Jeujquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je er wel een gratis petje bij hoor.
Dus dat, paar weekjes wachten en je koopt het setje voor 24,95quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Jeuj
Prijs zal wel zo hoog zijn omdat ze er, zo rond december, nog mee weg kunnen komen ook.
Nee, dat is handig.. Als bob..quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Vrouwen bij het voetbal, dat is eng.
Vooral die shag-rokende bierdrinkende nijlpaarden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.quote:Bij Zulia FC is men te spreken over de intentie van Parma om Manuel Arteaga, een achttienjarige aanvaller, definitief over te nemen en eventueel bij Feyenoord te stallen. 'Een teken dat men toekomst ziet in een talent dat wij hebben opgeleid", zegt Alfredo Morales, vice-preses van de Venezolaanse club. Parma wil Graziano Pellè niet aan Feyenoord verkopen en denkt erover na om Arteaga als tegenprestatie in 2013/14 in De Kuip te stallen.
Gyan.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.
Pelle zouden we toch niet kunnen betalen?
Voetbalzonequote:Op vrijdag 23 november 2012 13:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Staat in de wandelgangen van voetbalzone.
Pelle zouden we toch niet kunnen betalen?
Ik wilde jullie dit nieuws niet laten missen. Briljante bronnenquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Voetbalzone
Wandelgangen van Voetbalzone________!
Sowieso.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wilde jullie dit nieuws niet laten missen. Briljante bronnen
Dan kan de rest wel met de staart tussen de benen terug naar huis.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het schijnt dat FC Zwolle hem ook wil
Nee, Kozakken boys is ook nog in de race.quote:Op vrijdag 23 november 2012 13:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dan kan de rest wel met de staart tussen de benen terug naar huis.
Jij bent engquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:55 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ik ga gewoon altijd met de metroquote:
Ja dat is wel engquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Vooral die shag-rokende bierdrinkende nijlpaarden.
Dit vraagt eigenlijk om een fotoquote:Op vrijdag 23 november 2012 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Bij mijn broertje werkte en vrouw die had groen haar, een stuk of 20 piercings in haar gezicht. Woog 100+ kilo, had een zwaardere stem dan ik en had altijd een Feyenoord shirt aan met als naam Da Bitch.
Ik was ook bang voor haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |