Daar zijn moderators voor. Two wrongs don't make a right. Plaats een TR, zet het in FB, alles kan!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus als iemand snel 5 posts achterelkaar neerzet zodat hij een topic kan openen is dat goed? Posts als 'lapo' 'bijna' 'nu wel' etc. Het voegt niets toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar

Is prima hoor, gaat mij om het principe en dat 2Happy4U snapt dat dit niet de bedoeling isquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lapo = TS, simpel als dat. Dat is in elke SC en menig ander topic hetzelfde (uitzonderingen als R&P daargelaten), dus doe even rustig en gun iemand een paar minuten.
@Nodig: Beetje zinloos om dat topic nu nog op slot te keilen IMHO. Is toch zo vol, volgende keer beter.

Ik snap het wel hoor maar 'lapo' is net zo vervelend als iemand die 'jouw' topic opent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Is prima hoor, gaat mij om het principe en dat 2Happy4U snapt dat dit niet de bedoeling is

In jouw beleving misschien. Spit de LAPO's is na van JNG SC topics. Je zal weinig nuttige posts tegenkomen als #301, had je ze nu allemaal mogen kapen? Zo werkt JNG SC nou eenmaal, het gaat rap en iedereen wil graag de laatste post om een leuke titel te bedenken en het prikbord te behangen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor maar 'lapo' is net zo vervelend als iemand die 'jouw' topic opent.

Dus kapen is toegestaan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef Conflict het volgende:
Stop eens met dat gezever over die LAPO's, of we gaan gewoon over op steeds dezelfde OP en TT om van het gezeik af te zijn. Het is echt totaal onbelangrijk om zelfs maar over na te denken.
quote:Heeft iemand de lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en onnodig, dat snapt iedereen.

Lokpostquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
ok. mn standpunt is duidelijk, dat weet je.

Ik zou het jammer vinden als de SC verdwijnt, want het kan best gezellig zijn. Laatste tijd blijven de newbies ook hangen, dus dat is helemaal goed. Maar de sfeer wordt er gewoon niet beter op de redenen wat ik hierboven heb gezegd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Lokpost. Vertel eens? Wat is je standpunt dan?

Dat inderdaad!quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat Prom en Tax hiervan vinden.

Newbies niet welkom?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
Al gauw hoorde ik dat de newbies niet welkom zijn in de SC. Dit werd gezegd in de openbare JNG!-WhatsApp-gesprek (ik hoorde dat prom dit had gezegd). Nou, moeten ze zelf weten en ik voel me totaal niet aangesproken. Ik doe mijn eigen ding, immers de SC is openbaar en de newbies mogen lekker gezellig mee posten. Vervolgens vertrekken ze naar de FHF-SC omdat ze zich niet aan ons kunnen aanpassen. Prima, moeten ze zelf weten en ik houd ze vooral niet tegen.
Als wij posten is het gelijk verzieken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
Vervolgens komen ze met regelmaat terug in de SC om de boel weer te lopen verzieken door weer te impliceren dat ze seks hebben gehad en tegen elkaar blijven praten en de rest op een half negeer-modus komt te staan. Niemand voelt zich dan nog welkom.
Volgens mij is het helemaal niet verplicht om eerst een goede avond/ goede middag te typen, als ik dat elke keer moet doen als ik een uur niet gepost heb dan zou ik er al aardig wat posts bij krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Nog maar te zwijgen over de 'poep en plas' grapjes waar ze regelmatig de SC mee binnenkomen zonder even gedag te zeggen of iets, echt totaal onnodig en naja enige vorm van humor kan ik er al helemaal niet in ontdekken

Vriendin zit naast me en eigenlijk hebben we vrijwel dezelfde mening hierover.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoe denken jullie dit > samen < op te lossen? Jullie zijn allemaal 18+ aan jullie profielen te zien, dus ik denk dat jullie oud en wijs genoeg zijn om dit zelf op te lossen in plaats van de moderators telkens de kleuterjuf uit te laten hangen.
Ik zal een klein voorzetje geven:
Taexon, je gaf in de SC zelf toe dat je nogal vaak (seksistisch) post met je vriendinnetje. Dat kan dus vast wel een stuk minder?

Je weet best wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Newbies niet welkom?
Vaag volgens mij reageren wij vrijwel altijd wel op nieuwe mensen in de slowchat
Openbare whatsapp groep?
Dat heeft iemand anders ervan gemaakt want volgens mij bleef alles voorheen altijd netjes in de whatsapp groep zoals de afspraak was.
Vertrekken naar de FHF-SC was niet omdat wij ons niet aan jullie aan zouden kunnen passen maar het leek mij persoonlijk gewoon maar een handig idee om ook eens te kijken hoe het er in andere sc's aan toe ging, we hebben dan ook nooit gezegd niet meer in de JNG te posten.
En we reageren inderdaad vaak op elkaar, komt ook omdat er soms verder geen mensen reageren.
Maar moeten wij dan ook zeggen tegen bijvoorbeeld jou en ezell (voorbeeld voorbeeld geen zorgen) als het een 1 op 1 gesprek is dat jullie naar WA moeten verhuizen?
Nee lijkt mij niet in ieder geval
[..]
Als wij posten is het gelijk verzieken?
En als iemand op ons reageert dan reageren wij beide vrijwel altijd wel terug.
[..]
Volgens mij is het helemaal niet verplicht om eerst een goede avond/ goede middag te typen, als ik dat elke keer moet doen als ik een uur niet gepost heb dan zou ik er al aardig wat posts bij krijgen.

Volgens mij valt dat de laatste tijd al reuze meequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
What about die seksistische dingen Taex?

quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Even tussendoor: seksistisch gaat over discrimatie op grond van geslacht. Jullie bedoelen seksueel getint.

Je kunt toch wel een beetje aan het postgedrag zien of je iemand mag?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
En dat newbie`s niet toegelaten werden is inderdaad wel enigszins overdreven geformuleerdmaar jullie (en vooral Promi) heeft over een aantal users hier altijd een duidelijke `negatieve'' mening gehad, terwijl dat in mijn mening onterecht is omdat je niet kan oordelen over users die hier net zijn en waar je dus nog amper contact mee hebt gehad. Zo creëer je natuurlijk al vanaf het begin een negatieve sfeer, en van het een komt het ander.
Om maar even een voorbeeld te geven: Toto69 komt als nieuwe user binnen. hij wordt meteen geaccepteerd en er word gewoon aardig tegen hem gedaan.
Waarom gebeurde dat dan niet bij bijvoorbeeld Ezell en Etsu? 2 users waar je, voordat je al een mening klaarhad, nou niet bepaald veel mee hebt gepraat

Dan ben ik wel benieuwd welke dingen aan hun postgedrag geleid hebben tot die mening dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een beetje aan het postgedrag zien of je iemand mag?

Tuurlijk, maar dat komt pas na een tijdje, daarvoor kan je het niet zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een beetje aan het postgedrag zien of je iemand mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |