abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:38:24 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_124266165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dus als iemand snel 5 posts achterelkaar neerzet zodat hij een topic kan openen is dat goed? Posts als 'lapo' 'bijna' 'nu wel' etc. Het voegt niets toe.
Daar zijn moderators voor. Two wrongs don't make a right. Plaats een TR, zet het in FB, alles kan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:40:06 #102
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124266245
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Lapo = TS, simpel als dat. Dat is in elke SC en menig ander topic hetzelfde (uitzonderingen als R&P daargelaten), dus doe even rustig en gun iemand een paar minuten.

@Nodig: Beetje zinloos om dat topic nu nog op slot te keilen IMHO. Is toch zo vol, volgende keer beter.
Is prima hoor, gaat mij om het principe en dat 2Happy4U snapt dat dit niet de bedoeling is :)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:42:43 #103
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_124266372
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef nodig het volgende:

[..]

Is prima hoor, gaat mij om het principe en dat 2Happy4U snapt dat dit niet de bedoeling is :)
Ik snap het wel hoor maar 'lapo' is net zo vervelend als iemand die 'jouw' topic opent.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 20:47:46 #104
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124266639
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 20:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor maar 'lapo' is net zo vervelend als iemand die 'jouw' topic opent.
In jouw beleving misschien. Spit de LAPO's is na van JNG SC topics. Je zal weinig nuttige posts tegenkomen als #301, had je ze nu allemaal mogen kapen? Zo werkt JNG SC nou eenmaal, het gaat rap en iedereen wil graag de laatste post om een leuke titel te bedenken en het prikbord te behangen.
pi_124283841
Stop eens met dat gezever over die LAPO's, of we gaan gewoon over op steeds dezelfde OP en TT om van het gezeik af te zijn. Het is echt totaal onbelangrijk om zelfs maar over na te denken.
  woensdag 20 maart 2013 @ 14:12:22 #106
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_124291747
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 10:17 schreef Conflict het volgende:
Stop eens met dat gezever over die LAPO's, of we gaan gewoon over op steeds dezelfde OP en TT om van het gezeik af te zijn. Het is echt totaal onbelangrijk om zelfs maar over na te denken.
Dus kapen is toegestaan?

Dan moet je deze regel weghalen en gewoon de snelste laten openen..

quote:
Heeft iemand de lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en onnodig, dat snapt iedereen.
pi_126559818
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

ok. mn standpunt is duidelijk, dat weet je.
Lokpost ;). Vertel eens? Wat is je standpunt dan?
pi_126559945
Even verder op de posts in de SC
----

Wij reageren zover ik weet gewoon normaal in de SC op de users die zich aangesproken voelen dat wij ze "irritant" zouden vinden.
Dat er iets word bijgehaald wat zich in een WA chat heeft voorgedaan vind ik maar een vreemd voorval maar dat zal wel aan mij liggen :).
pi_126560149
Goed. Omdat ara mij/ons hiernaartoe heeft gewezen:

Laten we bij het begin beginnen:
In het begin toen ik in JNG!-SC kwam te posten, leek het een gezellige SC. Ik kende niet zoveel mensen maar toch wel een paar. Ik besloot gezellig mee te posten. Al gauw ergerde ik me aan de posts van Tax en Prom, want zij beschouwen de SC als een WhatsApp-gesprek en praatten werkelijk alleen maar tegen elkaar. Vaak wat ze meemaakten, dat ze seks hebben, weet ik allemaal wat. Wat voegt dat toe en hoezo kan dat leuk zijn voor anderen?

Al gauw hoorde ik dat de newbies niet welkom zijn in de SC. Dit werd gezegd in de openbare JNG!-WhatsApp-gesprek (ik hoorde dat prom dit had gezegd). Nou, moeten ze zelf weten en ik voel me totaal niet aangesproken. Ik doe mijn eigen ding, immers de SC is openbaar en de newbies mogen lekker gezellig mee posten. Vervolgens vertrekken ze naar de FHF-SC omdat ze zich niet aan ons kunnen aanpassen. Prima, moeten ze zelf weten en ik houd ze vooral niet tegen.

Vervolgens komen ze met regelmaat terug in de SC om de boel weer te lopen verzieken door weer te impliceren dat ze seks hebben gehad en tegen elkaar blijven praten en de rest op een half negeer-modus komt te staan. Niemand voelt zich dan nog welkom.

Nogmaals: ik heb echt geen problemen mee als jullie mee posten, echt niet, alleen vind ik het nogal hinderlijk dat het vrijwel alleen maar over seks gaat en dat jullie de SC als een WhatsApp-gesprek beschouwen. Doe daar eens iets aan, dan ergert niemand zich eraan en hoeft er ook geen gebitch op elkaar te komen.

Los gezien van het feit dat er lelijke dingen zijn gezegd over de mods en de newbies op WhatsApp, weet ik niet wat er allemaal gezegd is want ik maak daar geen deel van uit en daar ben ik blij om. Maar dit bewijst wel dat jullie best triest aan het doen zijn.

Zo, dat moest eruit.
pi_126560310
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:53 schreef Anne het volgende:

[..]

Lokpost ;). Vertel eens? Wat is je standpunt dan?
Ik zou het jammer vinden als de SC verdwijnt, want het kan best gezellig zijn. Laatste tijd blijven de newbies ook hangen, dus dat is helemaal goed. Maar de sfeer wordt er gewoon niet beter op de redenen wat ik hierboven heb gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2013 23:01:20 ]
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 15 mei 2013 @ 23:06:39 #111
319979 Fok-it
All is well
pi_126560649
Ik ben het helemaal eens met Etsu, in het begin van Jong viel het nog mee maar Promi en Tax beginnen steeds meer op Kleffie en Beffie te lijken. Het is alleen maar onderling, dingen die hun alleen begrijpen. Nog maar te zwijgen over de 'poep en plas' grapjes waar ze regelmatig de SC mee binnenkomen zonder even gedag te zeggen of iets, echt totaal onnodig en naja enige vorm van humor kan ik er al helemaal niet in ontdekken
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126560780
Nu ben ik benieuwd wat Prom en Tax hiervan vinden.
#TeamMiley
pi_126560823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef arachide. het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat Prom en Tax hiervan vinden.
Dat inderdaad!

Taexon, jij bent hier al. Doe eens even twee kanten van het verhaal graag ;).
Wat vind je van bovenstaande post van Etsu?
En haal je vriendinneke ook eens hierheen, zodat zij ook haar zegje kan doen. Want het gaat ook over haar.

En hoe denken jullie dit > samen < op te lossen? Jullie zijn allemaal 18+ aan jullie profielen te zien, dus ik denk dat jullie oud en wijs genoeg zijn om dit zelf op te lossen in plaats van de moderators telkens de kleuterjuf uit te laten hangen.

Ik zal een klein voorzetje geven:
Taexon, je gaf in de SC zelf toe dat je nogal vaak (seksistisch) post met je vriendinnetje. Dat kan dus vast wel een stuk minder?

Etsu, ik zie jou vooral in de SC ergeren aan dingen (of dat terecht of onterecht is laat ik voor nu in het midden) en je daarop afreageren. Dat werkt redelijk averechts en ook niet echt sfeerbevordelijk. Mijns inziens is het beter om een TR of PR te zetten en de rest aan de moderators over te laten, denk je ook niet? (zij bekijken dat trouwens objectief en zullen dus niet altijd actie ondernemen als blijkt dat je report niet helemaal terecht is, maar dat snap je vast wel :*).
pi_126560883
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:

Al gauw hoorde ik dat de newbies niet welkom zijn in de SC. Dit werd gezegd in de openbare JNG!-WhatsApp-gesprek (ik hoorde dat prom dit had gezegd). Nou, moeten ze zelf weten en ik voel me totaal niet aangesproken. Ik doe mijn eigen ding, immers de SC is openbaar en de newbies mogen lekker gezellig mee posten. Vervolgens vertrekken ze naar de FHF-SC omdat ze zich niet aan ons kunnen aanpassen. Prima, moeten ze zelf weten en ik houd ze vooral niet tegen.

Newbies niet welkom?
Vaag volgens mij reageren wij vrijwel altijd wel op nieuwe mensen in de slowchat :)

Openbare whatsapp groep?
Dat heeft iemand anders ervan gemaakt want volgens mij bleef alles voorheen altijd netjes in de whatsapp groep zoals de afspraak was.

Vertrekken naar de FHF-SC was niet omdat wij ons niet aan jullie aan zouden kunnen passen maar het leek mij persoonlijk gewoon maar een handig idee om ook eens te kijken hoe het er in andere sc's aan toe ging, we hebben dan ook nooit gezegd niet meer in de JNG te posten.

En we reageren inderdaad vaak op elkaar, komt ook omdat er soms verder geen mensen reageren.
Maar moeten wij dan ook zeggen tegen bijvoorbeeld jou en ezell (voorbeeld voorbeeld geen zorgen :* ) als het een 1 op 1 gesprek is dat jullie naar WA moeten verhuizen?
Nee lijkt mij niet in ieder geval :)

quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:

Vervolgens komen ze met regelmaat terug in de SC om de boel weer te lopen verzieken door weer te impliceren dat ze seks hebben gehad en tegen elkaar blijven praten en de rest op een half negeer-modus komt te staan. Niemand voelt zich dan nog welkom.

Als wij posten is het gelijk verzieken?
En als iemand op ons reageert dan reageren wij beide vrijwel altijd wel terug :).

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
Nog maar te zwijgen over de 'poep en plas' grapjes waar ze regelmatig de SC mee binnenkomen zonder even gedag te zeggen of iets, echt totaal onnodig en naja enige vorm van humor kan ik er al helemaal niet in ontdekken
Volgens mij is het helemaal niet verplicht om eerst een goede avond/ goede middag te typen, als ik dat elke keer moet doen als ik een uur niet gepost heb dan zou ik er al aardig wat posts bij krijgen.
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:13:09 #115
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126561072
What about die seksistische dingen Taex?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_126561083
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Anne het volgende:

[..]

En hoe denken jullie dit > samen < op te lossen? Jullie zijn allemaal 18+ aan jullie profielen te zien, dus ik denk dat jullie oud en wijs genoeg zijn om dit zelf op te lossen in plaats van de moderators telkens de kleuterjuf uit te laten hangen.

Ik zal een klein voorzetje geven:
Taexon, je gaf in de SC zelf toe dat je nogal vaak (seksistisch) post met je vriendinnetje. Dat kan dus vast wel een stuk minder?

Vriendin zit naast me en eigenlijk hebben we vrijwel dezelfde mening hierover.
En vaak als zei iets zegt dan heeft zei het gelijk weer gedaan dus vind het heel even prima zo.

Hoe dit oplossen?
Mij lijkt het simpelst om gewoon niet zoveel op elkaar te letten en als je je aan elkaar ergert gewoon de post waar je je dan ook aan ergert maar even voor lief te nemen en te negeren.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 15 mei 2013 @ 23:14:15 #117
319979 Fok-it
All is well
pi_126561143
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:

[..]

Newbies niet welkom?
Vaag volgens mij reageren wij vrijwel altijd wel op nieuwe mensen in de slowchat :)

Openbare whatsapp groep?
Dat heeft iemand anders ervan gemaakt want volgens mij bleef alles voorheen altijd netjes in de whatsapp groep zoals de afspraak was.

Vertrekken naar de FHF-SC was niet omdat wij ons niet aan jullie aan zouden kunnen passen maar het leek mij persoonlijk gewoon maar een handig idee om ook eens te kijken hoe het er in andere sc's aan toe ging, we hebben dan ook nooit gezegd niet meer in de JNG te posten.

En we reageren inderdaad vaak op elkaar, komt ook omdat er soms verder geen mensen reageren.
Maar moeten wij dan ook zeggen tegen bijvoorbeeld jou en ezell (voorbeeld voorbeeld geen zorgen :* ) als het een 1 op 1 gesprek is dat jullie naar WA moeten verhuizen?
Nee lijkt mij niet in ieder geval :)

[..]

Als wij posten is het gelijk verzieken?
En als iemand op ons reageert dan reageren wij beide vrijwel altijd wel terug :).

[..]

Volgens mij is het helemaal niet verplicht om eerst een goede avond/ goede middag te typen, als ik dat elke keer moet doen als ik een uur niet gepost heb dan zou ik er al aardig wat posts bij krijgen.
Je weet best wel wat ik bedoel ;)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126561186
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef LittleBrownie het volgende:
What about die seksistische dingen Taex?
Volgens mij valt dat de laatste tijd al reuze mee :).

Enige seksistische wat ik kan herinneren is over dat er ineens schoonmakers aan de deur stonden in Disney.

Dat ineens de moeder van Prom hier in de kamer staat terwijl wij naakt liggen is niet gelijk seksistisch imo maar vond het wel humor :')
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:21:08 #119
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_126561583
Even tussendoor: seksistisch gaat over discrimatie op grond van geslacht. Jullie bedoelen seksueel getint.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_126561629
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Even tussendoor: seksistisch gaat over discrimatie op grond van geslacht. Jullie bedoelen seksueel getint.
_O- ach als we maar snappen wat we bedoelen :+
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 15 mei 2013 @ 23:22:04 #121
319979 Fok-it
All is well
pi_126561647
En dat newbie`s niet toegelaten werden is inderdaad wel enigszins overdreven geformuleerd :P maar jullie (en vooral Promi) heeft over een aantal users hier altijd een duidelijke `negatieve'' mening gehad, terwijl dat in mijn mening onterecht is omdat je niet kan oordelen over users die hier net zijn en waar je dus nog amper contact mee hebt gehad. Zo creëer je natuurlijk al vanaf het begin een negatieve sfeer, en van het een komt het ander.

Om maar even een voorbeeld te geven: Toto69 komt als nieuwe user binnen. hij wordt meteen geaccepteerd en er word gewoon aardig tegen hem gedaan.
Waarom gebeurde dat dan niet bij bijvoorbeeld Ezell en Etsu? 2 users waar je, voordat je al een mening klaarhad, nou niet bepaald veel mee hebt gepraat
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126561705
Ik denk dat het een gevalletje TMI is. Ik ga proberen dit politiek correct te brengen, dus.

Soms komt het gewoon over alsof jullie je hele dag met elkaar doornemen terwijl jullie elkaar over een paar uur weer zien. Dat soort persoonlijke dingen zeg ik ook, maar dan in whatsapp. In de SC bespreek ik dat soort dingen of op iedereen gericht of ik vertel niet-zo-alledaagse dingen of ik vertel helemaal niks en loop alleen te waarschuwen. :')

Maargoed, ik denk dat het iets is wat je moet aanvoelen, als ik een stelletje zie posten waarbij de een zegt "hoe is je dag?" dan ga ik daar niet op reageren, want het is duidelijk niet voor mij.

Probeer je gewoon te bedenken "kan dit hier, of kan dit op whatsapp?" of kan ik het zo verpakken dat iedereen kan inhaken?

En seks is fucking geweldig, maar vooral om te hebben, niet om te bespreken.

Zou daar iets meer op gelet kunnen worden?

En Etsu,

Je weet toch ondertussen wel dat als ik jou aanspreek dat dat dan voor iedereen geldt? Dus probeer je daarover niet op te naaien. En maak een TR als je denkt dat het niet kan, of post in feedback of dm de desbetreffende user. De stroom aan kritiek en provocerend gedrag (ja ja) maakt het topic ook niet leuker.

En nu weer lief buitenspelen, kinders, mama gaat roken.
#TeamMiley
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:23:06 #123
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_126561712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
En dat newbie`s niet toegelaten werden is inderdaad wel enigszins overdreven geformuleerd :P maar jullie (en vooral Promi) heeft over een aantal users hier altijd een duidelijke `negatieve'' mening gehad, terwijl dat in mijn mening onterecht is omdat je niet kan oordelen over users die hier net zijn en waar je dus nog amper contact mee hebt gehad. Zo creëer je natuurlijk al vanaf het begin een negatieve sfeer, en van het een komt het ander.

Om maar even een voorbeeld te geven: Toto69 komt als nieuwe user binnen. hij wordt meteen geaccepteerd en er word gewoon aardig tegen hem gedaan.
Waarom gebeurde dat dan niet bij bijvoorbeeld Ezell en Etsu? 2 users waar je, voordat je al een mening klaarhad, nou niet bepaald veel mee hebt gepraat

Je kunt toch wel een beetje aan het postgedrag zien of je iemand mag?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 15 mei 2013 @ 23:24:58 #124
319979 Fok-it
All is well
pi_126561809
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef supersof het volgende:

[..]

Je kunt toch wel een beetje aan het postgedrag zien of je iemand mag?
Dan ben ik wel benieuwd welke dingen aan hun postgedrag geleid hebben tot die mening dan. :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126561838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef supersof het volgende:

[..]

Je kunt toch wel een beetje aan het postgedrag zien of je iemand mag?
Tuurlijk, maar dat komt pas na een tijdje, daarvoor kan je het niet zien.
#TeamMiley
pi_126561839
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef Anne het volgende:

[..]
Etsu, ik zie jou vooral in de SC ergeren aan dingen (of dat terecht of onterecht is laat ik voor nu in het midden) en je daarop afreageren. Dat werkt redelijk averechts en ook niet echt sfeerbevordelijk. Mijns inziens is het beter om een TR of PR te zetten en de rest aan de moderators over te laten, denk je ook niet? (zij bekijken dat trouwens objectief en zullen dus niet altijd actie ondernemen als blijkt dat je report niet helemaal terecht is, maar dat snap je vast wel :*).
Dat zou ik inderdaad kunnen doen. Maar we weten allebei dat de mods niet kunnen bepalen hoe en wat de posts eruit moeten zien, want da's gewoon censuur. Zou wat zijn als ara/LB mijn TR's wegklikken omdat ik me er toevallig aan erger. Als ik er iets van zeg, dan weten ze ook weer dat ze niet zo bloedirritant moeten lopen doen en dan is mijn mening er ook weer uit. Maar ik snap je punt ook heel goed, en zal dat voortaan ook doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:

[..]

Newbies niet welkom?
Vaag volgens mij reageren wij vrijwel altijd wel op nieuwe mensen in de slowchat :)
Tja, toch werd dat gezegd in WhatsApp. Ik weet ook niet of het zo is dat prom het gezegd heeft, kan ook iemand anders zijn geweest maar het is wel gezegd.

quote:
Openbare whatsapp groep?
Dat heeft iemand anders ervan gemaakt want volgens mij bleef alles voorheen altijd netjes in de whatsapp groep zoals de afspraak was.
Dus als jij of Prom lelijke dingen over ons zeggen, en het wordt toevallig doorgeluld, mag het niet in de SC komen? Wij mogen dat niet weten? :') Plaats je eens in onze positie en bedenk dan hoe jij dan zou voelen.

quote:
Vertrekken naar de FHF-SC was niet omdat wij ons niet aan jullie aan zouden kunnen passen maar het leek mij persoonlijk gewoon maar een handig idee om ook eens te kijken hoe het er in andere sc's aan toe ging, we hebben dan ook nooit gezegd niet meer in de JNG te posten.
Prima, maar dan moet je niet telkens terugkomen om weer eens klef te lopen doen. Daar lijkt het sterk op.

quote:
En we reageren inderdaad vaak op elkaar, komt ook omdat er soms verder geen mensen reageren.
Maar moeten wij dan ook zeggen tegen bijvoorbeeld jou en ezell (voorbeeld voorbeeld geen zorgen :* ) als het een 1 op 1 gesprek is dat jullie naar WA moeten verhuizen?
Nee lijkt mij niet in ieder geval :)
Ezell en ik reageren vooral 's nachts tegen elkaar. Maar wat Ezell en ik bespreken, is totaaaaal niet klef en gaan al helemaal niet over seksistische dingen. We zorgen ervoor dat de onderwerpen algemeen blijven waar iedereen ook gezellig op kan reageren. Daar is geen sprake van bij jullie posts, want immers, wie heeft er met jullie seksavonturen mee te maken? Wat moeten wij met de posts dat jij en Prom morgenochtend om 8 uur gaan meeten en dat jij daarvoor even de hond gaat uitlaten. Zoiets kan ook op WhatsApp. Jullie hebben de grens tussen persoonlijke dingen en dingen wat iedereen mag weten en dat het degene het ook interesseert waarbij ook discussiestof mogelijk is, nog niet helemaal door.

quote:
[..]

Als wij posten is het gelijk verzieken?
En als iemand op ons reageert dan reageren wij beide vrijwel altijd wel terug :).
Zie ik weinig gebeuren. Maar zeg niet dat het niet zo is.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:13 schreef Taexon het volgende:

[..]

Vriendin zit naast me en eigenlijk hebben we vrijwel dezelfde mening hierover.
En vaak als zei iets zegt dan heeft zei het gelijk weer gedaan dus vind het heel even prima zo.

Hoe dit oplossen?
Mij lijkt het simpelst om gewoon niet zoveel op elkaar te letten en als je je aan elkaar ergert gewoon de post waar je je dan ook aan ergert maar even voor lief te nemen en te negeren.
Hoe moeten wij nou weten dat jullie eindelijk over dingen gaan hebben wat niet seksueel-getint is en ook daadwerkelijk interessant is? Daarvoor moeten we ook eerst de posts lezen, maarja, als het alleen over seks gaat, komen de frustraties snel omhoog.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:14 schreef Taexon het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat de laatste tijd al reuze mee :).

Enige seksistische wat ik kan herinneren is over dat er ineens schoonmakers aan de deur stonden in Disney.

Dat ineens de moeder van Prom hier in de kamer staat terwijl wij naakt liggen is niet gelijk seksistisch imo maar vond het wel humor :')
Net hadden jullie weer over seks, je voelde een wind op je bil, jullie lagen in bed en dan zeg je later dat jullie geen seks hadden. Hou op.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Om maar even een voorbeeld te geven: Toto69 komt als nieuwe user binnen. hij wordt meteen geaccepteerd en er word gewoon aardig tegen hem gedaan.
Waarom gebeurde dat dan niet bij bijvoorbeeld Ezell en Etsu? 2 users waar je, voordat je al een mening klaarhad, nou niet bepaald veel mee hebt gepraat
En dit. Laten we vooral niet vergeten dat Prom DV ook nogal zwart heeft gemaakt en dat is ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef arachide. het volgende:

En Etsu,

Je weet toch ondertussen wel dat als ik jou aanspreek dat dat dan voor iedereen geldt? Dus probeer je daarover niet op te naaien. En maak een TR als je denkt dat het niet kan, of post in feedback of dm de desbetreffende user. De stroom aan kritiek en provocerend gedrag (ja ja) maakt het topic ook niet leuker.
Volgens mij had ik al op WA gezegd dat ik totaal niet persoonlijk aangevallen voel. Maar ik vind het wel raar dat je niets zegt over de inhoud van de posts (dus over seks) en mij alleen aanspreek op mijn gebitch. Maar voortaan maak ik gewoon TR's of ga ik jou op WA aanspreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2013 23:25:49 ]
pi_126561853
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:23 schreef arachide. het volgende:
Ik denk dat het een gevalletje TMI is. Ik ga proberen dit politiek correct te brengen, dus.

Soms komt het gewoon over alsof jullie je hele dag met elkaar doornemen terwijl jullie elkaar over een paar uur weer zien. Dat soort persoonlijke dingen zeg ik ook, maar dan in whatsapp. In de SC bespreek ik dat soort dingen of op iedereen gericht of ik vertel niet-zo-alledaagse dingen of ik vertel helemaal niks en loop alleen te waarschuwen. :')

Maargoed, ik denk dat het iets is wat je moet aanvoelen, als ik een stelletje zie posten waarbij de een zegt "hoe is je dag?" dan ga ik daar niet op reageren, want het is duidelijk niet voor mij.

Probeer je gewoon te bedenken "kan dit hier, of kan dit op whatsapp?" of kan ik het zo verpakken dat iedereen kan inhaken?

En seks is fucking geweldig, maar vooral om te hebben, niet om te bespreken.

Zou daar iets meer op gelet kunnen worden?

En Etsu,

Je weet toch ondertussen wel dat als ik jou aanspreek dat dat dan voor iedereen geldt? Dus probeer je daarover niet op te naaien. En maak een TR als je denkt dat het niet kan, of post in feedback of dm de desbetreffende user. De stroom aan kritiek en provocerend gedrag (ja ja) maakt het topic ook niet leuker.

En nu weer lief buitenspelen, kinders, mama gaat roken.
We zullen er wat op letten, meer kunnen we niet doen :)
Daarmee bedoel ik niet dat het helemaal niet meer gebeurt maar we gaan erop letten.
pi_126561947
Daarbij, mensen die zich nu nog steeds afvragen waarom ik mod ben: grijp je kans, want daar is feedback ook voor! Ik weet dat jullie er zijn, dus vraag het.
#TeamMiley
pi_126561977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
Daarbij, mensen die zich nu nog steeds afvragen waarom ik mod ben: grijp je kans, want daar is feedback ook voor! Ik weet dat jullie er zijn, dus vraag het.
Waarom ben jij in godsnaam mod hier? :(
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_126561994
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Taexon het volgende:

[..]

We zullen er wat op letten, meer kunnen we niet doen :)
Daarmee bedoel ik niet dat het helemaal niet meer gebeurt maar we gaan erop letten.
Geloof me, ik weet dat het moeilijk is. Ik heb zelf een relatie gehad met een fokker die van begin tot eind te volgen was in een slowchat. En geloof me, dat is niet heel prettig als het uit gaat. Zijn ontmaagding, alle ruzies, alle leuke dingen: ze staan allemaal op fok. Zorg dat het niet zo wordt, want dat wil je niet.
#TeamMiley
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:29:13 #131
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126562040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef arachide. het volgende:
Daarbij, mensen die zich nu nog steeds afvragen waarom ik mod ben: grijp je kans, want daar is feedback ook voor! Ik weet dat jullie er zijn, dus vraag het.
Half JNG SC lurkt mee :7
pi_126562048
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat zou ik inderdaad kunnen doen. Maar we weten allebei dat de mods niet kunnen bepalen hoe en wat de posts eruit moeten zien, want da's gewoon censuur. Zou wat zijn als ara/LB mijn TR's wegklikken omdat ik me er toevallig aan erger. Als ik er iets van zeg, dan weten ze ook weer dat ze niet zo bloedirritant moeten lopen doen en dan is mijn mening er ook weer uit. Maar ik snap je punt ook heel goed, en zal dat voortaan ook doen.

[..]

Tja, toch werd dat gezegd in WhatsApp. Ik weet ook niet of het zo is dat prom het gezegd heeft, kan ook iemand anders zijn geweest maar het is wel gezegd.

[..]

Dus als jij of Prom lelijke dingen over ons zeggen, en het wordt toevallig doorgeluld, mag het niet in de SC komen? Wij mogen dat niet weten? :') Plaats je eens in onze positie en bedenk dan hoe jij dan zou voelen.

[..]

Prima, maar dan moet je niet telkens terugkomen om weer eens klef te lopen doen. Daar lijkt het sterk op.

[..]

Ezell en ik reageren vooral 's nachts tegen elkaar. Maar wat Ezell en ik bespreken, is totaaaaal niet klef en gaan al helemaal niet over seksistische dingen. We zorgen ervoor dat de onderwerpen algemeen blijven waar iedereen ook gezellig op kan reageren. Daar is geen sprake van bij jullie posts, want immers, wie heeft er met jullie seksavonturen mee te maken? Wat moeten wij met de posts dat jij en Prom morgenochtend om 8 uur gaan meeten en dat jij daarvoor even de hond gaat uitlaten. Zoiets kan ook op WhatsApp. Jullie hebben de grens tussen persoonlijke dingen en dingen wat iedereen mag weten en dat het degene het ook interesseert waarbij ook discussiestof mogelijk is, nog niet helemaal door.

[..]

Zie ik weinig gebeuren. Maar zeg niet dat het niet zo is.

[..]

Hoe moeten wij nou weten dat jullie eindelijk over dingen gaan hebben wat niet seksueel-getint is en ook daadwerkelijk interessant is? Daarvoor moeten we ook eerst de posts lezen, maarja, als het alleen over seks gaat, komen de frustraties snel omhoog.

[..]

Net hadden jullie weer over seks, je voelde een wind op je bil, jullie lagen in bed en dan zeg je later dat jullie geen seks hadden. Hou op.

[..]

En dit. Laten we vooral niet vergeten dat Prom DV ook nogal zwart heeft gemaakt en dat is ook niet echt bevorderlijk voor de sfeer.

[..]

Volgens mij had ik al op WA gezegd dat ik totaal niet persoonlijk aangevallen voel. Maar ik vind het wel raar dat je niets zegt over de inhoud van de posts (dus over seks) en mij alleen aanspreek op mijn gebitch. Maar voortaan maak ik gewoon TR's of ga ik jou op WA aanspreken.
Dat van DV zwartmaken is niet maar door 1 user gebeurt.
Maar ik heb gewoon geen zin om daar hele discussies over te starten :)

Zoals ik zei we gaan er op letten en als het je fijn vind DM ik gerust mijn nummer zodat je daar zou kunnen hinten als we het zelf niet doorhebben of wat dan ook ;)
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 15 mei 2013 @ 23:29:31 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_126562055
En ik zou het graag uit de mond van Promi willen horen Tax :) Ik snap dat je voor haar praat maar ik zou haar mening ook wel graag willen horen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126562072
quote:
8s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom ben jij in godsnaam mod hier? :(
Ik wacht even tot er meerdere vragen zijn, dan gooi ik het in een multiquote :D

#TeamMiley
pi_126562089
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat zou ik inderdaad kunnen doen. Maar we weten allebei dat de mods niet kunnen bepalen hoe en wat de posts eruit moeten zien, want da's gewoon censuur. Zou wat zijn als ara/LB mijn TR's wegklikken omdat ik me er toevallig aan erger. Als ik er iets van zeg, dan weten ze ook weer dat ze niet zo bloedirritant moeten lopen doen en dan is mijn mening er ook weer uit. Maar ik snap je punt ook heel goed, en zal dat voortaan ook doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:25 schreef Taexon het volgende:

[..]

We zullen er wat op letten, meer kunnen we niet doen :)
Daarmee bedoel ik niet dat het helemaal niet meer gebeurt maar we gaan erop letten.
Even quoten voor het nageslacht. Want we gaan jullie houden aan deze belofte eh!
pi_126562108
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik wacht even tot er meerdere vragen zijn, dan gooi ik het in een multiquote :D

[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd. Niet dat ik me er druk om maak hoor, maar ik denk ik ga even in op je verzoek :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:30:40 #137
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_126562137
Ik snap best dat Prom hier even niet op wilt reageren, aangezien zij elke keer erui werd gepikt en zwart werd gemaakt dat zij allerlei dingen heeft gezegd. :{
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:31:24 #138
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126562197
Hoe jong ben jij arachide?

Heb je nog honten of kadden?
pi_126562225
#TeamMiley
pi_126562239
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Ik snap best dat Prom hier even niet op wilt reageren, aangezien zij elke keer erui werd gepikt en zwart werd gemaakt dat zij allerlei dingen heeft gezegd. :{
Had ze eerst moeten nadenken voordat ze dingen ging zeggen toch?

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat van DV zwartmaken is niet maar door 1 user gebeurt.
Maar ik heb gewoon geen zin om daar hele discussies over te starten :)

Zoals ik zei we gaan er op letten en als het je fijn vind DM ik gerust mijn nummer zodat je daar zou kunnen hinten als we het zelf niet doorhebben of wat dan ook ;)
Dus omdat DV door meerdere users zwart is gemaakt, mag prom het ook doen?
Laten we afwachten of jullie je postgedrag gaan aanpassen, dan zien wel we weer. :)
pi_126562256
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
Ik snap best dat Prom hier even niet op wilt reageren, aangezien zij elke keer erui werd gepikt en zwart werd gemaakt dat zij allerlei dingen heeft gezegd. :{
Maar moet ze dan niks zeggen en alles overlaten aan speculatie?
#TeamMiley
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 15 mei 2013 @ 23:32:44 #142
319979 Fok-it
All is well
pi_126562278
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:

[..]

Had ze eerst moeten nadenken voordat ze dingen ging zeggen toch?

[..]

Dus omdat DV door meerdere users zwart is gemaakt, mag prom het ook doen?
Laten we afwachten of jullie je postgedrag gaan aanpassen, dan zien wel we weer. :)
Agreed, Promi is echt geen heilige geweest in dit alles.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:32:55 #143
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_126562290
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef arachide. het volgende:

[..]

Maar moet ze dan niks zeggen en alles overlaten aan speculatie?
Ik denk dat ze het een beetje zat is.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_126562300
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef Taexon het volgende:

[..]

Dat van DV zwartmaken is niet maar door 1 user gebeurt.
Maar ik heb gewoon geen zin om daar hele discussies over te starten :)

Die discussie gaan we dus wel starten. Wat is daar precies gebeurd?
#TeamMiley
pi_126562348
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het een beetje zat is.
Dan moet ze ook niet lopen jammeren als we weer op haar gaan bitchen en Tax/jou voor haar laten spreken. Ze is een grote meid en kan het prima zelf.
pi_126562385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:32 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het een beetje zat is.
Misschien is om dezelfde reden DV hier ook niet.

Maar wat is jouw mening in deze? Want kritiek is hier welkom, graag in opbouwende vorm!
#TeamMiley
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:34:23 #147
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_126562389
quote:
18s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dan moet ze ook niet lopen jammeren als we weer op haar gaan bitchen en Tax/jou voor haar laten spreken. Ze is een grote meid en kan het prima zelf.
Ik zie haar nu niet jammeren hoor.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_126562390
Ik 'negeer' de posts die ik irritant of niet interessant vind. Dat mogen wel meer mensen doen. ^O^ Tot nu toe niks anders dan vriendelijk geweest tegen de sc'ers. Ook die niet zo dol op mij schijnen te zijn. Je hoeft mij (of de andere users) niet leuk te vinden oid, maar dat kinderachtige gedrag mag wat minder. Voor dit gedoe begon is niemand naar tegen jullie geweest. Kom op mensen, dit is JNG, maar niet de middelbare school. :') Wees een beetje volwassen en dan heb ik het tegen iedereen (dus 'beide' groepen).
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 15 mei 2013 @ 23:34:53 #149
319979 Fok-it
All is well
pi_126562423
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef supersof het volgende:

[..]

Ik zie haar nu niet jammeren hoor.
Hij heeft het toch ook niet over nu :P Gewoon in het algemeen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_126562527
Ik zal er de laatste tijd wel te weinig zijn geweest want de keren dat ik er wel was vond ik het eigenlijk gewoon gezellig en merkte ik niets van hetgeen hier wordt beschreven :@ :X
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')