Beetje zielig dat die het woordje ''dief'' dan niet aankan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die jongen maakt gewoon een fout, gelukkig maar dat conflict dat ook wel in zal zien.

Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Beetje zielig dat die het woordje ''dief'' dan niet aankan.
Bovendien ben ik van mening dat het expres gebeurde en niet zoals hamsterhaaitje verteld ''per ongeluk''.

quote:
quote:

Klopt, helaas is de Sc een grote kliek geworden waar je niet welkom bent. Ja ik ben gelovig, maar ik vroeg enkel of ze niet naar school moesten, en meteen valt de hele kliek mij aan met God dit God dat, terwijl ik niet eens over God begin. En er zijn ook nog mensen zoals nodig die normaal doen maar de kliek overheerst.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:04 schreef nodig het volgende:
Lees trouwens ook even de laatste paar pagina's door van het vorige topic en je zult ook nog wat ''haat'' naar Argo ontdekken.
Zie deze posts van user hamsterhaaitje:
[..]
[..]
aight eens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we het hierbij laten en even op conflict wachten?
Hier zie je ook maar weer hoe hij zich opstelt. Het boeit hem gaar neit hij deed het expres. Ik vind het jammer dat deze klote kliek in JONG het verpest voor de rest. Je mag niet eens gezellig mee doen.quote:

Mascaras, Roald, Space, en ook Supersof hebben geen problemen met me, en met hypo had ik me verzoend. Dat jij dat niet kan handelen ok.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Argo ga nou eens weg joh, je loopt alleen maar vervelend te doen en discussie kom je met de zelfde argumenten keer op keer, het is vervelend mensen gaan je daardoor niet waarderen en onthouden je als een vervelende user. je hebt het verpest in de slowchat maar je wilt daar niet weggaan ofzo
je stelt je strondirritant op tegen andere.
Dag argo fijne dag nog

Doet dat er uberhaupt toe? Hij overtreed geen regels en jij doet het bij deze dus wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Argo ga nou eens weg joh, je loopt alleen maar vervelend te doen en discussie kom je met de zelfde argumenten keer op keer, het is vervelend mensen gaan je daardoor niet waarderen en onthouden je als een vervelende user. je hebt het verpest in de slowchat maar je wilt daar niet weggaan ofzo
je stelt je strondirritant op tegen andere.
Dag argo fijne dag nog

Tsja dat moeten mensen maar realiseren voordat ze alles op internet dumpen. Als het gewoon van een openbare facebook afkomt moet het kunnen. Tenzij mevrouw of meneer zelf aangeeft dat hij/zij ongewenst op de foto staat en het verwijderd wilt zien. Eenmaal op het net nooit meer eraf.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
JNG / welk meisje is mooier
Dit topic bevat foto's waar geen toestemming voor is gegeven, denk ik zo.

quote:
quote:

Je gooit het topic op slot om 'm expres te openen, een kekke TT te bedenken, jank niet zo. Als mensen met 'lapo' een topic op slot gooien dan open ik 'm gewoon.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef nodig het volgende:
Mijn LAPO moedwillig ingepikt:
JNG / [JNG SC #751] fi po
Vorig topic: JNG / [JNG SC #750] Amy Winehouse is de beste, voor altijd
Meneer vond 19 seconden ''te langzaam''
[..]
[..]

En dat is volgens de regels? Nee dus. Bovendien een leuke post als laatste post heeft geen enkele zin omdat die toch door niemand gelezen gaat worden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je gooit het topic op slot om 'm expres te openen, een kekke TT te bedenken, jank niet zo. Als mensen met 'lapo' een topic op slot gooien dan open ik 'm gewoon.

Dat jij 'm niet leest zegt niet dat niemand 'm leest.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:23 schreef nodig het volgende:
[..]
En dat is volgens de regels? Nee dus. Bovendien een leuke post als laatste post heeft geen enkele zin omdat die toch door niemand gelezen gaat worden.

Ik citeer:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat jij 'm niet leest zegt niet dat niemand 'm leest.
Te vinden in de OP. Lijkt me een hele duidelijke zin of niet.quote:Heeft iemand de lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk teveel en onnodig, dat snapt iedereen.

Als je een gewone post had gemaakt had ik er niets aan gedaan hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik citeer:
[..]
Te vinden in de OP. Lijkt me een hele duidelijke zin of niet.

Wees dan consequent en open alle SC topics want het is een standaard in de SC topics van Jong. Nodig heeft gelijk en als er iemand jankt ben jij het dus wel. Als je zo'n probleem hebt met 'lapo' als laatste post kun je dat ook melden bij een moderator in plaats van je eigen regeltjes toepassenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je gooit het topic op slot om 'm expres te openen, een kekke TT te bedenken, jank niet zo. Als mensen met 'lapo' een topic op slot gooien dan open ik 'm gewoon.

Het is totaal irrelevant hoe jij er over denkt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je een gewone post had gemaakt had ik er niets aan gedaan hoor.

Ik zit niet in alle SC topics.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wees dan consequent en open alle SC topics want het is een standaard in de SC topics van Jong. Nodig heeft gelijk en als er iemand jankt ben jij het dus wel. Als je zo'n probleem hebt met 'lapo' als laatste post kun je dat ook melden bij een moderator in plaats van je eigen regeltjes toepassen

Lapo = TS, simpel als dat. Dat is in elke SC en menig ander topic hetzelfde (uitzonderingen als R&P daargelaten), dus doe even rustig en gun iemand een paar minuten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]

Kijk uit, het is de moraalridder! Je moet je gewoon aan de regels houden, hoe stoer je ook denkt te zijn. Lapo opent het nieuwe topic, geef hem daar een paar minuten voor (5 volgens de ongeschreven FOK!regels). Het is ook niet dat dit de eerste keer is dat we dit gesprek hebben....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]

Dus als iemand snel 5 posts achterelkaar neerzet zodat hij een topic kan openen is dat goed? Posts als 'lapo' 'bijna' 'nu wel' etc. Het voegt niets toe.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk uit, het is de moraalridder! Je moet je gewoon aan de regels houden, hoe stoer je ook denkt te zijn. Lapo opent het nieuwe topic, geef hem daar een paar minuten voor (5 volgens de ongeschreven FOK!regels). Het is ook niet dat dit de eerste keer is dat we dit gesprek hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |