Ze hebben zich beiden pro Alonso uitgesproken, zegt niet alles maar wel een klein beetjequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:24 schreef opreis het volgende:
McLarens lijken behoorlijk sterk dit weekend, gunstig voor Vettel
"gewoon" nieuwquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was jij eerst iemand anders of gewoon nieuw?
Daarom zeg ik dat het niet zoveel zegt, maar wel een beetje, het is sowieso gunstig voor Alonso als Vettel de pole niet pakt, dat zal Alonso toch niet lukken en de RBR is in clean air kampioen maar met turbulente lucht heeft die auto veel meer moeitequote:Op zaterdag 24 november 2012 14:27 schreef opreis het volgende:
Hoe bedoel je pro alonso? Als Mclaren 1 en 2 staan lijkt het me sterk dat ze Alonso er zomaar voorbij laten. En Ferarri half uur nergens te bekennen tijdens VT3? :s
Maar dat wil niet zeggen dat Hamilton of Button Vettel eruit rijdt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben zich beiden pro Alonso uitgesproken, zegt niet alles maar wel een klein beetje
Alonso heeft alleen maar een kans als Vettel uitvalt, lijkt me heel onwaarschijnlijk als beiden finishen en Alonso er met de titel vandoor gaatquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef opreis het volgende:
Ja maar dan nog, Alonso moet minimaal 3de worden. Als Hamilton en Button met plaats 1 en 2 ervan door gaan en Alonso slaagt erin het podium te halen dan hoeft Vettel nog steeds maar 9de te worden, in plaats van 4de wanneer Alonso zou winnen.
5de is waar Vettel moet eindigen dan maakt het niet uit of Alonso wint want meer overwinningen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:36 schreef opreis het volgende:
Ja maar dan nog, Alonso moet minimaal 3de worden. Als Hamilton en Button met plaats 1 en 2 ervan door gaan en Alonso slaagt erin het podium te halen dan hoeft Vettel nog steeds maar 9de te worden, in plaats van 4de wanneer Alonso zou winnen.
Maar zit je daarop te wachten? Zul je zien dat Alonso 4de eindigt als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
iemand moet gewoon ff een Grosjeantje op Vettel uithalen. Alleen dan kan Alonso denk ik nog kampioen worden.
ja en nee. Het zou de titelstrijd in het voordeel van Alonso kunnen beslissen, maar ik heb liever dat het op een nette manier op de baan beslist wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar zit je daarop te wachten? Zul je zien dat Alonso 4de eindigt als dat gebeurt.
... maakt wel eens wat foutjes maar is echt niet zo'n slechte coureur als wat sommigen willen doen geloven.quote:
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat Alonso kampioen wordt, misschien na de kwalificatie.quote:Op zaterdag 24 november 2012 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja en nee. Het zou de titelstrijd in het voordeel van Alonso kunnen beslissen, maar ik heb liever dat het op een nette manier op de baan beslist wordt
te ver wegquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Raikkonen die daar op dat tuinstoeltje zitHad van hem verwacht dat ie al in het hotel zou zitten
Bijna niemand denk ik, maar het is al top dat het pas morgen beslist wordtquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet gebeuren dat Alonso kampioen wordt, misschien na de kwalificatie.
Daarom bestaan er dus taxi'squote:
Met de helicopter had het wel gekundquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daarom bestaan er dus taxi's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |