. En geen digitaal geluid uitgang.
Het was voor ons thuis een keuze, nieuwe receiver die van alles af kan spelen. Maar dan blijf je toch zitten met dat een receiver vaak geen mediaspeler is, waardoor je blu-rays moet branden/kopen om HD te kunnen afspelen. Óf dus dit een dit soort mediaspeler.
Je hebt in ieder geval Ubuntu Linux voor de MK802//MK808/UG802 ,ook voor media apparaten met/gebaseerd op Rockchip RK3066 chipsetquote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef Downstar het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar die MiniX Neo X5 ( wederom een NEO die wss niet te leur gaat stellen, na al de positieve NEO N02-m beoordelingen)
Die miniX ziet eruit als één van de eerste volwaardige mediaspelers gebaseerd op android vanuit china.. Genoeg aansluitingen, digitaal geluid. wifi of ethernet.. Dualcore processor gebasseerd op goed werkende Rockchip 3066 architectuur en 1 Gb ram
als ik dit zie dan denk ik hebben hebben hebben, al werkt bij mij de Mk802 ook wel goed
maar is natuurlijk niet te vergelijken met het mooie bovenstaande
Gebruiken als Mini PC?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef Goddelijker het volgende:
Maar wat is het nut van Linux erop draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |